צילום: רשמי
בושם - LACOSTE
חברת לקוסט המזוהה ברחבי תבל הודות ללוגו התנין הקטן שרקום בצדה השמאלי של כל אחת ואחת מחולצות הפולו האיכותיות שלה, נוסדה כידוע בשנת 1933 על ידי ז`אן רנה לקוסט שהיה אחד הטניסאים הבולטים בעולם בשנות ה-20 ותחילת שנות ה-30 של המאה שחלפה, כשלזכותו 7 זכיות בטורנירי "גראנד סלאם" ושתי זכיות נוספות בגביע "דייוויס" במדי נבחרת צרפת.
יריביו למשחק נהגו לכנותו לא פעם בשם "לה -קרוקודיל" (בצרפתית זה נשמע טוב יותר) ומכאן גם שאב מאוחר יותר את ההשראה לסמל הלוגו של מותג האופנה שאותו הקים.
צילום: רשמילפני שלוש שנים במרכזו של טורניר הטניס היוקרתי, ה"רולאן גארוס", הוצגה כזכור תערוכת מחווה שסקרה את 85 שנות ההיסטוריה של המותג ולמרות שגם מישל, בנו של רנה כבר אינו שולט בחברת האופנה, ניכר היה כי שימור המורשת הוא עדיין הבסיס למעמדה.
בתוך שכך, הציגו בלקוסט לאחרונה את MATCH POINT - בושם חדש לגבר השואב כמתבקש את השראתו המרכזית מעולם הטניס שכה מזוהה עם רנה.
במרוצת השנים ניסו בלקסוט את מזלם לא פעם גם עם ענפי ספורט אחרים, אך איכשהו הם תמיד שבו לטניס שה"רולאן גארוס" היה ונותר הבית.
הבושם החדש מבטא מצב שבו לטניסאי המוביל את המשחק חסרה רק נקודה אחת על מנת לנצח בו, וככזה הבושם החדש הוא בבחינת הנגיעה החסרה לנצח את היום.
הבושם ניחן בניחוח רענן וארומאטי. הוא נפתח עם כל הזוהר של ניחוחות שמן הויטיבר, הבזיל וגאנציאנה. אקורד חם ורב פנים בהשראת הניחוח של מגרשי הטניס, נחשף מבין התווים הזוהרים עם אנרגיה טהורה ואותנטית.
גם הבקבוק עוצב כמצופה ברוח עולם הטניס, החל מהפקק שנראה כמו ידית מחבט הטניס וכלה בחלק התחתון שבו מסתתר קיעור של צורת ראש המחבט.
מימין: ארנו ולואה. משמאל: הבושם. צילום: רשמי
אגב, את הקמפיין לבושם מוביל השחקן הצרפתי ארנו ולואה שגילם בסרט של הבמאי רובין קמפילו "120 פעימות בדקה", את דמותו של נתן, הומו שמתאהב בנשא איידס צעיר ממוצא ערבי. על תפקיד זה זכה ולואה בפרס הגרנד פרי בפסטיבל קאן ופרס הסזאר לסרט הטוב ביותר ל-2018.
והניחוח, מה איתו? ובכן, נדמה כי גם הפעם גבולות הגזרה של לקוסט וההצלחה העקבית שמלווה את המותג הזה כבר 88 שנים נשמרו. אותו הרעיון, אותו הטאץ`, אותו הסטייל ובאופן מפתיע גם ניחוח שדי מזכיר את קודמיו - רענן, מעט תבליני, מעט מתקתק, אבל בעיקר כזה שבאמת מתחשק לך להמשיך להסניף...
מחיר: 249 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי ובאתר סופר פארם.
צילום: רשמי
שמן זקן - מור ממן
לפני כמה שנים, עת החלו להופיע ברחובות תל-אביב היפסטריים מגודלי זקן, עוד היו כמובן מי שהרימו גבה, אך היום כשכל גבר יאפי שני ברחבי ישראל כולה כבר מתהדר לו בזיפים, ברור לכל כי מדובר בסימן שעיר במיוחד למותה של המטרוסקסואליות שהפתיעה את כולנו אי שם בתחילת המילניום.
היום גברים רבים כבר זנחו את טיפוח היתר וההתהדרות האסתטית במותגי יוקרה ובסמלי סטטוס אחרים שהיו מזוהים כ"כ עם טרנד המטרוסקסואליזם. הגברים העכשוויים הם גברים, שאינם מרגישים חובה לסמן V ליד הגילוח, ובין אם הם מצוידים בשיער פנים מטעמי דת, טרנדיות או סתם כי זה חוסך להם זמן יקר בבוקר/בלילה, שהרי במוקדם או במאוחר הם יגלו כי גם הזקן שהם בחרו לגדל - דורש השקעה: טיפוח, עיצוב, דילול, או שיפוץ וקיצוץ.
מבין תכשירי הטיפוח הבולטים בגזרה, שמן הזקן מסתבר, הוא ללא ספק התמרוק המנצח.
הוא זכה לתהילה עולמית בעקבות הקמפיין של המותג ״קפטן פוסט״ שגייס לטובת קידומו באופן פרדוקסלי את "העלמה המזוקנת", הלוא היא הדוגמנית הרנאם קאור הבריטית, הסובלת כידוע מתסמונת השחלות הפוליציסטיות, שגרמה אצלה לשיעור יתר על הפנים ומאז הפך השמן למוצר חובה לכל מזוקן בריטי.
קאור שהעידה כי השימוש בשמן שמר על הזקן שלה ריחני ומלא ברק, הצליחה לסחוף אחריה גל של גברים מזוקנים. לי זה היה נראה כמו תרגיל שיווקי מוצלח, אבל לאחר שמרחתי את ה-Visage de voyou (וואיי, תודו שזה נשמע מגניב לאללה) אין לי אלא להודות שזה אשכרה עובד!
השמן מתוצרתה של מור ממן הוסף לזקן שלי ברק, לחות, חוזק וכן, גם ריח טוב. כי מותר מותר ואף רצוי גם לנו "המוזנחים" להריח טוב.
שימוש יום יומי בשמן גם שמר על הילה זוהרת לזקן, הוא דאג שזקני לא יתפזר לכל מקום במהלך היום, אה ויש כמובן גם אקסטרה בונוס, הסוף לעקצוצים, לגירודים ולתחושת היובש הודות למיצוי אלוורה וקמומיל שממן בחרה לשלב במוצר".
מחיר: 134 ₪, באתר המותג.
צילום: רשמי
ג`ל לניקוי הפנים - L`ORÉAL MEN
ובהמשך ישיר לאייטם הקודם - להיות גבר בעידן הנוכחי זו משימה די מבאסת. לא שגברים בעידנים קודמים זכו בחיים קלים כל-כך – בכל זאת, אי אפשר להשוות את טיפוח הזקן העכשווי לכיבוש מדינות בחץ וקשת, לעבודה במכרות הפחם ולייבוש ביצות – אבל יש משהו אחד שהגברים של פעם לא נאלצו להתמודד איתו: שגרת טיפוח.
אז למה לכם לנקות את הפנים אתם תוהים? ובכן, לעור הגברי יש כידוע יותר נימי דם שנראים לעין וצפיפותם גדולה יותר. הגבר גם חווה שכיחות שטפי דם גבוהה יותר, בעיקר בגלל פעולת הגילוח היומי. גברים נתקלים בבעיות הנובעות כתוצאה מגילוח בכלל ומגילוח לא נכון בפרט: חתכים, גירויים בעור, גרד, עור מדמם או שערות הנשארות מתחת העור.
ובכלל נדמה כי ככל שאתה יותר גבר, ככה העור שלך יותר מטונף - וכמו האופנוע ש`ך, גם העור שלך מוכרח להיות נקי כדי לתפקד חלק. זה נכון במיוחד לאופנוען שמבלה רוב היום על הכביש, אוכל פיח ומזיע גריז, אבל לא יזיק גם לבטטת הכורסה שמשתזף לו בהנאה מתחת לניאון במשרד, אול מול המחשב הביתי בימי הקורונה.
ואם בסוגיית ניקיון הפנים עסקינן, שהרי בדיוק פה המקום לספר לכם כי מחקר של לוריאל פריז, על הרגלי טיפוח של גברים, מצא ש-45 אחוז מהגברים הישראליים משתמשים בתרחיץ ניקוי פנים באופן יומיומי.
אם אתם במקרה מ-55 האחוזים האחרים, מוטב לכם לאמץ שגרת ניקוי קבועה, ויפה שעה קודם, לא רק משום שזה ירחיק אתכם מהאופציה להפוך למפגע סביבתי, שלא לומר תברואתי, מהסוג שגורם לאנשים להיצמד לדפנות כשאתם נכנסים למעלית, אלא גם ובעיקר כי עור נקי הוא עור בריא!
טיפוח טוב ויעיל לעור הפנים עוזר מתברר לעור להרגיש טוב יותר. כשהעור מועשר בלחות, הוא פחות "צמא", פחות אדמדם ופחות מגורה, ואת זה גם אתם רוצים!
טוב, אני השתכנעתי, ואחרי שהבאתי צ`אנס ל-HYDRA ENERGETIC - ג`ל ניקוי לפנים לאפקט בוסט מעורר, המכיל תמצית גווארנה + נגזרת ויטמין C מבית לוריאל מן, אני יכול להודות פה בפה מלא כי סיבון פה, קרצוף שם, ואני ממש כמו חדש.
מחיר: 29.90 ₪, ברשתות השיווק והפארם.