שמונת הדוגמנים של הרגע (צילום: יח"צ חו"ל)
בתזמון מושלם וממש בסמוך לחשיפת קמפיין Topshop IT של הרשת הבריטית בו לקחו חלק "שמונת הדוגמנים של הרגע" ("ווג") ובניהם אנוואר חדיד (אחיהן של ג`יג`י ובלה), פרסלי גרבר (בנה של סינדי קרופורד ואחיה של קאיה), דאקי ת`וט והכוכבת המקומית שלנו סופיה מצ`טנר, קיימה נציגות המותג בארץ אירוע חשיפה להשקת קולקציית סתיו-חורף 2018-19, המציעה אופנה טרנדית.
העובדה שהקולקציה האמורה של
רשת טופשופ מתחדשת בדגמים חדשים המגיעים לחנויות פעם בשבוע, מעבירה מסר מאד ברור - ברשת מתאמצים להדביק את הטרנדים האופנתיים.
הבגדים שהוצגו בחנות המותג הענקית בקניון רמת אביב, נועדו לקהל לקוחות מגוון: כך ליקטה עיתונאית חרוצה שלצידי בגדים לבתה בת השש עשרה בעוד שאני התעלפתי כשמצאתי את הג`ינס האולטימטיבי, מדובר בג`ינס "BOYFRIEND" מהמם בסגירה של כפתורי מתכת, התשובה המתבקשת לתקופת הפוסט-סקיני שמביט עלי ממש עכשיו מהארון הפרטי שלי.
עוד למדנו, שהרשת מביאה בגדים לנשים בעלות מבנה גוף קטן (PETITE) ולנשים שמקפידות על שלוש ארוחות ביום ונישנושים בין לבין.
טופשופ קולקציית סתיו - חורף 2018-19. (צילום: יח"צ)
צליל שחורי, מנהלת השיווק ברשת הבהירה לנוכחים כי החורף הזה, בחרה הרשת לחלק את צבעי הבגדים לשתי פלטות צבעים – חמה וקרה. החמה כוללת כמתבקש גווני בורגנדי, חרדל, כתום וחום עם היילייטים של שחור, לבן וקרם, והקרה בגווני כחול עם היילייטים של שחור, לבן, קרם ואפור. עוד הוסיפה שחורי וציינה, כי "הבדים, החל מבדי קורדרוי, עבור דרך בדי צמר וכלה בפרוות, מרככים את המראה המחויט, וגם פרטי העור ה"קשוחים" מרוככים על ידי שילוב עם גזרות נשיות".
בלטו מאד בתצוגה הדפסי משבצות (במיוחד משבצות סקוטיות המוצעות בשלל צבעים), נקודות ופסים המופיעים על גבי שמלות וחולצות אריג, וסריגים בטקסטורת "ריב". המעילים הפרוותיים היפים במראה סמארט-קז`ואל, מתכתבים נפלא עם מכנסיים מחויטים וגבוהים, ועם חולצות רכות. הרשת אף מציעה חליפות הנלבשות עם חולצות טי שירט המגיחות מתחת, סריגים כבדים מעל למכנסיים בגזרה ישרה ומעילים מחויטים. בגזרת הנעליים והאקססוריז מצאנו תיקי "קרוס בודי" ותיקי צד נשיים בשילוב אבזמים מיוחדים, בצד תיקי פרווה בכל הגדלים והמגפיים שמוצעים בקולקציה הם בגובה הקרסול, בעוד מרבית מנעלי העקב - הן בעלות שפיץ מחודד.
טופשופ קולקציית סתיו - חורף 2018-19. (צילום: יח"צ)
עיצוב מיוחד הנקרא GRAND ESTATE מציע הדפסים פרחוניים, סריגים צ`אנקיים בעלי טקסטורות ריב מוגזמות. כל אלה בעיצוב של גווני ורוד, בורדו וירוק. ליין אחר שמציגה הרשת נקרא גיק-שיק והוא מציע ביגוד בשכבות, הדפסים של פרחים כהים ומשבצות. אלה, לצד מעילי פרווה בסגנון וינטאג` וסריגים עם צווארונים גבוהים, חליפות קטיפה וקורדרוי, וסריגים וסווטשירטים כבדים בגזרת אוברסייז- יוצרים מלתחה בולטת בייחודיות שלה.
לנשות ה"אוברסייז", מציעים ברשת להוסיף למראה מגפיים שטוחים עם אבזמים ואלמנטים נוספים של מתכת, או נעליי סניקרס וכובעי BAKER BOY. אלה מופיעים בשילוב הפאוצ`ים שנחשבים כיום ללהיט. בגזרת הג`ינסים – הסקיני עדיין קורץ למכורות, אם כי המציאות כבר מאותתת לנו כי לג`ינס ולמכנסיים נוספים בגזרות ה-BOYFRIEND האהובות המגיעים ביחד עם מעילי PUFFER, מכנסי יוטיליטי וקארגו- יש סיכוי רב להתחבב על הקונות.
טופשופ קולקציית סתיו - חורף 2018-19. (צילום: יח"צ)
מגוון נוסף שמציעה הרשת, הוא ה-CLAN CLASH: הבגדים בהדפסים של פרחים מוגדלים, משבצות – הטרנד הכי טרנדי השנה - ופסים. חלקם מחוברים יחדיו בטלאים. בין הבגדים איתרנו גם כאן סריגים צ`אנקיים בעלי תיפורים ענקיים וטקסטורת "ריב" מוגזמת משולבים בקורדרוי שחור, לצד חצאיות ומכנסים במכפלות א-סימטריות. עוד בחנויות ג`קטים מצמר מעילי עור ופרווה, שמתכתבים נפלא עם מכנסים במשבצות פאנקיות בצבעי כתום ואדום.
טווח מחירים: חצאיות - 699.90-59.90 ₪, שמלות - 1,169.90-69.90 ₪, ז`קטים - 479.90-249.90 ₪, מעילים - 1,299-249.90 ₪, סריגים - 429.90-99.90 ₪, נעליים - 629.90-69.90 ₪, תיקים - 489.90-49.90 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
דגמים יפים נוספים שתוכלו למצוא בקמפיין Topshop IT
סופיה מצ`טנר בטופשופ (צילום: יח"צ חו"ל) אנוואר חדיד (צילום: יח"צ חו"ל) האיט-גירל הלוהטת דאקי ת`וט. יח"צ הבן של סינדי קרופורד והאח של קאיה. פרסלי גרבר (צילום: יח"צ חו"ל) קמפיין Topshop IT