כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
50 גוונים של לבן: סקיטלס חסר צבע נחת בארץ, והטעם?
מותג הסוכריות הבינלאומי
Skittles
השיק בארץ מהדורה מוגבלת של סוכריות בצבע לבן כהזדהות עם הקהילה הגאה
■
מה חשבנו על הסוכרייה הלבנה?
יפעת נחמני
20/10/2020
צילום: טוויטר
כל מי שהתענג אי-פעם על סוכריות ה-Skittles האהובות בוודאי ידע לספר לכם שססגוניות הצבעים אינה אלא ליופי, שכן הטעם זהה בכולן.
זה לא סוד שהשיח על קהילת הלהט"ב לרוב אינו חיובי. יתרה מזאת, סטטיסטית, כל 90 שניות עולה ברחבי הרשת פוסט בעל אופי פוגעני כלפי בני הקהילה.
כחלק ממהלך גלובלי לתמיכה בקהילה הגאה, השיקה ענקית הממתקים מרס מהדורה מיוחדת של Skittles המציינת סולידריות עם הבני קהילה הגאה, דווקא על ידי הימנעות מהשימוש בצבעי דגל הגאווה המזוהים כידוע מאד גם עם קשת המותג.
הדרך המקורית של Skittles בהחלט ראויה לציון. המהדורה המוגבלת כוללת כאמור סוכריות בצבע לבן, כקונטרסט צעקני לצבעים הססגוניים של הסוכריות הקטנות והמסר הוא ברור: "ישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה – קשת דגל הגאווה!", זאת ועוד כולם בלבן זועק שוויון ואחדות בעם. מה שחסר לנו כל-כך בעיקר בימים אלה.
צילום: רשמי
אז משום שכבר הוכח שכל סוכריות המותג מיוצרת באותו האופן מתערובת של טעמי תפוזים, לימון, ליים, ענבים ותות -שהרי גם בהיעדר צבעי המאכל השונים המצפים אותן, הטעם המוכר של הסוכריות נשמר גם במהדורה הגאה.
כחובבת Skittles מושבעת במערכת האתר, הייתי הראשונה לחטוף את המוצר מיד עם הגיעו ועם ובלי הקשר למסר החשוב אני נשבעת שמבחינתי הוא עדיף אפילו מהסקיטלס הצבעוני שיש במדפים.
אגב, ב-Skittles חברו לארגון הנוער הגאה – איג"י, במטרה לקדם מסרים אלה בפעילויות רשת שונות. כמו גם התחייבו להעביר לטובת הארגון 10% מההכנסות שיתקבלו ממכירותיו.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
יש כיסוי: Hydrating Studio Skin
קוד מוצר:
23/01/2019
יפית גדסי וקנין
פרטים נוספים
יש כיסוי? מבחן המייק-אפ של SPOT it
קוד מוצר:
04/12/2019
יפית גדסי וקנין
פרטים נוספים
יש לברגר קינג צ`יפס חדש ואנחנו כבר טעמנו אותו
קוד מוצר:
19/12/2021
קובי טיריפינטו
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר