צילום: חן אייזנקרפט
ערכות סוכריות לקישוט - Werner`s
היצרנית: "ערכות סוכריות לקישוט עוגות, עוגיות וקינוחי קיץ כגון גלידות, שלגונים, קינוחי כוסות, מאפינס ועוד. במגוון שתי ערכות: וורנר DECO - ערכה צבעונית המכילה 6 סוגים שונים של סוכריות בשלל צבעים, במגוון גדלים, צורות וטעמים ו-וורנר prince & princess - ערכה "נסיכותית" המכילה 3 סוגי סוכריות: פתיתי קריסטל סגולים, פנינים ורודות ולבבות בצבעי לבן-ורוד-סגול".
מחיר: דקו - 18.90 ₪. נסיכים ונסיכות 15.50 - ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "כילדה, תמיד חלמתי על עוגת קומות, וכשזו לא הייתה בנמצא, הספיקו סוכריות. כאמא, שמשתדלת להגשים את חלומה של הילדה, שמחתי לגלות שהסטנדרט של הסוכריות הצבעוניות השתדרג (גם אם צבעי המאכל המלאכותיים נותרו כשהיו) ועל עוגת השוקולד הזלפתי קצפת ומעליה הילדה קישטה מכל מיכל הקפסולות של הסוכריות כאוות נפשה: לבבות ורודים ולבנים, סוכריות נצנצים דמוי כסף, ולקינוח - כדורים ורודים משמחים ששדרגו בצוותא את עוגת יום ההולדת מסתמית למשובחת ונסיכותית.
המארז, שכולל מיכל פלסטיק יציב ופקק לסגירה הרמטית וחוזרת, מספיק ל-4 עוגות לפחות, או כתוספת משמחת על הקצפת של השוקו בבוקר, בימים שבהם נדרשת תוספת נסיכותית ומשמחת כדי לקבל חיוך של מיליון סוכריות מהמועשרת המתוקה".
ציון: 9
צילום: סטודיו 0304
משקה חלב - מחלבת טרה
היצרנית: "משקה חלב אייס קפוצ`ינו באריזה משפחתית של ליטר, ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים ודל לקטוז. המשקה הומתק על ידי ממתיק טבעי מצמח הסטיביה, ומכיל 1.5 אחוז שומן, הוא עשיר בחלבון וסידן ומכיל רק 46 קלוריות ל-100 מ"ל".
מחיר: 13.90 ₪ לליטר, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "מודה, אנחנו פחות אוהב שבוחשים לי בשוקו. מורידים לו את כמות הסוכר והחומרים המשמרים זה עוד בסדר, אבל להתחיל לשחק עם הטעם שלו? למה לתקן משהו לא מקולקל? אז האייס קפוצ`ינו החדש מריח כמו קפוצ`ינו, אבל בקטע טוב וגם את הטעם מתברר כל בני הבית אהבו, אך הם ציינו כי הוא לא מחדש דבר בטעמו.
ובכל זאת במה יש חידוש והמשקה נבדל ממתחריו בעובדה שהוא אינו מכיל סוכר ומתהדר רק ב-1.5 אחוזי שומן וזאת מבלי טעמי לוואי שמאפיינים מוצרים אחרים שהומתקו בסטיביה".
ציון: 9.5
צילום: אייל קרן
לחם - ביכורים מזון ומאפה
היצרנית: "לחם שיפון מלא 7 דגנים על בסיס מחמצת טבעית. הלחם עשוי מקמח שיפון (45%), קמח חיטה מלא (40%), קמח חיטה (15%), מחמצת טבעית ותוספת של שיבולת שועל, חיטה מעוכה ושעורה. הלחם ללא תוספת סוכר".
מחיר: 12.90 ₪ לאריזה במשקל 600 גרם, ברשתות השיווק ובבתי הטבע.
דבר הנסיין: "הלחם טעים ומאוד רך. בעוד שלחמי שיפון אחרים נוטים לרוב להתייבש כעבור ימים אחדים, שהרי אפילו שהלחם של ביכורים מזון ומאפה נשמר בשקית על השיש במשך כמעט שבוע שלם - שמר השיפון מתוצרתם על טריותו ועל רכותו, שזה מפתיע למדי. בקיצור, מומלץ ביותר".
