אתר רשמי, יח"צ
Hero - Burberry
עוד לא התאוששתי מ-B Surf, המשחק הווירטואלי המקוון שהשיק מותג העל הבריטי הוותיק המאפשר לבחור כיצד להלביש את הדמות בו בפריטי הקולקציה האחרונה, והנה הנפיק מותג האופנה הפתעה מרגשת נוספת - HERO - בושם חדש ומשובח כיאה לברנד לוהט ונחשק...
מודה, מאז שהתחלתי להתיז על עצמי את החדש, אני זוכה ליחס אוהד במיוחד מבת הזוג שלי, שהבושם הזה באופן מוזר גורם לי עצמי להרגיש מגה-סקסי.
הניחוח, שזכה לפרגון מקיר לקיר, מתאפיין בזריקת מרץ של ברגמוט תוסס ומחוזק עם ערער ופלפל שחור. להם מתברר הוסיף ריקרדו טיצי - המנהל האומנותי של המותג, עומק נוסף עם לב של עץ ארז חם משלושה מקורות שונים - מווירג`יניה, מהרי האטלס ומהרי ההימלאיה.
בתכלס אין לי שום מושג איזה ריח יש בדיוק לעץ הארז, והאמת היא שגם אין בכוונתי לבדוק זאת, אבל מה שבטוח - מדובר בריח הנכון.
אגב, את הקמפיין לבושם הזה מוביל אדם דרייבר שפרץ לחיינו בתור אדם הדוש שמשחק להאנה ברגשות ב"בנות". בפרסומת הוא נראה כמי ששוחה בים עם סוס כשברקע מתנגן לו השיר של FKA Twigs.
אתר רשמי, יח"צבהמשך, השניים מתמזגים והפרסומת נסגרת בצללית של קנטאור - גזע של יצורים בעלי פלג גוף עליון של אדם (דרייבר) ופלג גוף תחתון של סוס המסמלים במיתולוגיה הפקרות, תאווה חייתית והשתכרות. פלא בחרתי בבושם הזה?!
מחיר: 429 ₪ ל-100 מ"ל.
אתר רשמי, יח"צIllusione - Bottega Veneta
אפשר לדבר על ברגמוט, תפוז מריר, לימון, מרווה ופצ`ולי ואיך הם מתחברים נפלא בהרמוניה חושנית. ואפשר פשוט לומר: באחריות, שהחדש של בוטגה ונטה שרקח אמן הבשמים אנטואן מאיסונדיו מג`יבודן, הוא הבושם הגברי הטוב ביותר מאז ניער מעליו ההומו ארקטוס את מעיל הפרווה המטונף, רחץ בנהר והתמרח בבלוטת הערמונית של אייל המושק, שידועה כידוע בסגולותיה המהלכות קסמים על קוזינות.
אתר רשמי, יח"צאו במילים אחרות: עד כמה ה-Illusione טוב? ובכן, פשוט בושם הוררררס, ממכר, גברי, עוצמתי ובטוח כזה המעניק כמובטח ביטוי חזק של גבריות.
מחיר: 379 ₪ ל-50 מ"ל.
אתר רשמי, יח"צTerrae Essence - Bvlgari
איך אפשר לתאר את הבולגרי החדש, הרי כל מה שאכתוב עליו יגמד את מעלותיו המשובחות.
אפשר כמובן להתפלסף על אדמת טוסקנה הפורייה והעשירה שמסמלת את האותנטיות וההנאות האמיתיות של החיים שהיוותה מתברר השראה עבור המותג האיטלקי בפיתוח הבושם הזה, או שאפשר פשוט לציין בקצרה שמדובר בשילוב קטלני ובניחוח אלוהי של סקס וקיץ, שגורם לכל הסביבה לרצות ולהסניף במרץ.
אתר רשמי, יח"צהמרכיבים הרשמיים הם: אתרוג, קלמונדין ("ליים פיליפיני") – פרי מעץ הדר, וטיור ושרף מעץ הלבונה.
הבקבוק אלגנטי לעילא, ולי לא נותר אלא להודות קבל עם ועדה כי מדובר בניחוח גברי מנצח. בקיצור, יותר טוב אפילו מפורנו בפלטפורמת אונלי-פאנס.
מחיר: 429 ₪ ל-100 מ"ל.
אתר רשמי, יח"צSpicy Leather - Salvatore Ferragamo
הפרגמו הזה יודע לעשות ריח!
בבקבוק זכוכית מרהיב ואלגנטי המזכיר גורד שחקים, כמתחייב ממורשתו של המעצב האיטלקי, עורבבו להם יחדיו זעפרן, ברגמוט, לימון, פלפל שחור, אגוז מוסקט, ארז ומרווה לניחוח מתוק וכבד שמכריז "אני כאן!".
הסלבטורה הנפיק פה בושם חמים ואצילי, בושם עשיר בתווים שובי לב, מרתקים ומתנשאים משהו, במובן החיובי כמובן של ההתנשאות, וכל הטוב הזה מחזיק מעמד בנחישות כמה שעות ארוכות.
אתר רשמי, יח"צבמילים פשוטות, מדובר בבושם לגברים נאים עם ריבועים מסוקסים, המותיר סיומת של פטצ`ולי ואלגום עם אקורד העור המיוחד של המותג, שמהווה כידוע אלמנט שמייחד את כל סדרת בשמי המותג.
מחיר: 479 ₪ ל-100 מ"ל.
אתר רשמי, יח"צImpact Intense -Tommy Hilfiger
היחס בין ההילפיגר החדש לבין הבשמים הקודמים של טומי, משול ליחס שבין קוקה קולה לקולה זירו, הווה אומר - אותו הדבר, רק יותר חזק. וזה לא בהכרח רע.
ה-Impact Intense מתואר "כניחוח ההמשך לאו דה טואלט IMPACT המקורי" והוא אכן מציע ניחוח מתוק ומחוספס יותר, מעין שילוב של תווי תפוח אדום עם תווים עמוקים יותר של שרף עצים ואקורד ערמון ענברי עם תמצית מתובלת ועצית של פצ`ולי, מעין IMPACT מחוזק שאולי לא רוצה לשנות את העולם, אבל גם לא יעשה לאיש צרבת באף, ומרגיש הרבה יותר קלאסי מקודמו.
גם הפעם בקבוקון הנסיעות של הבושם המעוטר בפקק פפיון, הוא מהיפים והמוצלחים.
אתר רשמי, יח"צ
אגב, בהילפיגר בחרו לקדם את הבושם המדובר בקמפיין מוזיקלי עטור כוכבים החוגג קהילה גלובלית ופורצת דרך של אמנים המפיחים חיים בחזון של IMPACT.
את מי תמצאו שם? את ג`יימס ביי, הזמר-יוצר וגיטריסט אנגלי, סבסטיאן יאטרה שנולד בקולומביה וגדל במיאמי, ואת הזמר-יוצר וינסנט ווייס מגרמניה, שלושת חזרו להדרן נוסף.
מחיר: 319 ₪ ל-100 מ"ל.
אתר רשמי, יח"צNo Limit$ - Philipp Pleinמעצב העל הגרמני פיליפ פליין נותר אנונימי יחסית בתחום הבישום, אבל כל מי שכבר התוודע למותג החתרני השובב שלו, יכול בוודאי לנסות לדמיין מה רקח לנו פליין, הנחשב ל"ילד הרע" של עולם האופנה ומהאנשים העשירים ביותר בשוויץ.
פליין המשתף באופן קבוע ל–2.5 מיליון עוקביו באינסטגרם הצצה לאורח חייו הראוותני והבזבזני מציג גם ניחוח החוגג הצלחה, כסף, כוח, ממון, כיף ותענוגות כל מה שבעצם מזוהה עם אושיות האופנה.
אתר רשמי, יח"צבכדי לייצר את הניחוח המדויק פנה פליין לאלברטו מורייאס - הבשם מספר אחת בעולם, שאחראי לרוב סיפורי ההצלחה של עולם הבישום בעשורים האחרונים ואת שרקח עבורו טמן פליין בבקבוק משגע בדמות כרטיס אשראי וורד סיגניה (שחור) שמזכיר כמובן גם את תוויות התבליט בשולי בגדיו המתהדרת בסמל הגולגולת.
