מאת: נסייני מערכת SPOT it
צילום: יח"צ
בייגלה - אסם
אסם הרחיבה את סדרת בייגלה עיגולים והשיקה טעם בצל.
מחיר: 12 ₪, ברשתות השיווק, המזון והמרכולים ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "בשורה התחתונה? חביב ונחמד! התחושה הראשונית היא של "בייגלה בטעם בצל" במובן הטוב של הביטוי, טבילתו בגבינה (ניסיתי לאבנה קשיו של einut`s, אחלה גבינה טבעונית, אגב) החמיאה לו מאוד וגם עם טחינה תוכלו לקבל יופי של ארוחת כורסה".
ציון: 9.5
צילום: הדס ניצן פסטה אורגנית - השדה מוצרים אורגניים
חברת השדה מוצרים אורגניים השיקה סדרת פסטות מקמח כוסמין אורגני, הכוללת: פטוצ`יני, פוזילי, פנה, ספגטי, פנה טריקולור, פטוצ`יני עם תרד, פטוצ`יני עם ספירולינה ופוזילי עם ספירולינה.
היצרנית: "הפסטות עשויות מרכיבים אורגניים בלבד. משמעות הדבר היא שהפסטות נקיות משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים, מצבעי מאכל וממרכיבים מהונדסים גנטית".
מחיר: 19.90 ₪, ברשתות השיווק, המזון ובבתי הטבע ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "הירוק החדש הוא בהחלט לא הדשא של השכן אחרי הגשם. בכל מה שקשור לפסטה וסופר-פוד, ספירולינה עם פסטת כוסמין אורגנית, צובעת את חוקי המשחק החדשים. ובכלל, יש להודות, כמעט כל מוצר אורגני הוא חגיגה בשבילי.
בתחילה חשב הילד שמדובר בפסטת תרד, ואכן, על סמך מראה העין בלבד ומבלי לקרוא את הכתוביות שבמפרט האריזה, מובן לכל שמדובר באגף המאכלים הירוקים. למרות שאחוזי הספירולינה בתוצר הסופי אפסיים (1%) לעומת 99% פסטה, הצבע העז שהאצה תורמת לפאפרדלה לא שינה את טעמה – וגם בן ה-6 (שמזהה אוכל "ירוק" ממטר) אהב את הטעם הגולמי ונהנה לנשנש פארפרדלות כאוות נפשו.
הפסטה השנייה שנדגמה הועברה לאחותי, מדובר בפסטה מכוסמין ותרד, ומכיוון שהיא "מתה" על תרד, העברתי אותה לבחינתה.
לדבריה היא לא הרגישה את טעם התרד, למרות שגם במקרה זה הצבע היה ירקרק מבטיח. לפסטה היא הוסיפה רוטב של שמנת ופטריות, ובסך הכל היא הייתה טעימה לה מאד. הילדים שלה לטענתה אהבו אותה קצת פחות, אין מה לעשות, רוב הילדים לא בעד שינויים - תנו להם את הפסטה הרגילה, בלי צבעים מיוחדים והם מבסוטים".
ציון: ספירולינה עם פסטת כוסמין אורגנית - 9.5. פסטה כוסמין תרד - 8
צילום: יח"צ אצבעות עוף - עוף טוב
קבוצת עוף טוב הרחיבה את סל מוצריה והשיקה סדרה חדשה של מוצרי עוף: אצבעוף ביתי, סדרת אצבעות עוף במגוון של 4 מוצרים: בציפוי סלק, בציפוי צ`יפס, בציפוי צ`ילי וציפוי שומשום.
היצרנית: "סדרת אצבעוף ביתי כוללת מוצרים שעשויים מנתח עוף שלם אשר גדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים".
מחיר: 34.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "חיממתי את אצבעות העוף במיקרו כדקה ואז העברתי אותם לטוסטר אובן ואחרי עוד כמה דקות הוצאתי והגשתי לשולחן לשני אחים (תאומים) מורעבים. התגובות, מודה, היו נלהבות. האצבעות רכות, טעימות וקריספיות. מבין שתי האופציות שדגמנו (סלק וצ`יפס) זאת האחרונה חוסלה תוך שניות. הבאסה היחידה היא המחיר הגבוה ולא מוצדק לטעמי".
ציון: 9.5
צילום: עמית שטראוס וופל - לואקר
ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מוצרי המותג לואקר, השיקה מארז במהדורת חורף מוגבלת.
היצרנית: "המארז מכיל: 2 שקיות (250 גרם כל אחת) של קוביות וופל קואדרטיני במילוי קרם אגוזי לוז או במילוי קרם שוקולד + כוס תרמית".
מחיר: 29.90 ₪, ברשתות השיווק, המזון והמרכולים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "כחובבת פרסומות נוסטלגיות, משפט המחץ "לואקר זה טעים לואקר זה מדהים" - הוא מהאמינים שיש אפילו בשנת 2019, כשכל ביס מקוביות הוופל הפריך במילוי קרם אגוזים דורש אחד נוסף.
במבחן הטעימה: "טעים" ו"מדהים" זוהי הגדרה מדויקת להרמוניית הטעמים הייחודית של המותג. על אף שיצרני המתוקים לומדים לייצר חטיפים במנות אישיות יותר, עדיין נותרה חברת "לואקר" כמעט לבדה עם רעיון המיני-וופל, מנת סוכר שפויה בגודלה, שמתאימה גם לילדים.
המורכבות מתוקה אף היא: גם לבן הפרטי שלי, קשה היה שלא "לגלוש" לחופן קוביות וופל, פשוט, כי זה דורש יותר מקובייה. גם כותבת שורות אלו, חרף הניסיון לפצוח בדיאטה, נענתה לקובייה המתוקה והשוס מבחינתי היא הכוס התרמית המצורפת כמתנה למארז ומבטיחה לסייע לצלוח את הרגעים הקרים הבודדים שמנפיק לנו החורף הישראלי".
ציון: 10
צילום: יח"צ
יקבי כרמל השיקו מראה חדש לסדרת היינות SELECTED.
היצרנית: "כחלק ממהלך השקת שפה מיתוגית חדשה ליקבי כרמל, התחדשה הסדרה בלוגו חדש, המשלב עברית אנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים, והצורה האובלית שלו יוצרת מדליה בגווני זהב, המוטבעת בחלק העליון של התווית. הלוגו החדש והשפה המיתוגית החדשה עוצבו ידי הסטודיו `נאו גרופ` בבעלות פיליפ בולקיה".
מחיר: 30 ₪, ברשתות השיווק, המזון והמרכולים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "סדרת סלקטד של יקבי כרמל שינתה פנים וצבע, כמאמר השיר. כחלק ממהלך מיתוגי כולל שינתה החברה את הלוגו המוכר של סדרת היין המוצלחת שלה, הנחשבת לסדרת היינות המובילה והנמכרת ביותר בישראל.
הלוגו החדש, משלב עברית אנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים וניכר כי בבסיס הקונספט עמד הרצון ליצור שפה חדשה, אחידה, המוטבעת כלוגו בראש תווית הסדרות השונות. התקווה היא, שהשפה תאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב ברשתות השיווק. ומה אנחנו אומרים? היין טעים, הלוגו החדש מקסים והמחיר אטרקטיבי למדי".
ציון: 10