טרולי מתקפלת לטיסות לאו-קוסט 1.6 ק"ג ₪179.00, אתר רשמי
עוברת ללואו קוסט: קולקציית מזוודות לטיסות זולות
שבות שופט
רשת תיק התיקים עטורת 25 שנות קולקציית מזוודות ותיקים, חוזרת לאחר סגירת סניף עזריאלי במיקום מרכזי: סניף דיזנגוף סנטר, "מדינת" תל-אביב.
בתפריט: מזוודה בגודל 16 אינטש` (בלעדי) לטיסות "לאו קוסט", תיקים מתקפלים, אופנתיים, ארנקים בצבעוניות חדשה ומזוודות ממותגות. וכשהלקוח הישראלי מקבל תיק בהתאמה אישית, השמיים, על שלל טיסותיהם ומזוודותיהם הממתגות, חוגגים את פתיחת סניף 24.
אותו אבזר הכרחי, אופנתי ושגרתי שמשלים את האקססוריז העיצובי, נוצרו כדי להישאר. גם בשנת 2020, כששעון הקיר, הטלפון הקווי והמצלמה נושלו יחדיו לטובת חזית הטכנולוגיה של הטלפונים החכמים, התיק הוא עדיין תיק. כל ניסיון להפוך אותו למוצר דיגיטלי ייתקל בכישלון, פשוט כי יש דברים שצריכים להישאר.
יובל בן-טוב, מנכ"ל ואחד מבעליה של רשת "תיק התיקים" מבין בתיקים. הוא מבין בתיקים לנשים, במזוודות ייעודיות לעלייה למטוס, בארנקים של גברים ובגרסה מתקפלת של התיק שתעלו איתו אל הטיסה. "תחום המזוודות הוא התחום העיקרי אצלנו היום, הוא והלך וצובר תאוצה, כיוון שכמות הטיסות לחו"ל בעלייה מתמדת", הוא אומר.
פאוץ` עם שרשרת, 119 שקל. צילום: עידו בנטוב"החידושים במזוודות הם בעיקר בתחום ה-"לאו קוסט" שהולכות ומתרבות. עקב היותן זולות באופן משמעותי, גודל המזוודות בטיסות מסוג זה מצטמצם באופן משמעותי. אנחנו הראשונים שזיהינו שהולכים ומקטינים לנוסע את גודל התיק והקיבולת כך שיוכלו לעלות איתם למטוס, ולכן גם היינו הראשונים להציע מזוודה בגודל ייחודי של 16 אינטש`. מדובר בגודל שעד לפני חודשים ספורים לבד שלא ניתן היה להשיג, וככל הנראה נמצא רק אצלנו".
ואם תהיתם, הן זולות באופן משמעותי. ומודה - המזוודה הלבנה (16 אינטש) עם פתק המבצע: 179 שקלים, שבתה את געגועיי לחו"ל. הגודל המרובע, קלות הניידות (על 4 גלגליה) והיותה קלת משקל, כמו גם העובדה שהיא קשיחה ובעיצוב שמשלים כל הופעה חורפית, שכנעו אותי להתאהב בה ממבט ראשון.
אך לא רק היא עברה מטמורפוזה, גם הגרסה הגמישה שלה: מזוודה מתקפלת (לטיסות "לאו קוסט" אף היא) לקיבולת קילו וחצי שאפשר להכניס אותה למזוודות גדולות עד לשימוש בה (שופינג, רבותיי, קניות!).
מחיר: 399 שקל, צילום: ביאנגיניובמשקל הגרסה המיניאטורית: אגף הארנקים, שקיבל סומק צבעוני, לדברי בן-טוב: "עד לפני 4-5 שנים הנשים נטו להעדיף ארנקים בצבעים כהים (חום ושחור), אבל היום הפתיחות לראות בארנק פריט אופנתי וצבעוני הולידה את קולקציית הארנקים שלנו: צבעוניים יותר כחלק מהרענון האופנתי. לעומת נשות אירופה, שמעדיפות ארנק בגודל מינימליסטי, האישה הישראלית מעדיפה ארנק עם הרבה תאים, רוכסנים וחלוקות, ולכן הארנקים שלנו "נתפרו" באופן ייחודי ללקוחה הישראלית".
אך לקוחת הכחול לבן אינה לבדה, בין שלל הלקוחות התיירים כובשים את הביקוש. "ואיפה שיש תיירים" מעיד בן טוב "יש גם חנויות תיקים".
