צילום: אייזנברג אתר רשמי
לפני 50 שנה הונח לראשונה על שולחן הכנסת חוק החברה לישראל המוכר גם כחוק אייזנברג, משום שנתפר ב-69` על ידי שר האוצר, פנחס ספיר, למידותיו של איש העסקים שאול אייזנברג שעסקיו היו חובקי עולם, והעניק לחברה שלו בישראל רכש פטור ממס על רווחי הון ל-30 שנה.
השבוע במסיבת עיתונאים שהתקיימה ב"בית יפו" בתל אביב עסקנו בחוקיי אייזנברג מסוג קצת אחר...
צילום: ליה גלדמן
אייזנברג פריז - למקרה שפספסתן, הינו מותג קוסמטיקה צרפתי שהציג השבוע במסיבת עיתונאים שהתקיימה ב"בית יפו" את מה שנקרא בחברה "ארבעת חוקי הטיפוח" המיועדים לנשים ולגברים.
למעשה מדובר בחלוקה של תמהיל מוצרי המותג ל-4 שגרות טיפוח מובחנות: האחת לקיץ, השנייה ליצירת אפקט WOW מהיר, השלישית להפגת מתחים ולבסוף יש גם התייחסות טיפוחית לג`ט - לג ולחיים בסביבה אורבאנית. לכל אחת ואחת מארבעת שגרות הטיפוח הללו - מציע אייזנברג תכשירים רלוונטיים בהתאמה.
צילום: ליה גלדמן
צילום: ליה גלדמן חברת אייזנברג המשווקת בחנות ג`יימס ריצ`רדסון בדיוטי פרי בנתב"ג, היא למעשה מותג משפחתי שנוצר ופותח בשנת 1985 על ידי ז`וֹזֶה אייזנברג - יזם איטלקי שבחר להקים מותג יופי הנושא את שמו במטרה ליצור מותג אייקוני שיותיר את חותמו בעתיד.
ואכן, 34 שנה לאחר היווסדה, אייזנברג המנוהלת על ידי ממשיכו של ז`וזה – בנו אדמונד, נחשבת לאחת ממותגי הטיפוח היוקרתיים והמוצלחים בשוק הטיפוח הבינלאומי עם למעלה מ-6,000 ערוצים ברחבי אירופה, סין, איחוד האמירויות הערביות וקוריאה הדרומית, כאשר ברוסיה בלבד, סיפרה לי באירוע ההשקה קורין קסטלארנו - מנהלת השיווק בחברה, שהגיעה ארצה יחד עם קולגות נוספות להשקה המושקעת, יש למעלה מ-1000 נקודות מכירה.
יעל חן. צילום: ליה גלדמןקסטלארנו יפיפייה, בת 50 פלוס, שעל פניה אין ולו קמט אחד, זוקפת זאת באופן צפוי למדי למוצרי החברה. היא עצמה מתגוררת במונאקו, ונוסעת בכל רחבי תבל אך "מגיעה להשקות המותג רק במקומות מיוחדים", ומבחינתה מסתבר – ישראל, על האנרגיה שלה היא בהחלט מקום מיוחד ששווה ביקור.
עוד סיפרה לי קסטלארנו כי אייזנברג הוא מותג הטיפוח הנמכר ביותר בפורטוגל, וכי מלבד הדיוטי פרי הישראלי המשווק אותו עד כה באופן בלעדי כבר 4 שנים החברה "פתוחה להצעות נוספות".
צילום: ליה גלדמןאת סקירת מוצרי המותג הובילה במצגת מושקעת פטריצ`יה מזיטלי - מנהלת ההדרכה הבינלאומית בחברה, ולדבריה, ייחודם של המוצרים טמון בחיבור המשלב בין מדע לטבע.
מזיטלי ציינה כי אייזנברג יצאה לדרכה המקצועית רק לאחר 13 שנה מחקר מדעי ושנתיים נוספות של בדיקות רפואיות וקליניות, במסגרתם פיתח המייסד את מה שכינה בשעתו "פורמולה טריו-מולקולרית".
למעשה, מדובר בפעולה משולבת ואפקט אנטי-אייג`ינג המתאפשר הודות לשלוש מולקולות ביו-קוסמטיות: Enzyme ,Cytokine ו-Biostimulin שאוחדו לפורמולה שזכתה כאמור לשם TRIO-MOLECULAR® ושולבה בכל תכשירי הטיפוח של המותג. הפורמולה האמורה רשומה כפטנט בינלאומי ושלושת המולקולות פועלות יחדיו לטענת היצרנית לחידוש, להמרצה ולהענקת חמצן לעור.
צילום: ליה גלדמן
בשמי המותג בשיתוף חוארז מקאדו. אתר רשמי
החברה מציעה 97 מוצרי טיפוח עור, לרבות 17 מוצרי טיפוח עור לגברים ו-9 מוצרים להגנה מפני השמש, כמו גם קולקציית איפור, 15 בשמים בסדרת L`Art du Parfum שמלבד ניחוחותיה המשובחים היא מתהדרת בעיצוב אריזות מרהיב פרי שיתוף פעולה של החברה עם האמן חוארז מקאדו, צייר פיגורטיבי ברזילאי הנחשב לטוב בתקופתו ועבודותיו הצבעוניות ומלאות החיות מתנוססות על אריזות הבשמים כמו גם Latin Orientals - סדרת בשמים נוספת (12 במספר) המיועדת לגברים ונשים ומורכבת מתמציות בריכוזים גבוהים במיוחד שנועדו להבטיח עמידות ממושכת של ניחוח הבשמים.
YOUTH ELIXIR. יח"צ
מבין מוצרי המותג בחרתי להציג בפניכן את תכשיר "מחדש נעורים" המוצע בשמו היומרני משהו YOUTH ELIXIR, ומגובה כאמור כנדרש בתחום הקוסמטיקה, ב-15 שנות מחקר, בנוסחה תלת מולקולרית מוגנת בפטנט עליה כבר כתבתי בתחילה, ובפפטידים, באצת דוניליאלה, ושכך יהיה לי טוב גם בג`ינקו בילובה, בתמציות תה ירוק, בחומצה היאלורונית במרקם ג`ל ובקומפלקס של חלקיקים מחזירי-אור ליצירת זוהר מיוחד על העור.
צילום: ליה גלדמן
אבל עזבו את כל אלה, סגולתו של התכשיר היא לגרום לאנשים ולתהות ולשאול בחשדנות משהו, האם עשיתן משהו בפנים - או במילים אחרות, מדובר בתכשיר נהדר שאומנם לא הצליח להחזיר אותי אחורה בזמן אך תרם לתחושת פינוק ולקבלת עור זוהר וקורן תוך רגעים בודדים ממריחתו (82 $ ל-30 מ"ל, בג`יימס ריצ`רדסון דיוטי פרי).