צילום: יח"צ
טרזמה - מותג עיצוב השיער השיק את BIOTIN&REPAIR 7 - סדרה הכוללת שמפו, מרכך ומסכה משקמת לשיער פגום או יבש.
היצרנית: "הסדרה מיועדת לבעלות שיער פגום או יבש. היא נועדה לשקם 7 סוגים של נזקי עיצוב שיער: פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול וקליעת צמות. הנוסחה הייחודית בתוספת ביוטין ותרכובת Pro – Bond™ מכילה מולקולות החודרות לסיב השערה ומסייעות בשיקום ובחיזוק מבנה החלבון ובחיזוק סיב השערה מבפנים ומבחוץ".
מחיר: שמפו / מרכך: 27 ₪, מסכה: 35 ₪, בסניפי רשת סופר פארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "בדיוק ברגע המתאים, לפני שהקיץ על נזקיו משתלט על הרעמה טעונת השיפור שלי, הגיע כבמטה קסם פתרון ל-7 סוגי הנזקים מהם סובל השיער וביניהם: יובש, קצוות מפוצלים, הבהרה, צבע, החלקה ופריזיות.
ובכן, טרזמה נחשב כמותג עיצוב השיער מספר 1 במכירות בארה"ב, ואם נפרש את השם בפירוש מהיר - מדובר באהבה עצומה. ואכן, אני אוהבת את המוצרים של המותג הזה לשיער. בתחילה בחנתי את השמפו והמרכך מהסדרה ומה למדתי לגביהם טרם השימוש במוצרים ? שהם נועדו לשיקום של לא פחות מ-7 סוגי נזקים לשיער (פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול וקליעת צמות).
הבהרה- בהחלט בבית ספרי. פן- ממש לא. הברשה- לא ולא: שיער קצוץ, חופפים מנערים ויוצאים לעמל היום או הלילה. החלקה, וסלסול- נייט. קליעת צמות-הלוואי והיו לי צמות- הייתי עולה על הגורן וחופפת שם את הראש. אז נשארתי עם הנזק המוביל של צבע והבהרה והמסקנה לאחר הבחינה היא כי הריח אלוהי, וההרגשה לאחר החפיפה ו"הריכוך" נעימה יותר.
לבסוף דגמתי גם ממסיכת הביוטין ותרכובת הפרו בונד סיפקה ניחוח קוקוס פרחוני ותוספת הזנה. המרקם שלה סמיך ועשיר, אך לא חסך את הצורך בתכשיר לעיצוב מדוקדק יותר לאחר השימוש. כהקדמה לקיץ 2019 - אין ספק שאריזה שכוללת פתרון לנזקים העתידיים היא בסיס חובה על מדף מוצרי השיער".
ציון: שמפו/ מרכך - 9.5. מסכה - 9
צילום: יח"צ
לרגל אירוח האירויזיון - תחרות השירה הבינלאומית בישראל, השיקה חברת אהבה ים המלח מארז מתנה במהדורה מוגבלת.
היצרנית: "המארז המוצע תחת השם DARE TO GLOW מכיל: קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל בניחוח חדש של פריחת האביב, קרם רגליים מינרלי בניחוח הדגל של המותג 100 מ"ל ותחליב גוף מינרלי אף הוא בניחוח המוכר 100 מ"ל".
מחיר: 129 ₪, בסניפי רשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג`יימס ריצ`רדסון ובפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מוצרי "אהבה" הגיעו הפעם במארז חביב שיצא במיוחד לכבוד האירוויזיון. המארז מכיל קרם ידיים מינרלי בניחוח פרחוני, וגם קרם רגליים וקרם גוף בניחוח הידוע של מוצרי אהבה. שם המארז הוא DARE TO GLOW: קרי- עלינו להעז בכדי לזרוח (ולהקרין אהבה). כך ניתן לפרש את דברי המשורר שהגה את שמו של המארז.
ודעתי? במקרה הזה ברור שמוכרחים להעז. קרם הידיים מזין, קטיפתי ונספג מהר, קרם הרגליים שאחרי שימוש עקבי בו במהלך שבועיים ניתן להכריז עליו כהצלחה גדולה (לא אלאה אתכם במרכיבי הקרם, אבל מילה שלי: הוא מקל על יובש באופן פלאי ותחליב גוף מינרלי שנספג היטב ומשאיר אחריו עור רך".
ציון: 9
צילום: מוטי פישביין
חברת הדרמו-קוסמטיקה סבוקלם השיקה דאודורנט בניחוח עדין, המותאם במיוחד לעור רגיש.
היצרנית: "הדאודורנט מבוסס על נוסחה ייחודית, המעושרת במינרלים מים המלח, הוא שקוף בכדי למנוע לכלוך הבגדים, ומכיל אלומיניום איכותי ונדיר מסוג זירקוניום, בעל מולקולות גדולות שאינן נספגות בעור (נבדק ומתאים למי שרגיש לאלומיניום).
מחיר: 49.90 ₪, ₪ ל-70 מ"ל, בסניפי רשת סופר-פארם, בבתי מרקחת פרטיים ובסניפי קופת חולים מכבי ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "המוצרים של חברת הדרמו-קוסמטיקה סבוקלם, כבר מזמן שוכנים דרך קבע בביתי. הפעם דגמתי דאודורנט בעל ניחוח עדין, המותאם במיוחד לבעלות עור רגיש. כמי שמשתמשת תמיד במוצרי דאו` נטולי אלומיניום, החדש של סבוקלם ולמרות היותו מכיל אלומיניום בהחלט הגיע למקום מכיל תרתי משמע.
בשימוש הראשון התכשיר בהחלט הוכיח את עצמו - הסתובבתי איתו כל היום ולא הרגשתי שאנשים מתרחקים, כלומר לא השתחרר לאוויר כל ריח זיעה. זאת ועוד: מכיון שהוא שקוף, החולצה השחורה איתה התהלכתי נשארה בצבעה הטבעי ולא נצבעה בלבן. המוצר כפי שציינתי מכיל אלומיניום נדיר ואיכותי ומינרלים מים המלח, מה שהבטיח לא הביא לגופי הרגיש שום רכיבים לא בריאים. הריח אם תהיתן נעים, והמוצר מנצח בגדול".
ציון: 10
צילום: יח"צ
מותג הטיפוח דאב מביא לראשונה לישראל את בשורת המים המיסלריים לתחום טיפוח הגוף ומשיק שני תחליבי רחצה בשילוב עם מים מיסלריים.
היצרנית: "יתרונם של המים המיסלריים נעוץ במולקולות השומן הזעירות הקיימות בתוכם – כאשר הן באות במגע עם העור, המולקולות סופחות אליהן את השומן והלכלוך שהצטברו ומנקות אותו בעדינות וביעילות. המים נפוצו בשימוש נרחב בעולמות טיפוח עור הפנים, כך שדאב היא הראשונה להציג מוצרים עם הרכיב המבוקש בתחום טיפוח הגוף".
מחיר: : 12.90 ₪ ל-500 מ"ל, בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "אופנת המים המיסלריים לניקוי פנים פסחה עליי, אך כשמדובר בתחליב רחצה - החוויה שונה לגמרי. נתחיל מהניחוח - עדין כמו מים לגוף - ניחוח חלבי ומשכנע, מקציף בעדינות (על אף שהמוצר אינו נטול sls) ומותיר עור חלק ולח.
עם היציאה מהמקלחת נשארה ארומה עדינה ומלטפת, ולא חסכתי בשימוש בתרחיץ גם לאורחים ששואפים לידיים נקיות כשנדרש. האריזה המסורתית יכולה להפוך לאפקטיבית יותר עם פייה במקום פקק, כי אם כבר סבון, ואם כבר נוזלי - אז בבקבוקים של 500 מ"ל תכולה זה בהחלט מבורך".
ציון: 9
צילום: אלון גנון
מותג הלקים שיק, מציע פלטת גוונים לעונת המעבר הושקת טרום קולקציית הקיץ.
היצרנית: "ששת הגוונים בפלטה: שני גוונים אפרפרים כהה, ובהיר, גוון ירקרק סלאדין מעושן, ורוד עתיק עם נגיעות של אפרפר, גוון של בז` חולי ובורגנדי עמוק".
מחיר: 19 ₪ ל-17 מ"ל, ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מריחה של שתי שכבות צבע סיפקה כיסוי מושלם ואחיד לחמישה ימים רצופים. מברשת הלק שטוחה ודקה - מה שמאפשר מריחה קלה ופשוטה גם ליד בלתי מיומנת והתלהבות יתרה נרשמה מזמן ייבוש הלק- תוך כ-6 דקות הלק התייבש לחלוטין ללא צורך במייבש לק. יתרון גדול החוסך זמן המתנה".
ציון: 9