תל אביב, שמתפתחת בהבנת צרכי תושביה הקבועים והזמניים, הופכת לתיירותית יותר, עם דגש על חנויות שמציעות ציוד רלוונטי, וכך הרשת, שהולכת וגדלה בהתמדה, חולשת בסניפיה על הארץ מחיפה ועד אילת, ומסמנת טריטוריה ברורה בענף התיקים: היא כאן כדי להציע לצרכן הישראלי תיקים במחירים טובים, עם היצע מגוון של תיקים וקולקציות עדכניות ברוח הזמן ובהתאם לדרישת הלקוח. והתיקים, בהחלט מבינים את האנשים שבוחרים בהם. תיק נשאר תיק, המלווה הצמוד שלנו, בכל אשר נלך...
צילום: פייסבוק אופטיקנה OPTICANAפעם שלישית, משקפיים!!!!
רוית כהן יוליוסזאת השנה השלישית שרשת אופטיקנה מעניקה כ-10,000 זוגות משקפיים במתנה לילדים, כחלק מהגברת המודעות לחשיבות בדיקת העיניים אצל ילדים מגילאי 3-11, וזאת במסגרת פעילות חברתית מבורכת במסגרתה מבצעת הרשת אלפי בדיקת ראייה בחינם, ובמידת הצורך כאמור גם מעניקה משקפיים (מסגרת + עדשות ראיה).
"ליקוי ראייה בקרב ילדים שאיננו מטופל במועד, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לראייה", מסביר פרופ` יאיר מורד - מנהל היחידה לרפואת עיניים לילדים ופזילה במרכז רפואי אסף הרופא. "בשנות החיים הראשונות מערכת הראיה עדיין נמצאת בשלבי התפתחות ובנייה ועל כן חשוב מאוד לאתר ליקויי ראייה לפני גיל 6 ולטפל בהם בקלות ע"י משקפיים או טיפולים נוספים". מוסיף פרופ` מורד.
את המיזם השיקה הרשת "במסיבת משקפיים" בסניף שלה בקניון ברמת אביב בנוכחות מאיר רסין, בעלי רשת אופטיקנה; אלרועי תורג`מן, מנכ"ל הרשת; ודוד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב.
ומה שנותר לכם לעשות, במידה ואתם חושדים כי ילדכם זקוק למשקף, זה
להיכנס לאתר ייעודי שהוקם למטרת הפרויקט ושם להזין את תאריך הלידה של הילד או הילדה שלכם. לאחר מכן תקבלו הודעת SMS עם קוד שובר למכשיר הנייד. השובר יקנה זכאות לבדיקת ראייה על ידי אופטימטריסט מומחה בסניף הרשת.
במידה ואכן יתגלה ליקוי, ילדכם יהיה זכאי למשקפי ראייה אותם יקבל עד 7 ימי עסקים. את קוד השובר ניתן יהיה לממש בכלל סניפי הרשת, הפרוסים בכל רחבי הארץ והוא תקף למשך 5 ימי עסקים מרגע קבלתו.
פייר, מדובר ביוזמה חברתית ופילנתרופית מהממת!!!
צילום: פייסבוק Bamboo&co
והרי התחזית: פיג`מה מבמבוק
רוית כהן יוליוס
גם עולם האופנה כבר מבין שבלי קיימות, זמננו על הכדור הנפלא הזה יהיה קצוב, ואם לא בארמגדון, אז בהחלט בסבל של שינויי אקלים מטורפים שלא נוכל לעמוד בהם. מסיבה זאת לא מפתיע שהרבה מותגים "חוזרים בתשובה" ממוחזרת או טבעית שתתכלה בטבע בחזרה לחיקה של אמא אדמה.
למעשה תעשיית האופנה, אחראית ל-10% מכלל פליטת גזי החממה בעולם, צורכת 20% מכמות המים העולמית, והיא המקור המזהם השני בגודלו של מים מתוקים בעולם. תהליך הייצור של ג`ינס למשל, מפיק כמות גזי חממה שמקבילה לנסיעה של יותר מ-120 קילומטר. ייצור של חולצת כותנה מצריך 2,700 ליטר מים - כמות ששותה אדם בשנתיים וחצי.
אך נדמה כי לא כולם בתעשיית האופנה אדישים לעניין. לפי מומחי אופנה ובהם סטלה מקרטני, המחאה העולמית נגד תעשיית וייצור הפלסטיק עומדת להגיע גם לבתי האופנה, וזארה לדוגמה כבר הצהירה כי עד שנת 2025 תעבור לשימוש בבדים ברי-קיימא בלבד. ואם זה לא הספיק לכם, אז דעו כי החיפוש אחר "תיקי במבוק"ברשת פינטרסט הניב (תאחזו היטב בכיסא!) ב-2,319%, ללא ספק נתון שלא כדאי להתעסק איתו. אז נא לשנן: במבוק!
לנו בארץ יש את Bamboo&co - הבשורה מרמת השרון, שכשמה כן היא, טקסטיל מבדי במבוק!!!
המותג הוא פרי בטנה של שלומית כוחיי, לשעבר כתבת במעריב ובאתר nrg, שבחופשת לידתה של בנה הבכור סיפרה לבעלה כי היא חפצה לקבל ממנו במתנה - קורס כלשהו שהיא תצא אליו לבדה "לנקות את הראש" כשהוא יהיה אחראי על הבייבי.
הבעל נאות, שמרטף את הקטן והיא פנתה לקורס תפירה שהוא קנה לה במתנה.
היא התאהבה בדבר ובעולמם של הילדים והקימה את מותג התינוקות "תום תום". בהמשך במסעה אחר בדים רכים, טבעים ונעימים, כמו המטרה האלמותית, היא התוודעה לבדי הבמבוק המיוצרים בסין, וגדלים באופן אורגני.
שלומית שהתאהבה בבד ובמרקמו הרך, החליטה להקים מותג טקסטיל נוסף לו קראה Bamboo&co. היא הייתה כמובן מעורבת בכל שלב בהקמתו, היא הגתה את הלוגו שמלווה את המוצרים, בחרה את הגוונים, הגזרות וההדפסים.
ומדוע דווקא במבוק? ובכן, הבמבוק הוא צמח עמיד וחזק במיוחד. הוא יכול לגדול גם בקרקעות בלתי-פוריות יחסית, ואף לעזור לשקם ולייצב אותן ולמנוע סחף קרקע. יותר מ-1,500 מינים של במבוק קיימים כיום על פני כדור הארץ, והוא גדל בכל היבשות מלבד הקטבים - מה שמעיד על העמידות שלו ועל היכולת להתאים את עצמו למגוון תנאים סביבתיים.
אבל זה לא הכול: היתרון הגדול והברור ביותר של הבמבוק הוא קצב הגידול שלו. צמח במבוק ממוצע גדל בקצב של עד 5 סנטימטרים בשעה, וקיימים מינים שמגיעים לקצב גדילה של כמטר וחצי ביום, יתרונו של הצמח טמון בתכונותיו המיוחדות שהופכות את הבד שמופק ממנו לאידאלי כחומר גלם למוצרי טקסטיל. בד הבמבוק עשוי מסיבים אשר לאחר תהליך, הופכים לחומר רך ואוורירי הנטווה לחוטים ונארג לכדי בד הבמבוק. הבד מרחיק לחות וריחות לא נעימים, בעל תכונות היפו-אלרגניות ושומר על הרגשה של רעננות ורכות לאורך זמן והעיקר, הוא רך קטיפתי, ומפנק ברמות חדשות.
חנות הדגל הראשונה של Bamboo&co. שוכנת ברמת השרון, והמותג מתאפיין בקווים נקיים ובצבעים אחידים. המותג מלביש בעיקר את הבית, אך אני בחנתי מקרוב דווקא את הפיג׳מה הרכה והנעימה, ואני מודה שהבד ממכר, רך, נעים וחשוב לא פחות קל לכיבוס.
SHARK SPORT לרשת METRO CITY, צילום: שי זלצר
shark - שובו של הכריש הספורטיבי
ניב אופיר
ספורט, זה בערך הדבר הכי שנוי במחלקת אצלי. פדלעה, שמן, כפוף עם כאבי גב, יש V על הכול. תוסיפו לזה שכל בגד שאני לובש בדרכי לחדר הכושר (בדמיון) נראה כמו קריקטורה של דראג קווין.
אני לא אשקר ואומר שהחולצה של shark sport גרמה לי לקום ולהתעמל, אבל היא בהחלט יושבת עלי כ"כ יפה שלא התאפקתי ונרשמתי לקאנטרי בשכונה שלי.