אבל אני באמת חושב שחבל שהדיון על עיצוב הבקבוק יסיט את הדיון מהדבר האמיתי: הניחוח המשובח, העוצמתי וההורמונלי בטירוף, הודות למרכיבים כמו ברגמוט וג`ינג`ר, תווי פלפל שחור, הל, קינמון וכוכב אניס, לצד שוקולד מריר, בורבון וניל, קטורת ואמבר שחור, ונגיעה של ארז, פצ`ולי ועור עודי.
הוראות שימוש: לשים קצת.
מחיר: 399 ₪ ל-90 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
אתר רשמי, יח"צRalph`s Club - Ralph Lauren
הראלף לורן הזה הוא הבחור הכי מגניב בשכונה: הוא פרשי, הוא אוורירי אך גברי עם תווים חזקים ורעננים של לבנדין ומרווה מרושתת המתאזנים עם העושר החמים של ארז וירג`יניה ו-וטיבר מפואר שהופקו כמובן בתנאי עבודה הוגנים ובטוחים (שאפו!).
אתר רשמי, יח"צהניחוח, שזכה לפרגון רב מנשים שרוצות אותו, וגברים שרוצים להיות כמוהו, מכיל רכיבים מעניינים נוספים, למשל תפוח, אשכולית, גרניום ופריחת תפוז והוא מבוקבק במיכל לא מתחכם אך מושלם.
מחיר: 369 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
אתר רשמי, יח"צLuna Rossa - Ocean Prada
בפראדה מבטיחים ניחוח "המשלב כוח פיזי ואינטלקטואלי, שולט בטכנולוגיה על מנת לפרוץ את גבולות האפשרי, מתקדם מעל ומעבר לכל הגבולות והמגבלות".
זה נחמד, רק לא מתאר נאמנה את הריח החדש, שהוא אמנם גברי, אך צנוע, חמים, נקי, ולא חושני כלל וכלל.
ואם יש ספק, מדובר במחמאה. בעולם שנשלט על ידי יותר מדי מתוקים - פרחוניים, נחמד להתנחם מדי פעם בחיקו המיושב בדעתו של ניחוח מסוג אחר, פרי עמלו של המאסטר-בשָּׂמים אן פליפו וקרלוס בן-נעים מחברת IFF שהיטיב לשלב פה מרכיבים טבעיים עדינים שעברו זיקוק מסורתי, לפני שבירת הקשרים הכימיים בפורמולה באמצעות זיקוק מולקולרי - תהליך המאפשר כמובן את בחירת המולקולות המובחרות ביותר.
אתר רשמי, יח"צהחומרים הללו הורכבו מחדש, כל אחד בנפרד וטוהרו עבור פרופיל ריחני המכיל: ברגמוט, פלפל ורוד, לענה, אירוס, לבנדר, אקורד של זעפרן, וטיבר, מושק ופצ`ולי.
ואם כל זה לא הספיק לכם, אז דעו כי בפראדה גייסו למשימת הפרזנטור את האחד והיחיד, הלוא הוא ג`ייק ג`ילנהול - השחקן האמריקאי המהמם שמשכנע מאד בנוכחותו בבחירת הלונה רוסה אושן.
מחיר: 349 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
אתר רשמי, יח"צCR7 Play it Cool - Cristiano Ronaldo
בושם עם בקבוק כחול אלקטריק, שמעלה חששות שמי שעיצב אותו גדל על ברכי קלישאות נפשעות על כדורגל, גברים, הצלחה וכל זה, אבל הניחוח, אוי, הניחוח.
הוא מורכב מתווי אגס, מנדרינה וברגמוט רעננים, ממשיך ללב מפתיע עם ניחוח לבנדר, הל ותמציות ימיות ומתקבע בבסיס עם מושק, ענבר, זרעי טונקה ועוד כמה דברים שתוכלו למצוא בוודאי בעדן טבע מרקט.
הניחוח מצליח להיות בו זמנית מתקתק ונקי, צעיר וחמים, ומוצלח אפילו יותר אחרי כמה שעות על הגוף.
ויש גם בונוס. המארז מכיל גם ג`ל רחצה ותרסיס לגוף (יענו דאודורנט) בניחוח תואם. מוש!
מחיר: 209 ₪ ל-100 מ"ל