צילום: דניאל אליסטר
טלטלה רצינית עברה חברת הוניגמן בשנה שחלפה, עת נפרדה ממותג הילדודס שלה (ע"ש הוניגמן קידס) שנמכר לבצלאל בן שלום, בעל חברת אבני שהם ומותג הלבשת התינוקות והילדים Kiwi בתמורה ל-6.4 מיליון שקל. עתה, ותחת הבית החדש שלו השיק המותג הוניגמן קידס את קולקציית חורף 18/19 הכוללת מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים כמתבקש מטרנדים בינלאומיים.
מחירים: שמלות החל מ-79.90 ₪, מכנסיים החל מ- 99.90 ₪, ג`ינסים - 2 ב-150 ₪ וחולצות החל מ-29.90 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
דבר המבקרת: "בשונה מקיווי הנתפס כמותג "ווליו פור מאני" הוניגמן קידס ממוצב מעט גבוה יותר, ולמרות שאנחנו עדיין בשיאו של החום המהביל, מבחינת הוניגמן קידס הסתיו כבר פה ואיתו כמה פריטי מפתח מוצלחים במיוחד, לבנים ולבנות, עם פרשנות למגמות האופנה שילוו אותנו בעונה הבאה. כך לדוגמא הטרנד המטאלי, מכניס רוח חגיגית וזוהרת לקולקציה בדמות שימוש בבדים מבריקים עם חוטי לורקס מנצנצים ודפוסים בטכניקת פויל בצבעוניות מטאלית של כסף זהב ושחור, טרנד פסים נוסטלגי וקלאסי שהשתלט על חליפות, חולצות קלאסיות ושמלות.
אהבתי במיוחד את ההומאג` שהעניק המותג לצבע האדום. בסניף המותג בקניון רחובות קיבלתי את הגושפנקא כי האדום, הוא ללא ספק צבע העונה. הצבע בולט במיוחד בשמלות, חולצות ובשימוש בדפוסי אולאובר וסרטים ובכל הנוגע לבנים הוא מקבל עומק וגוונו נעשה אדום טיבטי בפריטי לבוש שונים כגון: סריגים ,חולצות טי, פוטר קל ומכנסי פוטר".
צילום: גוד ניוז
היצרנית: "פיקולו הוא מוצר חדש המיובא בימים אלו ארצה ונמכר במועדון מאמא גורו. מדובר במחית פירות אורגנית העשויה מ-100% מרכיבים טבעיים וללא תוספת סוכר או גלוטן. לפיקולו קשת רחבה של מוצרים: מוצרי Pure המרכיבים פרי אחד בלבד, מוצרי השלב הראשון (מגיל חצי שנה), מוצרי השלב הראשון ירקות בלבד (מגיל חצי שנה), וכן מוצרי השלב השני לילדים גדולים (מגיל שנה)".
דבר הנסיינית: "כאלופה בעיניים עצומות בזיהוי כל סוגי מחיות הפרי הקיימות בשוק, "פיקולו" מביאות עניין חדש: הטועמים הצעירים (בן 6,5,3 ושנה פלוס) גמעו בהנאה את מחיות הפרי(מיום) האורגניות: תפוח-אגס (ירוק), תפוח-משמש (כתום), ותפוח-בננה-אוכמניות (צהוב). עד כה תרכובות רגילות לכאורה. אבל... יש תחכום מצוין: בכל מחית יש תוספת "סודית" שמעלה את הערך המוסף של המוצר. והיתרון: היא בלתי מורגשת בעליל.
