צילום: רשמי
John Varvatos
היצרנית: "XX אינדיגו - בושם שנוצר בהשראת מוזיקה וסטייל, בניחוח המשדר תחושה של התחדשות ורעננות. בתו העליון - מנטה, לימון וורדים. בתווי הלב - שמן גרניום, שמן הל, פרח פראג ההימלאיה הכחול ותווי הבסיס של פצ`ולי, וטיבר ומאסק".
מחיר: 249 ₪ ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר CHOZEN.
צילום: רשמי
דבר הנסיין: "תנו לי רוקנ`רול! מעצב בגדי הגברים האמריקאי ג`ון ורווטוס המציין 22 שנות פעילות בזירה, השיק בושם מסעיר חדש.
כמעצב המזוהה עם אסתטיקה רוקנ`רולית שמוזיקאים ענקיים דוגמת איגי פופ, ווילי נלסון ואליס קופר, שימשו עבורו כפרזנטורים בעבר, נדמה כי גם הפעם הניחוח שרקח וטמן בבקבוק עוצמתי בכחול אלקטריק, קורץ לחובבי הז`אנר שניחוחות שבין גראנג` מרדני ליוקרה מדברים אליהם.
עם זאת כמי ששימש בתחילת דרכו כמעצב ראשי של בתי האופנה קלווין קליין ופולו ראלף לורן, ניכר כי למרות עיקשותו להיתפס כמעצב שלא נוטה להיכבל בשמרנות קלאסית, כזאת המאפיינת את בתי האופנה שבהם צמח, הוא בכל זאת קורץ הפעם למיינסטריים הגברי המבקש להריח מצוין.
אי לכך את פרץ הקריאטיביות שלו הוא מציע הפעם בבקבוק דרמטי עם תכולה דרמטית הרבה פחות. כלומר - בושם עם ארומה מעניינת אך לא עוקצנית וחצופה כבעבר, כזאת שמחזיקה מעמד לשעות רבות. בדוק".
ציון: 9.5
צילום: רשמי
EastWest Bottlers
היצרנית: "Bluegrass - ניחוח מעודן לגבר בהשראת הרי בלו רידג בארה"ב. הבושם מורכב מתווים של עשב שדה חתוך טרי, טחב ספרדי וענבר עמוק ועצי, כולם עם רמז לתבלין פלפל.
MOONSHINE - או דה קולון בניחוח קלאסי נצחי הניחן בארומה עצית עם רמזים לתבלין ותווים של פלפל שחור, טבק, עור, ג’ין ופצ’ולי".
מחיר: 224.25 ₪ (לכל בושם), באתר ohglow.
צילום: רשמי
דבר הנסיין: "אני מודה, את המותג EastWest Bottlers (בתרגום חופשי "בקבוקי מזרח ומערב") לא הכרתי.
בטרם הסנפתי את שני ניחוחותיו יצאתי לתהות על קנקנו של המותג וגיליתי שמדובר במה שמכנים בתעשייה "מותג אינדי בוטיקי".
EastWest Bottlers הוקם מתברר בניצוחם של שלושה גברים מטקסס (ישר דמיינתי קאובויז) שחברו יחד לרקיחת ניחוחות אותנטיים הנשענים על המסורת של דרום ארה"ב. הווה אומר - כנות נטולת מניירות ואבק כוכבים המאפיינים את המותגים המרכזיים.
הניחוח הראשון שדגמתי Bluegrass, הוא פרשי, אוורירי וקליל באופן שיהלום גם את ימי הגשם והקור וגם את ימי הקיץ המיוזעים ביותר. הוא מכיל רכיבים מסקרנים ומעניינים כמו עשב שדה, טחב ספרדי וענבר, ומבוקבק במיכל פשוט ולא מתחכם.
צילום: רשמי
השני, MOONSHINE - ניחוח בוגר ובשל יותר.
מדובר באו.דה קולון בניחוח קלאסי המורכב מפלפל שחור, טבק, עור ופצ`ולי שהתלכדו יחדיו לכדי ארומה הקורצת למי מביניכם שמתגעגעים לריחות בסיסיים של פעם.
כלומר, ניחוח גברי במידה הנכונה ומעט גנרי שיהלום כל גבר שאינו צריך בושם כדי לייצר נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, או למי שמוותר עליה מראש. הבקבוק, בהתאם, סטנדרטי ומעט משמים... אך הוא טמון בנרתיק מגניב ומחוספס מפשתן המקנה לו שיק".
ציון: בלו-גראס - 9. מון-שיין - 9.5
צילום: רשמי
CALVIN KLEIN
היצרנית: "CK Everyone - או דה פרפיום מעניק פרשנות מחודשת ומועצמת לבושם הקלאסי. בקבוק הזכוכית והאריזה החיצונית נוצרו שניהם מחומרים ממוחזרים. הבושם נפתח ברעננות תוססת של תו תפוז אורגני ממקסיקו. בתווי הלב- תה שחור ממקורות של סחר הוגן וידידותיים לסביבה מסרי לנקה".
מחיר: 219 ₪, ברשתות השיווק.
צילום: רשמי
דבר הנסיין: "בינוניות היא אינה מילה גסה. קלווין - הקז`ואל הכי נכון בסביבה, הוא יומיומי - אבל בקטע מפרגן, כזה שילך נהדר בבוקר עם מכנסיים מגוהצים ונסיעה ברכב ליסינג בנתיב המהיר.
מדובר בריח שמרפרר להמון ניחוחות אחרים, אבל מוצלח מסוגו: מחד רך ומאידך הדרי, אך נטול עקצוצים זולים. הוא מחזיק ממש לא רע וזכה לפרגון רב מנשים שרוצות אותו, וגברים שרוצים להיות כמוהו...
גם הבקבוק שלו מכובד. מדוע מכובד? הוא סולידי ונאה אך חשוב לא פחות הוא עשוי מזכוכית שקופה המכילה 10% חומרים ממוחזרים. ואם כל זה לא הספיק לכם שהרי גם הבושם עצמו טמון בקופסת קרטון המכילה כ-30% חומרים ממוחזרים.
במציאות העגומה שלנו שבה האסון האקולוגי עומד להתרגש עלינו, זה הכרחי לטעמי להיצמד למותג שמנסה להיות קצת יותר טוב לכדור. שאפו לקלווין".
ציון: 9