מאת: יעל חן
ONLY AT! זו הייתה הכותרת של מסיבת העיתונאים, שנערכה השבוע במתחם מפואר BE ALL, במגדלי אלון בתל אביב.
המקום עוצב כהפנינג אחד גדול, מסכים מכל עבר הציגו סרטונים יפהפיים שחשפו את מוצרי סופר פארם.
באירוע ההשקה. צילום: דפי דלויה
ההתכנסות בנוכחות המאפרת הראשית של הרשת, הדוגמנית שלי גפני, והבלרינה והליצן מהפרסומת בטלוויזיה הייתה לרגל הקמת מחלקת Retailer Brands לייבוא ישיר של מותגי קוסמטיקה קוריאניים: ייבוא המאפשר לסופר-פארם לדבריה להנגיש ללקוחה הישראלית מותגי נישה איכותיים במחירים נוחים.
דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, עלה לבמה, וסיפר שהוא חוגג 36 שנים ברשת. לדבריו, בשנה האחרונה הרחיבה הרשת משמעותית את היצע המותגים שניתן להשיג ב-245 סניפיה ובאתר האונליין שלה. לוזון אף הסביר, כי הרשת משיקה קונספט עיצובי חדש בסניפים ומשדרגת אותם.
הסניף בקניון מודיעין הוא הסנונית הראשונה בעיצוב המחודש עם הרבה שחור, כך הבנו. עוד בישר כאמור, על הקמת מחלקת Retailer Brands לשיווק ישיר של מותגי נישה והרחבת היצע המותגים שניתן למצוא רק בסופר-פארם.
הצגת המותג פיקסי באירוע ההשקה. צילום: רפי דלויה
הרשת, ציין לוזון מחויבת להתאים את עצמה לרשתות מובילות בחו"ל כמו SEPHORA ודאגלס, שמחזיקות מגוון רחב של מוצרי יופי וקוסמטיקה, בין השאר בשל שינויים גדולים בתחום: הוזלה במחירי הנסיעות לחו"ל, כמו גם נשים המגיעות לחנויות באירופה ובארה"ב. לסופר פארם חשוב לדבריו להוות תחרות הוגנת לנשים אלה. עוד הוסיף כי גם עלייתן של הרשתות החברתיות מחייבת שמירה על טרנדים עכשוויים. "הלקוחות שלנו טסות הרבה יותר, מעודכנות הרבה יותר ומכירות מגוון רחב של מותגים שאין בישראל", הוא אמר והוסיף: "לכן החלטנו להקים מחלקה כזאת".
"את כל אלה ואחרים", סיכם לוזון, "כינסה סופר-פארם תחת הקונספט Only At - כי יש דברים שניתן להשיג רק בסופר-פארם".
אז מה חדש בשבילנו הנשים?
פיקסי. יח"צ
PIXI - זהו אחד ממותגי האינדי (באנגלית Indie, קיצור של Independent – עצמאי) הבולטים בעולם, המבוסס על טהרת ה-CLEAN BEAUTY.
נשות לונדון ולוס אנג`לס כבר משתגעות עליו, והתקווה שגם בארץ הקודש בנות המין היפה תאמצנה אותו לליבן. כצעד ראשון השיקה סופר פארם את ליין ה"סקין טריט" - ליין מוצרי הטיפוח של המותג, המועשר בתמציות צמחים. מדובר בליין בטוח לשימוש, שלא עבר ניסויים על בעלי וחיים ויתרה מכך- המותג אינו עובד עם ספקים המבצעים ניסויים מסוג זה.
המותג מבוסס רכיבים טבעיים, ללא פראבנים או אלכוהול, ומוצריו נחלקים לכמה קטגוריות: טוניקים (בראשם ה-GLOW טוניק האייקוני שהינו רב מכר עולמי), תרסיסים, שמנים ומוצרי ניקוי. טווח מחירים: 50 ₪ - 120 ₪.
עדן סבן לג`ון פרידה. צילום: רותם לבל
JOHA FRIEDA ג`ון פרידה - מותג מוצרי השיער המצליח מאנגליה, המייצר מוצרים לטיפול בשיער תובעני.
מה זה שיער תובעני? אני מניחה שהכוונה לתלתלים סוררים או לשפע שיער שמסרב להסתדר גם אחרי החפיפה ודורש טיפול יתר. המותג מונה 27 מוצרים ב-8 סדרות שונות, כגון: שמפו, מרכך, תרסיסים, מסכות קרמים ועוד. טווח מחירים: 34.90 ₪ - 49.90 ₪.
K BEAUTY - מותג טיפוח קוריאני. מסכות הבד שהפכו להיט אצלנו, דרבנו את סופר פארם, בין שאר הסיבות, לקדם גם את הבאת הקוסמטיקה הקוריאנית לישראל. כך כאמור ניתן למצוא את ה-ROSE HEART – מסכות פנים דו שלביות: מסכת בד בשלב הראשון וקרם פנים להשלמת הפעולה, בשלב השני. המסכות מכילות רכיבים איכותיים ותמציות צמחים טבעיות. יש אחת ליום ואחת ללילה. מחיר: 14.90 ₪ ליחידה.
SKIN TREATS - מסכות פנים המפותחות ומעוצבות באנגליה אך מיוצרות בקוריאה, גם כאן תמצאו שתי מסיכות: האחת מבוססת על אבוקדו, וחברתה- על אוכמניות.
TONYMOLY - מותג הקוסמטיקה הקוריאני המוביל בעולם, ומיועד לבעלות לב חזק, שכן מוצריו משלבים בין טכנולוגיות מתקדמות בתחום הביוטי ובין שימוש בידע של רפואת המזרח. המותג מציע מוצרים המכילים רכיבים ייחודיים כמו ריר חלזונות, אבקת קליפות ביצה, פחם וולקני, מזון מלכות ועוד.
מילוקה. יח"צ
עוד ברשת: מוצרי - MILUCCA הכוללים כ-200 מוצרי איפור וטיפוח גוף שהפך למותג השלישי בהיקף המכירות שלו ברשת סופר-פארם בקטגוריית מותגי האיפור העממיים במהלך השנה שחלפה מאז השקתו ו-MISS KEY - בשמים שנועדו לדור האינסטגרם, עם כל מה שזה אומר, אבל לא ברור אם זה מדבר על גיל מסוים. מה שכן - מדובר בבקבוק יפה וקטן שנכנס לכל תיק. לריח טרם נחשפתי.
עוד ראוי לציין כי בסניפים תמצאו מראה חכמה, היוצרת הדמיה של מוצרי האיפור על הלקוח, וכך למדתי גם אני מה זה MEMOMI ולצידה פגשתי לראשונה גם את מכשיר ה-FIT SKIN - ג`אדגט ייחודי, טכנולוגי המורכב על גביי הטלפון הסלולארי, סורק את עור הפנים ומעניק לצרכן ניתוח אנליטי ואישי של מצב עורו על פי קטגוריות שונות: יובש, קמטים ומצב הנקבוביות העור.