מתוך אירוע השקת סדרת TECNI.ART, צילום: שבות שופט
סוד הפריזורה המְצוֹדֶדֶת הוא חלומה (הרטוב) של כל מי שאי פעם חפצה, גם אם רק לרגע, במראה גלאם זוהר.
את תאגיד לוריאל - ענקית הקוסמטיקה והיופי הצרפתית, העניין הזה מעסיק בערך מאז היווסדותה בעשור הראשון של המאה הקודמת, אז בשלהי 1909 יוג`ין שולר - כימאי צעיר החל לייצר צבע לשיער במספרה שלו בפריז.
בשל הביקוש וההצלחה של הצבעים שפיתח בשעתו, הוא החליט להפיצם בכל רחבי צרפת, וכמה שנים מאוחר יותר גם לשאר מדינות אירופה. בהמשך הגיעה הקפיצה המשמעותית של המותג (ע"ש לוריאל פרופסיונל), עת חדר בשנות ה-50 גם לשוק האמריקאי ומאז כידוע הכל היסטוריה...
ואם בפיתוח מוצרים עסקינן, שהרי ממש לאחרונה נחתה בארץ, סדרת TECNI ART החדשה מבית המותג המקצועי שפותחה על ידי מעצבי שיער עבור מעצבי השיער.
בהיצע: 11 מוצרים ל-3 שלבי עיצוב, והתוצאה: בועטת, מקצועית ובהתאמה אישית.
סדרת TECNI.ART, יח"צ מאז ימיה הראשונים ועד היום מקפידה חברת לוריאל לשים דגש על פיתוח מוצרים חדשניים. אם בשנת 1920 עבדו עם שולר רק שלושה כימאים, שהרי ב-1950 כבר מנה צוות המחקר כ-100 עובדים, וכיום מועסקים במעבדות הפיתוח של החברה כ-2,000 עובדים.
הוסיפו על כך 25 שנות מומחיות בסטיילינג ומורשת פריזאית וקיבלתם מוצרים אייקונים אהובים ופורמולות נהדרות עם ביצועים מקצועיים שלא ישאירו אף שיערה אדישה.
בציון 111 שנים להיווסדו, בחגיגות יום ההולדת של המותג , אי שם בשלהי שנת 2019, התבשלה השקת ליין העיצוב המתחדש של סדרת TECNI ART המורחבת הכוללת 9 מוצרי עיצוב בהתאמה אישית, שהדובדבן השחור שבפרופסיונל, הם הטרנספורמרים החדשים שנוספו לליין הקיים: ג`ל במרקם משתנה למוס, וטרנספורמר במרקם קרם שהופך למשחה.
יח"צ בעידן שבו גל גדות יכולה להפוך לוונדר וומן, הנשים שהסטייל זורם בהן הרבה מעבר לגבולות הגלאם, יכולות גם הן מתברר להפוך להייר סטייל וומן, וכך התמזל גם מזלי עת התארחתי באקדמיית המותג בתל אביב, לבחון מקרוב את הג`ל החמקמק שהתמזג בשערי, לא לפני שהקסם הג`לי שלו הפך בשניות למוס צמרירי בין שתי ידי.
באקדמיית לוריאל בישראל, סניף מקומי בנוסף לאלו הפועלים בפריז, בלונדון, בטוקיו ובמילאנו, עורך המותג מלבד אירועי השקה גם קורסים בתחומי חידושים וטרנדים עיצוב השיער, ניהול סלונים, ניהול צוות, מכירות וצילום הפקות ביוטי.
ואם תשאלו את אלין - מנהלת ההדרכה באקדמיה היא בהחלט תעשה לכם סדר.
"האקדמיה משמשת להכשרה של מעצבי שיער תוך התעדכנות בטרנדים ובחידושים שבתחום עיצוב השיער, תוך שמירה על רמת המקצועיות של המותג. מדובר ב-13 מעצבי שיער מובילים, שלושה מהם: ארז שרביט, שמעון ועקנין וחיים סיוון נבחרו להעביר את הידע הרב האָצוּר בסדרת ה-TECNI ART וללמד מעצבי שיער נוספים איך ליצור עיצובים מופלאים בסימן הטרנדים החדשים".
יח"צ ואכן, במופע ההשקה המשולש שרביט-ועקנין-סיוון, הציגו שלושת שגרירי המותג הלכה למעשה את המנעד העיצובי שיוצר השילוב בין תכשירי הסדרה: ברק, נפח ועיצוב חי ובועט.