צילום: אתר רשמי
בירוק - קמצוץ נענע; בצהוב – קמצוץ וניל; בכתום – קמצוץ קינמון. עיצוב המוצר קל להתמצאות גם לקהל היעד: צבע הפיה והשקית בטעם הפרי הדומיננטי, ו"תפעול" שתיית המחית מושלם לאחיזת ילדים תוך סחיטת השקית עד לסיום תכולתה המתוק. כמוצר שעשוי מ-100% פרי אורגני, גם טעמי המקור של הפירות מודגשים וביחד עם המרקם הקטיפתי והעדין גם תינוק מגיל חצי שנה יכול ליהנות מזה כחטיף-נשנוש, וכיוון שמדובר במוצר מדף שלא דורש מקרר (רק לאחר פתיחתו), הוא אידיאלי גם כנשנוש לתיק ששולפים בעת הצורך.
מניסיון כאמא, תסמכו על הקטנטנים שהם מבינים בפרי טבעי. החך שלהם, שעוד מורגל בטעמים הטבעיים, שואב לתוכו במתיקות (ובמהירות) את התכולה (100 גרם). גם לרגישים לגלוטן המוצר כשר, לאימהות שמעדיפות לתת לקטנטנים שלהם מזון נטול סוכר תעשייתי וחומרים משמרים. את המחיות אפשר לרכוש דרך האתר "מאמא-גורו", ועם קורטוב של ניחוח חו"ל: הן מיוצרות בבלגיה, ומזמינות לרכוש את ה"שוקולד" הבלגי הראשון לילדים בצורת מחית פירות. בסדרה טעמי ירקות ופירות נוספים, מה שמאפשר לשלב מגוון מחיות במהלך השבוע כחלק משגרת הפירות היומית. כאמא אין יותר טוב מהידיעה שהילד אוהב פתרון טבעי וחלופי לשלל מוצרי המדף המתועשים. ומכיוון שהם מטורפים על זה, מארז קרטון של שישיית מחיות במגוון טעמים מבטיח שקט תעשייתי בגזרת הנשנושים וארוחות הביניים (גם לדרך) למיניהן".
ציון: 10
באדיבות המותג נוק. יח"צ
נוק, מותג מוצרי התינוקות המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה השיק את NUK Nature Sense - בקבוק הזנה אשר פותח במטרה להעניק חווית האכלה הכי קרובה להנקה.
היצרנית: "פטמת NUK Nature Sense, הינה פיתוח ייחודי, המאפשר חווית אכילה קרובה להנקה. צורת הפטמה אינה שווה משני צידיה, והיא מעוצבת כך שחלקה העליון מעוגל וחלקה התחתון שטוח, בדומה לפטמת האם במהלך ההנקה ולהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק. הפתחים הזעירים והמרובים בפטמה מדמים את צינוריות החלב בשד האם ומבטיחים זרימה טבעית ורציפה. הפתחים ממוקמים בחלק המעוגל של הפטמה ולא במרכז, כך שהמזון נותר בפיו של התינוק למשך זמן רב יותר, מתערבב עם הרוק, תהליך המקל על העיכול. הבקבוקים מוצעים בשני גדלים: 260 ו- 150 מ"ל ובמגוון צבעים פסטליים עדינים ובהירים: תכלת, ירקרק, לבן וורוד. הבקבוקים מיוצרים בגרמניה, עשויים פוליפרופילן עמיד ואיכותי, אינם מכילים ביספנול A ובטוחים לשימוש".
מחיר: 49.90 ₪ לבקבוק הזנה 150 מ"ל, 59.90 ₪ לבקבוק הזנה 260 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם, ברשת מוצצים, ברשת חצי חינם ובחנויות המתמחות למוצרי תינוקות ברחבי הארץ.
