כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
הפלישה האסייתית: עוד סטוק אסייתי בדרכו לישראל
לאחר כניסתן לארץ של רשת הקמעונאות הזולה היפנית "דייסו" ורשת הסטוק והעיצוב הסינית "מיניסו יפן", רשת אסייתית נוספת עושה דרכה לישראל - רשת מיניגוד (Minigood) הקוריאנית.
יפה חיים
18/09/2018
צילום: אתר רשמי
רשת מיניגוד (Minigood) הקוריאנית
צפויה להשיק את הסניף הראשון שלה בישראל, בחודש ינואר 2019, בתל אביב.
מיניגוד הוא מותג קוריאני, שנוסד ב-2013 בסיאול שבקוריאה הדרומית בידי מייק וו. הרשת שהסלוגן שלה הוא "designed by Korea, made in China” מייצרת ומשווקת תיקים והלבשה, מוצרים לבית, מוצרי טיפוח אישי וקוסמטיקה, ציוד משרדי, מוצרי דיגיטל וצעצועים.
לפי אתר הרשת, הפעילות של החברה צפויה להגיע עד 2020 לפריסה של כ-2,000 חנויות ברחבי העולם ולמחזור מכירות של למעלה ממיליארד דולר, לעת עתה פעילה הרשת בעיקר באסיה, ומחוץ לקוריאה היא מחזיקה בכמה סניפים במלזיה, בסינגפור ובמדינות נוספות.
צילום: אתר רשמי
את הזיכיון להפעלת המותג בישראל קיבל אשתקד מקסים כהן, יזם נדל"ן שיוצג על ידי עו"ד דניאל פרדילוב ממשרד פרדילוב ושות`, אלא שזה מכר אותו לאלי להב - שהקים את "מחסני הרכבת" ו"מחסני להב" והבעלים לשעבר של הגרנד קניון בבאר־שבע ובעל השליטה העכשווית בחברה הציבורית "אל אר רילאסטייט" העוסקת בנדל"ן במזרח אירופה.
כהן, נותר שותף ברשת ב־10% ולהב, שרכש את עיקר הבעלות ברשת ישקיע בה כ־10 מיליון שקל.
את הסניף הראשון ישיק להב בחודש ינואר הקרוב בתל־אביב על שטח של 250 מ"ר. התוכנית היא לפתוח עד 50 חנויות במרכזי הערים בשנים הקרובות. את הרשת ינהל להב יחד עם בנו אמיר.
צילום: אתר רשמי
המוצרים הנמכרים ברשת מיוצרים בסין והעיצוב, כולל הרבה צבעי פסטל וציורים בסגנון ה"קאוואי" היפני. לדברי הרשת, מטרתה "לייצר חפצים טבעיים ופשוטים באיכות גבוהה במחירים נגישים". באתר העיתון "קוריאה טיימס" נטען שהרשת היא "מעסקי החקיינות הסיניים המשגשגים באסיה בשנים האחרונות. הם מעמידים פנים שהם קוריאניים כאמצעי למשוך לקוחות באזורים שבהם תרבות הפופ הקוריאנית נהנית מפופולריות עצומה".
מחיר ממוצע של מוצר ברשת ינוע בין 10 ל־20 שקל, אך יהיו בה גם מוצרים יקרים יותר.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
לקסוס משיקה את ה-RX החדש
קוד מוצר:
25/12/2022
רואי פרסול
פרטים נוספים
לקראת החג: כלי הבישול החדשניים שתרצו במטבח
קוד מוצר:
15/08/2018
דנה קאהן
פרטים נוספים
לקראת החזרה ללימודים: המדריך המלא לאיפור לביה"ס
קוד מוצר:
26/08/2019
מערכת SPOT it
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר