Rituals Cosmetics. צילום: יח"צ
אם עדיין לא שמעתן על
המותג Rituals, אל דאגה, אני כאן כדי לספר לכן עד כמה אתן הולכות להתאהב (רמז: מאוד).
המותג ההולנדי המופנם יחסית פעיל כבר מספר שנים בזירה הקוסמטית, ולאט לאט הוא מטפס אל צמרת מותגי טיפוח הגוף והנפש הנחשקים בעולם. כ-730 חנויות של המותג ולמעלה מ-2,400 חנויות-בתוך-חנויות פזורות ב-29 מוקדים בינלאומיים, ועדיין, נדמה שהוא מקפיד על פאסון שקט אך כריזמטי הכולל אגב גם 4 מכוני ספא מפנקים.
חובבות המותג בוודאי זוכרות כי לפני כעשור ניסו חמישה יזמים ישראליים ובראשם איריס בן יונתן, להטמיע את המותג בארץ, עת השיקו סניף דגל בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. אלא שזה לא שרד את מציאות המיתון שחווה המשק הישראלי בשעתו וריטואלס נאלץ לעזוב את הארץ.
Rituals Cosmetics. צילום: פייסבוק רשמי לאחרונה,
ההולנדי חזר לישראל והחל להימכר בחנות ג`יימס ריצ`רדסון בדיוטי פרי. המוצרים של המותג משווקים בארץ החל מחודש אפריל ועתה התחדש המגוון לכדי 4 סדרות טיפוח שלמות המאופיינות בסטנדרטים גבוהים תוך התחשבות בסביבה, בעיצובים מיוחדים במינם ובניחוחות מדהימים בעוצמתם. עוד יצויין כי המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ומותאמים לשימוש על ידי צימחונים וטבעוניים.
ארבעת הסדרות שואבות השראתן מתורות עתיקות יומין. כך סדרת ה- AYURVEDA מבוססת על הפילוסופיה ההודית, בעוד שסדרת DAO שאולה מפילוסופיה סינית עתיקה המתמקדת בהשגת האיזון שבין יין ליאנג. מקורותיה של סדרת BUDDHA בסין העתיקה, שלפני כ-1100 שנה ואילו את שורשי סדרת ה-SAKURA תמצאו בטקס האנאמי (hanami ceremony) העתיק מיפן, חוגג את היופי המדהים והחולף של פריחת עצי הדובדבן - הסאקורה.
Rituals Cosmetics. צילום: פייסבוק רשמי
מוצרי סדרת RITUAL OF HAPPY BUDDHA. צילום: פייסבוק רשמי
מוצרי סדרת RITUAL OF AYURVEDA. צילום: פייסבוק רשמי
מוצרי סדרת RITUAL OF SAKURA. צילום: ליה גלדמן
לכבוד התרחבות ההיצע, קיימו בגלריית לורנס ביפו, אנדרו דנוס - מבעלי ג`יימס ריצ`רדסון דיוטי פרי, ועדי מזרחי שרקון - סמנכ"לית השיווק, אירוע חשיפה מרשים שכלל פרזנטציה חווייתית והתנסות במוצרי המותג, כמו גם שיעור יוגה בהנחיית ויקטוריה קצמן. לאירוע האמור נחתו במיוחד בארץ חברות הנהלת המותג וביניהן: אמבר דן הרטוך- מנהלת השיווק המסחרי; ג`יליאן הוקסבי - יועצת הטרוול ריטייל; כריסטה מיולמן - מנהלת ההדרכה והפיתוח ולוטה רוזמולר- מנהלת טרוול בחברה.
מאירוע ההשקה. צילום: ליה גלדמן
מאירוע ההשקה. צילום: ליה גלדמן
מאירוע ההשקה. צילום: טל דקל
ריטואלס נוסדה בהולנד על-ידי ריימונד קלוסטרמאן, לשעבר בכיר בקונצרן יונילוור. למעט סניפים ברחבי אירופה, מוצרי המותג נמכרים גם בבתי כלבו יוקרתיים ביבשת. המותג, שהוקם לפני 20 שנים, קיבל פרסים רבים בתחום החדשנות ובשיווק, והקונספט שלו הוא רשת מעוצבת ויוקרתית למוצרי טיפוח וקוסמטיקה לבית ולגוף, במחירים סבירים. ככזה מחיריהם של מוצרי המותג בארץ זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה ונעים בטווח שבין 9.90-26 דולר.
כדי לעמוד על סוד קסמו של המותג, דמיינו לרגע נרות ריחניים, מקלות מפזרי ריח, מבחר סוגי תה, טיפוח עור טבעי, איפור ממינרלים יקרים, סבונים, שפתונים, מסיכות הגנה, מסכות חמצן, מסכות הרגעה ומסכות פינוק וכן קולקציית soulwear נינוחה ואופנתית, שלא צריך לשבור בשבילם תכנית חסכון.
נשמע חלומי, לא?