ציון: 10 +
יח"צ
בורקס מים - וילי פוד
היצרנית: "סו-בורק, בורקס מים שהגיע היישר מהמטבח התורכי. הבורקס מיוצר בתורכיה, הוא קל להכנה תוך 10 דקות בלבד באפייה בתנור ביתי".
מחיר: מחיר: 15.90 ₪ ל-300 גרם, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "את בורקס המים גיליתי בביקורי האחרון באנטליה, שם הוא מוצע מתברר בכמה וכמה גרסאות: השכיחה ביותר היא בדמות פשטידה מבצק עם ביצים המזכירה בצק פסטה, אותו מרדדים עד דק ומבשלים במים רותחים ולאחר מכן טובלים במים קרים. את יריעות הבצק מניחים האחת על השנייה כאשר ביניהן שולבה תערובת נוזלית של חמאה, חלב ומים ובמרכז כמות גדולה של גבינות.
הגרסה של וילי פוד לא רחוקה בהרבה מזאת שפגשתי בטורקיה. היא דומה לפשטידת שכבות (מעין לזניה אם תרצו) של בצק ספוג בגבינה שמנה יחד עם מעט שמן. טעמה הנימוח נמס בחלל הפה תוך שנייה או שתיים ומעביר בגוף רעד קל שכולו הנאה.
הדאון סייד היחיד שמדובר במנה אישית קטנה, המתומחרת ב-16 שקלים. זול, זה לא".
ציון: 9.5
יח"צ
חטיף - TWIX
היצרנית: "טעם חדש שפותח במעבדות מרס העולמית ומתכתב עם הטרנד שסחף את עולם הקולינריה: שילוב של מתוק ומלוח בביס אחד – קרמל מלוח. להעצמת החוויה גם אריזת החטיף התחדשה בלוק קייצי בגווני כחול-טורקיז".
מחיר: 3.90 ₪ ל-46 גרם, ברשתות המזון והשיווק.
דבר הנסיינית: "אין על טוויקס, זה חטיף שנוי במחלוקת, כך גיליתי, כי אני חשבתי שהוא ממוקם ב-Top Ten, אבל עזבו את ה"לא מבינים", טוויקס אהובי, שוב המציא את עצמו מחדש והשיק לראשונה טעם שמיד הזכיר לי את איל שני או רותי ברודו כאשר היא לוקחת ביס מהטרנד החדש: מתוק מלוח בביס אחד – קרמל מלוח.
בביס הראשון בכלל לא הבנתי על מה המהומה, בביס השני הרגשתי את המליחות במידה טובה שהקפיצה את המתוק ואכן טוויקס הצליחו להוסיף את המליחות במינון הנכון, כזה שמשדרג את הטעם, כאמור, ולא מבאס אותו...
אבל המלח רבותי, זה לא השדרוג היחד, כדי לקרר לכם את הקיץ, אריזת החטיף השתנתה אף היא מזהב מחמם לתכלת – טורקיז קריר. בקיצור, מהדורה מוגבלת - ראו הוזהרתם".
ציון: 9.5
צילום: ויקטוריה מנשירוב
משקה אלכוהול - Euphoria Research
היצרנית: "משקה אלכוהולי בעל פורמולה שנרשמת כפטנט, המשווקת בפחית ומעודדת חידוש יציב של הדופמין וכך, מציעה תחושת "היי" משופרת לאחר צריכת אלכוהול, ללא ההשלכות השליליות הנלוות למצבי שיכרות (הנגאובר). המשקה משווק בשלושה טעמים – אשכולית אדומה, ביטר ליים ולימון-נענע. כל פחית (150 מ"ל) מכילה 10% כוהל בנפח. רמת הסוכר במשקה, עומדת על פחות מחצי הכמות הנהוגה במשקאות הקלים או האלכוהוליים הנמכרים בשוק".
מחיר: 13:00 ₪, ברשתות השיווק, המזון ובחנויות הנוחות.
דבר הנסיין: "אחרי המים בטעמים ומשקאות האנרגיה השונים, הגיע תורו של השחקן החדש בזירה - משקה האלכוהול אופוריה, המבטיח תחושת שתייה חלקה וקלה במיוחד המתבטאת במניעת הצריבה האגרסיבית שמורגשת בצריכת אלכוהול קלאסי.