סאקוני, יח"צ
סאקוני, קורא לי לרוץ
יפעת נחמני
הספורט הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של כולנו, חלקכם וודאי מורידים את הראש בבושה או להיפך, מרימים אותו גבוה ומתריסים: "לא עבורי!".
בסדר, תישארו חלק מהאחוז שעוד לא נדבק בטרנד הזה שלא יחלוף לעולם. יצאתי לבדוק את השוק שנייה לפני שאולי אצטרף אליו.
ובכן, מי שאיתי חשוב להגיד שכשיוצאים לספורט, בטח אם מדובר בריצה וגם בהליכה ארוכה, חשוב מאוד להקפיד על נעל נכונה, עזבו נוחה, גם בכפכפים של טבע נאות נוח לי, אלא שמבנה הרגל, האחיזה שלו על המדרכה, או מכשיר הכושר, חשובים ביותר.
בימים אלה ממש, השיק המותג סאקוני את Triumph 17 - סדרת נעלי הספורט החדשה לשנת 2020 בישראל.
נעלים העונות בדיוק לכל התכונות הנדרשות לספורטאי מתחיל, ותיק ובפוטנציאל. אתחיל בעיצוב הנעל, המתהדר בטכנולוגיה חדשנית ובהנדסת אנוש, המתמקדת ביציבות ורכות שלטענת מפתחיה "מאזנת בין המבנה החיצוני והפנימי של העקב ובהתאמה למבנה הגוף". אלה מאפשרים תנועה קלילה ומהירה לספורט הנבחר.
סאקוני, יח"צכבר בהחלקת הרגל לתוך הנעל מרגישים את הריפוד המפנק בנעל, ואת הנוחות הדואגת לכף הרגל גם בתמיכה, בעת מאמץ לאורך כל הפעילות. לצד זה יש לציין את הדינמיקה של הנעל המשתנה בהתאם למשתמש.
הנעל יפהפייה, במושגים של אישה ספורטיבית, למרות שהתאכזבתי שקיים בדגם הזה רק צבע אחד – שחור, ולמרות ששחור מרזה רציתי להתפרע.
סאקוני Triumph 17, יח"צאבל אם מניחים לרגע את הצבע בצד, אין מנוס, חייבים להודות שמהרגע הראשון שנוגעים בה מבינים שמדובר בנעל מנצחת. היא תומכת בכף הרגל באופן מושלם ואפילו הלשונית שלה מרגישה כמו כרית מפנקת. הנעל מאוד קלה, 28% מהדגם הקודם, ובלימת הזעזועים בה עברה שיפור, כך שבריצות ארוכות היא הגיבה נהדר לעומס והצליחה להרשים גם בריצות קצרות ומהירות ומי שכבר מכיר את סדרת הטריומף של המותג יגלה כי גם בדגם זה שולבה שכבת קצף (גומי) בסוליה של הנעל החדשה שנועדה להוסיף אחיזה טובה יותר בזמן ריצה ולהתרשם מהגמישות הכפולה מהרגיל.
מחיר: 789 ₪, בחנויות הספורט ובסניפי רשת סאקוני ברחבי הארץ.
תמנון, קולקציית קיץ 2020, יח"צזרועות תמנון: נעליים, תיקים, בגדי-ים ואפילו אביזרים לבית רוית כהן יוליוס
רשות שדות התעופה אומנם הודיעה כי במסגרת צמצום הפעילות, הנובעת ישירות מנגיף הקורונה,היא סוגרת את טרמינל 1אולם למותג תמנון מתברר זה לא מפריע להשיק את קולקציית קיץ 2020 תחת הקונספט "סטייל חו"ל מחירים חו"ל".
הדקו חגורות, טיסת 2020 של "תמנון אירליינס" ממריאה. היעד: סניפי הרשת ברחבי הארץ. המטרה: שופינג בזול!!!
יח"צ מאירוע ההשקה, צילום: רוית כהן יוליוס מאירוע ההשקה, צילום: רוית כהן יוליוסלאחרונה הושקה בסניפי הרשת קולקציית הקיץ של החברה. בסניף המותג בקניון עזריאלי בתל אביב שהוסב במראהו לטרמינל בשדה תעופה, ולצד הטאפס, הקישים והמוזיקה הטובה, הסתובבו להן "דיילות" - שהחליפו את המלצריות וביקשו להעניק לעיתונאים את התחושה טרום העליה למטוס.
