צילום: אתר רשמי
כבר 8 שנים שהאיט גירלז האיטלקיות ג`ורג`יה טורדיני וג`ילדה אמבורסיו מככבות בצילומי אופנת הרחוב של שבועות האופנה הגדולים.
לפני 5 שנים, בספטמבר 2015, אחרי סיעור מוחות במונית ניו יורקית, החליטו השתיים לאחד את מאמצי המרדף אחר הלוקיישן המושלם ואת הרכבת מלתחת הריזורט שתהפוך את הלוקיישן הנבחר הבא שלהן למושלם והן הקימו יחדיו את המותג The Attico ("דירת פנטאהוז" בתרגום חופשי) היפהפה, שהפך במהירות למותג אופנה נחשק ואהוד.
כיאה לשליטתן הרמה של הפאשניסטות באינסטוש (לאמברוסיו 627 אלף עוקבים ולטורדיני 332 אלף), הן החלו לשתול רמזים על ההחלטה המשותפת באמצעות חשבון אניגמטי שלימים הפך לעמוד הרשמי של מותג האופנה המשותף שלהן המונה כהיום 474 אלף עוקבים.
צמד היפיפיות האופנתיות שעומדות מאחורי המותג למדו כמתבקש אופנה. טורדיני שהגיעה מנאפולי כדי ללמוד אופנה במרגוני, הוכרזה כמנהלת הקריאטיבית של המותג בעוד שותפתה למותג אמונה על החלק האדמינסטרטיבי.
צילום: אתר רשמי
יחד הן המשיכו לייעוץ אמנותי וסטיילינג, והצליחו, הודות לטאץ` הוירטואוזי ולקשריהן הענפים בתעשייה, להתברג לכדי מעמד של כוכבות סטריט סטייל מהמדרגה הראשונה. למעשה אמבורסיו סומנה כבר בתחילת הדרך על ידי מגזין גרציה האיטלקי כסטייליסטית מחוננת וזכייה בשלל פרסים בין־לאומיים בעיצוב ובסטיילינג, תרמו להצלחתו של המותג הרותח שאין פאשניסטה שמכבדת את עצמה שלא חושקת בפריטים ממנו.
זה לקח להן פחות מ-4 חודשים לקבל את האות הראשון שרמז כי ההצלחה המסחרית של "הפנטאהוז" בפתח.
מליסה אייקן - מנהלת הרכש של אתר האופנה הנחשב "נט-אה-פורטה", יצרה עמן קשר וביקשה להתרשם מהלוקבוק המלא. כחודש לאחר מכן השלוש נפגשו, ואייקן החתימה אותן על ייצור קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שתעוצב במיוחד לאתר הנחשב.
בתחילה הן אמנם הסתפקו בליין שמלות צנוע אך מובחר, שהן בעצמן היו חפצות לדבריהן ללבוש, אולם לאחר שיתוף הפעולה עם "נט-אה-פורטה", הן הרחיבו את הקו והציגו גם חלוקי משי, שמלות קולור-בלוק ונעליים מתוכשטות והחלו לשווק דגמיהן בכמה מהחנויות ואתרי הקניות הגדולים והיוקרתיים ביותר.
צילום: אתר רשמי צילום: אתר רשמי הסטייל של השתיים מציג כמיהה לעידן כוכבות הקולנוע האיטלקיות משנות השישים עם נגיעות אייטיזיות מובהקות בו כיכבו כזכור פריטים מפייטים, נוצות, צווארונים מיוחדים, כתפיים תפוחות וכיווצים. את ההשראה לפריטים רווי הצבע ומלאי הרקמות המאפיינות את המותג הן מקבלות לטענתן מחנויות וינטאג`, מבגדים ישנים, משטיחים עתיקים וממחיצות בד אסיאתיות וטפטים.
בימים אלה כאמור הושקה קולקציית סתיו-חורף 2020-2021 של המותג בחנות האונליין של פקטורי 54.