מאת: אורית בר שרעבי
בולגרי. צילום: רשמי
לאחרונה מסתמן כי הדוגמנית הצעירה בלה חדיד (21), שהחלה את הקריירה שלה כאנדרדוג של אחותה הסופרמודל ג`יג`י, מתקשה לרדת מהכותרות המגדירות אותה כדוגמנית המצליחה ביותר בתחום הביוטי.
לאחר שקטפה קמפיין נחשב לקו האיפור היוקרתי של המותג דיור, היא נבחרה על ידי אמן הבישום הידוע אלברטו מוראליס שרקח עבור
מותג תכשיטי היוקרה בולגרי בושם חדש - כפנים שיובלו את הקמפיין שלו.
"המוזה לבושם החדש היא האישה המודרנית, החזקה והעצמאית, אישה מלאת נשיות שלא נותנת לדבר לעמוד בדרכה", אמר מוראליס והוסיף כי חדיד, הנועזת והחושנית - מגלמת את הזוהר הרומנטי הרומי המאפיין את הבושם החדש.
"רציתי ליצור בושם חושני וחסר גבולות, מפתיע ובלתי צפוי בניגודים שלו, כזה שגורם לפנטז על עולם אולטרה חושי ממכר", הוא סיכם.
חסר גבולות? מפתיע? בלתי צפוי? נדמה כי מוראליס פגע בול!
רגע לאחר מבול התגובות סביב
תמונת הלנז`רי שהעלתה חדיד לאינסטוש שלה רגע לפני השואו השנתי והנוצץ של רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה`ס סיקרט, ובה הציגה מראה שדוף במיוחד, הצטלמה הדוגמנית גם לפרויקט "גרסה נעה" של מגזין "Love" במסגרתו תועדו מועדפי המגזין לאורך השנים וביניהם קאיה גרבר, דייוויד בקהאם, קייט מוס, משפחת אבואה, אומה תורמן וקארה דלווין.
במסגרת הפורמאט התנועתי המתועד, נתבקשו המצולמים בו לדון מול המצלמה בזהותם, לחשוף רגעים שהגדירו אותם ולהתייחס לביטחונם העצמי.
צילום: Love Magazineבסרטון הפרויקט שהעלתה חדיד לחשבונה היא נראית בגוף צנום בבגד ים מטאלי צמוד בעיצובה של נורמה קמלי, בסטיילינג רטרואי של הסיקסטיז. חדיד מצולמת בסרטון צועדת בסטודיו, מתרועעת עם כיסא, מעשנת, מפלרטטת עם המצלמה ובעיקר מספרת לצופים מתי הרגישה הכי יפה, הכי בריאה והכי מלאת ביטחון עצמי בחייה.
"זה היה בעבר הלא רחוק, לפני כשנתיים. הבריאות שלי הייתה בשיאה, האהבה הייתה איתי ומסביבי. הרגשתי בטוחה במי שאני, במקום לנסות ולחפש באחרים את מה שאני אמורה להיות".
אך אם לשפוט מהטוקבקים שהצטברו לסרטון הזה נראה שהעוקבים, לעומת בלה, הרבה פחות מרוצים ממי שהיא מעידה שהיא ובעיקר מאשימים אותה שהיא מעודדת לרזון, שהיא צריכה לאכול ולא באמת אוהבת את עצמה אם היא מרעיבה את עצמה.
"זה ממש עצוב. היא מדברת על קבלה עצמית בזמן שהיא מצטמצמת לעצמות", כתבה אחת הגולשות, "היא נראית כמו סייבורג", קבע אחר, ואחד אבחן: "היא בהכחשה. מנסה לשכנע אנשים שהיא שמחה ומלאת ביטחון בזמן שעמוק בפנים היא סובלת מהפרעת אכילה".
בלה חדיד. רשמי הבושם Goldea The Roman Night Absolute. צילום: רשמי צילום: קמפיין בולגרי
הבחירה של מוראליס וקברניטי בולגרי בחדיד אינה מקרית. חדיד כאמור כבר קטפה בעבר קמפיינים גדולים בתחום הביוטי לדיור, ולחברת האיפור נארס, כמו גם לקו האקססוריז של מקס מרה ולמעצב הנעליים ג`וזפה זנוטי. וכך, לאחר שכבר דגמנה גם עבור בולגרי את קו התכשיטים היוקרתי שלו היא נבחרה להוביל הפעם גם את הבושם של המותג.
"רציתי להעביר את היופי והמסתורין של רומא, יחד עם התחושה של האפשרויות האינסופיות בה להרפתקה לילית", אמר מוראליס באירוע ההשקה בהתייחס לניחוח החדש שרקח. "הבושם החדש מאופיין בניחוח מאסק שחור, פירות חמים, פאצ`ולי ויסמין, שהשילוב בניהם יוצר ניחוח נועז, יוקרתי ומלא תשוקה".
תווי הבושם. רשמי ואכן, הניחוח נפתח באקורד חושני ומשכר של שזיפים שחורים ופריחת תפוז, המובילים ללב פרחוני של יסמין ווניל ממדגסקר החתום באקורד של מאסק שחור, ופצ`ולי קטיפתי המעניקים את הטון החושני של הבושם.
עיצוב הבקבוק אגב, ממש כמו הבושם עצמו, מסמל את תחושת הפיתוי והוא מעוצב בשחור, חושני וכהה, כאשר צווארו מעוטר ב"קשקשים" דמויי נחש, המוטיב הידוע של המותג, המוסיפים לניחוח מגע אלגנטי.
מחיר: 449 ₪ ל-75 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.