יח"צ
בושם - Kenzo
היצרנית: "HOMME INTENSE - בושם המבטא גרסה חדשה ל"חופש אמיתי" בהשראת ה"גבר החדש". שילוב של תווי ריח עציים כמו וטיבר ועץ האלגום, יחד עם תאנה ותווי ריח ימיים.
ההשראה לבקבוק המתכלה, אומצה מהאומן אורין הארדי, המעביר בבאלי סדנאות לבניית מבנים ובתים אקולוגיים מעץ במבוק המשתלב בהרמוניה עם הטבע".
מחיר: 399 שקל ל-110 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ (אתר רשמי)
אז בואו נתעכב רגע על הצירוף "הבושם החדש". למעשה מדובר בגרסה הטריליון לבושם המיוחד לגבר של המותג המשובח הזה, וגם הפעם הוא דומה באופן חשוד לאוריגינל, אבל זה לא בהכרח נורא.
הפעם מדובר בבושם גברי וסקסי שעושה למתיז ולמסניפים הרבה נעים, בושם בניחוח נקי אך נוכח ומוצלח, שמיועד לגברים אבל לא רק! כן, כן ההמלצה שלי הפעם וחרף התוויתו של הפרפיום פונה גם לנשים שיודעות מה טוב להן - אמצו את הבושם הגברי הזה, כי הטוויסט המתוק-עצי שלו הוא לגמרי יאמי, לגבר, לאישה ולכל מה שביניהם".
ציון: 10 +
יח"צ. צילום: טל אזולאי
בושם - TITANIUM
היצרנית: "ECLIPSE -בושם בניחוח עתיר ניגודים של חושניות מסתורית העוטפת רעננות ירוקה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ענן של תווי הדרים. שניות לאחר מכן הרעננות נעטפת בצמחי בישום ירוקים. התווים העליונים: ברגמוט, לימון, ותבלינים טריים, תווי הליבה: הדס, לענה ונרולי ותווי הבסיס: מאסק, עץ ליבנה, ערער, אמבר ותווים עציים יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את התווים הרעננים והירוקים ומקבע את הניחוח על העור".
מחיר: 129.90 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
דבר הנסיין: "האקליפס מכיל ריח-של-קייטנה לגברים – סליחה, של דשא – לצד ניחוח הדרים. התוצאה מתבטאת בניחוח עוצמתי מורכב, מתקתק, עצי והדרי גם יחד.
חשוב לי להדגיש כי הריח בהתזה הראשונה מאד מפתה אך רצוי להסתפק רק בכמה התזות קטנות - כי הניחוח כאמור מאד חזק...
אחרי היום הראשון לניסיון, בו צעדתי במסדרון העבודה וכולם נטשו את העמדות ויצאו לברר מהו מקור הריח המתהלך בקרבתם, הבנתי שעלי להתיז על עצמי את הבושם הזה בהקפדת יתר בכדי לא למשוך תשומת לב גבוהה. בקיצור, בושם חזק, מוצלח ונגיש".
ציון: 9
יח"צ
סכין גילוח - Edge
היצרנית: "סכין גילוח בעלת חמישה להבים עם ציפוי כפול לעמידות לאורך זמן וגילוח קרוב לעור, חלק ויסודי. בנוסף ללהבים ישנה בסכין גם להב טרימר אחורי לעיצוב וגילוח הזקן בצורה מדויקת".
מחיר: מכשיר + 3 סכינים - 69.90 ₪. מארז 4 סכינים ללא מכשיר - 69.90 ₪, בסניפי סופר פארם.
יח"צ
דבר הנסיין: "נכון שבחיים לא הכל הולך חלק?! אז גם עם סכין הגילוח הזו - לא הלך לי חלק.
חשוב לי לציין כי כאחד שסובל מגירויים בעור בכל זאת יאמר לזכות סכין הגילוח מבית Edge שמאז שאני איתה, כבר איני זקוק לכל הפעולות שלאחר פעולת הגילוח על מנת להקל על הגירוי בעור, לרבות שימוש בקצף גילוח מסוים, או להתגלח רק תוך כדי המקלחת במים חמים.
עם זאת, די התאכזבתי מאופן השימוש, שכן נדרשו ממני פעמיים ואף שלוש כדי להחליק את הסכין על הזקן על מנת שכולו יוסר למשעי.
אה, ורגע לפני שאני נעלם מתחשק בכל זאת לי לפרגן ל-Edge גם על הליהוק המוצלח של ישראל אטיאס (מאור איבנוב מ"היורשת") לתפקיד הפרזנטור של המותג.
אחרי תפקידים מוערכים ב"זגורי אימפריה", "שבאבניקים" וכאמור ב"היורשת", אטיאס סופסוף קוצר את פירות העבודה הקשה שהשקיע במשך שנים והוא מוביל בחינניות מופלאה את הקמפיין ההומוריסטי, עם המסר המדויק - בחיים לא הכל הולך חלק! - תכלס!
ציון: 8
יח"צ
דאודורנט - VICHY
היצרנית: "DEO HOMME, דאודורנט טו גו באריזה חדשה בעלת טכנולוגיה מהפכנית שאפשרה לדחוס כמות של 200 מ"ל, לאריזה קטנה יותר בגודל של 100 מ"ל. וכך האריזה הקומפקטית, מתאימה לנשיאה בתיק, לטיסות ולחופשות. לדאודורנט פעולה משולשת היעילה ל 48 שעות. המוצר אינו מכיל אלכוהול, היפואלרגני ונבדק בפיקוח דרמטולוגי".
מחיר: 49 ₪. ל-100 מ"ל, בבתי מרקחת ברחבי הארץ, ברשתות בי וסופר פארם ובאתרי סחר מקוונים.
דבר הנסיין: "כושר העמידות של הספריי הזה מעורר השתאות, כזה שמאפשר לשכוח מקיומה של הפעולה הגופנית המכונה הזעה לזמן ארוך באופן כמעט מעורר חשד.
גם מריחות לבנות לא נמצאו וגודלו המינאטורי של התרסיס - אדיר, כזה שמאפשר לאסוף אותו בתיק ולוודא המשכיות לקלאסיקה של בתי שחי.
הדבר היחיד שמעיב מבחינתי הוא המחיר, ולכן לא נותר לי אלא לקבוע כי מדובר בתכשיר משובח שיתאים בעיקר למשקיענים בעצמם".
ציון: 9.5