צילום: סטודיו אסם
כ-25% מבתי האב בישראל מגדלים חתול או כלב. הם מעניקים לחיית המחמד יחס של בן משפחה ובוחרים להעניק להם תזונה איכותית במטרה לשפר את איכות החיים ולהאריכם.
מרבית הצרכנים בישראל מעדיפים לרכוש מזון מעובד ובכך לספק לחתול תזונה מלאה ומאוזנת.
השוק הישראלי עובר בשנים האחרונות פרימיומיזציה משמעותית ובתעשיית המזון לחיות מחמד, יש מעבר מצריכת מזון בסיסי למזון איכותי ועשיר יותר. עד היום, הצרכן הישראלי יכול היה למצוא מזונות באיכות גבוהה של סופר פרימיום (אחוזי חלבון גבוהים, רכיבים באיכות מצוינות ואחוזי שומן גבוהים) רק בערוץ המתמחה/בחנויות המחמד בלבד ולא ברשתות השיווק.
ממחקרים שביצעה, לאחרונה, פורינה - חברה עם ידע וניסיון מצטבר של למעלה מ- 85 שנה, עולה כי הצרכן הישראלי, מבקש ליהנות מזמינות מקסימלית של מוצרי סופר פרימיום ומעוניין שכחלק מהצריכה השוטפת שלו יוכל גם לרכוש מוצרי מזון איכותיים, במקום הקנייה הקבוע שלו וזאת כחלק מסל הקניות השבועי לבית. אי לכך, נציגות המותג בארץ נענתה לאתגר והנגישה את "פורינה ONE" לסופרמרקטים ולרשתות השיווק.
היצרנית: "סדרת מוצרי פורינה ONE, פותחה על ידי צוות וטרינרים מנוסה ועל ידי תזונאים מומחים ומכילה את הרכיבים האיכותיים ביותר לדוגמה – חלבון ממקור בע"ח (עוף/בקר/סלמון), שהנו חלבון המתעכל באופן גבוה, כמרכיב ראשון, שומן כרכיב שני, מינרלים כרכיב שלישי וכן רכיבי תזונה נוספים מאיכות מצוינת.
כל רכיבי המזון נבחרו בקפידה ועומדים בדרישות "מזון מלא" המכיל את כל רכיבי התזונה המתאימה לצורכי חיית המחמד בהתאם לגילה, בהתאם לגודלה (בכפוף למשקל) ובכפוף לרמת הפעילות הפיזית שלה".
מחיר: 29.90-44.90 שקל, ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "ציפיתי מחתוליי להתרכז בטיב המזון, והשניים אכן התגייסו בשמחה למשימה.
קיקה (4) - פרסיה שלא נחשבת לאנינת טעם במיוחד, ורוסו (5.5) - סיברי סנוב שכמעט ולא נוגע בכלום, אפילו לא בטונה, פסטרמה ושאר מעדנים שכל חתול אחר לא היה חושב פעמיים ומתנפל עליהם.
להפתעתי הרבה את המזון מבית פורינה הם אהבו, וזה נטרף בשמחה, כששני החתולים ניזונים ממנו כבר 10 ימים ברציפות.
לסיכומו של עניין נדמה לי ששני השעירים, עפים עליו, אחרת אי אפשר להסביר את ההתנפלות שלהם מדי בוקר על קערית האוכל בדיוק בשנייה שאני מעניק להם אותה".