כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
יאללה, שיהיה במזל: ב-Explore - שירות הסטרימינג לייב החדש של אמזון החלו לשווק סיורי טיולים וירטואליים של יאללה באסטה
שנתיים לאחר שזכתה בתחרות של המגזין הבריטי "Travel And Hospitality", קוטפת "יאללה באסטה" הישג נוסף כשאמזון בחרה בה לאחת מ-5 החברות המובילות בשירות התיירות האינטראקטיבי שלה.
יפה חיים
29/11/2020
צילום: אמזון
אין ספק כי עם הקמתה לפני למעלה מעשור על ידי מיכאל ויעל וייס, וראובן ומור פילו, הביאה "יאללה באסטה" בשורה חדנית לענף התיירות.
החברה כידוע משווקת כרטיסי טעימות שבעזרתם ניתן להסתובב באופן עצמאי בשווקים השונים בארץ, ביום או בלילה, ולטעום משלל דוכנים הנמצאים בהם והיא מציעה בימים כתיקונם סיורים קולינריים תיאטרליים, גרפיטי ואוכל, בשווקים של מחנה יהודה והעיר העתיקה בירושלים, בשוק הפשפשים והכרמל בת"א, ביפו העתיקה ובשוק לווינסקי, כמו גם בעכו ובנצרת.
לפני כשנתיים נבחרה "יאללה באסטה" על ידי מגזין התיירות הבינלאומי "Travel And Hospitality", בתחרות בין חברות תיירות בתוך המדינות בה הן פועלות כחברת התיירות הקולינרית הטובה ביותר בישראל.
עתה, קוטפת החברה הישג משמעותי נוסף שאמזון בחרה בה לאחת מ-5 החברות המובילות במתחם ה-Explore שהשיקה בחודש שעבר ובו היא משווקת שירות אינטראקטיבי של סטרימינג תיירותי וירטואלי בשידור חי מכל העולם, ובכל מיני קטגוריות בדמות סיורים אישים עם מדריכים שמתלווים ל"תיירים" בחוויה דיגיטלית.
ה-Explore מתואר על ידי אמזון כ"פלטפורמה טכנולוגית ופלטפורמת שוק חדשה, המציעה גישה לחוויות וירטואליות חיות עם מדריכי טיולים, בעלי חנויות ומומחים מקומיים אחרים במדינות ברחבי העולם".
הסיור של Amazon Explore אורך כ-60 דקות ומתומחר ב-150 דולר למשתתף, ובו כאמור יוכל כל אחד מהמשתתפים "לגלות מקומות חדשים בנוחות" ולרכוש מזכרות שיישלחו עד לביתו. עד כה כבר שווקו 30 סיורים בישראל ואף נרכש תכשיט כחול לבן שנשלח לתייר הווירטואלי המאושר.
במקביל לסיורים בישראל, מוצעים במיזם האמור גם טיולים בחלקיה העתיקים של העיר פראג בצ`כיה, סיור אמנות רחוב במקסיקו סיטי, סיורים לאייקונים ההיסטוריים של ברלין, ולעוד שפע של אתרים נחשקים, שאליהם "יצעידו" אתכם יחד איתם המדריכים הווירטואליים.
הסיור הראשון של "יאללה באסטה" במערכת ה-Explore של אמזון מציע "לגלות את ירושלים דרך שוק מחנה יהודה המפורסם".
התייר הווירטואלי יתחבר לסיור באמצעות מחשבו האישי, ובאותו הזמן כבר ימתין לו מדריך "יאללה באסטה" בירושלים אשר באמצעות האפליקציה של אמזון יאפשר לו לסייר בשוק, להתוודע לבעלי העסקים והסוחרים בו, ללמוד מילים בעברית ("אשכרה" למשל) ולכוון את המארח לתוכן ולנושאים שמעניינים אותו.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
גם זולים וגם יפים: מותג השעונים ומשקפי השמש הבלגי שעשה עלייה ארצה
קוד מוצר:
25/01/2018
אורית בר שרעבי
פרטים נוספים
גם להם מגיע: אולטרסול MEN
קוד מוצר:
07/06/2017
נטלי ברוך
פרטים נוספים
גם מסע של אלף קילומטר מתחיל בצעד קטן אחד!
קוד מוצר:
22/11/2020
יפית גדסי וקנין
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר