צילום: לנקום אתר רשמי
IDÔLE - Lancôme
זנדאיה קולמן, היא ללא ספק השם הלוהט של הרגע הודות לתפקיד הראשי שלה ב"אופוריה", אך היא גם פונה לקהל הרחב בזכות התפקיד המרכזי בשובר הקופות הקולנועי
"ספיידרמן: רחוק מהבית".
היא איט-גירל שהתעלתה הרבה מעבר לתואר הזה, והיא אולי האייקון הכי מעניין, רלוונטי ומדויק לדור ה-Z, בטח באופן בו הוא בא לידי ביטוי בתרבות הפופולרית.
לא בכדי נבחרה השחקנית האמריקאית לככב גם בקמפיין IDÔLE, הבושם הפרחוני החדש של לנקום, המסמן קריאה להתכנס ולהתאחד על מנת להעצים את הנשים באשר הן, קריאה המגבשת חזון הצלחה של חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, לדור חדש ומעורר השראה לסיפורי הצלחה.
את צעדיה הראשונים בתעשיית הבידור ההוליוודית עשתה זנדאיה, בתם של שני מורים שגדלה בעיר אוקלנד, כבר בגיל צעיר והיא רקדה בלהקות מקומיות ושיחקה בהפקות של תאטרון מקומי עוד לפני שחגגה יום הולדת עשר.
היא שיחקה תפקידים ראשיים בהפקות מקומיות של מחזות הזמר "Once On This Island" ו-Caroline, or Change", שניהם מיוזיקלס שעוסקים בסוגיות של גזע והפרדה גזעית, ושואבים השראה מסגנונות מוזיקליים שזכו לפופולריות בקרב והודות לקהילה האפרו-אמריקאית בארצות הברית.
צילום: לנקום אתר רשמי
זנדאיה, הנחשבת בעיניי רבים כסמל של הדור שלה, היא התגלמות ההצלחה וההגשמה העצמית, והיא עצמה הוכחה חיה שהאמונה בכוחה לסייע להעפיל לפסגה.
האידיאלים מעוררי ההשראה שלה, עמדותיה והשקפותיה מסמלים את הדור שלה כמו גם את התנועה ההולכת וגוברת להעצמה המאחדת את הנשים הצעירות של היום. וברוח הפילוסופיה הזאת היא מובילה את הניחוח החדש הסובב סביב אקורד "נקי", המשדר טוהר מרענן, הממציא מחדש את האקורד המזוהה עם לנקום – הורד.
צילום: לנקום אתר רשמי
Idôle הוא למעשה תוצר סופי של שלוש בַּשָּׂמיות משלוש יבשות שונות, שהתאחדו ברצונן ליצור התמכרות חדשה, אוניברסלית.
שימאלה מזונדיה, נאדאז` לה גרלנטזק ואדריאנה מדינה שעבדו כאמור יחדיו כדי ליצור במיומנות את התו של Idôle המבוסס על האקורד הנקי המקורי שלו.
על עיצוב הבקבוק חתום האדריכל, המעצב התעשייתי והמנהל האמנותי האלג`יראי שפיק גסמי, שבנה לעצמו שם עולמי בזכות עוצמת הכישורים הייחודיים שלו וככזה הבקבוק שעיצב הוא חלק מגישה עיצובית של שילוב של קמע לתכשיט.
מחיר: 329 ₪ ל-75מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: איב סן לורן - אתר רשמי
LIBRE - Yves Saint Laurent
הזמרת והפאשניסטה המהפנטת דואה ליפה הגשימה לעצמה חלום, ואת חיבתה לתחום האופנה היא מימשה השנה הלכה למעשה כשעיצבה לראשונה בחייה קולקציית קפסולה למותג PEPE JEANS LONDON עבורו היא שימשה גם כפרזנטורית בתחילת השנה.
היא רק בת 24, וניכר שדואה היא עדכנית בזכות עצמה, ולא בזכות הקשבה לרוחות הנושבות.
