יח"צ. אנה זק. צילום: אלכס ליפקין
קולקציה חדשה
כוכבת הפופ והזמרת אנה זק השיקה בשיתוף פעולה עם רשת הקוסמטיקה SACARA קולקציית קפסולה של מוצרי איפור, במהדורה מוגבלת.
על כל המוצרים מתנוססת החתימה האישית שלה. הפריטים והגוונים נבחרו בקפידה עפ"י מוצרי האיפור המזוהים עם עמה ועם סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת.
**
יח"צ. עברי לידר ואילן בן חקון
שר לאונרד כהן מלון דן תל אביב אירח השבוע לכמה ימים את עברי לידר לקראת ההופעות המיוחדות שלו בהיכל התרבות. לידר החליט להתפנק לקראת ההופעות שלו עם הפילהרמונית הישראלית בהן הוא שר לאונרד כהן וכדי שיהיה לו נוח (הופיע ערב אחרי ערב במשך שלושה ימים) אז הוא לקח חדר במלון עם נוף לחוף ימה המפורסם של תל אביב.
באחד מהערבים אילן בן חקון - המנכ"ל הנכנס של המלון דן פגש אותו בבר, הם שתו יחד ועברי הזמין אותו למופע.
**
יח"צ. מלי לוי ושמעון גרשון. צילום: רפי דלויה
איבדה את זהמלי לוי ושמעון גרשון, המשמשים כפרזנטורים של אירופלקס בשנה האחרונה, מככבים בקמפיין חדש של החברה המתמחה במערכות שינה מתקדמות.
הקמפיין ממשיך את הקו ההומוריסטי שבו בני הזוג מציגים סיטואציות משעשעות מחיי היומיום. מלי שחשה צורך להתחדש, מופיעה בתסרוקת אפרו מתולתלת המפתיעה את בעלה ומזכה אותה בתגובתו: "איבדת את זה לגמרי".
**
יח"צ. שחר גרינשפן, תרצה גרינפלד ושירי חגואל סידון. צילום: רן אליהו
הצלחותהשבוע נפתחה תערוכת הציורים "הצלחות קטנות גדולות" בגלריה העירונית במדרחוב תל-חי נתניה בהשראת ספר שיריה של שחר גרינשפן (23) שנדרסה בתאונה מחרידה ע"י נהג שיכור בשנת 2009, רגע לפני שחגגה בת מצווה, נלחמה ועברה שיקום ממושך.
את הספר החושף את עולמה ורגשותיה הוציאה יחד עם הסופרת זוהר אביב, שביוזמתה אמני הגלריה העירונית בנתניה ציירו ציורים בהשראת סיפור חייה של שחר.
לפתיחה הגיעה שחר מלווה בבני משפחתה, כמו גם סגנית ומ"מ ראש העיר - שירי חגואל-סידון, המשנה לראש העיר - אהרון אורגד, מנהלת הגלריה ומפיקת התערוכה מזל קותי ואמני הגלריה.
**
יח"צ. דני גולדשטיין, יועז הנדל ואיציק דנינו. צילום: ישראל שם טוב
היברידישר התקשורת יועז הנדל הגיע לביקור משותף עם מנכ"ל הדואר - דני גולדשטיין וראש עיריית אופקים - איציק דנינו, ביום הדרכה שקיימה `דואר ישראל` באופקים לעובדים שהצטרפו לחברה.
הביקור נערך לרגל המהלך של חברת "דואר ישראל` לגיוס עשרות תושבי אופקים למוקד השירות ההיברידי של הדואר.
היוזמה המשותפת של דואר ישראל ועיריית אופקים הביאה לגיוס מהיר והכשרה מקצועית לעשרות תושבי אופקים, שכבר השתלבו באופן פעיל במוקד הטלפוני של הדואר שפעילותו הורחבה ב-25%.
**
יח"צ. רונית יודקביץ ומאיה גרינברג
הדבר הבאהשבוע הצטרפה רונית יודקביץ לקבוצת "מורז צמחי מרפא".
בימים אלו סיימה יודקביץ` לצלם סדרת חדשה בתחום עיצוב הפנים וה"הום סטיילינג" בהנחייתה ובהנחיית מעצב האופנה דרור קונטנטו, אשר צפויה להיות משודרת בערוץ רשת 13.
יודקביץ`: "אני נמצאת בחיפוש מתמיד אחר "הדבר הבא" ומבחינתי קבוצת מורז צמחי מרפא היא המקום בשבילי. מתוך היכרותי הקרובה עם עולם הקוסמטיקה הבינלאומי נחשפתי למוצרי המותג שעומדים בגאווה לצד המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם והמשווקים ב-23 מדינות ברחבי העולם וזוכים להערכה רבה בקרב קהל רחב ובכלל זה חברותיי מתחומי עיסוקי".
**
יח"צ. לובה ג`ייקובסון. צילום: שי קדמי
באהבה
המשפיענית והפילנתרופית לובה ג`ייקובסון, ממשיכה את פעילותה למען הקהילה ואת הפרויקט שלה למען עמותות המטפלות בנערות בסיכון ופותחת חנות פופ-אפ של מותגים מובילים בקניון עופר הקריון.
חנות הפופ אפ תפעל במשך 5 ימים (19-23/01) ותכלול פריטים של מותגים מובילים שנתרמו ישירות מארונותיהן של הסלבריטאיות והפאשניסטות המובילות בישראל. כלל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו קודש לתרומה למען נערות בסיכון.
לראשונה בחנות הפופ אפ ימכרו פריטים לא רק לנשים אלא גם לגברים. בין העמותות אליהן עוברות התרומות: "בית רות" בעפולה "כפר זוהרות " במגדל העמק ועמותת "אותות" המפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון. מדובר בנערות בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן ע"פ צו של בית משפט.
**
יח"צ. שי אלון. צילום: אסף אמברם
למען הילדיםחברת "פסטה ריקו", חברה ישראלית המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, לוקחת חלק בפעילות למען נוער וילדים בסיכון בישראל.
מנכ"ל החברה שי אלון, בשיתוף השחקן יעקב זדה-דניאל, נרתמו ותרמו סכום נכבד למען האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS. התרומה נועדה להקמת מרכז חירום.
נלי גבע - מנכ"ליץ העמותה: "הקורונה לא היטיבה את מצב הילדים בסיכון. היעדר בתי ספר ומורים מנעו את האפשרות לזהות מקרי פגיעה ולדווח עליהם. כעת נחשפים המקרים הקשים אותם חוו הילדים ובחלק מהמקרים ישנו צורך להוציאם מהבית באופן מיידי. כדי לתת להם מענה אנחנו מקימים מרכז חירום".
**
יח"צ. יוסיין בולט
לא צריך לרוץאחד האנשים היותר מוכרים בספורט העולמי, האצן יוסיין בולט, נבחר לשמש בקמפיין גלובלי רחב היקף, כפנים של יצרנית המדפסות Epson.
בולט יככב בשורת קליפים טלוויזיוניים, בערוצי המדיה החברתית ובשילוט בנקודות המכירה. הקמפיין, שיתפרס על פני כל יבשת אירופה, כולל ישראל, ירוץ תחת הסלוגן Just Fill and Chill וינסה לשכנע את הצופים בנחיצות המעבר למדפסות המצוידות במספיק דיו, כך שלא צריך לרוץ לחנות כל הזמן כדי לחדש את המלאי.
**
יח"צ. עידו גרינברג, אביטל מאיירס ועדי דואק עוקבי. צילום: אסף לוי
כוחן של מיליםעידו גרינברג, הידוע בכינוי MISMAS ומייסד המותג #משפטאחדביום, הגיע לאירוע חגיגי של אדריכלים ומעצבים שערכה רשת ZAGA פינות אוכל, בסניף זגה בנתניה, לרגל השקת קולקציית שולחנות וכיסאות חדשה.
האירוע כלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג, חשיפת הקולקציה החדשה והרצאתו של גרינברג שסיפר על המסע המקורי שלו, עם מלא הומור עצמי, על הגשמה, התנהלות מול ביקורת של אחרים, בניית עסק קטן בעשר אצבעות והתמודדות עם כרישים, על עצמאות ובייחוד על כוחן של המילים להשפיע, לסייע ולאפשר ביטוי עצמי.
את האירוע חתמה אביטל מאיירס - מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת שמסרה: "אנו שמחים לארח פה את עידו גרינברג שהצליח באמצעות המשפטים המנוקדים על גבי חולצות להחזיר את העברית לאופנה ולצד זה להתנדב ולהיות פעיל בקמפיינים חברתיים. היום הבאנו אותו להרצאה מעוררת השראה כהצלחה עסקית וכדוגמה לשימוש נכון ברשתות החברתיות".
באירוע נכחו מיטב מעצבי הפנים והאדריכלים בישראל, ובניהם: צביה עציון, עדי דואק עוקבי, שיר טימור, טל טימור, טל וייסמרק רצון, ליאת גוברין ועוד.
**
יח"צ. אדם לוין (אינסטגרם)
קעקוע מבושם"הבושם של אמקירי הוא פטנט חד פעמי וראשון מסוגו, עם ניחוח יוניסקס המשלב נענע ממריצה, חריפות עדינה של ג`ינג`ר, נגיעות של גרגרי ערער וסגירה מדויקת של מושק, אדמה ועץ ארז", כתבו במגזין האופנה האמריקאי "ווג" – ביקורת שגרמה לזמר אדם לוין, הסולן האובר - מקועקע של להקת "מארון 5", להתקעקע במקום מפתיע: על פניו.
פייס-הטאטו בדמות צללית של ורד, שנמתחת מאזור קו הלחי שלו ועד לרקה, הזכירה למעריציו הרבים את עטיפת האלבום הקלאסי "Violator" מ-1990 של להקת דפש מוד.
לוין הגיע כך להשקת טקילה – מותג חדש בבעלותו ובעלות אשתו במיאמי, וכל צלמי הפפראצי עטו עליו. לוין ואשתו אף העלו תמונות באינסטגרם עם הקעקוע, ושיתפו את העוקבים שלהם. רק לאחר מכן הודה, כי מדובר בקעקוע זמני של חברת AMKIRI הישראלית, שרשמה פטנט על קעקועים מבושמים, וכי יעמוד במילתו שלא לקעקע את פניו בקעקוע קבוע.
בחברה הישראלית הופתעו מהמחווה, וכתוצאה מהפרסום החלו שלל סלבריטאים מקומיים לרכוש את הקעקועים המבושמים ולהעלות תמונות שלהם ברשת.
**
יח"צ. אהרון ברנשטיין, דיויד טאקר, אבי ניסנקורן, סימה דהוקי ואריה זומר
נוף עוצר נשימהביום חמישי האחרון התקיים במלון איביס בירושלים מפגש היכרות של מלונאי ירושלים עם אבי ניסנקורן - נשיא התאחדות המלונות הארצי.
סימה דהוקי הבעלים של מלונות איביס ישראל ואהרון ברנשטיין - מנכ"ל מלונות איביס ישראל אירחו באולם האירועים "הקומה ה 8" את מנהלי בתי המלון בעיר שהגיעו לשמוע ולהשמיע את האתגרים של המלונות בתקופה מורכבת זו
אולם "הקומה ה-8" ניבנה בזמן שיא של חצי שנה בעלות של למעלה ממיליון ₪ ונפתח לפני מספר חודשים. האולם, הנמצא בקומה הגבוהה ביותר של המלון, משקיף על הנוף הפנורמי עוצר הנשימה של ירושלים.
**
יח"צ. השר ניצן הורוביץ ויובל חלמיש
לחגוג את החייםשר הבריאות ניצן הורוביץ ביקר בכפר נהר הירדן, כפר הנופש היחיד בישראל המציע נופשים מותאמים ומונגשים ללא עלות, לילדים החולים במחלות כרוניות, גנטיות, מסכנות חיים ובני משפחתם.
עבור רבים מהילדים זו ההזדמנות היחידה ליהנות מנופש בליווי רפואי צמוד המאפשר לילדים החולים "לחגוג את החיים".
במסגרת הסיור שערך לו מנכ"ל הכפר תא"ל (מיל) יובל חלמיש, ברחבי הכפר, הגיע למרפאה המקומית בראשה עומד ד"ר הרצל גבריאל שהסביר כיצד המרפאה ערוכה ומתאימה את עצמה לטיפול בעשרות סוגים שונים של מחלות מהן סובלים הילדים המגיעים לכפר וכיצד מתבצע הליווי המותאם אישית לכל ילד וילד.
**
יח"צ. בירם כיאל והילדים
טריק של אלופיםבירם כיאל, שחקן בני-סכנין ונבחרת ישראל בכדורגל, הגיע לפגוש את ילדי עמותת "פותחים עתיד בעכו", חברת בת של הסוכנות היהודית, הפועלת למען ילדים במצבי סיכון ב-36 יישובים בפריפריה.
הפניה לבירם הגיעה מהעמותה כדי שיפגוש את אחד הילדים שמעריץ אותו והיה זקוק לחיזוק והעצמה. בירם נעתר בשמחה להזמנה, וביקש להזמין את כל ילדי "פותחים עתיד למפגש", כך בילה איתם את אחר הצהרים, כשהוא מלמד אותם איזה טריק או שניים בכדורגל מקצועי.
אחרי ששבר את הקרח עם הילדים שיתף אותם בירם בסיפורו האישי בתור ילד, איך הגיע לכדורגל וכמה חשוב להאמין בעצמך ולשאוף לממש ולהגשים את החלומות שלך והילדים הקשיבו לבירם בהערצה.
**
יח"צ. יורם אייל, טל ברודי ודרור מורד
ספורט יהודי
דרור מורד- מנכ"ל "כפר המכביה" ויורם אייל - יו"ר "מכבי ישראל" אירחו את טל ברודי, שהביא כדורסל של קבוצת מכבי תל אביב חתום שיוצג כאחד הפריטים האותנטיים ב"מוזיאון הספורט היהודי העולמי" שיפתח במהלך שנת 2022 בכפר המכביה.
מוזיאון הספורט היהודי העולמי יהיה המוזיאון הראשון בעולם שיכלול פריטים אותנטיים ונדירים לאורך תקופה של 126 שנות הספורט היהודי מסוף המאה ה-19 ועד היום.
המוזיאון יכלול למעלה מ-1,000 פריטים אותנטיים וישתרע של שטח של כ-1,500 מ"ר. טל הגיש את הכדורסל החתום למורד ואייל.
**
יח"צ. גיורא רם. צילום: רוני ישראל
מינוי חדשרו"ח גיורא רם (53), מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הפיננסים של איילון ויחליף את רו"ח שרון רייך שמונה למנכ"ל החברה.
רם ינהל את אגפי הפיננסים הן של חברת הביטוח והן של חברת האחזקות.
רם, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל, ובעל ניסיון עשיר של כ-22 שנים בניהול ביקורת בתעשיית הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל בכיר בפירמת הייעוץ וראיית החשבון ארנסט אנד יאנג.
**
יח"צ (G גרופ)
מחווה לקית` הרינג
קרן VIVA GLAM של חברת M•A•C Cosmetic, הוקמה לפני 27 שנים, בשיאה של מגפת האיידס ב-1994, במטרה לסייע לאנשים שנפגעו מהמגיפה העולמית.
עד היום ממשיכה הקרן לחולל שינוי משמעותי בחייהם של אנשים החיים ומתמודדים עם HIV/איידס ותומכת גם בארגונים המקדמים את מעמד האישה והנערה וגם בכאלו הפועלים למען זכויות הקהילה הלהט"בית.
לציון חגיגות 27 שנה ליוזמת הנתינה המלאה לקהילה של M•A•C VIVA GLAM, הקמפיין השנתי הוקדש השנה למורשת האמנותית והפילנתרופית של אמן הפופ האגדי קית` הרינג שהלך לעולמו בגיל 31 כתוצאה ממחלת האיידס, באמצעות שפתונים בצבעי היסוד שהפכו לסימן ההיכר שלו.
"כאחד הקמפיינים הבולטים ביותר בתחום הביוטי בכל הזמנים, M•A•C VIVA GLAM הציב סטנדרטים חדשים לתרומה לקהילה בתעשיית הביוטי בתמיכתם של כישרונות עוצמתיים ופרובוקטיביים, הלא הם אומני האיפור שלנו והקהילה," ציין ג`והן דמסי - יו"ר קרן M•A•C VIVA GLAM ונשיא קבוצה בכיר בקבוצת החברות אסתי לאודר העולמית.
"לרגל יום השנה ה-27 שלנו, אנו נרגשים להעלות מחווה לאמן האייקוני המנוח קית` הרינג ולהמשיך את משימתו להשתמש בתמונות כדי לחולל שינוי לטובה עבור האנשים הזקוקים לתמיכה. הרינג היה איש חזון אמיתי שניצל את כשרונו להשגת תכלית חשובה. למרות שהלך לעולמו בשיאה של מגפה, אנו גאים להמשיך את אומנותו האייקונית והנדבנות שלו באמצעות VIVA GLAM".