"מדובר במוצרים שנותנים פתרונות לכל סוגי השיער" הוסיפה טל פורן - מנהלת המותג. "מצד אחד יש בסדרה טכניקה (צעדים מוגדרים מבחינת סוג המוצר ושלבי השימוש בו) ומהצד השני אמנות של מעצב השיער והדרכה מטעמו ללקוחה על אפשרויות השימוש בתכשירים. הפורמולות חדשניות (הרכבן משתנה כל 2-3 שנים) והשימוש ברור ופשוט: שלב 1 - מוצרי חובה (צבע לבן, 5 מוצרים), שלב 2 – מוצרי עיצוב יצירת טקסטורות (צבע אפור/כסוף, 4 מוצרים) ושלב 3 – טרנספורמרים לחיזוק, קיבוע והגדרת העיצוב (צבע שחור, 2 מוצרים)".
"חשוב לנו להתאים באופן מדויק את המוצרים ללקוח/ה ולא פחות חשוב לנו ללמד את דרך השימוש בהם", מחדד פול בנעדי – מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל.
יח"צ "הרבה פעמים הלקוח אינו יודע איך להשתמש במוצרים בבית בכדי להפיק תוצאה שתהיה זהה לזאת המתקבלת בסלון היופי, כך שגם אם יש לך את המוצר הטוב ביותר בשוק, אם לא תתודרך על ידי אנשי המקצוע מטעמו איך בדיוק להשתמש בו באופן מושכל, לא תפיק ממנו ערך מקסימלי.
אצלנו בלוריאל פרופסיונל, מדריכים את הלקוחות איך לעשות את השימוש הנכון במוצרים. יש לנו שגרירים: יצרנו שותפות עם עילית מעצבי השיער בישראל, כי בסופו של דבר החזון של המותג הוא להוביל בארץ את שוק מוצרי העיצוב לשיער, בין השאר על ידי היצע המוצרים שגדל בהתמדה", הוא מסכם.
בלב תל אביב, במתחם אורבאני, שוקק ואופנתי, ברחוב החשמונאים 90 שוכנת לה כאמור אקדמיית לוריאל המשתרעת על שתי קומות בשטח כולל של 410 מ"ר.
החלל המודולרי מחולק לארבע כיתות, פינות התנסות מעשיות ואולם הרצאות רחב ידיים שבו הציגו שלושת המעצבים שרביט, ועקנין ו-סיוון, את מפגן הראווה של כישוריהם על דוגמניות שנתנו את שיערן עטור הגוונים בידיהם.
מתוך אירוע השקת סדרת TECNI.ART, צילום: אסף קרייף כמי שמתמידה לדבריה בשימוש בתכשירי המותג אותו היא מיח"צנת, העידה פורן "כשהשיער מסתדר – הכל מסתדר" - אז יצאתי גם אני לבחון האם גם הפריזורה הפרטית שלי תהנהן לה בהבנה.
ניסיון ראשון במוצרי הסדרה הניב תוצאה משביעת רצון והפך שיער חסר ברק ופרוע - לפריזורה מוגדרת, נוטפת ניחוח יוקרה וסטייל.
אני מודה שלרגע לא האמנתי שכל משאלותיי באשר לעיצוב השיער תתגשמנה בדיוק כה מושלם, אך רגעים ספורים לאחר השימוש בקומבינציה שהתאים לי מעצב השיער ארז שרביט ב-3 ממוצרי הסדרה ("פלי", "דפוליש" ו"טרנספורמר ג`ל") - הנס קרה.
מתוך אירוע השקת סדרת TECNI.ART, צילום: אסף קרייף הפלי, הנחשב למוצר כוכב, הינו ספריי לעיצוב השיער, המאפשר זיכרון צורתי, ומסייע בקבלת מראה גלי או גמיש בשימוש עם מכשיר עיצוב חם. מבחינת שרביט מדובר במוצר הכרחי כ"פריימר" הכנה לכל תספורת (107 ₪ ל-190 מ"ל).
בהמשך, דגמתי גם את ה"דיפוליש" - משחה קרמית לעיצוב השיער והגדרתו, שנועדה לסייע בקבלת מראה מחוספס ומאט. את התכשיר האמור ממליץ שרביט למשוח על שיער יבש (104 ₪ ל-100 מ"ל).
לקינוח סיימתי עם ה "טרנספורמר ג`ל" ההופך עם שימושו לקצף. מוצר זה מאפשר מלבד השגת שליטה בשיער גם נפח ותנועתיות (110 ₪ ל-150 מ"ל) שסיפקו את הטאץ` הנדרש.
בין אם לנצח תעדיפי את שערך אסוף, בתספורת קארה פרועה או בצמה מרושלת, לכל עיצוב מיוחל תמצאי מתברר בבית לוריאל פרופסיונל מענה מתוחכם ומותאם, ולך רק עכשיו נותר לבחור...