היא יכולה להיות חזקה ואולטרה-נשית, קולית ולוהטת, זיקית מפתיעה שידה תמיד על הדופק, היודעת לשלב כאמור היטב בין פאן לעומק, ומכניסה למלתחה המתוחכמת שלה קורטוב של הומור ופראות.
עתה היא מגלמת גם את האישה העכשווית של איב סן לורן – משוחררת, חסרת פשרות, האישה שכותבת את החוקים שלה בעצמה.
האמונה האיתנה שלה בחופש ובחירות, והחושניות שלה מבטאות את המורשת של המותג, אותו אגב ובלי קשר להיותה הפרזנטורית שלו היא ממש חובבת.
ואם בהומור ובאיב עסקינן, שהרי רק לאחרונה ביום הולדתה היא נתפסה בעדשת הפאפארצ`י בארוחת ערב אסייתית במליבו, כשהיא לבושה בשמלת מיני מקטיפה של YSL שהשפתיים אדומות תפוחות מקיפות את המחשוף שלה, וחושפות בתוכן את מה שיש לחשוף...
ולהשלמת האאוטפיט, היא מגישה את Libre - ניחוח חדש ומנצנץ עם פריחת תפוז סקסית ולבנדר צונן, שעף גבוה עם נרולי ומנדרינה עסיסית ווניל יוקד וענבר זוהר שאוגדו להם יחדיו ע"י הבַּשָּׂמים הווירטואוזיים של חברת IFF אן פליפו וקרלוס בן-נעים.
דואה ליפה. יח"צ צילום: איב סן לורן - אתר רשמי
גם הבקבוק, הוא הצהרה של קוטור הכוללת פקק שחור א-סימטרי כמו שמלת קוטור סקסית, שרשראות זהב סביב הצוואר שמזכירות את תיקי המותג האייקוניים, שהושלמו עם הלוגו של הנצחי.
על העיצוב האמור חתומה המעצבת סוזן דלטון שעשתה את הבלתי צפוי, ונטלה לעצמה את החירות לשחק בחופשיות עם אייקון ובמהלך נועז ושובב, היא הפכה את הלוגו האיקוני YSL על צידו, הטתה אותו כדי שהוא יעקוב אחר הזווית החדה של הבקבוק והדביקה אותו לזכוכית בבחינת תכשיט של הנדסה.
מחיר: 389 ₪ ל-90 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: גיבנשי - אתר רשמי
L’INTERDIT - Givenchy
מי שנולדה בשם פטרישיה רוני מארה, ונחשבה עד לפני מספר שנים ל"אחותה של" קייט מארה, היא היום שחקנית קולנוע וטלוויזיה מוערכת מאד.
כזכור, היא התפרסמה לראשונה כששיחקה ב"הרשת החברתית" והייתה מועמדת לפרסים על תפקידה בסרט "נערה עם קעקוע דרקון", כמו כן שיחקה ב"היא", "קרול" ו"סארו - הדרך הביתה", ועתה היא גם הפנים של הבושם L’INTERDIT מבית ג`יבנשי.
לבושה בשמלת הוט קוטור של בית האופנה, מארה המרתקת במיוחד בבחירת הדמויות הקולנועיות שלה מבקשת לדחוף עד למעבר לגבולות האסור, לחוות את הריגוש של החופש ולשבור את הכללים.
היא עולה עם שחר מהמטרו הפריזאי אל לב ליבה של הפנטזיה. היא זוהרת ומהפנטת כאחד וחושפת את עוצמתו של פרח הפרג.
צילום: גיבנשי - אתר רשמי
מדובר בגרסה חדשה וקלילה הרבה יותר המביאה זוהר פרחוני, לזר הפרחים הממכר של פריחת התפוז והטוברוז המיתולוגים. הפעם שולבו גם האבקנים השחורים של הפרג ולצידפ מככב התו החתרני של הווטיוור והפאצ`ולי.
הבקבוק עצמו מהווה מחווה לבקבוק המקורי משנת 1957 כשפינותיו המעוגלות חצובות מעל בסיס מרובע המעניק אלגנטיות לאפקט השקוף החושף את גוון התמצית, וסרט סאטן אפור משלים את המראה הזוהר ומעניק מקום של כבוד לחתימתו האישית של מסייה הובר דה ג`יבנשי".
מחיר: 439 ₪ ל-80 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: מייקל קורס - רשמי
WONDERLUST SUBLIME - MICHAEL KORS
אם אתם צריכים עוד הוכחה שהג`יג`י משתלטת על העולם, מספיק שתרפרפו במדורי הרכילות של השבועות האחרונים בהם מתברר היא מככבת בשל מערכת היחסים החדשה שלה עם טיילר קמרון, פליט ריאליטי שזכה בכל הקופה כשהחל לצאת עם הדוגמנית.
בנוסף, אם יש משהו שהחזיר אותה שוב גם אל מדורי הביוטי זה העובדה שהמעצב מייקל קורס בחר בה כפנים החדשות של סדרת בשמי Wonderlust.
הפרפיום הראשון בסדרה, SUBLIME, הוא בבחינת חלום של שמיים כחולים ונשיקות שמש, אשר ג`יג`י בכבודה ובעצמה מפיחה בו חיים בשעה שהיא מתענגת על הקסם של גן העדן ואינספור האפשרויות שהוא טומן.
"Wonderlust של מייקל קורס הוא חופשה בבקבוק" אומרת חדיד. "הניחוח הזה הוא מפלט, מותרות קטנים שלוקחים אותך הרחק מכאן. אני אוהבת את התווים הפרחוניים שלו ואת העובדה שהוא רב תכליתי כל כך. הוא הולך אתי במשך כל היום, מבוקר על החוף עד ליציאה לילית עם חברים".
וכצפוי העיד המעצב כי "ג`יג`י מגלמת באופן מושלם את הרוח של הבושם. היא סקרנית, ספונטנית וקלילה... כל מה שאפשר לבקש בשותפה לנסיעה והפנים המושלמות לניחוח".
צילום: מייקל קורס - רשמי
והניחוח? ובכן, כל המבקשת להתענג על ניחוחה המשכר של פריחת התפוז, תקבל שוב בושם הניחן בתווים עזים של פרחי דיאנתוס הנמצאים כידוע בלבם של כל ניחוחות המעצב, אלא שהפעם פרחי הטיארה האקזוטיים מטהיטי נשזרו לזר רווי שמש בליבת הבושם, כשברקע, תווים ענבריים ואוריינטליים של אלגום (סנדלווד) מסרי לנקה, קשמרן ופולי טונקה החותמים אותו.
כך או כך, ניכר שהאהבה עושה לג`יג`י טוב, כי רק השבוע כשיצאה לבלות עם בן הזוג החדש וחברים שלו, שכוללים גם את סרינה וויליאמס, היא לבשה ג`ינס רחב עם קרע בברך, שאליו צירפה גופייה לבנה ולחתימת הטוטאלוק היא התאבזרה בניחוח החושני המושלם שרקח קורס, ומה שמתאים לג`יג`י בוודאי יתאים גם לכן...
מחיר: 399 ₪ ל100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: קשארל - רשמי
Yes I Am Pink First - Cacharel
זוהי השנה השנייה שאיזי ביזו, הזמרת הלונדונית הצעירה, שנבחרה לתגלית השנה של ה-BBC, עומדת בראש קמפיין של המותג קשארל, ונדמה כי הבחירה בה אינה מקרית.
מזה שנים שקשארל, מותג ותיק בתחום האופנה והבישום, מבקש להציג פנים חדשות ולהצעיר את המותג.
