מאת: שבות שופט
צילום: שי יחזקאל
גילוי נאות: את נעלי "NETURAI WORLD" הראשונות שלי קיבלתי מחברה ומאז התמכרתי.
הנוחות הבלתי מתפשרת דרשה עוד זוג ועוד אחד, וב-WESHOES המשאלה שלי התגשמה: ירוקה, אקולוגית, עם ריח תותי בר בסוליה ואופציה לנעילה נטולת גרביים, כך שאין נעולה יותר ממני על האיכות האופנתית לסוגיה.
כבר בכניסה לאולם התצוגה של המותג, האדישות פינתה את מקומה לסקרנות-ספק-התלהבות: תיקי המותג הספרדי Desigual שהגיעו ארצה והונחו לראווה הזמינו לשדרג את ההופעה לפרחונית, גיאומטרית או מודפסת, כפי שמעידה זוהר בן-זיני, מנהלת השיווק ברשת: "הטקסטורות מעניינות ותעוזתניות, והשנה נכנסנו לעולם התיקים, הארנקים והמזוודות במטרה להציע לצרכן תחת קורת גג אחת קשת רחבה של אפשרויות: מתיקים מסחריים (לי קופר לדוגמה), אופנתיים (ולנטיני) וגם פריטים לקהל יעד צעיר יותר".
DESIGUAL. צילום: עמירם בן ישי
ואם תהיתן מהו האבזר הנוסף שמשלים את הביגוד, הרי שאלו הן הנעליים הקיציות: סנדלים, כפכפים וגם נעליים סגורות - לא מוותרים על מגפי הבלנסטון, גם בגרסה המוקטנת לילדים - 360 ₪, ותודה שנעלתם.
צילום: שי יחזקאל
"אנחנו מציעים מגוון נעליים בטווח מחירים רחב, מוסיפה בן-זיני "כאופציה נגישה ליהנות מהטרנדים החמים" במחירים נגישים". דוגמה לכך היא נעלי SEVENTYNINE המיועדות לדבריה לקהל הצעיר-בוגר, עם טווח מחירים של 160-260 שקלים. "אנו פונים בעיקר לקהל ה"אמצע" – נשים בגילאי 25-45".
בקולקציות השונות תוכלו למצוא נעלי ערב, יום יום, קלאסיות, שטוחות, נעלי עקב, חצי סגורות, נעלי נוחות והכל כאמור תחת קורת גג אחת. יתרון מבורך לאם ובת שיכולות לחסוך נדידה מרשת נעליים אחת לשנייה, ולשבת על ספסל משותף למדידות ולרכישה.
אך לא רק הן, גם הם. ובעצם – כולם. כך למשל, כפכפי MOSES פרי פיתוחה של המעצבת הישראלית שרה גורט מוצעים באווירת האירוויזיון ובהשראת הקהילה הגאה, כך שב-150 שקלים תוכלו להפוך את אופנת כף הרגל לעדכנית ומשמחת.
גם התנין המפורסם של "קרוקס" כבר השיל מעליו את הגזרה המסורתית, והוא מגיע הפעם בדמוי סניקרס, עם פלטפורמה, וקולקציית קפסולה (2000 יחידות בלבד) "LITE RIDE", כפי ששמחה בן-זיני לבשר "קרוקס כבר לגמרי מתחיל לגעת באופנה ותמורת זה לא מפחדים ממנו כבעבר".
כפכפי הגאווה של מוזס. צילום: עמירם בן ישי
צילום: שי יחזקאל
ואם תשאלו את המגזר המשטרתי, נעלי בלנסטון, חצי מגף אוסטרלי (מאז 1870) שהפכו לפריט חובה אצל כחולי המדים, כשסגרו חוזה רכישה כנעל הרשמית של העונה.
רוצים לרוץ על זה? בחרו בנעלי HOKA הבטיחותיות שישלחו אתכם בנוחות למרחקים, ואילו KEDS, מותג ההנעלה בחר העונה בהעצמת נשים, ובהתאמה הוא מציע נעלי "סילואט" בקולקציית "נעל-שנייה".
רוצים נוחות ואופנה? SCHLL יוצאת מה"קווים" ומציעה קו אופנתי וחדיש ואם סיפורי ילדים הם הדבר- קרוקס במבחר דגמים רב-מימדים (דוגמת רכבת משמחת וצבעונית שמוטבעת על הנעל) הם הלהיט התורן.
הוסיפו את קולקציית הגאווה גם לקטנים, ויש לכם משפחה נעולה, מאושרת ושמחה. קדס לקטנים מציעה מצידה מבחר דגמים רחיצים, לא מחליקים, קלי משקל וקלים לנעילה ולחליצה (140 שקל).
קדס. צילום: עמירם בן ישי
ולילדות? אבזר משלים – תיקי גב "חצי מקרון" במבחר גווני פסטל, כי ב-WESHOES כבר מזמן הבינו שאופנה זה גם לקטנטנות.
ואם בתיקים עסקינן, בן-זיני מספקת בשורה מתויקת להפליא "נכנסנו לעולם התיקים, כי לטעמנו היו חסרים פתרונות. למשל - לאנשי עסקים, בשבילם יש לנו קולקציה מיוחדת לטיסות קצרות וארוכות, גם מזוודות במבחר גדלים (כסט או כמזוודה בודדת). לנו כיצרנים חשוב להבין מה הצרכן רוצה, ומתוך זיהוי הצורך והידע שצברנו החלטנו להפוך מיבואן ליצרן".
WESHOES קולקציית קיץ 2019. צילום: שי יחזקאל
בגזרת הנעליים, הטעם הישראלי נלקח בחשבון, ומה שלא תמצאו במדינות של מקום שני באירוויזיון 2018 והלאה, תמצאו פה בישראל. למשל: תיקי גב, תיקי עסקים, למחשב הנייד ועתידים להגיע דגמי "ולנטיני" – פאוצ`ים, הלהיט התורן שייכרך לכם סבב המותניים, לתפארת הארנק והפלאפון הזמינים במידית.
בקיצור, לא נותר לי אלה להמליץ לאתר את הדגם הנבחר, לנעול ולהינעל על הטרנדים והחידושים שיעטרו את כפות הרגליים בדרך המדליקה ביותר, וכן, גם את הכתפים באיזה דזיגואל שווה שיונח עליהן.