צילום: יניב אדרי
להתכרבל כל היום: מעילי הפוך הלוהטים של גולברי
אסתי גינסבורג המדהימה ביופייה והפרזנטורית של
בית האופנה GOLBARY התייצבה באחד מהימים האחרונים בקניון TLV שרק התחיל את הבוקר, בכדי לקבל את פני העיתונאים הרבים שהגיעו להשקת קולקציית חורף 2019 של המותג. לצידה קידמו את המבקרים התכנסו בכירי החברה ובראשם דוד, משה ויעקב גולברי, אשר בישרו למכובדים כי ממש השבוע צפויה גולברי לעבור למשכנה החדש, שבצריפין, למתחם המשתרע על שטח של 12 דונם וכולל בניין משרדים בין 4 קומות ומרכזים לוגיסטיים חדשניים.
יעקב גולברי אסתי גינזבורג ליאת אשורי ויעקב גולברי. צילום: אלעד גוטמן
הסטייליסטית ליאת אשורי הובילה את מהלך ההשקה החורפית, כשהיא עומדת ליד קולקציה מובחרת שבחרה במיוחד לבוקר הזה, והמייצגת לדעתה את הבגדים שמומלץ לנו לעטות על גופנו בחורף הקרוב. יחד איתי התבוננו בשלל הבגדים גם רווית אסף, פאולינה אלברשטיין, מיטל דה רזון, תמי מונטג, יאלנה ראלף ועוד ידועניות שהגיעו למשש את הסחורה.
למרות שעדיין חם בחוץ, החזאים צופים חורף קר וגשום, והתצוגה כללה סריגים, קרדיגנים ומעילים, שמומלץ לנו להצמיד לבגדים הקיימים במלתחה החורפית שלנו. הצבעים נעו החל ממעילים בתכלת, עבור דרך הרבה שחור - גולפים, מעילים, ז`קטים מחויטים, שמלות, וכלה בחברבורות: עדיין הלהיט הנמרי הציץ מכל מתלה בחליפות, בחולצות ובסריגים.
צילום: יניב אדרי
בין הפריטים מצאנו סריגים וקרדיגנים חלקים לצד קרדיגנים עם הדפסים של פרחים ושילובים עם תוספות דמויות עור, דמויות פרווה. חולצות סריג יפיפיות שזורות בפנינים, נראות מיליון דולר וישדרגו כל הופעה, וגם סריגים בעלי ניטים מנצנצים הצליחו לכבוש את מבטנו.
לאמיצות שלא מוותרות בחורף על שמלה, מציעה הרשת שמלות סריג עם הדפסים או שמלות חלקות, כמובן לבעלות הגוף המתאים. גם כאן חזרו הצבעים האופנתים: אדומים, סגולים, ירוקים, כחולים ושחורים.
צילום: יניב אדרי
ראוי לציון הוא ליין המעילים של המותג. כן, גם לארצנו שיש בה בממוצע יום ורבע של גשם עז שיורד דרך קבע בפורים בדיוק ביום כשהילדים מתחפשים, הנפיקה הרשת סדרת מעילים. סוף סוף קלטו שמי שנוסעת לחו"ל חוזרת עם מעיל אופנתי רך בצבעים שונים, ומציעים לנו לא לרעות בשדות זרים.
ואכן, המעילים של גולברי מגיעים באורכים שונים, הצבעים במגוון רחב, ולצד מעילי הפוך במגוון הצבעים הטרנדיים, ניתן למצוא גם קולקציה שלמה של מעילי דמויי - עור קצרצרים במגוון צבעים אופנתיים: אדום, תכלת, זהב ושחור. עוד התפעלנו ממעילים דמויי הפרווה, אף הם כמו שאר המעילים מגיעים בסגנונות שונים: מעילים ארוכים ALL OVER ועד מעילי ערב קלאסיים.