שאולי קזז - סמנכ"ל החברה יצא מהקוקפיט בכדי לבשר על מדיניות תמנון. "כרגע, פריט הלבוש היקר ביותר (אוורול גינס מהמם) מתומחר ב-120 שקלים".
אז אחרי ששטפתי את העיניים בפריטי הקולקציה שהוצגו בסטיילינג של עמית רמינגר, בכיכובה של הפרזנטורית אלה איילון, הנה פה בגדי לסכם:
ובכן, נדמה שבתמנון מבקשים לספק ללקוח הישראלי חווית קנייה כמו בחו"ל. ומה זה אומר? סניפי ענק, החולשים על אופנת גברים, נשים וטף, בגדי ספורט, דנים, אופנת ערב, קזואל למשרד וקז`ואל לשבתות, אופנה תואמת הורים וילדים והבונבונירה לקראת הקיץ: בגדי ים.
אלה איילון, פרזנטורית תמנון קיץ 2020. צילום: אלכס ליפקיןבנוסף, השנה החליטו בתמנון לעשות צעד נוסף במיתוג הפריטים והחלו בשיתוף פעולה עם המותג לוני טונס, שהנפיק פרינטים שובבים לילדים ולמבוגרים כאחד. באירוע פגשתי את שרון כץ - מנהלת לקוחות טקסטיל LDI, האחראית על לוני טונס; שסיפרה לי שההדפסים היפים ומשובבי הנפש, יככבו גם על בגדי הים החביבים (60 שקל) של תמנון המאיימים לכבוש את חופי ישראל.
ואם בחידושים עסקינן, ברוך ריינר - המנכ"ל והבעלים של הרשת סיפר כי תמנון שעברה לאחרונה תהליך התרחבות ומתיחת פנים, נכנסה השנה גם לנישת האקססורי והיא מציעה בסניפיה לצד קולקציות האופנה לנשים, לגברים ולילדים, גם אקססוריז (נעלים ותיקים) ואביזרים לבית במחירים נמוכים.
בקיצור, אם תשאלו את דעתי, שהרי תמנון בהחלט עשויה לספק לכם את אותה חווית חו"ל שהיא מבקשת להעביר, אתם מצידכם רק נדרשים להשתחרר מדעות קדומות, ולהשכיל שלא כל מה שזול בהכרח זול בהווייתו, לפעמים גם מוצר טוב יכול להיות זול וקולקציית קיץ 2020 של תמנון - היא ללא ספק ההוכחה לכך.
הוויאנס, יח"צ הוויאנס, קיץ 2020: יש גם בגדי-ים, שמלות ומשקפי-שמש דנה קאהן
כתבתנו דנה קאהן מתכננת את מלתחת הקיץ כשהיא מלאת התפעלות נוכח ההשקה החדשה של מותג כפכפי האצבע הברזילאי Havaianas.
במסיבת עיתונאים שערכה הוויאנס הברזילאית הוצגה כלאחר כבוד קולקציית קיץ 2020. תשכחו רק מכפכפים, הפעם הולכים שם על טוטאל לוק שכולל פריטי לבוש קיציים ואופנתיים: בגדי ים (גברים ונשים), חולצות טריקו, שמלות, מכנסיים ואפילו משקפי שמש הורסים.
הוויאנס, יח"צ כפכפי המותג הבינלאומי שמשמשים מאז 2013 עת הושקו לראשונה כפכפי הגומי הלבנים והמנצנצים לכלות בשלב שלאחר החופה, הולכים השנה על דגמים נוצצים (SPARKLE) וגם דגמים לגברים (LOGOMANIA), ודגמי FLATFORM השטוחות והנוחות.
הוויאנס, יח"צ קולקציית הבגדים בצבעוניות מסחררת מזכירה את הקרנבל בריו בצבעים ובחגיגיות שלהם, מכנסיים, שמלות וגופיות נוחות, וכאמור קולקציית משקפי השמש שמשלימה את המראה המעוצב של גולש מקצועי.
הוויאנס, יח"צבקולקציה תמצאו את כפכפי ה-SLIM SPARKLE כאמור המנצנצים והפעם הנצנצים זולגים גם לסוליות, ולא רק ברצועות, מה שמשווה להם מראה זוהר, סנדלי סאן טרופז בשישה צבעים, במראה וינטז` הורס בהחלט כפכפי אופנה העשויים להיות חגיגה גדולה לאוהבי כפכפי האצבע, שמחפשים תירוצים להגיע איתם גם לעבודה ודגמי LOGOMANIA לגברים בצבעים סולידיים כשלאורך הנעל מתנוסס לוגו המותג שכבר הפך מזמן לשם נרדף לכפכף נח נחשק.
