אריק ודובי. צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, שידורי קשת
דובי מבינה שהיא נדחקה לפינה, כשהיא בין חברים שלה היא תוהה בקול אם מצופה ממנה כעת להוריד את משקפי הזוגיות ולהרכיב את משקפי החברות, זה נשמע ציני, שלא לומר לעגני, אבל, כאמור, אנסו אותה להמשיך וכעת אין לה ברירה אלא לאמץ את האג`נדה של אריק: חברות כהקדמה לזוגיות. אז יאללה, נרים כוסית לחיי החברות.
היא בדרך אליו, הוא מסדר את הבית בזמן שהעוגה, עוד פעם עוגה? בתנור, ואנחנו שומעים מהגיגי ליבה שהיא מאמינה שאולי יש אריק אחר ממה שהיא נחשפה אליו, "כי לא יתכן" בואו נדבר עלי, "שמישהו איתי ולא ראה את הטוב שבי", אמר האגו ונכנס הביתה. אריק מתרגש, הוא קרא באינטרנט שזה "חג האהבה" ולכן העוגה, נו עוד פעם הוא נפל לעניין האפייה, היא לכבוד החג.
וכאילו זה לא מספיק, הוא רוצה לאפות עוגיות ושואל את דובי אם בא לה לעזור, היא עונה "לא" נחרץ עוד לפני ששמעה מה הוא מבקש. זה לא לעניין, דובי, אמרת שתשחררי, אז תשחררי. הודית: "אני קשה לבליעה" - אז תעזרי לבלוע, תגישי לו כוס מים עם האופי המעיק שלך.
יושבים כמו שני זרים בסלון ביתו, מתכננים את הטיול לברצלונה, הבית השני שלו, כפי שהוא אומר ותכף נגלה שבית שני זו רק ההתחלה. עידו מקריין לנו שאולי מדובר בהתרחקות לשם התקרבות.
אריק ודובי. צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, שידורי קשת
דני מבסוט על אריק, שמסביר שהוא מרגיש אווירה נינוחה וזה מתאים לו, דובי, מצידה, מודה שהיא באה בטוב, היא תראה את עולמו של אריק או יותר נכון את ממנו. דני מציע להם ליהנות, ואני נפעמת מהידע הפסיכולוגי. ליהנות, וואוהו, חשבת על זה לבד? הנאה, זה גאוני.
מגיעים לברצלונה לביתו, הראשון, יורשה לי להוסיף, של האריק, אין מעלית רחמנא לצלן, הדלת לא נפתחת רחמנא לצלן 2 ודובי שוב מקבלת את חדר הנזירה רחמנא לצלן 1,2,3. אני מזועזעת מהטינופת במדרגות וסביב הבית אבל נפעמת, ממש כמו דובי, מהעיצוב בפנים. הוא טחון, אה? כיף, לכי על זה דובי. ודובי, כמו דובי, שוב לקחה את הכדור של ההיפר, היא רוצה טנגו, היא רוצה לקנות אופניים, והיא רוצה לטרוף את העולם והוא רוצה לשבת לשתות קפה.
טוב, זה מעייף ככה לנסוע ברחבי העיר על אופנוע ולספור את הנכסים שלו. בעצירה הראשונה דובי נמרחת על שזלונג ומציעה לו לשכב איתה. דובי, שובבה. מול המצלמה היא תגיד שהיא נזהרת מול אריק ומאופקת כי היא מכבדת את אי-הנוחות שעלולה להיווצר עם ההתנהגויות שלה. אבל אופס, הנה עוד התנהגות הראויה למידור, היא מניחה רגליים על הכיסא בבית הקפה והוא מת, מר שופוני לא יכול לסבול חוסר תרבות שכזה, הוא מסביר לנו שהוא מפחד להעיר לה אבל מעיר, היא חושבת שהוא התעצבן והנה מריבה. "זה לא מתורבת", אומר המתורבת, והיא מתנצלת, היא הרגישה בתל אביב והוא חושב שגם שם לא עושים את זה.
אבל הוא לא התעצבן מה את רוצה? סתם התקפת כי היית נבוכה. יאמר לזכותם שאת הוויכוח, שכמעט התפוצץ, הם עצרו בזמן ולא נתנו לזה להרוס להם את הבילוי.
אריק ודובי. צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, שידורי קשת דובי שוב מנסה קלפים, הפעם משהו יותר עממי, כל קלף טומן בחובו שאלה: נתחיל בקלף לאריק - אז מה החלום שלך שהגשמת? "להיות מסודר כלכלית, ולא רק, גם לסדר את הילדים כלכלית." מוטיב הכלכלה יחזור שוב ושוב ושוב עד כדי להקיא, הבנו אריק, אתה טחון ונאמר אמן.
נעבור לקלף לדובי - מה הפאדיחה הכי גדולה? "נכנסתי במלון בתוך זכוכית". ושוב אריק - עם מי הייתי רוצה לשבת לבירה? "עם שמעון פרס" יש לאריק קלאסה, לא רק 11 דירות. ואת, דובי, מה זרוק ברכב שלך? "הכול" היא אומרת, בלי להתבלבל והוא מודה שאצלו "כדורים".
טוב, משעמם אבל לא לאריק, הוא מרגיש שהיא יותר משוחררת, מתי היא הייתה עצורה? ושהיא הכירה עוד צדדים באישיות שלו. באישיות? אריק, בטוח? לדעתי עוד צדדים בחשבון הבנק שלך.
גם בסיבוב ערב בברצלונה אנחנו מגלים עוד נכס, וואללה, זה מתחיל להיות דוחה, גם אם זה כדי להרשים אותה, זה עבר את גבול הטעם הטוב, הנפנוף הזה בנכסים, בעושר עושה לי בחילה. 11 בתים רבותי and counting. דובי בהחלט מעריכה את העסקים שלו אבל גם היא מאסה בדירות שלו.
מור ומאור. צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"מור ומאור, הזוג המיותר לחלוטין האחד לשני, בתנוחה שנראית כמו הועתקה בדיוק מהפרק הקודם, וזה שלפניו ובכלל, נראה שהוא תמיד מנמנם על השזלונג והיא מחפשת על מה להתווכח.
"בוא נדבר על זה", הוא המשפט הכי עתיק בספר הזוגיות, משפט מבורך אבל לא כל יום כל היום! הפרק רק התחיל וכבר היא ניגשת, מבקשת לתקשר והוא מתפוצץ, היא מסבירה לו שהיא רוצה שיח, אבל הוא, סליחה, ממש אהבל, אין לי מילה עדינה יותר, יש שם חלל במוח עם רִיק. הוא רוצה זוגיות אבל לא נותן ולו צעד קטן לאנושות לקראת זה, הוא חושב שזה יקרה לבד, לא! תזיז את עצמך בנאדם.
יו, הייתי עפה משם אחרי סטירת לחי מצלצלת. לכאורה, מאור מחפש קרבה "ואח"כ", הוא מסביר, "יבואו השיחות". איפה אתה מחפש קרבה, על הספה? זה לא סטוץ, באת למצוא זוגיות או לקדם את העסק, שזה אותו דבר בעונה הזאת.
ומשקצו כל הכלים הם הולכים לדני ויעל. היא רותחת, בצדק, הוא מסביר שדברים נרגעו אצלם אבל, אבל גדול, חסרה לו אינטימיות. הוא מודה שאינו יוזם כי לא מרגיש בנוח. אני נשבעת לכם שהוא על הרצף, יחד עם אמיר, אין לי הסבר אחר, הוא טוען שמור עם דלת סגורה ואין דרך לתת לו להיכנס, אבל הוא לא באמת מנסה להיכנס הוא מחכה שיפרסו לו את השטיח האדום ואף יגלגלו אותו פנימה על כיסא נוצץ, תוך שהוא מדבר סוגר משמרות למסעדות שלו בפלאפון, בקולו הרדום והנרגן.
יעל מסבירה שיש הבדל בין חום לבין מגע, והם מסכימים, ואף מבינים שהוא רוצה חום. נגיד.
מור. צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, שידורי קשת
מור טוענת שהוא לא מחזר אחריה בשום צורה והיא צודקת, לטענתו הוא מחכה לפידבק ממנה אבל היא מסבירה שעוד קודם לכן הוא צריך להתעניין ולהחמיא, והיא מוסיפה שהשיח בניהם שטחי. דני לוקח את הצד שלו ומסביר לו, שהוא לא מביא את עצמו שכן הוא כנראה חושש מהרחקה. השיחה הכי גרועה אבר בקליניקה, ללא תובנות או ניסיון גישור בין השניים, הלא מוצלחים האלה.
מור גדולה עליו בכמה מידות, גם רגשית, והיא דורשת להיות אישה ולא חיית מחמד שהוא אימץ. האופי שלו, בלי קשר אליה, מנומנם, לא ברור לי איך הוא מנהל מסעדות אבל אולי המסעדות בהודו, שם מצופה מהכול לעבור להילוך איטי, אחרת נשגב מבינתי איך יתכן שהוא בתפקיד אחר מאשר עובד על פס. וכהרגלם, הערב מסתיים בנשיקת לילה טוב ולך לסלון.
אבל למחרת הם הולכים לפגוש את הח`ברה שלה במסעדה ליד הים, היא שוב מנגישה לו מה ללבוש, והוא מקבל אישור רק בניסיון השני, אבל אפשר לתת לו קרדיט שהוא זורם איתה כי ציפיתי לנרגנות. הגברים מגיעים בעיכוב קל ואני בלחץ, שלא בצדק, יתברר לי בדיעבד. הם עושים לחיים, ואני מחכה בכיליון לנפילה.
מאור מספר לכולם שהוא מרגיש שהם בעליה. חבר אחד אומר שהוא ממש חשב עליהם בחתונה כפאוור קאפל. מור בינתיים שתוקה, הוא רוצה ליהנות מהספק בהקשר של מה שהחבר טוען שראה. אבל הנה זה מגיע, היא הכינה את זה, ערבבה, לשה ועכשיו מוציאה מהתנור. היא רוצה שהם יכירו את מאור באמת ולא יחקרו אותה איך הוא. אבל השיח הזה מפריש רעל, היא כעוסה, מאוכזבת, כאילו שהגברים לקחו את הצד שלו, בעיקר בעניין הלינה המשותפת. לי זה מאוד צרם, במיוחד הזילות הזאת שהם הראו ברצונה של אישה לא להיכנס כל-כך מהר למיטה עם גבר זר לחלוטין, אפילו לא הייתה שיחת סקס בטינדר. אבל הבנים ממשיכים: "הוא חתיך, אז זה מתבקש". חרמנים ובעיקר לא חברים.
מאור מנסה להסביר שאצל גברים זה אחרת, זה יותר זורם, היא חותכת אותו, חבל שרק מטאפורית ולא בסכין, אני הייתי מייצגת אותה במשפט רצח, אחרי שאסיים לימודי משפטים. היא טוענת שזה בולשיט וממשיכה להסביר שזה ייקח זמן, שהיא זקוקה לאינטימיות רגשית והבסיס לכול זה הוא חברות, להם עוד אין את זה, הם אפילו לא שותפים ראויים לדירה, למען השם.
בבית היא שוטפת אותו, בצדק, זו הפעם השלישית שאני מצדיקה אותה, היא כועסת שהוא שיתף פעולה ולא עצר את השיח והלַמָּלָם הזה מגמגם: "שאלו אז עניתי", נו, באמת מאור. יש בהחלט משהו בדבריה, זה לא עניינם, מה הם נכנסים להם לתחת? כי זו תכנית טלוויזיה, אז מותר והכול פרוץ והראשות נתונה? מאור, הפעם יצאת אפס, בעצם לא רק הפעם.