צילום: יניב אדרי
אגב, מי שמתכננת נסיעת סקי או טיול לחרמון, או כל מי שלוקחת ברצינות את הקור, תוכל להתהדר גם בכובעים ובצעיפים סרוגים, בצבעים מדליקים: כובעי צמר בשילוב פונפון, כובעים סרוגים וכובעים מאנגורה, בגזרת בארט או בגזרה מעוגלת. איתם מוצעים להתעטפות מחממת גם שאלים וצעיפים בכל הצבעים והסגנונות: אתני, משובץ, פרחוני וגיאומטרי. לדברי הסטייליסטית ליאת אשורי שהציעה לנוכחות הרבות שילובי בגדים שונים, מראה החורף הקרב לדעתה יהיה "מראה של שכבות בפריטים דקים, כשהגוונים מתכתבים ויוצרים הרמוניה".
מחירים: קרדיגנים החל מ–199.90 ₪, שמלות - החל מ-199.90 ₪, סריגים - החל מ-99.90 ₪, מעילים - החל מ-299.90 ₪, צעיפים - החל מ-69.90 ₪ וכובעים - החל מ-69.90 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
VICTORIA BECKHAM.צילום: אתר רשמי
עם ובלי ויקטוריה בקהאם
למדור פאשן ניוז יש חדשות טובות וחדשות רעות.
נתחיל באלו האחרונות, אחרי אינספור שמועות והבטחות, פרסם אמש עיתון ה"סאן" הבריטי כי להקת הספייס גירלז מתאחדת ויוצאת למסע הופעות שיערך בקיץ הקרוב בבריטניה, אלא שבניגוד למסע ההופעות הקודם של הלהקה, הפעם ויקטוריה בקהאם (פוש ספייס) ויתרה על התענוג ולא תיקח חלק באיחוד. מנגד, הבטחנו לכם גם בשורות טובות, לא? ובכן, ממש לאחרונה ציינה הפוש, האישה והסטייל האינסופי את חגיגות העשור ל-
VICTORIA BECKHAM - מותג האופנה המצליח בניצוחה (הנושא כאמור גם את שמה) בתצוגה מיוחדת בשבוע האופנה האחרון בלונדון שם הציגה גם את קולקציית אביב-קיץ לשנת 2019.
VICTORIA BECKHAM. אתר רשמי
לרגל חגיגות העשור חשפה המעצבת את 10th Anniversary T-Shirt - חולצת טי שירטס מגניבה במהדורה מוגבלת שנחתה השבוע גם לישראל, היישר למדפי
רשת FACTORY54, ומוצעת במחיר צנוע של 549 ₪.
לאדילה. צילום: שוקה כהן
משתדרגת באון ליין: אתר האופנה המחודש של לאדילה עלה לאוויר
קסטרו המבקשת להתחזק במכירות האון ליין, ובעיקר בתחום ההלבשה לצעירים השלימה לפני כחודשיים את רכישת
אתר האופנה לאדילה (LADILAׂ). עתה, השיקה החברה אתר חדש ומתקדם יותר עם פיצ`רים מעודכנים וטכנולוגיות וידאו בהשקעה של כחצי מיליון ₪. בנוסף, גייסה החברה את השחקנית ריף נאמן לפרזנטורית של האתר וזו צולמה יחד עם שי מיקה - זוכת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", מאי פתאל, עדן חלילי ודנה שיר.
"אנו שמחים להשיק את האתר החדש של לאדילה, בתמיכתה המקצועית של קסטרו", אמרה לאדי ברקוביץ` מלאדילה. "באתר החדש שמנו דגש על שילוב חווית ווידאו ונוחות משתמש. אנחנו מאמינים ששדרוג חווית המשתמש באתר הוא חלק מרכזי בפיתוח הפעילות של לאדילה בישראל".
קסטרו לאדילה - ספיר זילברשטיין, לאדילה ברקוביץ, גבי רוטר, לירן אברהם ואליחי מיסן. יח"צ
כידוע, אתר האופנה לאדילה הוקם ב־2013 על ידי ארבעה יזמים: לאדילה ברקוביץ`, לירן אברהם, אליחי מיסן וספיר זילברשטיין. החברה, שפעלה עד לרכישתה ממרתף ברמת גן, משווקת את מוצריה בעיקר ברשתות החברתיות, פייסבוק ואינסטגרם ומתאפיינת ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות מהיר כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות. לפני כחודשיים כאמור השלימה קסטרו את רכישת האתר כפוטנציאל לחיזוק הקבוצה בזירת האונליין.
אירוע אומגה בשנחאי - ניקול קידמן סינדי קרופורד אלסנדרה אמבורסיו וליו שישי. צילום: יח"צ
מתקפה אדומה: קרופורד, קידמן, אמברוסיו ושישי בשמלות אדומות
מותג שעוני היוקרה אומגה, חגג השבוע בשנחאי, אירוע נוצץ בניחוח הוליוודי, שחשף לראשונה את אוסף השעונים "קונסטליישן מנהטן" בהשתתפותן של אורחות הכבוד ההוליוודיות: סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי.
את האירוע פתח נשיא אומגה העולמי רינאלד אשילמן שמסר: "יש לנו מזל שארבע החברות הקרובות של אומגה כאן איתנו יחד: סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי. כל אחת מהן מייצגת יופי, תחכום ומצוינות המתכתב עם אוסף השעונים החדשים".
צילום: יח"צ"אני מכירה את אומגה מזה זמן רב וזה מותג שאכפת לו מאיכות המוצר. שעונים אלה נעשים במיוחד עבור נשים והם הצליחו להסתגל ולשנות בצורה מתוחכמת ואלגנטית ביותר", אמרה ניקול קידמן לאורחים, בעוד שחברתה סינדי קרופורד מסרה כי היא רואה כיצד האוסף של השעונים התפתח בעשורים האחרונים והיא מתרשמת תמיד מהעיצובים החדשים שלו. "אומגה זה שעון כל כך קלאסי, אבל הדגמים החדשים הללו מוכיחים עד כמה הוא רלוונטי גם היום".
הערב המיוחד הסתיים בהופעה מוזיקלית של הפסנתרן סטיבן רידלי, ובחשיפת קמפיין הקונסטליישן החדש של המותג.
מחיר: החל מ-14,000 ₪ ועד שעונים בשילוב זהב ויהלומים שיעלו 59,000
₪.
פיסטאש. צילום: יח"צ
פיסטאש: מסר אופנתי בועט
מעצב האופנה שי פרץ, השיק קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג
פיסטאש שבבעלותו.
פרץ (40) השיק את המותג שלו לפני חמש שנים. הוא גדל בעיר הדרומית דימונה לאב חייט שהיווה מודל לחיקוי והשראה. לאחר שירותו הצבאי הגיע פרץ לתל אביב ותר אחר מוסד להשתלם בו מקצועית בתחום האופנה. עם זאת, את הכלים הבסיסים לעיצוב רכש בפריז. עם שובו ארצה החל לעבוד בבתי אופנה שונים ולפני כחמש שנים בחר לצאת לראשונה לדרך עצמאית והשיק את "פיסטאש" – מותג עצמאי הקרוי על שם בן זוגו בעשור האחרון, שפרץ עצמו חתום על כל עיצוביו, בעיקר שמלות ערב.
פיסטאש. צילום: יח"צ
בימים אלה, השיק המעצב קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועט. הקולקציה האמורה שאבה השראתה כמתבקש משבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ לאחרונה. הטרנדים העולמיים, יחד עם המציאות הארצישראלית המורכבת, משתלבים זה בזה בסינרגיה מושלמת ויוצרים קולקציית דה ז`ה וו, המבוססת על אמירות אופנתיות מהאייטיז יחד עם מוטיבים בולטים של העצמה נשית.
פיסטאש. צילום: יח"צ
בצילומי הקמפיין השתתפו שתי נשים המשקפות את הישראליות – ערביה וישראלית – במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים. המסר של הקולקציה נועד לדבריו של פרץ "לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות", וזה נבע לשיטתו מהשפעת הקמפיין הויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #metoo בעובדה שפריטי האופנה בחתימתו משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.
פיסטאש - דיזינגוף 213 תל אביב, 03-6412266.