יח"צ
אסתי לאודר - Beautiful Magnolia Intense
ההבטחה: "ניחוח עוצמתי, חושני ומלא תשוקה בו כל תו יוצר מערבולת של רגשות משכרים המציתים את תשוקת האהבה. את הקמפיין לבושם החדש מובילה שגרירת המותג העולמית אנה דה ארמס שמפיחה חיים בסיפור האהבה הסוחף של הבושם הפרחוני.
הבושם נפתח בתמהיל צעיר של שמן מגנוליה סיני, ממשיך עם מחוות רומנטיות של סיגליות וזר איריס בשילוב פצ`ולי חושני ופולי וניל חמימים, המשתלבים בלב הניחוח העשיר והקטיפתי של פרח המגנוליה. עושרו של הניחוח מושג באמצעות ארז עשיר ואילומינה מאסק".
דבר המתבשמת: "העזי לאהוב! זה המוטו של הבושם החדש מבית אסתי לאודר, המחבר בין ריח של Beautiful Magnolia לבין פרשיית אהבים סוחפת בניחוח חדש.
טוב, נסחפנו בטייטל אבל ממש לא בניחוח, שכן הבושם החדש הניחן בניחוח עוצמתי, מפזר אחריו ממש תחושה של חושניות, עד כמה שאפשר להריח את זה וכן, כן, בסופו של דבר גם האהבה תידלק.
הריח המדובר משלב בגרסת האו דה פרפיום שלל פירות, פרחים ועץ איריס, פצ`ולי, וניל ועוד כמה הפתעות, ובכך יוצר משהו ייחודי ונהדר.
זה ממש נדרש כמתנה לחג, וזה לפני שדיברנו על הלוק היוקרתי של הבקבוק, עם כדור הבדולח בראשו וגוון הבושם הוורדרד הזהוב האביבי".
ההוצאה: 429 שקל ל-100 מ"ל, בפארמים, בחנות המותג בקניון איילון ובאתרי הסחר טרמינל X וגלאם 42.
יח"צ
מיזון מטין - HASARD BAZAR
ההבטחה: "ריח מיוחד המעורר את התשוקה לחופש, לעצמאות וליצירתיות, בדגש על אחריות סביבתית.
הבושם פונה לדור חופשי וחצוף, בחיפוש אחר עצמאות ויצירתיות. אריזת הבושם פותחה בטכנולוגית בת קיימא, ממקור טבעי (עד 92% רכיבים טבעיים), והבושם מכיל אלכוהול חיטה אורגני וארוז בקרטון ממוחזר ללא צלופן, כך שגם בקבוק הבושם ניתן למיחזור.
דבר המתבשמת: "לשם שינוי מדובר בגבב מילים מדויק להפליא. זהו בושם עם ניחוח מורכב, ספק פרחוני (ורד, פצ`ולי, מאסק) ספק תבליני (פלפל סצ`ואן), עם טאץ` אוריינטלי (אמברוקס ושעועית טנוקה) עדין שמתפתח יפה לאחר ההתזה.
הבושם מתאים גם ליום וגם לערב ומגיע בבקבוק סופר מסוגנן המתהדר בגרפיקה תוססת המשקפת נאמנה את דמותו הנועזת של המותג הצרפתי הצעיר הזה שנולד מתברר רק לפני שלוש שנים. אה וחוץ מזה, מה שטוב לפרנסוואיות, טוב גם לנו הצבריות".
ההוצאה: 235 שקל ל-50 מ"ל, בסניפי אפריל.
יח"צ
ג`יבנשי - Millésime Nocturnal Jasmine
ההבטחה: "מהדורה מוגבלת ופרשנות ייחודית ללאינטרדי בה פרח היסמין במרכז הניחוח. מדובר בניחוח פרחוני עצי וחושני הנפתח בפרץ רענן של פריחת תפוז ותה ירוק המועצם על ידי עסיסיותו של השקד המריר ורעננותו של הג`ינג`ר.
פרח יסמין הלילי משתלט במתיקות לתוך לב הניחוח הפרחוני, כשבבסיס הניחוח אקורד עצי של ווטיבר, פטצ`ולי וטוברוז היוצרים עומק הנקשר בחושניות ומעניק מסתוריות לניחוח הממכר".
דבר המתבשמת: "אני מאוד אוהבת בשמים, אבל לצערי, רבים מהם פשוט אינם עמידים על גופי לאורך זמן.
לאחרונה התנסיתי בבושם החדש של ג`יבנשי הניחן בניחוח עוצמתי של פרח היסמין. זה בושם מתוק וחזק. אזהרה! לא לבעלות לב חלש!
ריחו מסחרר, כזה שיסובב ראשים רבים. כן, כן ולמרות הקלישאה המטופשת אין מנוס מלהודות כי הבושם הזה הוא לא פחות מקלאסה. האיזון שבין התפוז, לשקד, ליסמין, לפטצ`ולי ולטוברוז יוצר ניחוח נועז, יוקרתי ואלגנטי שמשתייך לז`אנר הבשמים השתלטניים, המתמזגים בחדווה נהדרת עם ריח הגוף".
ההוצאה: 425 שקל ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
אייזנברג פריז - Young
ההבטחה: "הבושם Young מסדרת HAPPINESS מתהדר בניחוח לימוני. הוא נפתח בריח פלפל ורוד ורענן, משולב עם אננס, מאסק, אלגום וענבר המוסיפים לניחוח עומק וחיות".
דבר המתבשמת: "שני מאפיינים בולטים יש לבושם החדש של אייזנברג פריז ומשניהם קשה לי להתעלם. האחד – מחיר שפוי ביחס למותג יוקרה. השני – ניחוח הדרי עוקצני, מסקרן ומרתק, שמזכיר במידה מסוימת את ז`אנר בשמי היוניסקס מהניינטיז.
לאחר שהניחוח האייזנברגי מתקבע על העור הוא הופך לפרחוני וגם לעמוק ומחמיא. ללא ספק מסוג הבשמים שיגרמו לסביבה לרצות לרחרח אתכן מקרוב שוב ושוב, ושוב...".
ההוצאה: 116 $ ל-100 מ"ל, בג`יימס ריצ`רדסון דיוטי פרי.
יח"צ
לנקום - OUI, LA VIE EST BELLE
ההבטחה: "10 שנים מאז הכריזו לראשונה על לה וי אה בל, המותג מחדש את ההצהרה הנצחית על אושר ומאחד את הפרחים העוצמתיים והממריצים ביותר בעולם הבישום, וחוגג עשור חדש לבושם האייקוני שלו עם או דה פרפיום חדש במהדורה מוגבלת".
דבר המתבשמת: "לא ברור בכלל למה מדובר בעל מהדורה מוגבלת, בפרט שאני, באופן חד משמעי פשוט התאהבתי בבושם האביבי הזה.
הבושם מתהדר בעסיסיות של אקורד פטל וזר ענק ושופע פרחים עם נוכחות מרשימה של איריס פאלידה, יסמין סמבק, ילנג-ילנג ו-ורד דמשק, מה שאגב מזכיר מאד את הבושם הקלאסי והאהוב בסדרת לה ויה בל, אך בגרסה מושכת ומפתה בהרבה. מדובר בבושם נעים להפליא שיהלום נשים בטווח גילים רחב במיוחד וכולי תקווה כי היצרנית הצרפתית תבחר להשאיר אותו על המדף כבושם קבע".
ההוצאה: 395 שקל ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
ג`ורגיו ארמני - MY WAY NACRE
ההבטחה: "פרשנות חדשה ונוצצת לבושם הנשי MY WAY. בושם נוצץ במראה פנינתי, ההופך את הזר האייקוני, הריחני ומלא החיים של הבושם המקורי לענן פנינים זוהר".
דבר המתבשמת: "כצפוי, הפתעה נהדרת מבית האופנה הוותיק בדמות בושם נשי, אלגנטי ומתוחכם, שאינו גולש לאיטלו־פרחיות האופיינית לו.
הניחוח, שמחזיק מעמד שעות ארוכות, מזגזג בין קלילות של ברגמוט מקלבריה, איטליה, לתמצית של פריחת תפוז, שהתקבלה אגב באמצעות תהליך מיצוי בשמן אנפלורג`, המערב השרייה של פריחת התפוז בתמצית של תפוז מר ממצרים, לבין עומק נשי וסקסי של בושם לילי עם טוברוזה מהודו וחליטה עשירה במיוחד של יסמין סמבק. במילים אחרות – מדובר במתנה מושלמת לכל אישה".
ההוצאה: 359 שקל ל-90 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
בוס - ALIVE INTENSE
ההבטחה: "הבושם מזמין נשים בכל רחבי תבל לזכור את הרגעים שבהן הן חשות מלאות חיים ולהתחיל כל יום ברוח של הרפתקנות. בושם המיועד למי שמעזות לחיות את החיים במלוא התשוקה".
דבר המתבשמת: "האישה של בוס היא ברלינאית תוססת, צעירה ורעננה עם שיק גרמני טיפוסי. היא אוהבת לבקר בגלריות, לשתות קפה במרפסות בתי הקפה ולארגן ארוחות ערב רומנטיות הצופות על נהר השפרה. ואילו אני? ישראלית טיפוסית שהמון זמן לא התחדשה לה בבושם חדש, אולי כי לא סיימתי בשמים ישנים שיפנו מקום על המדף.
אבל האביב כבר הגיע ואיתו גם הפסח, והתירוץ הזה פחות רלוונטי עבורי - כי הגיע זמן להתחדשות. ואם כבר התחדשות, אז עזה, שמחה, מלאה בריחות טובים ואם אפשר, היישר מגרמניה.
בדרך כלל אני לא נמשכת לבשמים באריזה אדומה, מתישהו החלטתי שאני אוהבת ריחות עדינים, פרשיים, רעננים - ואלה בדר"כ טמונים באריזות פסטליות, ירקרקות. מיתוג. אבל כאמור, בהתחדשות עסקינן, ושמחתי לגלות שעם הזמן גם הטעם שלי מתעדכן.
היצרן הבטיח כי מדובר ב"ניחוח עבור נשים שאינן מפחדות להיות נועזות ובעלות עוצמה", והוסיף כי הבושם עוצב מתוך הצורך לחגוג את החירות הנשית ותזכורת לחיות את החיים בכל יום ויום".
אין ספק כי מדובר במסר שיווקי שדיבר לפמיניסטית שכמותי, אז הסתקרנתי מאוד.
והריח? נפלא. עשיר מאוד, עמוק, רענן, עצי ופירותי עם טאצ` וניל משמח. בקיצור, אני אאמץ אותו ליציאות בערבים, וארגיש עוצמתית במיוחד".
ההוצאה: 299 שקל ל-80 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
הלוואין - BLOSSOM
ההבטחה: "ניחוח שמזמין להתרפק על רגעים פשוטים המחברים לתחושת שחרור וחופש אמיתי".
דבר המתבשמת: נשימתי נעתקה מהידיעה שצורפה לבושם. במעט הכוחות שהצלחתי לגייס, תוך הכנה נפשית לחוויה מרטיטה של פעם בחיים, פתחתי את האריזה, הבטתי בפליאה והתלהבות נוכח הבקבוק המרהיב, והשפרצתי בחדווה בשביל לגלות שהפריחה של הלוואין, מתקתקה ונעימה, פירותית (מנדרינה, תותי יער, אוכמניות ותפוז) אוריינטלית (פלפל ורוד, וניל ומסק) כיפית ופרחונית (יסמין מצרי).
כל התמהיל האביבי הזה משתלב בסבבה באווירת יום או באווירת ערב ומתאים במיוחד לקיץ הקרב ובא...".
ההוצאה: 209 שקל ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
ג`ייד - בודי מיסט מסדרת ICON
ההבטחה: "שלושה ניחוחות חדשים של BODY MIST (מי גוף) המשלימים את חווית הניחוח של הבושם אייקון. מדובר בגרסאות קלילות בניחוחות הבשמים האהובים שמיועדות לשימוש על כל הגוף (והשיער) הן קלילות, מספקות רעננות מיידית, משלימות את ניחוח הבושם ועוזרות לשמור על עמידותו לאורך זמן".
דבר המתבשמת: "כמי שמתבשמת כבר שנים בבושם אחד בלבד, היה לי מאד מאתגר להתיז על גופי מי גוף, מעין גרסה מעודנת יותר של בושם, כלומר הריח לא ממש מתלווה אלינו בכל אשר נפנה.
כך או כך, שלושת הניחוחות נהדרים. אהבתי במיוחד את ICON ROSES שעם התזתו נתמלא האוויר בריח עדין של ורדים.
על פי ההסבר שנילווה לבקבוקים, מי הגוף אמורים להעצים את ניחוח הבושם באותו השם, סוג של השלמת ריח. ואכן, הריח נעים, אך כפי שציינתי כבר - מטבע הדברים, בגלל שמדובר במי גוף - הריח לא שורד לאורך זמן. עם זאת, זאת אופציה נהדרת להצטנן במקצת בימי החמסין הלוהטים".
ההוצאה: 89 שקל ל-250 מ"ל, ברשתות הפארם.