גולברי. צילום: יניב אדרי
ננצח את סרטן השד - אנו חזקות יותר יחד
כאופטימיסטית מושבעת, גם כנגד המצקצקים על בחירתי לראות את החיים בוורוד, בירכתי על היוזמה השימושית של חודש אוקטובר ברשת
"גולברי" בצורת גופיית טי-שירט לבנה בכיתוב וורוד "חיה בסרט ורוד".
המסר, מסתבר, עמוק יותר: עם חודש המודעות לסרטן השד (חל באוקטובר), ייצרו בגולברי מגוון פריטי לבוש בהשראת הצבע הוורוד שמסמל את המאבק. חולצת ה-T האלסטית (92% ויסקוזה, 8% לייקרה, 79.90 ש"ח) מתהדרת במרקם בד אוורירי ומפנק, כבגד הראוי לגופנו. ואכן, במטרה לעודד נשים לבדיקה עצמית שיכולה להוביל לגילוי מוקדם מציל חיים, הכיתוב על פריט לבוש יומיומי כל-כך, מסוג החולצות שמספיקה הליכה בודדת ברחוב כדי להעביר את המסר שבהן, זוהי דרך נוספת ופוטוגנית להעלות את המודעות.
מוצרי הקולקציה הוורודה. יח"צ
החולצה, שנחה באופן מחמיא על אזור הגוף שאליו מכוונים הזרקורים, מדגישה בגאון את הערך של שמירה על היקר לנו מכל – גופנו הפרטי. והמסר, המתנוסס בגאון בחזית החולצה, "חיה בסרט ורוד", אחיד לכל הנשים: האופטימיות, הבריאות, המחלימות, והנלחמות. לביאות היינו ותמיד נהיה, אחת בשביל כולן, וכולן בשביל אחת. וכשיש מי שיצר לנו כבר חולצה עם המסר העיקרי, מי אנחנו שלא נלבש אותה כדי לעודד את אחיותינו באשר הן.
יצוין כי 30% מהכנסותיה של הקולקציה הוורודה יועברו לאגודה למלחמה בסרטן לקידום המאבק בסרטן השד.
מחירים: חולצה "חיה בסרט ורוד" - 79.90 ₪, שמלה - 349.90 ₪, ארנק - 59.90 ₪, ג`קט - 249.90 ₪, כפפות - 79.90 ₪, מטרייה - 69.90 ₪, צעיף - 99.90 ₪, תיקים - 119.90 ₪ - 149.90 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין.
צילום: לנס הפקות
איך שגלגל (וָורוֹד) מסתובב לו
הגלגל הענק בלונה פארק גני התערוכה בתל אביב, הואר באור וורוד במסגרת יוזמה עולמית להעלאת המודעות לסרטן השד. כידוע, במסגרת הקמפיין מוארים אתרים לאומיים והיסטוריים ברחבי העולם והלונה פארק הישראלי מצטרף לכ-200 אתרים נוספים ברחבי העולם, שיוארו גם הם בוורוד במהלך החודש הקרוב ובניהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד.
מאחורי היוזמה עומדת
האגודה למלחמה בסרטן בשילוב עם
קבוצת "אסתי לאודר" שמקיימת את הקמפיין זו השנה ה-16. לדברי המארגנים, מדובר בדרך דרמטית להפיץ את מסר הצלת החיים, במטרה להעצים ולחזק מיליוני נשים בכל מקום.
"קבוצת אסתי לאודר פועלת להעלאת המודעות לסרטן השד מזה 16 שנה. מטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. אנו שמחים על הארת הגלגל הענק בלונה פארק גני התערוכה השנה, שנראה ממקומות רבים בגוש דן ובנתיבי איילון ויכול להוות תזכורת ממשית לאלפי נשים ללכת להיבדק", מסר אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל .
ג`ון ד` איידול יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס, דונטלה ורסצ`ה וג`ונתן אקרויד, מנכ"ל ורסאצ`ה. צילום: ראהי רזוואני
התלבש עליו: המעצב מייקל קורס רכש את ורסאצ`ה ב-2.12 מיליארד דולר
הרכישה האמורה היא בבחינת מיזוג של אחד השמות הנוצצים ביותר בעולם ההוט קוטור אל תוך קונגלומרט אמריקאי הידוע במוצריו היוקרתיים מצד אחד, אך השומר על רמת מחירים נגישה באופן יחסי. ענקית ההשקעות Blackstone Group, המחזיקה ב-20% ממניות המותג האיטלקי ורסאצ`ה, מכרה את החזקותיה בעסק כחלק מהעסקה הכוללת.
מנכ"ל בית האופנה מייקל קורס, ג`ון איידול, מסר כי דונטלה ורסצ`ה שמנהלת את ורסצ`ה מאז שנרצח אחיה ג`יאני, שהשיק את החנות הראשונה של המותג בשנת 1978 במילאנו, תמשיך להוביל את החזון היצירתי של המותג, והוסיף כי רכישת ורסצ`ה היא ציון דרך חשוב עבור החברה. "הרכישה של ורסאצ`ה מהווה ציון דרך חשוב עבור הקבוצה שלנו.
