כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
תכינו את הפנים: מותג האיפור של יאנה פרוביז נכנס לרשת Be
יאנה פרוביז הגשימה את החלום הישראלי
■
לאחר שהשיקה ערוץ יוטיוב, הפכה לוולוגריות אהודה והקימה את אחד ממותגי האיפור הכי מדוברים בסצנת היוטיוברים, היא מתקדמת שלב נוסף קדימה ועולה למדפי רשת Be
■
בימים הקרובים יוצבו סטנדים של המותג שלה ב-14 מסניפי הרשת.
קובי טיריפינטו
09/12/2021
YANA PROVIZ for Be. צילום: לירן מור
יוניקורן, משבשי שוק, "מותגי הסושיאל": שמות וכינויים רבים הוצמדו למותגי האיפור הצעירים (יחסית לקונגלומרטים ומותגי הענק הוותיקים) שמשנים את שוק הביוטי בשנים האחרונות ומשרטטים מפת עולם חדשה של איפור.
יאנה פרוביז (34), מאפרת ישראלית, שהחלה לשתף לפני מספר שנים סרטוני ביוטי ליוטיוב, והפכה לאחת מהוולוגריות (vlog - VideoBlog) המוכרות והאהודות בארץ, היא דוגמה חיה למוצר משפיעני רשת שהפך לחביב הקהל.
פרוביז שסללה כאמור את דרכה כאושיית רשת בערוץ ביוטי צבעוני, רווי סרטוני יופי שהקימה בשם Proviz EU - Born To Shine, דאגה להתאים את תכניו למשתמשות מתחילות וחובבות אך גם למאפרות ומאפרים מקצועיים שעובדים בתחום.
YANA PROVIZ, יח"צ (רהב)
הערוץ המדובר מונה כ-100 אלף מינויים ומתהדר בשלל סרטוני ההדרכה ייעודיים לקהל הישראלי (למשל: איך להתאים איפור שזוף לעור בהיר), כשיאנה ניצבת במרכזו מקנטרת (עושה קונטור), מאירה ומצלילה, מבצעת סווטשים (מריחה על היד לבחינת ביצועים) ומשתמשת בטכניקת bake (אפיית שכבה לחה של מייק אפ מתחת לפודרה, עבור עמידות), תרה אחר דיופים (תחלופות זולות ודי זהות למותגים יקרים) ויודעת תמיד באיזו שעה מאק או בובי בראון מנפיקים את הסדרה המדוברת הבאה.
כבר בתחילת הדרך ניכר כי פרוביז מכוונת להשקת ליין מוצרים משלה, וכך בדרך ליעד הזה היא עמלה רבות והשקיעה באיכות הסרטונים הקלילים לצפייה וליישום כשהיא מקפידה על איכות הצילום, התאורה והעריכה,
כשהיוטברית וכוהנת האיפור ניקי טוטריאלס
, משמשת עבורה השראה ומודל לחיקוי.
YANA PROVIZ, יח"צ (רהב)
ההשקעה כמובן השתלמה לה, תחילה כשקיבלה הצעה לשת"פ עם המותג האיטלקי פלורמר, במסגרתו שימשה הפנים לקידום סטיק חיטוב והארה ומאוחר יותר כשהשיקה לראשונה (2017) את Yana Proviz Beauty - ליין איפור הנושא את שמה.
עתה מתקדמת פרוביז שלב נוסף קדימה וצועדת לעבר הפארם.
בשלב הראשון לכניסת המותג שלה לרשת Be יעלו לפלנוגרמה של 14 מסניפי הרשת, כ-60 מוצרי best sellers מהליין שלה.
במגוון: מברשות איפור לפנים ולעיניים ( 70-130 ₪), טיפות קסם - בסיס צלליות שקוף המעניק עוצמת צבע אינטנסיבית לכל צללית (100 ₪) מוצרי טיפוח להסרת איפור וניקיון הפנים (90-135 ₪), אייליינר (100 ₪), פודרה בתפזורת (155 ₪), שלל מוצרים לחיטוב, הדגשה ופיסול הפנים (135 ₪) וכן קו מוצרי שפתיים, הראשון למעשה שפרוביז השיקה בליין האיפור שלה הנחשב למוצר הדגל שרבות מהללות וסוגדות לו (70-90 ₪).
המוצרים של פרוביז לא עברו ניסויים בבע"ח ומתהדרים באריזות מהממות בשחור וזהב כבמרכזן מתנוססות האותיות YP במראה מגניב המאחד בין שתיהן.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
סיכון מקצועי: המעצב שהסתבך עם פרארי
קוד מוצר:
28/10/2020
אורית בר הלוי
פרטים נוספים
סילבסטר 2018: ישן עם חדש, רומנטי עם נועז, נוצץ עם שקט. שתהיה שנה מגוונת לכולן.
קוד מוצר:
14/11/2017
אורית בר שרעבי
פרטים נוספים
סילבסטר 2019: מסיבות, אירועים ומקומות שווים
קוד מוצר:
28/12/2018
מערכת SPOT it
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר