מאת: יפעת דיסקין
גאיה קוסמטיקס. צילום: דנה קופל
כל מתאפרת בוודאי תוכל להעיד כי שאלת השאלות בתחום האיפור היא כיצד לאתר את גוון המייקאפ האולטימטיבי ביותר לעור הפנים שלה. אחרי הכל, עם מייקאפ כהה מדי היא עשויה להראות כאילו זה עתה חזרה מחופשה בזנזיבר ואילו עם מייקאפ בהיר מדי יש מי שעשויים לחשוד בה כי לוהקה לאחרונה לתפקיד הגיישה בסדנת חובבי תיאטרון קבוקי.
המייקאפים כידוע מגיעים בנוזל, בסטיק או באבקה ואפילו מתאפרות מנוסות מעידות שהן זקוקות לעיתים לעזרה כשמדובר בבחירת הגוון המתאים ומרקמו. גוון לא מדויק, לא רק שאינו מוסיף למראה העור, אלא רק גורע. אך לא רק על הגוון, המרקם ונוחות השימוש יישפט תמרוק המייקאפ, אלא גם על מידת חבירתו לתכשירי הטיפוח, הלחות וההזנה שימרחו מתחתיו, כמו גם על יכולתו לאחד את גוון העור, לטשטש את הכתמים ושאר מיני פגעי העור, לשוות גימור רענן וזוהר או מאט (כל מייקאפ לפי הצהרתו) וכמובן על עמידותו והיצע גווניו.
בקיצור, גם לך קשה להחליט מהו גוון המייקאפ האידיאלי עבורך? מסתבר שאת ממש לא היחידה, עובדה, לרגל יום הולדתו השביעי של המותג
גאיה קוסמטיקס, הוא השיק את בר המייקאפ הראשון בארץ שמאפשר למעשה רקיחת מייקאפ המותאם אישית למשתמשת ולעונות השנה.
גאיה קוסמטיקס. צילום: דנה קופל
הגעתי למסיבת היומהולדת שכללה כמתבקש בלונים, פינוקים ושטיח אדום ולהפתעתי נתקלתי שם לראשונה גם ב-בר. לא בר שאנו רגילים לו, אלא "מייקאפ בר" ראשון מסוגו כאמור. למעשה מדובר באב טיפוס ראשוני, שעתיד להתמקם בתשעת סניפי הרשת וכל אחת ואחד (כן, כן, היה בסניף תייר שהתעניין ברכישת מייקאפ עבורו), יוכלו מעתה להתאים לעצמם את הגוון המושלם שמתאים בדיוק רב לעורם.
אם עד כה נאלצת גם את להסתייע בעזרתו המקצועית של החבר המאפר, התפשרת על ניסיון התאמת הגוון על כף ידך או בזבזת שעות ארוכות בשיטוט באתר
findation.com בניסיון למצוא את המייקאפ שהשתמשת בו עד היום (אפשר אגב להכניס יותר מאחד) ולאפשר לאלגוריתם המשוכלל של המקוון הזה לחפש לך את הגוון המקביל בכל מוצר אחר שתבחרי, אז לא עוד...!!!
התיישבתי לי על כיסא המתאפרת מתוך החלטה מושכלת להתמסר לידיה המיומנות של המאפרת, דיילת צעירה וחיננית בעלת עור קטיפה. היפיפייה עם השפתון האדום הלוהט, התאימה לי בתוך דקות מייקאפ תוך שהיא משתמשת במברשת מיוחדת ששמה קבוקי, המיועדת כך הוסבר לי להבטיח כיסוי מושלם של הפנים תוך עיסוי נעים. מודה, לא רציתי שתפסיק, והיא מבחינתה הוסיפה סומק מינראלי ומסקרה שמככבת מסתבר בראש טבלת המכירות של המותג בחו״ל.
צילום: אתר רשמי הרעיון שעומד בבסיס ה"מייקאפ בר" הוא כמובן היכולת לערבב מספר גוונים של מייקאפ לקבלת גוון אולטימטיבי, שנכון לאותו הרגע, לאותה המשמשת ולעונה המסוימת. הבר מייקאפ בנוי בצורה כזו שכל לחיצה מהווה בעצם כרבע מהכמות, והשילוב בין הכמויות הוא שיוצר לבסוף את הגוון המושלם.
לדברי שחר גמליאל מנכ״ל גאיה קוסמטיקס, בכדי שתוכלו להתאים לעצמכן את הגוון הנכון, תאלצו להגיע תחילה לאחד מסניפי המותג לשם התאמה, ולאחר מכן כבר לא תהיה בעיה להזמין את המייקאפ אונליין (תוך ציון מספרי הגוונים והיחס ביניהם).
גמליאל אף הציג את המייקאפ המוגמר והדגים את השימוש בו תוך הצגת ייחודיות מוצר הדגל שלהם - מייקאפ המשלב לדבריו 4 מוצרים בתכשיר אחד: מייקאפ, קונסילר, פודרה ומסנן קרינה טבעי. מסתבר, שמסנני הקרינה מוצעים בכל מיני מצבי צבירה: תחליב, קרם, ומסתבר שגם באבקה, ממש כמו במייקאפ הזה, הודות לטיטניום דאוקסיד הנחשב למסנן קרינה טבעי. כשנשאל על חיי המדף של התמרוק הוא ציין כי אין לו תפוגה היות והמייקאפ הוא אבקה ולא אמולסיה שעשויה להתפרק או להתקלקל עם הזמן.
מברשת קבוקי, גאיה. יח"צ
"הרעיון למייקאפ בר נולד בהשראת אחת מאבני היסוד של המותג ה-custom made, "רקיחת המייקאפ המדויק לגוון עורה של הלקוחה בכל עת" אמר גמליאל והוסיף "בעולם הריטייל של היום המייקאפ בר יעניק חווית קנייה ייחודית ושונה שלא באה לידי ביטוי ברכישה באונליין. הקונספט מושק לראשונה בימים אלה בישראל בסמוך לתשעת סניפי הרשת ברחבי הארץ ובהמשך ייעשה בו שימוש בסניפי גאיה קוסמטיקס ברחבי העולם."
תמונות נוספות ממסיבת יום ההולדת
צילום: יפעת דיסקין צילום: יפעת דיסקין צילום: יח"צצילום: יפעת דיסקין