למקרה שפספסתם ת`כריש, אספר לכם כי הוא הוקם ב-1997 כמותג שעוני ספורט, ולאט לאט התרחב למותג ידוע ומוכר בקרב ספורטאים ואף חובבי שעונים ונחל הצלחה עצומה ברחבי העולם. בשנת 2018 המותג השיק את קולקציית הביגוד הראשונה שלה אשר לוקחת השראה מעולמות המים והספורט המוטורי. הקולקציה מאופיינת בקווים וגימור נקי ועשויה כולה מבדים יפניים באיכות הגבוהה ביותר, ועם זאת נגישה ומותאמת לשוק הישראלי.
וכן, החדש היפה הזה שדגמתי אני, בעל קווים וגימור נקיים, והבד יפני עם מגע מושלם על הגוף, אשכרה עושה חשק להתאמן. צעד ראשון, לטלפון, עשיתי, עכשיו נשאר לי רק ליישם...
יח"צ
Odelis - מאירופה באהבה
דנה קאהןהיום כבר כולן יודעות שמה שמשפיע על מראה הבגד העליון זה מה שלובשים מתחת. אם הבגד התחתון לא מונח היטב, גם הבגד הכי מחמיא לא ייראה טוב. נשים למדו בשנים האחרונות שבראש ובראשונה הן מוכרחות לשים דגש על הלבשה תחתונה. חשוב שהיא תהיה מדויקת, שתבטיח נוחות מרבית, ולא פחות חשוב – שתחמיא.
אז לכל המתעניינות וגם למתלבטות, קבלו
חנות בוטיק אינטרנטית חדשה להלבשה תחתונה שמקורה באירופה. באתר תמצאו מגוון קולקציות מיוחדות המותאמות למבני גוף שונים, מהדורות מוגבלות באיכות גבוהה ובמגוון גזרות, מידות וצבעים של המותגים הבלעדיים לאתר: ESCORA, JASMINE, ו- ZEBRA.

כל הקולקציות נתפרות מבדים שמקורם באיטליה ומתחרות מצרפת וגרמניה, חומר המילוי בלגי BULFSAT היקר ביותר בעולם, מונע הצהבת הבד על מנת שהבד הלבן יישאר צח ולבן גם אחרי כביסות.
באתר כמתבקש מגוון פריטים, לרבות הלבשה תחתונה שמפגינה אלגנטיות אירופאית במיטבה וכוללת פריטי בסיס שהם חובה בכל מלתחה, בהם חזיות עם ברזלים או בלי, חזיות משולשים, גוזיות, חזיות ספורט, חזיות תחרה ומחוכים. לצד אלה ניתן למצוא מבחר פריטים סקסיים ויוקרתיים בהשראת אופנה עילית לנשים.
צילום: רוית כהן יוליוס
יהלומים לנצח
רוית כהן יוליוס
בכירי הנהלת בורסת היהלומים ברמת גן אירחו אתמול (שני) למעלה מ-300 אנשי עסקים ובכירי ענף היהלומים מרחבי העולם, ביניהם: נשיאי בורסות בעולם, קניינים ובכירים מתעשיית היהלומים העולמית, באירוע שנערך לרגל פתיחת שבוע היהלומים הבינלאומי, אשר התקיים בבורסת היהלומים ברמת גן ויימשך עד ל-12 בפברואר.
בתערוכה הוצגו יהלומים בשווי של יותר ממיליארד דולר! הפתיחה החגיגית התקיימה בנוכחות ראש עיריית רמת גן - כרמל שאמה, באולם המסחר בבורסת היהלומים ומלבד 300 הקניינים אשר הגיעו במיוחד לשבוע, לקחו בה חלק חברי וחברות בורסת היהלומים בישראל.
את האירוע פתח יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, שאמר: "אנו נמצאים בפתחה של שנת 2020 ואנחנו מקווים מאד שהשנה הזו תהיה שנה של תפנית – שנה של התייצבות והתאוששות בשווקים. לאור הקטנת הקצבות הגלם ע"י מפיקות הגלם נוצר בשווקים מחסור ונרשמו ביקושים גדולים בחלק מהסחורות – וויסות זה הוא בהחלט צעד נכון שיאפשר התאמה של רמת ההיצע למצה העולמי. אנחנו מקווים שהמגמה הזו של ביקושים ועליית מחירים תימשך גם בחודשים הקרובים, ותאפשר יצירת הזדמנויות חדשות ואפיקי פרנסה עבור היהלומנים הישראלים".