כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
בהשראתה של מאי: מרכז המשפיענים של קבוצת אסתי לאודר
אמש (שני) נחנך רשמית על שמה של האינסטגרמית המנוחה מאי גורפינקל, מרכז המשפיענים של קבוצת אסתי לאודר, המהווה בית פתוח להעשרה ופיתוח מעצבי דעת קהל של משפיענים במדיה הדיגיטלית.
יפית גדסי וקנין
30/07/2019
צילום: SPOT it
עוקבי האינטסגרם של מאי גורפינקל עמישי ז"ל הכירו מקרוב את התמודדותה עם מחלת הסרטן. מאי, בתם של השף גולן גורפינקל וגרושתו ענת עמישי, שחלתה בגיל 11 וחצי במחלת הסרטן נאבקה במחלה ששבה ותקפה אותה שלוש פעמים. לפני כשנתיים במהלך חופשת הקיץ וימים בודדים לאחר שמלאו לה 15 - היא הלכה לעולמה.
ברשת החברתית אינסטגרם תיעדה מאי את כל שלבי המאבק שלה במחלה, ועשרות אלפי עוקבים צפו בסרטונים ובתמונות שהעלתה מבית החולים, אך גם מבילויים עם חברות ומביקורים מפתיעים של שלל ידוענים.
אמש (שני) נחנך רשמית על שמה של מאי ז"ל מרכז המשפיענים של קבוצת אסתי לאודר, המהווה בית פתוח להעשרה ופיתוח משפיענים במדיה הדיגיטלית ומסייע להם להיות משפיענים בתחומם תוך מימוש חזונה של אסתי לאודר: "bringing the best to everyone we touch".
צילום: יח"צ
"היא חשפה באינסטגרם את חייה, וסיפרה על הטיפולים שעברה ואפילו הייתה עונה על שאלות", סיפרה אמה ענת המתפעלת את החשבון של בתה המנוחה מאז מותה. "מאי בחרה לשתף ולשתף, ואלפי העוקבים פשוט התמגנטו אחריה. חשוב לי לשמר את הקשר עם אלפי העוקבים שלה, גם היום אני מוצאת עצמי קוראת את מה שמאי הייתה כותבת לעוקבים שלה. איזה חיזוקים והודעות עידוד היא הייתה שולחת לחולי סרטן אחרים, ואני מתמלאת בגאווה עצומה".
"לנצח נזכור את הילדה האמיצה והחיוך הכובש", ספד לה אורן רווח - הבעלים של קבוצת אסתי לאודר.
כשגילו בקבוצת אסתי לאודר כי ישנה ילדה שמאוד אוהבת איפור ומביעה את עצמה ברשת בצורה כל כך חושפנית וחכמה הם הפתיעו אותה בשלל מוצרי טיפוח לשימושה האישי . מאותה הפגישה הכל כך אישית ועוצמתית החליט רווח כי הוא מגייס את מאי לעבודה! כולם היו מופתעים וזו נענתה בחיוב. הילדונת פיזרה את קסמיה בקרב העובדים והמשיכה להעלות סרטוני הדרכה בנושא איפור וטיפוח בין כתלי משרדי הקבוצה. לדבריו היא לא ויתרה לעצמה והתייצבה גם בימיה המאתגרים ביותר בעודה מסתייעת בכיסא גלגלים ומקל ומורפיום בפיה. "מאי היוותה השראה לסביבה ומכאן נולד הרעיון להקים מרכז המעודד הפקת תוכן יצירתי ובעל השפעה", הוא סיכם.
יפית גדסי וקנין והמאפר עידו רפאל
יפית גדסי וקנין ועידן בר שליט - המאפר הראשי בחברת סמאשבוקס
בין המשפיענים שכבר חברו למרכז, בין המשפיעים קים אור אזולאי, ללא ספק אחת מכוכבות הרשת הגדולות בארץ עם למעלה מ-230 אלף עוקבים, מותג אופנה משלה, והבלוגרית הצעירה ביותר בעולם שהשיקה שיתוף פעולה עם מותג האיפור MAC מקבוצת אסתי לאודר ועמרי מזרחי - הביוטיניסט הראשון בישראל, שהחל את פעילותו ברשת לפני כ-4 שנים עת היה תלמיד תיכון ברעננה ומדריך השכבה הבוגרת בשבט הצופים "הדר", אשר נבחר על ידי מגזין האופנה האיטלקי TuStyle אלככב לצד ביוטי־בויז בינלאומיים בולטים, כמו גבריאל זמורה עם הרעמה הכחולה, Lewys Ball (שכיכב בקמפיין של "רימל") ומאני גוטיירז עם 3.7 מיליון עוקבים.
מרכז המשפיענים של קבוצת אסתי לאודר מזמין את כל יוצרי התוכן להתמקצע בעולם הדיגיטל וליהנות מהדרכות מעשירות בכל תחומי המדיה החברתית, כמו גם ללמוד באמצעות הכלים המתקדמים והחדשים ביותר ליצירת שיח בעולמות הדיגיטליים תוך התנסות מעשית ביצירת תוכן המותאם למגוון הרשתות החברתיות שבסיומם אף יערכו ימי צילום עם המקצוענים המובילים בתעשייה בישראל.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
האיים הירוקים, מהם?
קוד מוצר:
26/01/2021
תוכן אינפורמטיבי
פרטים נוספים
האימפריה מכה שנית: דיסני מקימה לתחייה את מותג הגיימינג לוקאספילם גיימס
קוד מוצר:
14/01/2021
ניב אופיר
פרטים נוספים
האינטרנט משתגע: סינתזה של ירוק וכחול
קוד מוצר:
16/02/2021
אורית בר הלוי
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר