צילום: יח"צ
חטיף - אסם ורשת המסעדות Black
בהמשך לקמפיין המשותף שהשיקו המותג ביסלי מבית אסם ורשת המסעדות Black בניצוחו של השף צחי בוקששתר, מבעלי הרשת, לפני כשנתיים, הוחלט על שיתוף פעולה נוסף.
במסגרת השת"פ החדש השיקה אסם שני טעמים מיוחדים תחת המותג ביסלי בהשראת מנות הדגל של רשת בלאק. הטעם הראשון, ביסלי בלאק בורגר T-REX -חטיף חיטה בצורת המבורגר ואילו השני, האח של ביסלי CRUNCHY STICKS – חטיף מקלות תירס בצורת צ`יפס ללא גלוטן. במקביל יגישו ברשת המסעדות בתקופת הקמפיין שתי מנות מיוחדות עם שילובי ביסלי - המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ` ביסלי בורגר" ומנת כנפיים מצופות בביסלי – "ביסלי ווינגז".
מחיר: 5.90 ₪, ברשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "הביסלי קראנצ` בורגר, תפס אותנו לא מוכנים. אחרי ארוחת הצהריים, כשאני ובני בן ה-7 עושים דרכנו לחוג הג`ודו במתנ"ס נאלצנו להודות פה אחד שהטעם החדש גורף את המקום הראשון מבין כל קודמיו שזללנו.
הוא מלוח ומתוק באיזון מושלם, הוא קריספי במידה הרצויה והוא מוצע בצורת "גל" שכיף להחזיק וללעוס. אני מודה שבכל גריפת אסופה נוספת מהביסלי הזה, התחוור לי שהבלאק החדש מסדרת "אח של" על אף שהמונוסודיום גלוטמט מהווה חלק ממרכיביו, הוא חטיף נהדר שכיף לנשנש, פשוט כי מקלות הקראנץ` שלו מדויקים בטעמם, מה גם שטרם נטעם כזה טעם עד כה במשפחת הביסלי".
ציון: 9.5
צילום: יח"צ
משקה - FENTIMANS
חברת טמפו המייבאת את מותג משקה המיקסר פנטימנס החלה לשווק לראשונה את המוצר לרשתות השיווק.
היצרנית: "מותג המיקסרים משמש להכנת קוקטיילים ומשקאות. המשקה מגיע ב- 4 טעמים: טוניק, רוז לימונד, ג`ינג`ר ביר וג`ינג`ר אייל".
מחיר: 7.90 ₪, ברשתות טיב טעם וקשת טעמים ובחנויות היין והמשקאות ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "מבין 4 המיקסרים אני אהבתי במיוחד את הרוז לימונד – טעם שהוסיף מתיקות וחמצמצות לקוקטיילים, וניתן ואף מומלץ לשלבו עם משקאות "לבנים". אני התענגתי עליו במצבו הגולמי, וניכר כי נגיעת מי הוורדים בו נהדרת.
את הטוניק הוספתי לכוס זכוכית שקופה עם קש צבעוני שהכילה ג`ין ותגובת בן זוגי לעניין הייתה נלהבת למדי, זאת למרות התדמית המיושנת שדבקה בטוניק, אותו משקה מוגז העשוי מקליפת עץ הצ`ינצ`ונה שתפור כביכול על דודות אנגלוסקסיות זקנות שנוהגות למהול באמצעותו את הג`ין שלהן.
המשקה עצמו מעט מריר, ובגרסתו הבינלאומית של פנטימנס הוא רחוק אלף שנות אור מהדימוי הלא טעים של הסודה התקועה באחורי המקררים במרכולים ובקיוסקים. לטעמי מדובר בלא פחות מתוסף מושלם למשקאות הג`ין.
גם הג`ינג`ר אייל המבוסס על ג`ינגר עז, לימון טרי וסוכר זכה אצלנו בבית למחמאות, ואת הג`ינג`ר ביר – בעל הטעמים העזים והחריפים בגווני הבירה הכהה אתם מוכרחים לערבב עם הרום והוויסקי".
ציון: 9.5
צילום: יח"צ
עוגת שמרים - עוגל`ה
חברת המאפים עוגל`ה השיקה עוגת שמרים במילוי בטעם שוקולד ובמילוי קינמון.
היצרנית: "את העוגות פיתח הקונדיטור הבינלאומי צרפתי מישל פרנסוואה בעל ידע הנרחב בתחום – אשר עובד עם החברה מזה זמן רב בפיתוח מוצרים ייחודיים ברמה גבוהה. עוגות השמרים במילוי בטעם שוקולד ובמילוי קינמון, טמונות באריזה שנועדה לסייע בשמירת הטריות".