מחירים: כפכפים - 50-160 שקל, קולקציית ביגוד - 100-300 שקל, תיקים - 99-199 שקל ומשקפיים - 120-300 שקל.
גולברי, צילום: אסף לב
למרות הקורונה: גולברי צועדת על המסלול
יפעת דיסקין
שבוע האופנה בפריז, שהסתיים בשבוע שעבר, חטף כידוע מכה אנושה בהשפעת נגיף הקורונה ואווירת הדיסטופיה המתחזקת לנוכח ההתחממות הגלובלית.
הבהלה מהנגיף שהחלה בשבוע האופנה באיטליה, עלתה כצפוי מדרגה בצרפת עם ביטול תצוגות, מסיבות ואירועי השקה לא הכרחיים וביקוש דל למושבים בתצוגות, כמו גם קניינים שהתבקשו להיכנס לבידוד לאחר שהגיעו לפריז ממילאנו, ואפילו עורכת אופנה תאילנדית שהתבקשה לצאת מהתצוגה של סלין לאחר שנחשד כי היא נגועה בווירוס.
גם בישראל, נדחה שבוע האופנה המקומי למועד לא ידוע. מוטי רייף - יזם ומפיק האירוע ציין השבוע בהודעה לעיתונות כי האירועים שהיו אמורים להיפתח ביום ראשון הקרוב בערב גאלה עם הופעתה של הזמרת דנה אינטרנשיונל, ולאחר מכן להיפרש על פני ארבעה ימים מלאים, במהלכם כ-29 תצוגות של מעצבים רבים כמו אלון ליבנה, שחר אבנט, ענבל דרור, רינה צין ואחרים ידחו למועד חדש.
ולמרות הקורונה, הבהלה מהנגיף קיבלה ביטוי בתצוגה של המותג "בלנסיאגה", שנערכה בחלל שעוצב כגיהנום, עם דימויי להבות שבקעו מהתקרה ומהקירות ורצפה שהוצפה במים. גם המעצב טום בראון ששאב השראתו הפעם מתיבת נח התנכ"ית והצעיד אל הבמה זוגות־זוגות של דוגמנים ודוגמניות לא התעלם מהנגיף כשעטה על פניהם/ן מסיכות חייתיות , ומה שטוב לבראון טוב מתברר גם לנו...
בצל בהלת הנגיף קיימו האחים דוד, משה ויעקב גולברי - מבעלי חברת האופנה גולברי את התצוגה העונתית של המותג לקיץ 2020 כשמוטיב הקורונה כמתבקש ניצב בחזית התצוגה. הפרזנטורית החדשה אילנית לוי שהחליפה לאחרונה את אסתי גינזבורג, ביחד עם עוד 25 דוגמניות, צעדו עלה מסלול כשלפניהן הוצמדו מסכות פנים מנצנצות ולגופן הבשורות האביביות של המותג.
אילנית לוי, צילום: אסף לב הקולקציה הקיציית, בניצוחו של יעקב גולברי, המעצב הראשי, מציעה תמהיל רחב במבחר טרנדים, גזרות, ומידות (36-48) כשמגמות אופנתיות בולטות בה הן: נקודות, צבעוניות מונוכרמטית של שחור/לבן, חולצות קשירה ושרוולי מלמלה וכמו תמיד הדפסי פרחים בצבעוניות רומנטית ומעודנת שהתנוססו על גבי שמלות שיפון מתנפנפות.
גולברי. צילום: עמיר צוק גולברי. צילום: עמיר צוק לצד קו הקז`ואל חשף המותג גם את קולקציית שמלות הערב שלו הכוללת מגוון שמלות שחורות אלגנטיות באורכים שונים כשהדוגמניות כאמור הצטיידו באקססורי הכי לוהט - מסיכות פנים להגנה מפני וירוס הקורונה.
מחירים: מכנסיים, חצאיות ושמלות - 199.90 – 299.90 שקל, חולצות החל מ-99.90 שקל, כובעים, תיקים ואביזרים 79.90 – 139.90 שקל.