צילום: דן פרץ
לידיעת הקרניבורים: מותג בשר בקר טרי חדש משווק מהיום ברשתות.
הכירו את "חוות הבוקרים" - המותג החדש שהשקתו נאמדת בהשקעה של 50 מיליון שקלים. המותג המשווק באיטליזים וברשתות השיווק יהווה מתחרה ישיר ל"אדום אדום" של תנובה ומשחטת דבאח, הנחשבות כידוע לספקיות מרכזיות של בשר טרי בארץ.
למרות שטרנד הטבעונות בארץ הולך וצובר תאוצה ובזמן ששפים רבים תרים אחר תחליפים, קבוצת תדמיר- אינטגרציה חקלאית בבעלות רון ארצי, מהגדולות בארץ בתחום הפטם, משיקה כאמור מותג חדש בענף הבשר.
מגמת ההתנגדות למוצרים מן החי אומנם הולכת ומתחזקת בארץ, אולם נתוני משרד החקלאות מצביעים על כך שהישראלים לא מוותרים על הרגלי המנגל שלהם כל כך בקלות ומעידים על כך גם קבוצות הקרניבורים הפועלות ברשת החברתית פייסבוק שמספר החברים בהן רק הולך וגדל. כך לדוגמה ב"קרינבורים אורגינל" יש מעל ל-267 אלף חברים, בקבוצת "סודות המעשנה והסו־ויד" 60 אלף חברים, ובקבוצת "על העצם" חברים 21 אלף אנשים.
צילום: דן פרץ
"כאוהבי בשר אנחנו מאמינים שלצרכן הישראלי מגיעה חווית בשר איכותית, ישראלית ומספקת שמשאירה טעם של עוד. `חוות הבוקרים` נכנסת לשוק כדי לסמן רף חדש של איכות בשר והתייחסות לצורכי הלקוח על ידי מקצוענים שאחראים על כל שרשרת הייצור מבחירת הזנים, הגידול, הטיפול ועד קניית המוצר. אנחנו מכוונים לתת חוויית קניה אחרת, מוצרי פרימיום נגישים וחדשניים כדי שהצרכן הישראלי ייהנה ממוצר עם ערך", אומר חן רזיאל - מנהל מפעל `חוות הבוקרים` ולשעבר מנכ"ל "אדום אדום".
קבוצת תדמיר ניהול והפעלה מספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות בתחום העוף והפטם. כשהיא מכוונת לנישה של עופות הגדלים בתנאים מיטיבים ללא אנטיביוטיקה היא השיקה כבר לפני 7 שנים את מותג העופות "משק ארצי", ועתה כאמור היא מבקשת להחדיר לשוק את מותג הבשר החדש שישווק מפורק וארוז לפי חלקים שיגיעו היישר לרשתות ולאיטליזים מהמפעל שבבעלותה השוכן בכדורי בצפון.
"הקמנו את הקצביה מהמתקדמות והגדולות בישראל, שם עובר הבשר טיפול בהתאמה לזן, לנתח ולאיכותו ועל האריזה נציג את ההמלצות לכל נתח בהתאם לייעודו ושיטת ההכנה האופטימלית עבורו", מציין רזיאל ומוסיף: "בנוסף נשיק מוצרים/נתחים חדשים בצורה רציפה ובזמינות גבוהה: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה ועוד. כל זאת כדי לתת לאוהבי הבשר בארץ את חוויית הבשר האולטימטיבית".
השף מאיר אדוני. צילום: דן פרץ
בהתאמה לאסטרטגיה החדשה בה נוקטת החברה להחדרת המותג גויס השף מאיר אדוני, להיות היועץ הקולינרי של `חוות הבוקרים` וככזה הוא יעשיר מניסיונו המקצועי במידע על בשר באמצעות סרטונים, מתכונים, סדנאות, טיפים ועוד.
"אנו מובילים שינוי משמעותי בשוק הבשר בישראל שכולל בשורה צרכנית איכותית וחדשנית לצרכן: נתחים איכותיים, מזני מובחרים שגדלו בתנאים אופטימליים וניזונים מתערובת ייחודית המתאימה לכל זן", מציין רזיאל ומבאר: "הבשר מטופל בקצביה שלנו ע"י צוות קצבים מיומן בהתאם לזן לסיווג ולאיכות הנתח, כך שכל נתח יקבל את הטיפול המתאים לו: קיצוב, יישון רטוב, יישון יבש, חיתוך ואריזה".
בנוסף מציין רזיאל כי מדובר בשיטת שיווק חדשה ושונה ממה שהצרכן הכיר עד היום, כאשר כל נתח יסווג ויקוצב בהתאם לאיכות ולשיטות השימוש הייעודיות לו על גבי סדרת המוצרים תוצג תווית מוצר המפרטת ומסבירה את כל המידע הנחוץ להכנה האידאלית של הנתח: קדרה, מחבת, הקפצה, מיוחדים, טחונים, קרפצ`יו, מנגל – בהתאם לבחירת הצרכן.
צילום: דן פרץ
"הצרכן הישראלי רוצה לקבל את הבשר האיכותי והטוב ביותר ואנו מציעים לו מעכשיו מותג בשר שהוא - פרימיום ועם ערכי מותג המושתתים על: מקצוענות, איכות, ישראליות וחדשנות. הסיפור שלנו בחוות הבוקרים מדבר על התאמה מדויקת בין האדמה לעדרים ולאדם שביניהם. במשך השנים שכללנו את הידע, המיומנות והמקצועיות שלנו, למדנו לבחור זני בקר נכונים, לגדל אותם בצורה הראויה, לדאוג לרווחתם, כך שבסופו של דבר הצרכן יקבל את הבשר האיכותי והטרי ביותר, מקוצב לפי בקשתו ובהתאם לשימוש".