מחיר: עוגת שמרים במילוי שוקולד קינמון - 7.90 ₪ ל-240 גרם, ברשתות המזון, בחנויות הנוחות ובקיוסקים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "כשמוצר מדף נוסח עוגת שמרים במילוי קינמון מעלה זיכרונות מבית סבתא, ההשוואה מתבקשת: האם התעשייתי דומה לגרסה הביתית? רק מהתמונה של התעשייתי הזה, מודה שיכולתי לְהִמֵּס, ואז חתכתי פרוסה, ולהפתעתי, אכן נשאבתי אל בית סבתא כשגיליתי עוגה רכה ונימוחה בלי עודף מתיקות או אקסטרה מילוי, שהזכירה בטעמה את מאפיה של מאמא.
ולמרות כשהתחזית בחוץ עדיין רותחת לפחות כמו כוס התה שלי, הרשיתי לעצמי להתפנק על הספה עם פרוסה של שכבות שמרים שביניהן מצאתי מילוי קינמון משובח (אין ספק שהאהבה לתבלין האמור היא תנאי הכרחי לחיבור). וכך לוגמת להנאתי את התה מצאתי עצמי מתעלמת לרגע ממפרט המרכיבים (משפרי אפייה, סוכר, חומר הלחה ושות`) וזללתי להנאתי את הפרוסה האמורה.
בנינו, לפעמים כל מה שצריך זאת רק פרוסה מעוגה נוסטלגית ותה מהביל".
ציון: 9.5
צילום: רשמי
חטיף שוקולד - M&M`s
חברת מרס ישראל, יבואנית חטיפי M&M`s השיקה מהדורה מוגבלת של חטיפי שוקולד בטעמים של קרמל ושוקולד מריר באריזות Sharing המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי.
היצרנית: "טעם הקרמל הושק כמהדורה מוגבלת בקיץ 2018 במארזי ה-40 גרם וזכה להצלחה רבה. עוד טעם מפתיע הוא השוקולד המריר, המוצע במהדורה הכוללת מילוי בטעם של שוקולד מריר המרכיב כ-70% מהחטיף וציפוי דרג`ה פריך וצבעוני".
מחיר: 22.90 ₪, בסניפי רשת שופרסל ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "אילו הייתי יודעת שמדובר בשיא גינס, הייתי מודדת את הזמן, שלקח לילדים (8 ו-12), לחסל את השקית ה-M&M`s שקיבלו להתרשמות.
מדובר בשקית שהושקה במהדורה מוגבלת לתקופת הקיץ. המהדורה שהגיעה אלינו הייתה בטעם קרמל ושוקולד מריר באריזות Sharing המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי.
ובכן, הידיעה שמדובר בניסוי כלים בלבד, וכי זוהי מהדורה מוגבלת, קלקלה להם קצת את ההנאה מהחטיף האלמותי הזה שמצליח בכל פעם לרגש. אך יחד עם זאת, לימדתי אותם ולא בפעם הראשונה, להבין, שבחיים יש לשמוח ממנות קטנות של אושר, ולפעמים חייבים לדעת להסתפק רק בהן, לפחות עד הפעם הבאה שתושק מהדורה חדשה של חטיפי M&M`s.
לדבריהם, השילוב של המרקם הייחודי של מילוי הקרמל הרך, עם הציפוי הקשיח של השוקולד הוא שילוב מנצח. ולנו נשאר רק להצטער על המחיר- שקית מהמשובח הזה מתומחרת בכ-23 שקלים, בהחלט מחיר שבעבור ילדים רבים אינו נגיש, וחבל. כי מי שנוסע בעולם הרחב והגלובלי, ללא ספק הבחין שמוצרי M&M`s נמכרים כמעט בכל העולם, ובמיוחד בארצות הברית, במחירים אטרקטיביים הרבה יותר".
ציון: 9
צילום: יח"צ
יין - יקב שילה
יקב שילה, בניצוחו של היינן עמיחי לוריא, מציע את שור מרלו 2017- יין אדום יבש.
היצרנית: "היין שהשתבח 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, עשוי 100% ענבי מרלו. מדובר ביין פירותי המורכב, ארומות של פטל, שזיף, וטבק, גוף עוצמתי עם רבדים של פרי שחור, שוקולד מריר ומנטה".
מחיר: 85 ₪, ברשתות השיווק והמזון ובחנויות היין ברחבי הארץ.
צילום: SPOT it
דבר הנסיין: "חיפשתם מתנה לראש השנה? אז הנה, מצאתם. בקבוק היין "שור מרלו 2017" מיקב שילה, נאה, חלק ומעוצב בעטיפה אדומה נוצצת. בצוואר הבקבוק לצד נייר חום מתנוסס הכיתוב SHOR החובק את הבקבוק, הניגודים יפים ומשלימים האחד את השני.
פתחתי את הבקבוק מזגתי לכוסות וחיכיתי 20 דקות, בכדי שהנוזל האדום הבוהק יתאוורר קמעה ואז לגמתי... הטעם - היה לא פחות ממושלם.
היין החליק בנעימות בגרון ולא הורגשה חומציות יתר, הוא עלה לראש ממש כמו שצריך, ובנינו, מה עוד צריך לבקש?".
ציון: 10 +