גוגל, רשמי
חברת גוגל הקדישה היום (שלישי) את הדודל שלה לציון יום האישה הבינלאומי.
בתוך כך, פרסם הלמ"ס אמש כי בסוף שנת 2021 חיו בישראל כ-4,754,900 נשים, מתוכן 27.0% בנות 14-0, 59.5% בנות 64-15 ו-13.5% בנות 65 ומעלה.
הנשים הערביות (גיל 22.8 בקרב המוסלמיות וגיל 25.1 בקרב הדרוזיות) נישאות בגיל מוקדם יותר מהיהודיות (גיל 26.7), אך יחד עם זאת, אחוז הערביות הרווקות גבוה יותר בסוף גיל הפריון.
גילן הממוצע של נשים שילדו את ילדן הראשון עלה ל-30.5 – שנה וחצי יותר בהשוואה לגיל בשנת 2000.
בשנת 2020 תוחלת החיים של נשים – 84.8 שנים, לעומת 80.7 שנים אצל גברים, וכ-56% מהנשים בנות 20 ומעלה מעריכות שמצב בריאותן "טוב מאוד", בעוד ש-29% מעריכות שמצב בריאותן "טוב".
בשנת תשפ"א למדו 351.7 אלף סטודנטים וסטודנטיות בישראל מתוכם 207.5 אלף נשים (59.0%). שיעור התעסוקה של נשים בשנת 2021 עמד על 55.7%, לעומת 61.8% בקרב הגברים. 70% מהמועסקות עבדו בהיקף מלא ו-30% בהיקף חלקי. 92% מהנשים המועסקות מרוצות מעבודתן (91% מהגברים), 64% מהנשים מרוצות מהכנסתן (72% מהגברים) ו-69% מהנשים המועסקות דיווחו כי הן "מרוצות ומרוצות מאוד" מהאיזון בין בית לעבודה.
ועוד כמה מספרים...
אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד ביצעה סקר לקראת יום האישה הבינלאומי, שתוצאותיו חשופות מה נשים באמת מחפשות בבני הזוג שלהן. ע"פ הנתונים בחמש השנים האחרונות, חלה עלייה של 600% בפרופילים של נשים המציינות כי הן "מחפשות פמיניסטים", או "פמיניסטים בלבד" כבני זוג הולמים. נתון מעניין נוסף בהקשר הזה, ש40% מהנשים הישראליות המצויות באפליקציה דיווחו שהן רואות את עצמן כ"אקטיביסטיות".
בעולם, מדווחת האפליקציה, נשים מתמקדות במאבק לסגירת פערי השכר בין המגדרים, כאשר 84% מהרווקות באוקייקיופיד טוענות שצריך לעשות יותר כדי לסגור אותם (70% מהגברים מסכימים). בישראל, 87% מהמשתמשים אומרים שצריך לפעול כדי לסגור את פערי השכר המגדריים.
חוגגות העצמה נשית
ובכן, יום האישה הבינלאומי מצוין היום ואנחנו הנשים הרי לא באמת זקוקות לימים מיוחדים או סיבות בינלאומיות כדי לגהץ את הכרטיס ללא מצפון וסייגים. אבל כשמגיע יום שהוא כולו שיר הלל לאישה וזה גם קורה בכל רחבי תבל, אין שום סיבה שנעצור את עצמנו ממסע שופינג המוני.
ומתברר שגם הרשתות והמותגים חושבים כמונו. אז קבלו כמה מבצעים חמים שיעשו אותך אישה מאושרת, ומעט יותר מרוששת. אבל היי, חיים רק פעם אחת, לא?
יח"צ (רהב)מותג הקוסמטיקה
חוה זינגבוים מציע מארז מתנה חגיגי במהדורה מוגבלת וגם 25% הנחה על תכשיריו (עד גמר המלאי).
יח"צ (רייבנבך)
מותג הקוסמטיקה ליראק פריז השיק מבצע - מייק אפ 1+1 במתנה (באתר המותג).
יח"צ. צילום: אורי גרון
יח"צ (רייבנבך)
שלושת מותגי הדרמו קוסמטיקה מבית לוריאל: וישי, לה רוש-פוזה ו-סרווה, יצאו במבצע אטרקטיבי ומשתלם עד ה-9 למרץ על כל מוצרי הטיפוח שלהם: מוצר שני בהנחה של 50% ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים ו-25% הנחה באתרי האון ליין השונים.
יח"צ. צילום: טל טרי
המותג Kiehl`s השיק מארז ייחודי יחד עם לירן כוהנר ובו 6 מוצרי טיפוח יומיומיים האהובים עליה:. מה בפנוכו? ג`ל ניקוי לפנים, קרם לחות Ultra Facial וסרום Midnight Recovery בגודל מלא, ו-3 מוצרי טיפוח בגודל מיוחד: סרום ויטמין סי, סרום רטינול ומסיכת חימר. (399 ₪, בסניפי המותג).
יח"צ (בן חורין)
המותג סו.קו מציע מגוון מארזים הכוללים סט סאטן לעיניים, מארז רוק & רול המכיל סרום K24, רולר רוז קוורץ` ותיק רב שימושי, ומארז איי קנדיז - צמד צ`ילרים, כיסוי עיניים ורטיות עיניים זהב K24. (מחירים: 59.90- 109 ₪, בסניפי סופר פארם).
יח"צ. צילום: אפרת אשל
מותג הטיפוח לצעירות BALOONS (בלונס) מציע מארז במהדורה מוגבלת המכיל מגוון מוצרי טיפוח שימושיים ומפנקים: קרם ג`ל לחות – לפנים המועשר בתמציות הדרים, מסכת אשכוליות, קרם גוף מעושר בשמן שקדים, קרם עיניים אנטי אייג`ינג עשיר בקולגן, מגבת לייבוש השיער לאחר החפיפה ופצצת אמבט מועשרת במלחים בניחוח קוקוס (119.90 ₪, באתר האון ליין סטור).
יח"צ. צילום: אפרת אשל
מותג הגילוח Schick (שיק) מציע מארז גילוח ייחודי הכולל מכשיר גילוח אינטואישן בעל מבנה ארגונומי עם ראש מתכוונן המונע גירוי, חתכים ופצעים, בעל ידית אחיזה עבה ונוחה + 5 סכינים עם ארבעה להבים, העטופים בסבון מוצק המכיל: אלוורה, וויטמין E, שמן שקדים, חלב קוקוס, המחליף את השימוש המסורתי בג`ל או בקצף גילוח. (79.90 ₪, באתר האון ליין סטור).
מותג הקוסמטיקה GA-DE יצא מבצע מתמשך עד ה-23 במרץ במסגרתו על כל קניית בושם ICON PEARL או.דה.פרפום באחד מסניפי רשת סופר פארם או באתר המותג - יוענק במתנה גם תחליב גוף בניחוח תואם.
הקוסמטיקאית קרן ברטוב השיקה אתר חדש ובו היא מציעה מבצע מתנה - בכל קניה סבון פנים בניחוח תפוז בשווי של 250 ₪.
יח"צ - TOLEDANO , צילום: מעין מילס
ב-TOLEDANO מציעים 10% הנחה על כל הקולקציה המוצגת באתר ובסטודיו (רמב"ם 5 ת"א) לרבות תיקים שהושקו לאחרונה.
יח"צ. דרור קונטנטו, צילום: שי יחזקאל
מעצב האופנה דרור קונטנטו במבצע של 20% הנחה על הפריטים המוצעים באתר.
יח"צ. צילום: אלכס ליפקין
מותג התכשיטים DANON (דנון), מציע 20% הנחה על כל קולקציות התכשיטים באתר, עד ה-14 במרץ.
יח"צ. צילום: my social
גלידריית הבוטיק ANITA מציעה מהדורה נוסטלגית של גלידת קרמשניט - טעם הגלידה הראשון שנרקח במטבח הביתי של אמא אניטה לפני 20 שנה. (18 ₪ לכדור, 60 ₪ - חצי קילו, 102 ₪ - לקילו, בסניפי הרשת).
יח"צ. צילום: רועי חיון
נינה ביאנכה (בוסי סנט ג`ורג` 9, צומת בילו, קריית עקרון) השיקה תפריט ספיישלים שאותו יצרו נשות המטבח. במנות: ניוקי סלק במילוי גבינות ושקדים (אוראל אלימלך); סשימי אינטיאס עם סלקים מוחמצים וגבינה כחולה (סתיו כהן), קינוח מילפיי מלאבי סטייל (עידן קקון) וקוקטייל Ladies First על בסיס ג`ין, פירות יער, תפוז ומונין שקדים (מאיה אבידוב), זאת לצד תפריט יינות מיוחד שכולו מחווה לנשים אייקוניות שתרמו לחברה האנושית. הסדרה כוללת ארבעה יינות מבית יקב יפו, וניתן לרכוש אותם בכוסות ובבקבוקים. הרווחים ממכירות היינות ייתרמו לפורום מיכל סלה, הפועל להצלת חיים ולמניעת אלימות כלפי נשים.
רשת בנא משקאות מעבירה מסרים של העצמה נשית - וחורטת אותם בחריטת לייזר על בקבוקים, כוסות ומארזים מהודרים. במשפטים שנבחרו: "ברוך שעשני אישה", "מאחורי כל אישה מצליחה עומדת האישה בעצמה", "עופי על עצמך", "אל תהיי מושלמת תהיי שלמה" ו"אני ואת נשנה את העולם". להשיג בחנויות הרשת ובאתר.