הגרה. צילום: גיא זלצר
קולקציה שמחה לימים אפורים: החורף של הגרה
הדפסים חייתיים, מראה שכבות מוגזם, הדפסי משבצות בקשת רחבה של סגנונות ובחזרה לשנות ה-80 מהמאה שחלפה עם דגמים דמוי עור, הלורקס ואיך לא טרנד הכתפיים הרחבות אלו הם המאפיינים הבולטים של קולקציית סתיו-חורף 2018-2019 של
בית האופנה הגרה.
לכל אחת מגמת האופנה המועדפת עליה כשמונח המפתח המאחד בין כולן הוא: easy-to-wear, נשיות בולטת עטופה היטב בשכבות של נוחות וקלילות.
הגרה. צילום: גיא זלצרהגרה ממשיכה למתג את עצמה בקו אופנתי לכל הגילים ולכל המגזרים, לא עוד בגדים של "מבוגרות" או "דתיות", מה שמתאים לתיכוניסטית בת 16 יתאים בהחלט גם למגזר אחר בתנאי שיותאם לאותו מגזר, וכאמור, הגרה עושה בדיוק את זה ובצורה הטובה ביותר.
חיתוך אחר, אולי גוון רך יותר, בד נוזלי יותר, מידות גדולות, אבל בלי לוותר על הקו העכשווי. גם אם מדובר בלוק הפראי, הלקוח מהג`ונגל, או בקריצה והתרפקות על שנות ה-80 בין אם מדובר במראה הטוויד המלכותי בזכות הדוכסית החדשה ובין אם מדובר במראה המערב הפרוע בלוק המשובץ, וכל אלה, כמובן, בגזרות נוחות ובאורכים חדשים, והכי חשוב, באינטרפרטציה ישראלית, המותאמת לתנאי האקלים שלנו.
טווח מחירים: 79-599 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
העכבר של הירסט: מהדורה מוגבלת לסווטש
דמיאן הירסט, יליד 1965 הוא לא רק האמן העשיר ביותר בעולם, אלא גם דמות רבת השפעה ומקומו בהיסטוריה מובטח כמי שברא מחדש את שוק האמנות העולמי, כמעט לבדו, בצלמו ובדמותו: דמותו של האמן כליצן סלבריטאי, שוטה מוסמך ממעמד הפועלים שהצליח להגדיר מחדש את הכללים של עולם האמנות אינה שנויה במחלוקת.
צילום: אתר רשמי
שורשי יצירתו נטועים עמוק בתרבות הפופ הבריטית, כשבניינטיז היה הירסט משב רוח מרענן, מעין ביטוי של התקוממות נגד הנימוס המעומלן שאפיין את סצנת האמנות הבריטית בשעתו.
האלמנטים המזוהים עימו - נקודות, גלולות, יצורים מתים, מדפים מבהיקים, פיסות של טקסטים מדעיים - ניתן לראות ולרכוש, בגרסאות שונות, בכל רמת מחיר, ממיצב ענקי ועד ספל למזכרת.
עתה, במסגרת חגיגות יום ההולדת למיקי מאוס הנפיק האמן עבור חברת
סווטש סדרת שעונים במהדורה מוגבלת בדמותו של העכבר האהוב.
צילום: אתר רשמי
מהדורת השעונים שעיצב כוללת שעון קיר ושעון יד בצבעי שחור, אדום צהוב בשילוב כסף. מדובר בקולקציה ייחודית לאספני שעונים שמגיעה עם חתימתו של הירסט על גבי הרצועה. ואנו הישראלים מרווחים שכן 12 יחידות מהסדרה האמורה נחתו השבוע גם בישראל.
מחיר: שעון יד 599 ₪, שעון קיר 1289 ₪, בסניפי סווטש ברחבי הארץ.
אינסטבלוק ברומניה. צילום: דנה לזר
ישראל, מאחורייך: אינסטבלוק מתרחבת לרומניה
המעצב מושיק גלאמין, בעל
רשת אינסטבלוק, יוצא מגבולות ישראל, מרחיב את פריסת הרשת, ומשיק דוכן אינסטבלוק בקניון AFI בבוקרשט שברומניה. הדוכן מצטרף לרשת המונה 11 סניפים ברחבי הארץ, אתר ייעודי למכירת מוצרים בארה"ב, וסניף ברומניה המהווה דריסת רגל ראשונה באירופה. אנשי העסקים רונן ומיכל חליוה, זכייני אינסטבלוק רומניה, חגגו את המעמד.
"אני גאה ונרגש לפתוח סניף ראשון של אינסטבלוק ברומניה", מסר גלאמין והוסיף "זו נקודת דרך משמעותית ובעתיד הרשת צפויה להתרחב גם למדינות נוספות במזרח אירופה כמו פולין ופראג. בעידן הדיגיטלי בו הרשתות החברתיות החליפו את אלבומי התמונות, החיבור בין העולם הווירטואלי לעולם האמיתי הופך למוחשי ומשמעותי יותר".
צילום: יח"צ
ראפרית עם פה מלוכלך ונעלי ריבוק
קארדי בי, הראפרית הכי לוהטת בעולם, נבחרה כפרזנטורית של המותג
ריבוק.
בי, נולדה בברונקס שבניו יורק בשם בלקאליס אלמנזאר, היא בת לאם מהקריביים ולאב מהרפובליקה הדומיניקנית. לפני תשע שנים שעוד ניסתה להשלים את לימודיה בקולג` קהילתי במנהטן, נשרה אחרי שני סימסטרים בשל קשיים כלכליים. כדי לממן את לימודיה, עבדה בהתחלה בסופרמרקט של כת האמיש במנהטן, אך בגיל 19 פוטרה והפכה לחשפנית כדי להימלט מהעוני ומאלימות שהייתה בביתה. במקביל, היא העלתה סרטונים שלה לאינסטוש שם חשפה מחוויותיה כחשפנית ואף הוציאה שלושה סינגלים ומיקסטייפ שלא ממש הצליחו.
האינסטוש שלה צבר פופולריות גבוהה והפך אותה לאושיית רשת. הפריצה הבאה שלה אירעה ב-2015, כשגנבה את ההצגה בתוכנית הריאליטי של ערוץ VH1, "אהבה והיפהופ: ניו יורק מה שהכשיר את הקרקע להצלחת הסינגל "Bodak Yellow", ששוחרר ביוני אשתקד וצבר מאז כ-200 מיליון צפיות.
צילום: אתר רשמי
הכוכבת הצעירה, (25), שנבחרה להיות בין 100 האנשים הכי משפיעים בעולם על ידי מגזין TIME האמריקאי לשנת 2018, נבחרה כאמור להיות הפנים של חברת ריבוק הידועה במסורת ההעצמה הנשית שלה המעודדת נשים להיות הגרסה הטובה ביותר האפשרית של עצמן מבחינה גופנית, נפשית וחברתית.
הבחירה בקארדי בי, הידועה כמי שאינה הולכת ברוח המוסכמות, הן מבחינה אישית והן מבחינת המוזיקה שלה, אינה מקרית. ריבוק ידועה כבעלת מורשת ארוכת ימים כמשתפת פעולה עם פרסונות שמשנות את כללי המשחק ונוטלות סיכונים. כך למשל ריבוק העזה להיות מותג הנעליים הראשון, שהתחיל בייצורן של נעלי הכושר לנשים באופן בלעדי ואף הכניסה בהבלטה רבה פניהם של כוכבי היפ-הופ נועזים וחדשים למסעות הפרסום הגדולים שלה בתחילת המאה ה-20.