גולברי, צילום: יניב אדרי
השקה מרשימה של בית האופנה "גולברי" לקיץ המתדפק על חלונות ביתנו, התקיימה אמש (ג`) בחנות הדגל של הרשת, בקניון עזריאלי.
להשקה הגיעו כצפוי ידועניות רבות: אירית רחמים, מיכל ינאי, אירה דולפין, רווית אסף, וחני נחמיאס. את ההשקה גם כיבדו בנוכחותן הדר ברייד והדר משה המוכרות מתכנית הטלוויזיה "חתונה ממבט ראשון", קארין קליינברג מ"המירוץ למיליון", ומנחת הטלוויזיה מירב מילר.
אילנית לוי, המשמשת כפרזנטורית של המותג, אימצה מיידית ארבעה אוברולים למלתחה שלה, בצבעי: מנטה, ג`ינס, אדום ושחור.
מיכל ינאי סיכמה בצאתה מהאירוע, ושיתפה את הסובבים בתחושה שלה: "כיף לצאת מהבית ולחגוג, מרגישים פה את הקיץ הצבעוני שהולך להיות...", ובכך ביטאה בקול את מה שכולנו חשבנו למראה הקולקציה המאד פסטלית שכיכבה לה על המדפים.
גולברי, צילום: עמרי צוק הטרנדים לנשים בקיץ 2021 כפי שעיצב אותם המעצב הראשי של בית האופנה, יעקב גולברי, כוללת ליין בגדים יפהפיים בצבעי גלידה, חלקם בשילובי תחרה מקסימים. אלה מופיעים בחולצות מבדי תחרה עדינים, בגופיות, וגם על שמלות קיציות באורך מידי.
שילובי התחרות בווריאציות שונות, מקנים לפריטים מראה רומנטי ורך.
הלהיט שלא נעלם מחיינו העונה - הוא האוברול, החל מאוברולים מג`ינס עם כיסים, עבור אל אוברולים בגווני פסטל בשילוב תחרות עדינות, וכלה באוברולים "נשפכים" בשילוב חגורות מותן.
לצידם, שמלות באורכי מידי ומקסי, החל משמלות מחויטות, דרך שמלות רומנטיות וכלה בשמלות אלגנטיות, רובן יפות, שימושיות, מחמיאות וכאלו העשויות לשמש למטרות מגוונות. השמלות, כאמור, באורכים שונים, והבדים צמודים או נשפכים.
גולברי, צילום: עמרי צוק גולברי, צילום: עמרי צוק אבל לא רק צבעי הגלידה חוגגים בקולקציה - יש גם פריטים בשחור/לבן.
מי שדבקה במראה הדרמטי, תוכל להתפנק ב-BLACK&WHITE - שילוב מנצח של שני הצבעים הללו, בשמלות ובחליפות מחויטות. נלווים לבגדים גם תיקים לבנים שמעניקים עוד טאצ` אופנתי לנישת השחור/לבן.
הבחירה בצבעי הפסטל, מכוונת - כך נאמר לעיתונאים שהגיעו להשקה.
מטרתה - להשאיר מאחור את השנה האפורה, בלשון המעטה, שעברנו כולנו, ולעבור לצבעוניות לא זועקת, אלא רכה ומזמינה. הפסטלים השולטים: ירוק מנטה (סלדין), גווני ורוד, צהוב, סגול לילך וניוד, המופיעים בטי-שירט, בחולצות, בשמלות, במכנסיים, בחליפות ובג`קטים מחויטים.
גולברי, צילום: עמרי צוק השורה התחתונה היא שמדובר בעוד קולקציה פרקטית וחיננית של המותג שמזה זמן רב משמש כשחקן מרכזי מוביל במגרש המקומי. את הקולקציה משלימה קבוצת אקססוריז הכוללת כובעים, כפכפי-אצבע, תכשיטים, תיקי יום וערב וחגורות, אף הם כמצופה בצבעוניות פסטלית.
ואם בקניות עסקינן, אז בדיוק פה לציין כי לאור הזינוק חסר התקדים בקניות אונליין בתקופת הקורונה, בחרה רשת גולברי להצטרף למגמת האייקומרס ולהשיק בהשקעה של 5 מיליון שקל, אתרי אונליין מכירתיים, שיעלו לאוויר בעוד כחודשיים.
ושוב גולברי מוכיחה שהיא מבינה דבר או שניים, ועל אף נפיצותו הגבוהה מאד של המותג ( 88 סניפי רשת ברחבי הארץ לצד 60 סניפים לרשת הקוסמטיקה סקארה) הבחירה שלה להצטרף לדיגיטל מעידה כי גולברי אינה נשארת מאחור.
גולברי, צילום: עמרי צוק הקניות באונליין התגברו מאד בקורונה, בפרט באתרי האופנה הישראליים שבהם זינקו המכירות, אך למעשה כבר לפני התפרצות הנגיף היוו המכירות באונליין כ־15%-10% מכלל המכירות של רשתות האופנה, ולגולברי חשוב - להישאר במשחק!
טווח מחירים: 129.90 - 349.90 שקל. אקססוריז - 89.90 - 129.90 שקל