מור, מאור והחברים. צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון" אותי מרגיז שאת הטיעונים שלה הוא סיכם ב"סבבה", וואוהו, יכולות השיח שלך יותר טובות בטיפי מיכולות של איגואנה, אבל אתה נדבק לספה בול כמוה. הוא לא באמת מקשיב לה רק משתיק אותה בסבבה המקובל שלו, תשובה מהפה לחוץ.
"הוא לא מספיק חבר טוב שלי" היא מסכמת בדמעות והיא צודקת, אמרתי כבר שהיא צודקת? הוא לא רואה אותה, הוא בכלל לא שם. אולי בגלל זה כל-כך הצית אותה כשהוא קיבל וענה לשיחה מהעבודה, על פניו לא נראה שהוא כל הזמן בטלפון, אבל אין לדעת, אנחנו לא הזבוב שעל הקיר, רק הצופים, היא שוב, או עדין, כועסת. מרגישה שהוא תקוע במסך של הטלוויזיה, או של הסלולרי. מאור מסביר שהעבודה שלו היא 24/7 מצד שני גם שלה דורשת זמינות גבוהה ולמרות זאת היא מכבדת את הזמן שלהם. "זה פוגע בי". היא אומרת והוא, כמה לא מפתיע, מבטל אותה ב"שטויות". "אתה משדר ולא קולט". היא מתריסה והוא מבקש להקליל.
חבוב, אי אפשר להקליל זוגיות חדשה, כי אם אין רגשות אין לזה עתיד ורגשות זה לא קל. שניהם מתוסכלים והערב, שוב, נגמר רע. לדעתי הם פשוט לא מתאימים, אין פה את מי להאשים, אם לא מכלילים את דני ויעל. היא רוצה הצלה, ומאור לא יכול לתת לה את זה. אין לו סבלנות, הוא רוצה מג`יק סטיק, דהינו קפיצה של כמה שנים קדימה לשלב של נישואים.
בממלכת החיות הזמן עומד מלכת, יש את דנית בצד אחד, את אמיר בצד השני ובאמצע את המאהבת בהסכמה - ג`ינג`ר. הם בדרך לשקיעה בים עם ג`ינג`ר כמובן. "זה מושלם" הם מסכימים והופה`לה סלפי, והנשיקה המיוחלת מגיעה, אמיר רוכן לעבר ג`ינג`ר ומלקלק אותה.
אמיר מודה בפני המצלמה שהוא מעריך את דנית על כך שלא ברחה, אבל אמיר, בוא, זה לא אתה זה החוזה והנואשות, היא ראויה להרבה יותר טוב ממך. אני לא רוצה להגיד את זה, התאפקתי 18 פרקים, אבל מהמגע בניהם הוא ממש מרגיש לי גיי.
באחד הערבים הוא מפנק אותה במתנה, אפילו לא איזו ארוחת ערב מושקעת, נגיד ביצת עין וסלט עם פיתה במיקרוגל. כלום. הוא מרגיש שבמֶחֱווָה הזאת הוא מראה לה שהוא עדין מנסה. לא יודעת, עקום לי קצת, לא מאמינה שנראה אותם ביחד.
אבל המשחק שקנה לה, שחמט למי שתהה, מרגש אותה יותר מטבעת יהלום, יתרה מזאת, היא מרגישה שבזכות זה הקשר עוד לא אבוד. "זה הזמן שאני ארים אותנו, כי לה לא נותרו כוחות", הוא נזכר ומסביר, וואוהו, זאת ההרמה שלך? נדיר.
היא הורמה כל-כך גבוה שהיא חייבת לרדת כדי להעריך את זה ואין יותר נמוך מלהיכנס תחת השמיכה המטונפת הזאת. הדרי, יש לך את זה ביותר turn off? כן, היא כנראה קראה את מחשבותיי, מתחת לשמיכה עם אבטיח, כמו סבתא וסבא שלי שהרומנטיקה מהם והלאה. השיחה שלהם נשמעת כמו משהו שהייתי מנהלת עם הרופא שלי בקופת חולים, הם בדרך לידידות לא לזוגיות....