לשם כך הוא חבר לסוללת מעצבים צעירים ונועזים, במטרה שיחדירו בו קלילות, רעננות ונועזות שתתאים כאמור גם לקהל הנשים הצעירות. בהתאמה הוא גייס לשורותיו גם את ביזו, כמי שהתיישבה היטב על מסריו השיווקים של הניחוח הקודם וגם של זה הנוכחי, כאישה המטפחת נשיות אורגנית שבה האחווה הנשית עם חברותיה תופסת מקום של כבוד.
צילום: קשארל - רשמי
במסגרת השינוי התדמיתי הזה, שהחל כאמור אשתקד עם השקת הבושם Yes I Am, ועם הצלחתו המסחררת, מציע המותג הפעם את Yes I Am Pink First - ניחוח שנולד מתוך העולם הדיגיטלי הצעיר והמשתנה במהירות, מעין גרסה קלילה יותר לבושם ההוא – שגם נראה כמתבקש שובב וצעיר יותר.
הפעם כמתבקש מפרפיום המייצג רעות נשית מככבת ביזו לצד שלוש נשים חזקות נוספות: הרקדנית והשחקנית הצרפתייה ג`סיקה אררו, אושיית האופנה והמשפיענית שרה אלן והשחקנית הספרדיה מריה פדראזה שכיכבה בסדרה המדוברת "בית הנייר".
כולן מגלמות למעשה את שמחת החיים המדבקת של הדור שלהן, שהרי ארבעתן נהנות להכתיב את הכללים של עצמן, רחוק מהתוויות ומנורמות.
האדום הבוהק של הבקבוק הקודם פינה את מקומו לוורוד פוקסיה חיובי במיוחד – הצבע השני הכי נמכר בשפתונים אחרי אדום.
הורוד מציינים במותג הוא גם חלק ממגמה עולמית של שמחה מדבקת – הוא נמצא בכל מקום בעולם האופנה והוא גם צבע שביזו כנראה מאד אוהבת, לא בכדי הוא מככב בקליפ של Someone That Loves You, הדואט המקסים שלה עם HONNE העוסק באהבה אסורה.
מחיר: 229 ₪ ל-75 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: קנזו - רשמי
WORLD POWER - KENZO
אי לכך, גם הפעם את KENZO WORLD - הניחוח החדש לנשים, שאצר הבשם המוערך ג`רום די מרינו טמנו בתוך בקבוק בצורת עין, אלא שהפעם צבעו צהבהב, עם פקק שקוף ועין אייקונית כסופה.
"זה ניחוח נטול פרחים. הנשיות המציאה מחדש ניחוח ללא פרחוניות. מושג די חדש בבישום", אמר מרינו. "רציתי שהניחוח הזה ישקף את הערכים של Gen We. אופטימי, פלורליסטי, אמיתי: בלי פילטר!".
צילום: קנזו - רשמי
והניחוח? כמו תמיד אצל קנזו, פרחוני ומתקתק מאד, אך עם סיומת מלוחה ואוריינטלית – ממכרת ושונה אך עם זאת אייקונית בזכות תווי מלח ים וזרעי נטונקה חדים והמפתים ששילב מרינו – המעניקים לעין הצהובה ניחוח ממכר, נשי, ארומטי ובלתי צפוי.
מחיר: 460 ₪, ל-75 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: סלבטורה פרגאמו - אתר רשמי
Signorina - Salvatore Ferragamo
סלבטורה פרגאמו המעצב האיטלקי המיתולוגי, שהמותג הקרוי על שמו ממשיך לחולל ניסים גם אחרי מותו הרחיב לאחרונה את סדרת בשמי Signorina.
בעבר כבר פגשנו את "סניורינה אלגנזה", אולם עתה מצטרפות לסדרה שלוש עלמות חדשות: "אדפ", "רייבל" ו"מיסטריוסה" - כל אחת מהן עם אופי ומהות משלה, ולכל אחת מהן הותאם כמובן ניחוח המאפיין אותה.
צילום: סלבטורה פרגאמו - אתר רשמי
המעצב, שעבד עם כוכבי הוליווד בשנות ה-20 ועיצב את נעליהן וסנדליהן של כוכבות קולנוע נודעות כמו סופיה לורן ומרלין מונרו, המציא את הנעליים האדומות והנוצצות של דורותי מ"הקוסם מארץ עוץ", ותחזק בגבורה את אוסף הנעליים העצום של אווה פרון חזר לאחר פעילות ענפה בהוליווד, לאיטליה כדי להמשיך ולייצר בה נעליים איכותיות בעבודת יד ולבנות את המותג על שמו, שחי, פועל ומצליח כאמור גם היום, לאחר מותו.
גם הפעם האלגנטיות שהייתה מאז ומתמיד האלמנט שהגדיר את היצירה מבית המותג, באה לידי ביטוי בשלישיית הסניורינות העכשוית, המייצגות כאמור כל אחת מהן בנפרד אצילות בעידון קלאסי המוגשת בקופסת קרטון המשדרת קסם מעודן, כשהלוגו ושמות הבשמים של כל סניורינה מעוטרים בחתימה החקוקה במרכז הבקבוק.
שני אלה מוסיפים נופך של יוקרה המתכתב עם הבקבוקים המתהדרים גם הפעם בפרפר (Vara-bow) המפורסם של המעצב המוצב בראשם.
צילום: סלבטורה פרגאמו - אתר רשמי
בעוד שהניחוח סניורינה אדפ, נוצר עבור האישה שמותחת את הגבולות וניחן בתמהיל פירותי של מנדרינה ואגס אדום מתובלים בפלפל ורוד המתפוצץ עם תווים פרחוניים, שהרי סניורינה רייבל, היא המורדת ששמה עוטף את הסדרה כולה, ומהווה סלנג איטלקי חביב ושיקי שפירושו אישה צעירה, מסוגננת, רעננה ומלאת חיים, עם טוויסט שנפתח עם תווי דומדמנית מתובלת בפלפל ורוד טרי ובשמחת חיים עם תיבול שיקי של תווי ירקות ירוקים וטבעיים.
האחרונה שחותמת של שלישיית הבשמים היא סניורינה מיסטריוסה המייצגת בושם שחוגג את הצד המסתורי של הלובשת אותו, ניחוח נועז שמשחרר את הסודות של האישה הצעירה, ומכתיב את כללי החיים שלה ברכיבים בעלי גוונים שחורים, עם לב פועם ועוצמתי.
מחיר: 435 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: דונה קארן - רשמי
Stories - DKNY
בלב הקמפיין תמונות ססגוניות המנציחות אותה ואת צוותה בעת שהם חווים בנינוחות ובטבעיות את מה שיש ל"תפוח הגדול" להציע, החל מגגות הבתים במידטאון, אל רחובות הסוהו וכלה במושב האחורי של מונית החוצה את הגשר לברוקלין.
צילום: דונה קארן - רשמי
בסדרת Stories שני בשמים, שניהם טמונים בבקבוק הניצב כבבואה מרהיבת עין של העיר ניו - יורק: מודרנית ואלגנטית, פיסולית וארכיטקטונית, נשית וחזקה.
הניחוחות מוצעים כאמור בשתי מהדורות, האחד טמון בבושם זכוכית שקופה המעוצב כגורד שחקים מבהיק והשני בבקבוק זהה בגווני וורוד אטום, המהווה פרשנות רעננה וקלה יותר לבושם הראשון.
זה האחרון, נפתח בפרץ של התווים המאפיינים של הבושם, אפרסק בהיר ומוס גויאבה ורודה.
בשלב הבא מצטרפים גם תווי ורד מלבלב, איריס ורוד ויסמין לבן המשדרים את הרוח המעודדת של לב הניחוח, המפנה את מקומה לסיומת של עצים בהירים ונקיים ותווי זמש ורוד עם מושק שמנתי המוסיף אור ורכות, כמו גם את הסיום המושלם לגרסת האו דה פרפיום הפרחונית, העשירה והאוריינטלית של Stories.
