כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
מחלקת פינוק לקוחות
אחת המגמות העיקריות המאפיינות את הצרכן המודרני, היא הפרסונליזציה והיכולת להתאים את המוצרים למאפיינים האישיים שלו
■
על ההנחה הזאת הנפיקה חברת דיור אינטריורס קונספט שיווק חדש במסגרתו היא פיתחה "מדד פינוק" שנועד לתאם ציפיות עם הלקוח וכך לנווט אותו לרכישת הרהיט המיוחד והמתאים ביותר עבורו.
יפית גדסי וקנין
27/01/2019
מאת: יפית גדסי וקנין
צילום: יפית גדסי וקנין
כל אשה שאי פעם נדרשה לפקוד אירוע חשוב מצאה עצמה רוכשת שמלה חדשה ויוקרתית כזאת ש"תשב עליה בול", תחמיא לה ובעיקר תבטיח כי בצד השני של האולם לא תהיה אשה אחרת עם אותה השמלה בדיוק.
בהתאמה, יותר ויותר אנשים מוכנים לשלם סכומים גבוהים גם עבור פריטי ריהוט ייחודיים שיענו על הפנטזיות והחלומות שלהם - כאלה שיותאמו להם ולדרישותיהם ולא יוצעו באופן גורף לכולם.
אחת המגמות העיקריות המאפיינות את הצרכן המודרני, היא הפרסונליזציה והיכולת להתאים את המוצרים למאפיינים האישיים שלו. על ההנחה הזאת הנפיקה
חברת דיור אינטריורס
קונספט שיווק חדש תחת הסלוגן "רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים" במסגרתו היא פיתחה "מדד פינוק" מיוחד שנועד לתאם ציפיות עם הלקוח וכך לנווט אותו לרכישת הרהיט המיוחד והמתאים ביותר עבורו.
לאורך השנים הציגה דיור אינטריורס פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה, לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי, הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח הישראלית.
כידוע, החברה מייבאת לישראל מספר מותגים נחשבים מאירופה שהמכנה המשותף שלהם - מעבר לאיכותם הגבוהה - הוא שימת הדגש על עיצוב ייחודי ופונקציונלי, טכנולוגיה מתקדמת והתאמה לצרכים של הצרכן הישראלי.
על מנת לזקק את מכלול הצרכים ולהבטיח כי רכישת הרהיט תתואם באופן אבסולוטי לצרכן, יקבל מעתה כל לקוח שאלון שתכליתו למקם את "רמת הפינוק" שלו על "גרף הפינוק" שיצרה החברה.
בהתבסס על ניתוח השאלון ומיקומם של הלקוחות בסקאלת הפינוק האמורה - תתבקש מחלקת עיצוב הפנים של דיור אינטריורס לשדרג ולמקסם את הפינוק לה היו מורגלים עד כה ולהציע ללקוחות לרכישה פריטי ריהוט מעוצבים ופונקציונאלים שיענו כאמור על מכלול צרכיהם וטעמיהם כפי שהוגדרו מראש על ידם. זאת כמובן לצד סיוע נוסף שתכליתו להתאים ללקוחות עיצוב בהתאמה אישית מפריטי הריהוט השונים שישלימו את המראה הסופי של חללי הבית השונים שלהם.
בתמונה: מימין - שרית פינשטיין, משמאל - יפית גדסי וקנין
"דיור אינטריורס מהווה סוג של בית ומשפחה הן בעבור לקוחותיה", מציינת שרית פינשטיין, מנכלי"ת החברה. "מהמקום הזה של משפחתיות בחרנו לשדרג ולמקסם עבור לקוחותינו את רמת הפינוק המגיעה להם בזמן הרגעים הקטנים והחשובים בחיים: ישיבה בסלון בזמן צפייה משפחתית משותפת בטלוויזיה, כוס קפה ועיתון של בוקר בפינת האוכל ועוד. המוצרים שלנו עשויים מחומרי גלם איכותיים, מבוססים על ידע מצטבר של שנים, ומותאמים לשוק המקומי בהיבטים שונים, ובנוסף, נעשה בהם שימוש בטכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות המאפשרות לחוויית הפינוק אותה אנו רוצים להעניק להם להתממש בכל בית".
דיור אינטריורס: שד` גיבורי ישראל 8, א.ת פולג, נתניה. טל` 053-7931697
* יפית וקנין גדסי היא עורכת מדור העיצוב באתר, בעלת
Yafitd4u - סטודיו לעיצוב פנים
, מלבישת בתים ובעלת
מותג כריות הנוי "יפית דיזיין"
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
קוד מוצר:
15/03/2024
נסייני מערכת SPOT it
פרטים נוספים
מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
קוד מוצר:
07/04/2024
נסייני מערכת SPOT it
פרטים נוספים
מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
קוד מוצר:
09/05/2024
נסייני מערכת SPOT it
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר