כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
לקסוס IS החדשה 2021 - כרגע רק לשוק הצפון אמריקאי
לקסוס - מותג היוקרה היפני חשף את IS - דור חדש לרכב הספורט-סדאן הקומפקטי שעבר מתיחת פנים מקיפה
■
היצרנית הודיעה כי את הדגם האמור היא לא תשווק באירופה, ולעת עתה הוא מיועד לשיווק בשוק הצפון אמריקאי.
ניב אופיר
16/06/2020
לקסוס, צילום: יצרן
8 שנים לאחר השקת הדור השלישי של מכונית הספורט-סדאן הקומפקטית לקסוס IS, הציג מותג היוקרה היפני הלילה בארה"ב את הדור החדש של המכונית, שמבטיח להיות הרבה יותר חד וספורטיבי לנהיגה מהדור הקודם.
מבחינת המראה החיצוני, מדובר באותם קווי העיצוב המרכזיים של הדור הקודם למעט חזית חדשה עם סבכת "שעון חול" ענקית ויחידות תאורת LED בעיצוב חדש ופגוש חדש. בצידי הרכב מתהדרת ה-IS החדשה בחישוקי "18 בעיצוב ספורטיבי כסטנדרט (ואופציה לראשונה ל-"19) וליטוש למראה הצד שמקבל הופעה אינטנסיבית יותר. גם מידות המכונית מציגות צמיחה קלה, עם עוד 3 ס"מ לאורך ולרוחב (470.5 ו-184 ס"מ בהתאמה), חצי ס"מ בגובה (143.5 ס"מ) אך ללא שינוי בבסיס הגלגלים (280 ס"מ).
תא הנוסעים השתדרג בשינויים קוסמטיים קלים הכוללים מסך מגע - במקום תצוגה בלבד בדגם היוצא עם צימוד מתבקש ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. עם זאת, הגה בעיצוב חדש, פתחי מיזוג מעט שונים, מושבים ודיפונים חדשים ומערכת שמע יוקרתית של מארק לוינסון שתוצע עם אופציה ל-17 רמקולים. בסעיף הבטיחות זוכה הדגם החדש לחבילת הבטיחות LSS+ החדשה של היצרנית הכוללת את שלל מערכות הבטיחות המתקדמות של מתוצרתה לזיהוי רוכבי אופניים והולכי רגל גם בתנאי תאורה ירודים.
לקסוס, צילום: יצרן
היצע המנועים כולל מנועי בנזין, בינתיים ללא אופציה היברידית. יש מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים בעל ארבעה צילינדרים מוגדשים (241 כ"ס) לצד V6 בנפח 3.5 ליטר בשתי רמות הספק – 260 כ"ס בגרסת הנעה אחורית או 311 כ"ס בגרסת הנעה כפולה. השידוך הוא תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית, בעוד המנוע הגדול מוצע גם עם אופציה להנעה כפולה-קבועה עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית.
לעת עתה תשווק לקסוס IS החדשה רק בשוק הצפון אמריקאי, כאשר לשוק האירופי היא אינה מיועדת להגיע כלל. ומה לגבי ישראל? העניין תלוי מתברר ברצונה של יוניון מוטורס לייבאה מארה"ב בתקינה אמריקאית, כך שימים יגידו...
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
השילוש הקדוש: מריחה-בליעה-המרצה
קוד מוצר:
13/12/2022
קובי טיריפינטו
פרטים נוספים
השיער שלך פגום? הגיע הזמן לשקם
קוד מוצר:
09/08/2023
מאיה אושרי כהן
פרטים נוספים
השכן שלא ישן
קוד מוצר:
19/08/2022
דנה קאהן
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר