כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
אינסטוש: מהיום תקבלו בפיד שלכם יותר פרסום ממומן של משפיענים
אם פתאום יקפצו לכם בפיד האינסטגרם פוסטים שמריחים לכם כמו תוכן ממומן, ממקור שמעולם לא עקבתם אחריו - זאת אינה טעות
■
הרשת החברתית לשיתוף תמונות, סרטונים וסטורי הודיעה השבוע כי תאפשר מעתה למפרסמים לשלב פוסטים פרסומיים בפיד של גולשים - גם אם מעולם הם לא עקבו אחרי יוצר הפוסט.
ניב אופיר
06/01/2019
צילום:
pixabay
זה לא סוד שאינססטוש הפך לזירת סושיאל שוקקת פעילות גם עבור משווקים, מותגים ועסקים. המאפיין הוויזואלי של הפלטפורמה מייצר עבור מותגים הזדמנויות שיווקיות מרתקות, בהנחה שאותו מותג מצליח לייצר סיפור מעניין ובעל ערך עבור העוקבים שלו.
אינסטגרם שמודעת לכוחה השיווקי המתחזק, הודיעה השבוע על שינויים בפיד שיציפו את משתמשי האפליקציה בעוד קידומים ממומנים, הפעם מאנשים ובתי עסק שמעולם משתמשי האפליקציה לא עקבו אחריהם. הרעיון הוא כי אינסטגרם תאפשר מעתה למפרסמים ולמשפיעני רשת לשלב תוכן פרסומי ויזואלי, עשיר, רלוונטי ועדכני וזאת על בסיס כלים חכמים למיקוד בקהלים שונים (טירגוט) הרלוונטיים לו.
לכאורה הפוסטים הללו יראו אותנטיים, אך כמתבקש אינסטגרם תסייע לכם לזהות שמדובר בתוכן פרסומי על ידי הכיתוב "תוכן ממומן",לצד שם המקור ששילם על הפרסום.
"68 אחוז מהגולשים מציינים שהם נכנסים לאינסטגרם בגלל החיבור שיש להם עם יוצרים", כתבו
בבלוג העסקים של הרשת החברתית
. "אנו מחפשים באופן מתמיד דרכים מתוחכמות יותר, כגון מודעות תוכן ממותגות, כדי להביא את התוכן של המפרסמים לקונים הנכונים, במקום פשוט לזרוק אותו לאתר. קידום תוכן ישירות באמצעות אושיות רשת ובעלי השפעה גורם לו להיות אותנטי יותר".
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
מסיבת יצירה: המוצרים החדשים שיעסיקו את ילדיכם ויספקו לכם שעות של שקט
קוד מוצר:
03/09/2023
לירן יושעי
פרטים נוספים
מסיבת פיג`מה: קולקציית הטקסטיל החדשה של דורין פרנקפורט
קוד מוצר:
04/10/2020
יפה חיים
פרטים נוספים
מסיימים בשיק: להיראות מיליון דולר בנשף הפרום
קוד מוצר:
22/05/2017
מעיין רודיך
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר