תיק ROLL של LEFRIK, יח"צמה לא נאמר על הטירוף של ימי הקניות בחודש נובמבר? "הישראלים אימצו לעצמם את הקניות המהנות של האומה האמריקאית", אומרת שיר -לב לגזיאל - מנהלת השיווק של "סוהו", "בחו"ל הקונספט נוצר כתוצאה מהמנהג של הענקת מתנות לכריסטמס, בארץ אימצנו את המנהג ללא קשר לחג המולד. "הבלק פריידי" , "יום הרווקים הסיני", ועוד ימי מכירות מיוחדים - מכולם נהנים גם אנחנו וגם הצרכנים שזוכים להנחות נאות מאד ברשת" מוסיפה ואומרת שיר-לב.
למה בעיקר נמשכים הלקוחות שלכם?
"אנחנו מבחינים כבר כמה שנים בעיקר בנטייה של לקוחות לפנק את עצמם. כלומר- הרכישות לאו דווקא קשורות בהענקת מתנות זה לזו. זה מתחיל במותגים למטבח שתמיד נחשקים, בבקבוקים רב פעמיים ובעיקר בקבוקים לילדים, סטים של קופסאות, פחי מחזור שהם להיט בשנה האחרונה, מוצרים ל"סביבת הכיור" כמו מתקן לייבוש כלים, קרשי חיתוך.
בנוסף קיימת דרישה גבוהה למשקפי שמש שנמכרים בהנחה ונדלקו עליהם בגדול, והשקנו לא מכבר שני מותגים מאד נחשבים שגם הם נמכרו היטב עד עכשיו ואני צופה שיימכרו היטב גם בהמשך".
תיק לפטופ של LEFRIK, יח"צ אחד משני המותגים החדשים שהגיעו לרשת "סוהו" הוא תיקים מבית LEFRIK - מותג התיקים הספרדי. מוצרי המותג עשויים 100% חומרים ידידותיים לסביבה, בשימוש בדים מפלסטיק ממוחזר.
החברה, שקמה בשנת 2012, החליטה לתרום לאיכות הסביבה על ידי הפחתת השימוש בפוליאסטר קלאסי (כזה שאינו עשוי מחומרים ממוחזרים) והיא מייצרת פוליאסטר ממוחזר, בתהליך שמפחית פליטת CO2 לאוויר. בכפוף לכך, החברה קיבלה אישור כ"מותג טבעוני" על ידי ארגון צער בעלי החיים peta.
תיק ROLL של LEFRIK, יח"צ התיקים שמציע המותג, הם תיקי גב, ותיקים למחשבים ניידים - בשלל צבעים. "התיקים", מציינת שיר-לב "מיוצרים מפלסטיק ממוחזר, ותהליך השמירה על הסביבה מתחיל מיד לאחר איסוף בקבוקי הפלסטיק. אלה מומרים בטכניקה מיוחדת, נוצרים מהם חוטי פלסטיק ממוחזר שמהם מיוצרים התיקים".
חלק מהתיקים מיועדים ל-לפ טופ, לפיכך מאשרת שיר לב את ההנחה, שהקונים הם בעיקר תלמידים או סטודנטים, אבל לא רק. "גם אנשי עסקים, וכל מי שמצטייד גם בטאבלט נהנה מהתיק" היא אומרת "הם מגיעים בצבעים מיוחדים, הכי נמכר הוא תיק בצבע חרדל, ולשמרנים יותר המותג משלב גם גוונים יותר קלאסיים כמו שחור ואפור, בצד גוונים נועזים יותר באדום, בכחול".
מחירי התיקים אינם נמוכים...
"אנחנו מבחינים בכך, שקונים רבים ערים לאיכות הסביבה, והמודעות סביב חומרים ממוחזרים משחקת כאן תפקיד משמעותי. הלקוח, ואני מדברת בעיקר על הסטודנטים, חושבים על הערך הסביבתי, ומבחינים בהשתדלות של היצרן לשמור על הסביבה. זה מפתה כמו המעבר לשימוש בבקבוק רב פעמי, הצרכן הישראלי מפתח מודעות ומחפש מוצר שלא מתכלה מהר, שעשוי מחומרים מאד עמידים, ותורם לסביבה.
חברת LEFRIK ייצרה 50,000 תיקי גב בשנת 2018, אלה יוצרו באמצעות 650,000 בקבוקי פלסטיק שהומרו ל-9.7 טון של חוט מפלסטיק ממוחזר. בכל תיק מבית המותג נעשה שימוש ב-14 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים".
באדיבות OBJEKTO. יח"צ
חברה נוספת שהגיעה לרשת זה עתה היא המותג OBJEKTO - זוהי חברה המפיצה ברחבי העולם יצירות של מבחר מעצבים מפורסמים, והפעם היא מציעה את המנורות שנקראות ECLIPSE. מדובר במנורה מתכווננת במראה ייחודי. הפריט האייקוני הזה הוא פרי עיצוב של ארכיטקט ומעצב ברזילאי מצליח בשם MAURICIO KLABIN.
לדבריו, המנורה, הנראית כמניפה, אמורה "לעורר בקרב הצופה תחושת רווחה והגנה, ליתר דיוק, לתת לו את התחושה שמתעוררת כאשר אנחנו מרגישים כשמישהו נושא אותנו בידיו" לכן, המשיך והסביר המעצב, "הפריט מעוצב ללא זוויות חדות או הוראות שימוש מורכבות".
באדיבות OBJEKTO. יח"צהמנורה מיוצרת מיריעת פלסטיק אחת אשר ניתן להתאים ולהזיז אותה בכדי לשנות את הצורה ואת כיוון האור, והיא - ראוי לציין, נמכרת כחלק מהאוסף הקבוע של המוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק (MoMA). ניתן להשיג באותה באחד משני גדלים - מנורה שולחנית/ רצפתית. לדברי שיר-לב, "זו אינה מנורת קריאה, אלא פריט אווירה מיוחד. ניתן למקם אותו בסלון, או על שולחן בחדר עבודה וגם בחדר הילדים לאור לילה".