מחיר: 299 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: ל`אוקסיטן
Jasmin Immortelle Neroli - L`Occitane
הרבה מילים נאמרו כבר על הקונדיטור המהולל פייר הרמה ובצדק, שהרי הוא בעצם זה שכולם נושאים אליו עיניים בענייני פטיסרי והוא ללא ספק זה שמכתיב את הקצב בכל הקשור לקינוחי עילית.
הרמה היום הוא כבר מותג יוקרה צרפתי לכל עניין דבר. הוא אומנם מזוהה עם עוגיית המקארון, מעין סנדוויץ` המורכב משתי עוגיות עשויות מקציפת ביצים ושקדים וביניהם קרם בטעמים שונים, אך הוא אחראי לעשרות עוגות ומנות אחרונות ייחודיות, שאותן הוא מציג מדי שנה במתכונת של שתי קולקציות הנחשפות כתצוגת אופנה במיקומים לא שגרתיים.
צילום: ל`אוקסיטן
עתה, איחוד הכוחות של שני ענקי הטעם והריח הצרפתיים ממשיך, בקולקציה יוקרתית שהושקה במהדורה מוגבלת החושפת ניחוחות חדשים ומורכבים המעוררים תשוקות והנאות, זיכרונות אמיתיים מאדמות הים התיכון.
כמי שמאמין שניגודים נמשכים זה לזה בחר הרמה בשילוב המיוחד במינו של יסמין, אימורטל ונרולי, שלושה חברים בלב ובנפש המקניטים האחד את השני עם מצבי הרוח העדינים והסוערים שלהם עם הקלילות השקופה והעושר החושני.
הניחוח הפרחוני והנשי שיצר מאזן את התווים הלבנים של גני הפרחים בעלות השחר עם ניצוץ הזהב של הפרח שעדיין פורח ברחבי החורש הים תיכוני בקורסיקה.
המהדורה המוגבלת של הבשמים פרי שיתוף הפעולה המסקרן הזה הוצגה בנבחרת אקסקלוסיבית של סניפי ל`אוקסיטן ברחבי העולם, ובהם: דובאי, ניו־יורק ופריז ובראשה מככב האו דה טואלט בניחוח יסמין – אימורטל – נרולי המציג תערובת מיוחדת שבבסיסה שמן אתרי אימורטל מקורסיקה, יסמין אבסלוט ותמצית נרולי בשילוב תווים עליונים של עלי הדרים, פלפל ורוד ולימון לצד תווים מרכזיים של זר פרחי יסמין, פריחת הדרים, ענבר, עצים לבנים ומאסק.
מחיר: 289 ₪ ל-75 מ"ל, בסניפי המותג ברחבי הארץ.
צילום: עמנואל אונגרו - רשמי
For Her - Emanuel Ungaro
בית האופנה הפריזאי הוותיק עמנואל אונגרו הידוע בשמלות במחיר 2,500 דולר ובמסורת של תפירה עילית, רקח כיאה לו בושם בהשראתו של המעצב שפרש מבית האופנה הנושא את שמו כבר לפני 15 שנה ושכתב ידו התאפיין ביצירת שיק בצבע פוקסיה.
המותג, השוכן כידוע בשדרת מונטנייה, במרחק יריקה מהאטליה של איב סן לורן, ג`יבנשי ומותגים צרפתיים מפורסמים אחרים, בחר הפעם להשיק ניחוח לנשות הדור החדש עם התשוקה לתקשר את עצמן: מקוריות, צעירות ועירוניות.
צילום: עמנואל אונגרו - רשמי
ומה שהחל כבר לפני כעשור עם גיוסה של לינדזי לוהן בתפקידה מעורר המחלוקת כמוזה בשכר של אונגרו ממשיך עתה בשיאו עם בחירתו של המותג להמשיך ולהצעיר אותו.
בהתאמה, גם הבושם החדש ובחירת הצבעים והגוונים הם בבחינת תקשורת, החלל הריק הוא הטריטוריה החדשה שמאפשרת למחשבות לזרום, והפוקסיה, הוא אותו צבע שכה מזוהה עם אונגרו עצמו.
התו העליון מתפרץ בניחוח בשקד ירוק ומר, שזיף סגול רך ממכר ואגס זוהר וללב הבושם, הוא זר פרחים לבנים הפורח בחושניות, ובו פרח הטוברוז נמס לתוך יסמין פירותי ופרחים כתומים עדינים.
כל התערובת הזאת מתיישבת על ניחוח פצ`ולי וסנדלווד, המשדרים יחדיו פרחונית פירותית המתחממת על ידי שובל סופי של מאסק ווניל.
מחיר: 199 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
INTIMATE BODY MIST - Women`secre
לישראל הגיעה לראשונה INTIMATE BODY MIST - סדרת תרסיסי הגוף של מותג הלנז`רי היוקרתי מספרד Women`secret.
במותג הספרדי יודעים שלנז`רי אלגנטי הוא לא רק לנשים בוגרות וברוח הקולקציה לטינאייג`ריות הם הנפיקו גם סדרת תרסיסי גוף שנועדה להרחיב את קו הבישום היוקרתי והבוגר יותר של המותג, ולספק כאמור מענה לנשים צעירות עם תרסיסים קלילים בניחוחות נשיים.
הסדרה מונה 6 תרסיסים בריחות שונים המיועדים לנשים שונות, זו הקלאסית, דרך הסנסנואלית, וכלה בכאלו שמעדיפות ניחוחות רעננים, פרחוניים או פירותיים ואקזוטיים יותר.
בחלק מהניחוחות שולבה לה אבקת שימר עדינה שנועדה להעניק מרקם בוהק וזוהר בעת הריסוס על זרועות הידיים והמחשוף.
בסדרה ניחוחות שונים דוגמת: Tropical Dream– בניחוח מנגו, אננס ונגיעת קוקוס, Exotic Love – בניחוח אפרסק, פטל ונגיעת קוקוס, Dolce Vita – בניחוח ברגמוט, איריס ווטיבר, Daily Romance – מאסק, תמצית פרחי ופירות יער, Kiss Moments – פטל, יסמין ווניל ו-Pretty&Sexy – תפוז, סוכר ומאסק.
מבין הניחוחות יצא לי לדגום את ה-Exotic Love, הניחן בריח אלוהי מתקתק של אפרסק, פטל וקוקוס כמו גם בנגיעת שימר מנצנצת במיוחד. הניחוח אגב טמון בבקבוק כתמתם בגוון אביבי משמח במיוחד.
מחיר: 50 שקל ל-250 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
צילום: טל עבודי
FRANCISCO POWDER - SACARA
כבר 6 שנים שמשפחת סקארה איתנו והפעם לקראת החגים היא השיקה את FOREVER - מה שהיא מכנה "קולקציית בשמים רומנטית לאישה".
הקולקציה האמורה כוללת ארבעה בשמים בריחות שונים, החל מבריזה פרחונית, דרך ריח פודרתי נשי ועד לתיבול אקזוטי וריח מתקתק של סיגליות וורדים.
צילום: קית גלסמן
אני קיבלתי להתרשמות את זה המתכנה FRANCISCO POWDER (פרנסיסקו פאודר) והוא מתאפיין בניחוח מתובל, אקזוטי ונשי מאוד, חמים ומתאים לחורף ובלי קצוות חדים, שהחזיק לא רע והשתבח ככל שעברו השעות, כזה שחף מיומרה ויוהרה וככזה יתאים לנשים מיושבות.
מחיר: 49.90 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.