מאת: נסייניות מערכת SPOT it
צילום: וולף
ניאופרם מוצרי צריכה הרחיבה את מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור, בהשקת קטגוריית טיפוח למתבגרים הכוללת מגוון של מוצרים שפותחו בכדי לתת מענה לצרכים השונים והייחודיים של עור הפנים של צעירים.
היצרנית: "כל מוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC, רכיב ייחודי בעל תכונות התומכות בטיפול בעור מעורב עד שמן. הפיקוסכריד AC הוא שילוב ייחודי של רכיבים המופקים מאצה בשם Laminaria Digitata יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ. הרכיב תכליתו לאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור, לטהר ולהרגיע את העור, כמו גם למשפר את מראהו.
הסדרה כוללת 5 מוצרים: מסכת חימר מנקה וסופחת שומנים לטיפול ולניקוי יסודי של עור מעורב עד שמן, סבון פחם פילינג לניקוי יומיומי לעור פנים מעורב עד שמן, קצף לניקוי הפנים, תכשיר טיפול יום נקודתי בדמות ג`ל שקוף, הסופח עודפי שומן ולחות וכן תכשיר לטיפול לילה נקודתי המכיל רכיבים התורמים לאיזון הפרשת הסבום ולטיהור העור".
מחיר: מסכת חימר- 79.90 ₪. סבון פחם פילינג - 59.90 ₪. קצף לניקוי הפנים- 64.90 ₪. טיפול יום נקודתי - 49.90 ₪. טיפול לילה נקודתי - 49.90 ₪, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "כנערה שנושקת לגיל 16, כל פצעון סורר בפרצופי (ויש לצערי עשרות כאלו), זכה ליחס מועדף. אינספור ימי שיטוט אחרי חיפוש הפורמולה המנצחת לפצעי הבגרות, גרם לי להודות: מה שלא אעשה, הפתרון כנראה טמון באורח חיים תזונתי שפוי יותר. לא עוד מנות פלאפל עם צ`יפס מנופח ונוטף שמן, ולא עוד גלידה שוקו-וניל בכמות חסרת פשרות. אבל היי אני כולה נערה - ואי אפשר הרי בלי כל הטוב הזה...
את המענה הפאסיבי בעיקרו, מצאתי בסדרת הטיפוח החדשה של ד"ר עור. כל מה שנדרש זה לפתוח את הפיה, להוציא כמות רצויה, למרוח לחכות שיתייבש, להשהות, ולשטוף. ואלו התוצאות: בדומה למשחת שיניים (בקרם הלילה) הריח של מנטול, המרקם קרמי לבן ודליל ועם המגע על העור מורגשת תחושת בעירה קלה וקרירות מרעננת. כתם לבן מסמן ללא עוררין את מיקומם של הפצעונים הסוררים. יצוין כי מדובר בסוג התכשירים שמרגיש נח יותר להיות "מוכתמים" איתם מול 4 קירות הבית הפרטי - מורחים ישירות על הפצע המודלק ומשאירים עד לבוקר.
באשר לקרם היום, צבעו תודה לאל, שקוף. יתרון מבורך שמאפשר שימוש גם מחוץ לבית. הניחוח מזכיר סירופ (מסוג זה שהילדים אוהבים לקחת) ומורגש שמדובר במוצרים בהשראה רפואית. מודה, מרקם העור משתפר וכעבור מספר ימים אני בהחלט יכולה לציין שיש שיפור".
ציון: 9.5
צילום: סטודיו קרול מישר
חברת מורז צמחי מרפא, השיקה סדרת מגני שפתיים צמחיים בטעמי רימון, הדרים, דובדבן, וניל ומנטה.
היצרנית: "השפתונים מכילים שעוות דבורים, ללא פראבנים ו- SLS. סדרת השפתונים מיועדת לסייע בהגנה על השפתיים מפני הרוחות העזות ושאר פגעי מזג האוויר ובנוסף מסייעת בטיפול בעור העדין של השפתיים במצבי יובש, סדקים, קילוף ופציעה".
מחיר: 14.90 ₪ ל-4.2 גרם, ברשתות הפארם, בבתי הטבע, בקופות החולים ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "לאחר ניסיונות לצלוח את החורף עם שפתיים נטולות לחות, בי נשבעתי ששפתון הבאלם הוא הצמוד החדש שלי. הוא קומפקטי, מסוג המוצרים שקל להכניס גם לתיק ולא דורש מראה זמינה כדי לדייק איתו.
ברוב הימים אני חובבת "FREE STYLE" ונטולת איפור פנים, כך שהשפתון של "מורז" בא בדיוק בזמן. מריחה בודדת אכן סייעה, כנדרש, אך טעם השפתון מורגש מדי לטעמי, וכך הוא עבר לשימושו של בן ה-6.5 שלי, שאהב כל מריחה שלו.
אם להודות: תכשירי מבוגרים שמתחבבים על ילדים זוכים לפחות עידוד מבחינתי, אך הפעם הנסיבות מקלות ונעתרתי לתלמיד כיתה א` הפרטי שלי למשוח מהשפתון הזה על השפתיים היבשות שלו. ובמבחן התוצאה? השפתון אכן לחלח והחליק את מרקם העור בשפתיו ואני מצידי רגועה עד לחזית החורף הבאה".
ציון: 9
צילום: רייבנבך
המותג לוריאל פריז, השיק את COLORISTA - איפור לשיער במרקם ג`ל בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי, אלא לספק צבע שיער המפגין הצהרה עוצמתית של צבע.
היצרנית: "הסדרה כוללת 15 צבעים נועזים של צבעי שיער במרקם ג`ל, הנשטפים בחפיפה. הגוונים מחולקים ל-2 קטגוריות: 8 גוונים נועזים המתאימים לשיער חום ו-7 גוונים המתאימים לשיער בלונדיני. בין הגוונים האופנתיים: צבע פטל, נחושת, ורוד כהה, סגול כהה, סגול שזיף, כחול, ירוק, לילך, ורוד פודרה, אדום ועוד".
מחיר 34.90 ₪ ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "פורים מתקרב בצעדי ענק, ובגיל 43.5, ההתרגשות שבי מופנית לשדרוג התחפושת התורנית של בן ה-6.5 שלי. באשר לתחפושת הפרטית שלי - מקסימום כובע וקישוט סמלי בשיער. לכן, כשהגיעה ערכת צבעי השיער של לוריאל פריז, פתרתי לעצמי ברגע 90% מקושיית התחפושת. הגוונים המטאליים משתלבים בטבעיות בשיער, יש 8 בערכה - 4 מהם לגוון חום כהה, 4 מהם לצביעה על בלונד.
מרחתי מהאדום ורוד ומהכחול על קצות הפוני ועקבתי אחר ההוראות: כעבור 10 דקות השאלתי מייבש שיער משכנה, והתוצאה הייתה עדינה, אפילו מדי. פחות בולטת ממה שקיוויתי. דווקא בעקבות זה ניסיתי בשנית, קשת של צבעים מהמגוון, והפעם בהחלט נוצר "טוויסט" מעניין בהופעה, לנועזת - דרגה-2 שבי.
כחובבת שנות ה-80 (לועזי) במיל`, על כל עגילי החישוק והפאנק בשיער, המרד היחיד שחלמתי למרוד הוא דרך קשת צבעי השיער. וכשזה בא בשנות ה-2000 בריח יוקרתי ומעודן כשהתכולה בשפופרת ניתנת לשימוש חוזר (גם לאחר הפתיחה) והגוונים מחמיאים וסולידיים (לפחות על גוון שיער כהה) - זה קולע בול למטרה.
הגשת הערכה (8 צבעים) מעניינת ומרשימה: כדוגמת מגש פיצה, סטייל צבעי שיער, לכל שפופרת מקום הכבוד משלה ואפשרויות הגיוון והמשחק רבות הן. אפשר ורצוי לנסות, בפרט כי מדובר בצבע "סינדרלה", כזה שיורד אחרי חפיפה בודדת, שמחזירה בבטחה את הגוון הטבעי לבוהקו".
ציון: 9.5
צילום: מוטי פישביין
המותג כיף, השיק סדרת תחליבי רחצה בניחוחות של גלידה: קרם עוגיות, שוקולד תפוז, קרמל מלוח, מרנג לימון, מרשמלו וסוכריות ג`לי - בפורמולה מועשרת בלחות.
היצרנית: "סדרת תחליבי הרחצה מתאימה לכל סוגי העור ומועשרת בחמאת שיאה, ויטמין E ואלוורה".
מחיר: 12.90 ₪ ל-700 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "ציור של גלידה ושאר מתוקים תמיד משובב את הנפש, גם את זו הפרטית שלי. בעודי מקנחת את מסע הקניות הידוע-מראש שלי, נחתה מול עיניי סדרת תחליבי הרחצה החדשה של כיף, ומבלי להסס שלפתי ניחוח בהשראת הטעמים השובבים: גלידת מרשמלו.
האמת שרציתי לדגום את כולם, וכשהצטרף בהמשך ניחוח "גלידת סוכריות ג`לי" לא הייתה מסובנת יותר ממני בעולם. נכון שהבן שלי, תלמיד כיתה א`, יותר מיועד לניחוחות המקפיצים, אבל אני, אמא שלו, מרגישה סוג של "מנטרה" חיובית בכל הנוגע לתמונה של סוכריות צבעוניות באמבטיה, וגלידה בגביע ומרשמלו.
סוף סוף עולם הממתקים חובר למקלחת, ויש גלידת חורף אמיתית ונדיבה (750 מ"ל). ובמבחן הריח וה"טעימה"? ובכן, שמחנו לגלות שהניחוח משמח ומצטיין בריח שמזכיר את מה שהוא מתיימר לייצג, אך לצערי יותר מעודן מבחינת הישארות הניחוח לאורך זמן ופרמטר ההקצפה, כך שמבחינה זאת הוא מרגיש יותר אידיאלי לעור של צעירי המשפחה (עד גילאי 10+). עם זאת מודה שגם לי לא איכפת לסגור את הלילה עם תמונה משמחת של החטאים האסורים, ממש ליד מברשת השיניים".
ציון: 9.5