ניר. צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון" הגר וניר לא מפסיקים לנסות, זה הקרדיט היחיד שאני יכולה לזקוף לזכותם. הוא ממשיך להחמיא והיא אפילו לא מגיבה בתודה, כי כמוני, גם היא מאסה בזה.
בדרך לארוחת ערב, סלפי חברי משהו והיא מזמינה אלכוהול, הוא מבטיח לשתות בתנאי שהיא תשתה בקצב שלו אבל לא להגר אומרים דבר כזה שנשמע כמו התניה, כי מיד המרוקו יקפוץ לה: "תשתה אתה בקצב שלי" היא רושפת אש והוא מניח, אין טעם להגיב, כי תיכף, ממילא נריב, בואי הגר נחפש בתיקיות על מה לריב? הופה, יש לי: "אתה לא מסתכל עלי ב`לחיים`". עכשיו, כל זוג אחר שהיה אומר את זה, הייתי נמסה מהמתיקות והטיפשות, פה, זה ממש לא נעים ואחרי כמה ביסים, גם פה היא מצאה סיבה לכעוס: "לא נגעתי לך בביס!!!" עוד שליכטה של אש.
היא לא נראית נינוחה, היא לא נראית כאילו שהיא רוצה להיות שם, היא נראית בעונש והיא נובחת: "מה, יש לך משהו להגיד?" "לא", הוא עונה דרוך, ואף מבוהל. "אני מסתכל עליך, מה את רוצה ממני?".
היא עצבנית ללא סיבה נראית לעין והעצבים האלה גורמים לה להתנתק, הוא מיד מרגיש את זה ומעז להגיד לה שהיא לא איתו, והיא מכחישה, בכעס, איך לא? השקט עצבני ומעיק, קשה לשבת שם, הם הכי לא ביחד שאפשר להיות באותו שולחן.
אני מבינה למה הסיכוי שלה לזוגיות יכול לקרות רק בתכנית כזאת, ולא בכדי הם הזוג ששרד, כפי שנראה במדורי הרכילות, אבל אם לא התכנית, היא הייתה נשארת לבד, נכון, יש לה בעיות ועבר לא פשוט, אבל אפשר לטפל בזה, לא להאשים את כולם חוץ מאת עצמה.
הוא קם והולך, הגיוני, רק חבל שלא עשית את זה יותר דרמטי. היא מחפשת אותו, לא בהיסטריה, וכשהיא מוצאת הוא מסביר לה שהוא לא יכול יותר, אבל זה לא נראה אמין משומה, היא מצידה מבינה שכשהיא מתרחקת קשה לו לשאת את זה. אבל זה מה יש...
הוא צודק, הוא נטרף כשהיא מובילה אותו לסיטואציות האלה ולא יתכן שהיא עיוורת ולא רואה את זה קורה. היא לא באמת מקשיבה להסבר הזה שלו, אלא מקטרת מול המצלמות: "הוא לא מכניס אותי". קשקוש, הגר, את לא רוצה להיכנס! את בכלל לא בזוגיות הזאת. הוא אומר לה שקשה לו והיא מסבירה שזה לא בכוונה. אויש נו, אז תתאמצי! היא מצידה מסבירה שקשה לה עם זה שהוא מכיל ומכיל ומתפוצץ בסוף, כי הוא הבטיח לקחת את הזמן, אבל כמה זמן נראה לך שהוא ייקח? ומה כמות המיכל שיש לו לדעתך?
הם צועדים בכעס הביתה, ובדרך מישהו מעיר: "יו, מצלמים חתונה ממבט ראשון" והיא עונה לו, לאותו בחור ובאותה נשימה אומרת לניר בלגלוג "אני לא איתך, אלא קשובה לכל הסביבה ולכן עניתי להם". חבל רק שאת אומרת את זה בציניות, כי באמת זה כל מה שאת יכולה לתת לו, לעצמך וחבל. בסוף הם מתחבקים והיא בודקת שהוא יותר טוב, מעלה אותו לגג להירגע. צער בעלי חיים, אפילו ג`ינג`ר מקבלת יחס יותר חם.
דניס והדר. צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון" Big in Japan אצל הדר ודניס, בלבלות וקשה להבין מי צודק, מצד אחד מרגיש לי שהיא מניפולטיבית מצד שני הוא נשמע יהיר ולא הוגן.
יעל תוהה מה יקרה ביום ההחלטה, אם הם נשארים ביחד או לא, משומה כל האירוע של יפן נראה לה כאילו הם לא באמת בני זוג. היא קצת לוקחת את הצד של יעל. המצלמה זורקת אותנו ממנה אליו וממנו אליה, ולשניהם. זה מבלבל, מתעתע, אני לא מצליחה לראות את כל התמונה ברור.
הדר מדברת על אמא שלו ועל זה שהוא לגמרי זורק אותה מהדירה. דניס מודה שלא חשב על זה. הדר אומרת בכעס מצוחקק שהיא לא רוצה לבד על הגג שבתות וחגים ושוב דוחפת את האיום שהיא לא יודעת מה יהיו ההשלכות של זה.
יעל מזקקת: "יהיה קשה וכואב אם הוא ייסע ואכן יהיו לזה השכלות". הדר מצידה מודה שהיא רוצה אותו ולא תסיים את הזוגיות אם הוא יטוס, אבל יכול להיות שהזוגיות תסתיים כי עכשיו הם עדין בתהליך וכל זה ישתנה כשיגמר החוזה, בדיוק כשהוא ביפן. "האם זה אמיתי או לא?".
דניס שוב מצטדק שאם זה לא היה מתוכנן מראש, בטרם התכנית, הוא היה מסביר למאם שהם זוג ומוצא לה סידור ויעל מסכמת: "ברגע שאתה נוסע ליפן זאת לא הדירה שלכם אלא שלך, שאתה נותן לאמא וזה מה שכואב להדר".
הדר. צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
הדר מבהירה ליעל שהיא עוד לא מאוהבת והיא צריכה זמן, והנסיעה ליפן עלולה להפסיק את התהליך. דניס מודה שאולי הוא עדין לא במקום של לוותר בשבילה, עדין לא. ויעל שוב מקשה: " אתם זוג?". הדר שתוקה ומקווה שמישהו יענה במקומה, ואנחנו, הצופים, לא מקבלים תשובה, אלא ייבוש. אבל את השקט הזה היא שוברת בהתקפה: "אתה רוצה זוגיות או לא!".
חוצפנית, הוא מסביר לה שכבר עשה תכניות והיא לא הייתה בחשבון והיא אומרת לו שאולי לא תהייה פעם הבאה ולא בא לה לחזור אחורה לרווקות, לחיפוש. היא כועסת שהוא לא לוקח אותה בחשבון אבל היא לא הייתה שם כשזה נקבע, לא פייר הדר. איומי סרק נזרקים לכל עבר. והוא ממשיך להסביר שבעתיד, אם יהיו עוד החלטות על נסיעות היא כמובן תהייה חלק. השיחה לא מתקדמת, ואני כבר מתחילה לפהק...
אני אקצר לכם. היא עושה עוד מניפולציה אחת ודי, הולכת לישון בחורבה שהיא שוכרת.
וואוהו הדר, איזו בוגרת, תפתרי את זה, אל תברחי, היא רוצה להראות לו שיש דרך לבדוק געגוע, ולכן היא תישן בבית. לפי הספר דניס היה אמור להתחנן, אבל לא גבר כמו דניס יתחנן, הוא פותר אותה ב"סבבה" מייבש ואני גאה בו.
הדר מספרת למצלמה שלישון בבית הרגיש לבד, דניס במצלמה שלו חושב שנאמרו דברים קשים מצידו ומצידה ולא נוח לו עם זה. היא בטוחה שראתה דמעות בעיניים שלו, אני לא ראיתי אבל לכי עם הדמיון שלך אם זה מעלה לך את האגו, והיה לה קשה לראות שהיא העציבה אותו. לא נראה לי.
דניס והדר. צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
הוא חושב שיש דברים שעדיף לא להגיד והיא דווקא שלמה עם הגדרת הגבולות ותיאום הציפיות שהם עשו, כך היא חושבת. לו זה דווקא הרגיש כמו התרסה ולא בנייה, ואתה שוב צודק דניס, זה נקרא מניפולציה נשית נעים מאוד, ותמשיך עם הקו שלך...
היא מאשימה אותו שהוא שנים לא חי בזוג ולכן עשה החלטות בלעדיה, את עוד לא היית בחיים שלו! הוא רוצה לפתור את זה. אבל איך? בחור חכם דניס, אסטרטג.
הוא הולך לפגוש חבר שנותן לו עצה סותרת: "אם אתה מרגיש שאתה מוותר וזה יציק לך בהמשך הזוגיות, אל תוותר. ואם את מרגיש שאתה עלול לאבד משהו גדול, תוותר ואל תיסע". זה גורם לדניס דווקא לקחת את הצד שלה: "היא עושה ניהול סיכונים".
מבולבל נוסע דניס לדני וזה מסביר לו שמה שהוא חווה זה המעבר מרווק לזוג: "האם אתה מסוגל לקבל שאומרים לך מה לעשות?" מקשה דני. אבל דניס, כבר למדנו, לא פראייר והוא דווקא למד שאישה לא מחפשת יס מן, ודני שואל אותו אם להגיד כן נחשב לרצות, דניס עונה שלא, דני ממשיך: "להיות ג`נטלמן זה לא רק לפתוח את הדלת, אלא גם להבין את הצרכים של הבחורה שלך".
עוד הוא אומר לדניס שנראה כי הנסיעה מעוררת אצלה דברים עמוקים ופחד שיוותרו עליה, שהיא לא תהייה חשובה, שהתכנית זה משחק והוא ימשיך אח"כ הלאה.
מלא באגו מתרכך דניס ומרגיש שהוא חובבן בזוגיות ואני חשה שהוא עומד לוותר אבל לא דניס יוותר כל-כך בקלות. הם נפגשים אחרי לילה של בדד, היא בטוחה שהוא יגיד לה שהחליט לטוס ולמרות זאת מתקשטת לכבודו, הוא בתמורה מלקק אותה, פשוטו כמשמעו. די, זה מגעיל. היא אדישה, אבל כן, זה מה שלימדו אותי כשהייתי רווקה טיפשה - להיות קשה להשגה, וזה הולך לעבוד עליו. הוא מפתיע אותה ואומר שהטיול מתקצר, הוא ייסע אחרי ראש השנה.
אני אוהבת את הפתרון הזה, זה לגמרי WIN WIN היא לא מרגישה שהוא וויתר עליה והוא לא מרגיש שהוא וויתר בשבילה. חכם.... והופה`לה היא כבר לא קרה, היא נוגעת והוא מרגיש שהם ניצחו את הריב הראשון שלהם, ולפי הנישוקים שלו הסקס יהיה עוד ניצחון.
היא מרגישה שהוא השאיר את האגו בצד, או.קיי, ניצחת. קיבלת מה שרצית, את טובה, תוציאי ספר, אני הראשונה שקונה.
על רקע התובנות של הדר, אנחנו מקבלים הצצה לשאר הזוגות בניסיונות שלהם, טובים יותר וטובים פחות, להיות ביחד. הדר מסכמת בחיוך ענק שהיא מוכנה להיכנס איתו לכל מצב, כי הוא ידע להוציא אותם טוב מכל סיטואציה, כנראה שגם לסיטואציית סקס מול המצלמה, בחושך...
האור כָּבָה!