ורסאצ`ה הוא מותג אשר נוסד בשנת 1978. במשך למעלה מ -40 שנה, ורסאצ`ה ייצגה את התגלמות יוקרת האופנה האיטלקית, עדות למורשת הנצחית של המותג. אנו שמחים לצרף את ורסאצ`ה כחלק ממשפחת מותגי היוקרה שלנו, ואנחנו מחויבים להשקיע בצמיחה שלה. עם המשאבים המלאים של הקבוצה שלנו, אנו מאמינים כי ורסאצ`ה תגדל ליותר מ -2 מיליארד דולר בהכנסות. אנו מאמינים כי כוחם של המותגים מייקל קורס וג`ימי צ`ו, יחד עם רכישת ורסאצ`ה, יסייעו לנו להמשיך ולצמוח בשנים הבאות ולהמשיך להציג גידול בהכנסות ועלייה ברווחים".
דונטלה ורסצ`ה, מצידה כינתה את הרכישה כ"רגע מרגש מאד, שיאפשר למותג ורסצ`ה לממש את הפוטנציאל המלא שלו". עוד הוסיפה דונטלה וציינה: "למעלה משני עשורים מאז התחלתי להוביל את החברה יחד עם אחי סנטו ובתו אלגרה, אני גאה כי ורסצ`ה נותר חזק מאוד הן באופנה והן בתרבות המודרנית. ורסצ`ה היא לא רק מילה נרדפת לסגנון האייקוני והבלתי מובחן שלה. סאנטו, אלגרה ואני מכירים בכך שהצעד הבא יאפשר לורסצ`ה להגיע לפוטנציאל המלא שלו. כולנו נרגשים מאוד להצטרף לקבוצה בראשות ג`ון ד` איידול, שתמיד הערצתי כבעל חזון וגם כמנהיג חזק ומלא תשוקה.
אנו מאמינים כי להיות חלק מקבוצה זו חיוני להצלחה ארוכת טווח של המותג. התשוקה שלי מעולם לא הייתה חזקה יותר. זהו הזמן המושלם עבור החברה שלנו, אשר מעמידה יצירתיות וחדשנות בליבה של כל הפעולות שלה, כדי לגדול. סנטו, אלגרה ואני נהיה בעלי מניות בחברת Capri Holdings Limited, זה מוכיח את האמונה שלנו להצלחה ארוכת הטווח של ורסצ`ה ומחויבות לקבוצת היוקרה העולמית החדשה" ובתוך שכך הציגה דונטלה בשישי שחלף את קולקציית אביב-קיץ 2019 במהלך שבוע האופנה שהתקיים במילאנו.
צילום: יח"צ
קנה שעון - קבל בקבוק תרמי
מותג השעונים האיטלקי D1 MILANO, יוצא במבצע: קונים שעון לגבר או לאישה, ומקבלים בקבוק תרמי של מותג המטיילים K2M - במתנה!
הבקבוק התרמי שומר על משקה קר למשך 24 שעות ומשקה חם למשך 8 שעות, שווי הבקבוק- 180 שקל.
המבצע יערך ברשת
חנויות אימפרס ובחנויות המורשות עד ה-30.10 או גמר המלאי.
צילום: גיפטד
לנצוץ כמו כוכבת: טבעות הצ`רמינס של גיפטד
טרנד המיקס אנד מאץ` כובש כל אצבע באשר היא: CHARMIN`S -
קולקציית הטבעות מבית GIFTED לשנת 2018-19, מציעה מבחר של 131 טבעות, שמשתלבות באופן מושלם במאות צירופים זו לצד זו. הן עשויות מפלדת אל חלד, מצופות בזהב (לסוגיו), כסף ובמרקמים שונים, ומחמיאות באופן יוקרתי ועדין גם לסרבנית טבעות (כמו כותבת שורות אלו).
לצד אקססוריז משלימים (גם לבית ולמטבח) תמצאו באתר המקוון ובחנות GIFTED בנס-ציונה מגוון מוצרים שימושיים ומעוצבים שכיף ללבוש, לענוד ולחבוש.
צילום: גיפטדבעונה שבה הסתיו משליך עלים על המדרכות וכוננות החורף כבר בשיאה - זה הזמן לשלוף את אקססוריז לעונה הקרה ולהתעדכן בטרנדים החדשים, שמציעה בין השאר חנות "גיפטד" (מתחם ישפרו - נס ציונה) למוצרי שוק קיימים, בעיצוב מקורי ומשמח.
מדובר בסוג החנויות שדורשות "לפשפש" ולדוג את הפריטים האישיים האהובים עלינו, כמו בהתאמה אישית. יש בה נעליים שיקיות מעוצבות לצד מטחנת מלח ופלפל דמוי קקטוס לצד מארז מיניאטורי של חד-קרן (לבנות המין היפה הצעירות) ותגי מזוודה במגוון הדפסים מקוריים שגם בלי לטוס יהיה חשק להצמיד אותם למזוודה.
ועבורי, ששיטת שילוב האביזרים לכדי הרמוניה מופלאה קורצת ובענק, כן, כן, במיוחד בשביל קיבוצניקיות במיל` הם המציאו את טבעות הצ`רמינס המעודנות להפליא שמזמינות לשנות ולהשתנות כמו שמכתיב מצב הרוח וה"MOOD". חידוש היא מילת המפתח של הקולקציה הזאת שכל טבעת מהמבחר שבה חיה בשלום עם אחיותיה להיצע.
צילום: גיפטדהקולקציה, שמיוצרת באמסטרדם, מציעה מגוון דגמים כך שכל אחד עלול "להיתפס" באצבעו ובטעמו.
כמתהדרת בשתי טבעות מההיצע, בנוסף להתאמתן המושלמת לאופי של העונדת ואצבעה (נטולת טבעות כדבר שבשגרה) אוכל לספר כי הן בלתי מורגשות בעליל, יתרון נפלא שבזכותו יהפכו לטבעות הקבע, הראשונות, הדקות והמחמיאות בהיסטוריית 43 שנותיי.
כמו כן, כעקרת בית שסבון הכלים לא זר לידיה בשעות אחה"צ ומארגנת בתים בשעות האור, העובדה שהטבעות על בסיס פלדת אל-חלד הופכת אותן לכשרות לענידה 24/7. סדר ענידתן גמיש ומזמין לשנות את סדרי הענידה בכל רגע, הודות לקומבינציית MATCH & MIX וזאת לצד כאמור 131 דגמים שמזמינים ליצור מגוון שילובי-ענידה, כולם הרמוניים להפליא.
אגב, זה מחמיא גם בצורת טבעת דגם BASE זהב ורוד, ומוכספת בעלת טקסטורת זוויות (הנבחרות), וביחד זה נוכח יותר, בדרך האצילית, השקטה והייחודית שכל חובבת טבעות תוכל ליצור בשלל קווי אופי ושילובים, שידייקו את הביטוי לאישיות באשר היא.
אדי כלאב. יח"צ
שופוני: השנה היריד חוגג עשרים
ב-18-19 לאוקטובר יתקיים ביפו
שוק הנעליים "שופוני", בפעם ה-20 מאז הושק ויציע הנחות בגובה 20% ומעלה. מה שהתחיל כאירוע קטן-היקף שנוצר בתחילת דרכו בזכות שיתוף פעולה בין בעלת חנות הנעליים `אימומה` (עתליה הושע) למעצבת הנעליים `אוליב תומאס` (מיה לוי), הפך כידוע ליריד מורחב והשנה יארח היריד את מיטב מעצבי הנעליים והתיקים עם הנחות מיוחדות לשופוני.
ביריד הקרוב ישתתפו: bottega bash ,MESH ,POLA V ,ABRAMEY ,AMRIA ,Norman & Bella ,Olive Thomas ,IMELDA ,ELLEN RUBEN ,SHANI BAR COUPLE OF ,STUDIO NOON ,BAR SHANI ועוד.
שופוני – נמל יפו, מחסן 2 – כניסה -10 ₪.
ימים ושעות: יום ה` 18/10 16:00-22:00, יום ו` 19/10 09:00-18:00.
צילום: דניאלה
איפור בשבוע האופנה: איליינר צבעוני לצד גליטר מהניינטיז
בעונה ה-19 כנותנת חסות בשבוע האופנה בניו יורק, חשפה חברת
מייבלין ניו יורק את מראה האיפור החדש וההשראות שלה לצד מעצבים צעירים ומבטיחים, ולצד כישרונות בולטים בתחומי היופי והאופנה.
מייבלין ניו יורק פיתחה ועיצבה לשבוע האופנה חווית איפור נגישה ביותר של °360 באמצעות שותפויות מעניינות ומרתקות וטכנולוגיות חדשניות. המראה החדש לוקח את השפתיים צעד אחד קדימה ויוצר מראה רענן של יופי על ידי גות`אם על שגרירות המותג: אדריאנה לימה, ג`יג`י חדיד, הריית `פול וכריס אורנה.
המותג חשף בשבוע האופנה מראות טרנדיים הכוללים בין היתר ליינרים בצבעים – הקץ לטרנד החתול השחור, ניתן לראות מראות לא שגרתיים כגון צהוב, ורוד וכתום, עפרונות עיניים ירוקים וכחולים שהקיפו את העין במלואה לצד מעושן חום סולידי לאוהבות הלוק הרך והעדין. לצד האיפור מככבים שילובי נצנצים, אבנים או קריסטלים שחוזרים מהניינטיז.
מייבלין בשבוע האופנה בניו יורק 2019. יח"צ"מייבלין מביאה את החידושים העדכניים ביותר בתחומי היופי והחדשנות כדי לעורר השראה בקרב המעריצות בכל שבוע אופנה", אמר לאונרדו צ`אווס Leonardo Chavez, הנשיא העולמי של מייבלין ניו יורק: "אנחנו נרגשים במיוחד מהשילוב הייחודי בעונה הזו של מעצבים מוכשרים להפליא, כישרונות מובילים בתחום היופי, טכנולוגיות חדישות וחדשניות אשר יעשירו את החוויה של שבוע האופנה ניו יורק וינגישו אותה מעבר לתצוגות האופנה".