צילום: וולף
דבר הנסיינית: "יונק מי שיונק אחרון: כאמא לבן 6 שינק מבקבוקים מהדור הישן (פטמה בעלת חריר בודד), שמחתי להעניק לאחיין הצעיר (3 חודשים) את בקבוק הדור החדש nuk nature sense בעל פטמת סיליקון נטולת ביספינול A. הפטמה "המתחשבת" בעולל ובאמו, בעלת מספר חרירים, המדמה באופן מדויק ביותר את פעולת היניקה הראשונית. המבנה א-סימטרי ובכך מדמה את המבנה האנושי בזמן ההנקה: החלק העליון מעוגל (בו ממוקמים החרירים) ואילו התחתון שטוח, כך שפעולת הבליעה מושהית ותמורת זה אנזימי הרוק נכנסים לתמונה, מה שמעכב את בליעתו המהירה, מסייע בפעולת עיכול קלה ושקטה יותר ובמניעת גזים. רגע! יש עוד: שסתום למניעת בליעת אוויר יאפשר יניקה רצופה מהפטמה הגמישה ששוליה רחבים ומרקמה רך ויתאים עצמו לפה. עם יניקה כזאת שקטה ומעבר טבעי לבקבוק, לא נותר אלה להרים כוסית חלב".
ציון: 10
צילום: אבי לוי
המותג אורל בי השיק מברשת שיניים חשמלית המעוצבת עם דמויות מהסרט "לשבור את הקרח" ו-"CARS" של דיסני.
היצרנית: "המברשת החשמלית פותחה במיוחד עבור ילדים ומומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ומסירה פי 2.5 יותר פלאק (רובד חיידקים) ממברשת ידנית רגילה. המברשת החשמלית אף כוללת טיימר מובנה אשר מסמן לילדים כאשר זמן הצחצוח המומלץ ע"י רופאי השיניים הסתיים (4 זמזומים לאחר 2 דקות). מברשת השיניים החשמלית פועלת בטכנולוגיה דו-מימדית המשלבת תנועות סיבוביות ורטט בכדי להעניק לשיני הילד ניקיון מתקדם. מברשת זו היא בעלת ראש עגול קטן במיוחד ובעלת סיבים רכים המתאימים לשמירה על הפה, החניכיים והשיניים של ילדים צעירים".
מחיר: 120 ₪, בסניפי רשתות שופרסל, ניו פארם, רמי לוי סופר-פארם וויקטורי ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "לטענת רופא השיניים המשפחתי שלנו, הראיות המדעיות שהצטברו מצביעות על כך שמברשת חשמלית יעילה יותר בהפחתת מחלות חניכיים, בהסרת הפלאק, בהסרת כתמים ובמניעת שחיקה של השיניים. לדבריו, יתרונותיה של המברשת החשמלית נובעים, בין היתר, ממספר הסיבובים הרבים המתאפשרים בהשוואה ליכולת של היד האנושית. ומה שטוב לי - בוודאי טוב לנסיך הקטן (6.5), שקיבל אותה במתנה. והרי זה פלא, למן הרגע שהדיסני הזאת הגיעה לידיו נדמה שהוא אוחז אותה בשיניו ולא משחרר. לפתע חדל כל מסע השכנועים המתיש שמעודד אותו לצחצח שיניים, והוא רק מחכה לרגע (בוקר וערב) שיוכל שוב "לשחק" עם המברשת ולמרק את שיניו וזאת כאמור הודות להנאה שהוא חווה המלווה כמובן בפחות מאמץ בזמן הצחצוח. אז נכון, מחירה אינו זול במיוחד אולם יעילותה לצד ההתנגדות האפסית שהנסיך מגלה סביב סוגיית הצחצוח, שווה כל שקל".
ציון: 10
צילום: יעל האן
מעבדת המחקר של ד"ר פישר הרחיבה את סדרת Alco-Gel (אלכו-ג`ל) והשיקה את אלכו-ג`ל GOLD במהדורה מיוחדת.
היצרנית: "אלכו-ג`ל GOLD לשמירה על היגיינת הידיים, מועשר בכדוריות ויטמין E מוזהבות המתמוססות במגע עם העור ותורמות למראה עור גמיש ובריא יותר, בניחוח עדין ונעים במיוחד. התכשיר מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד, Sensitive- מותאם לעור רגיש, מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור".
מחיר: 24.90 ₪, בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "כמסתובבת בדרכים שסוחבת את הבן שלה להרפתקאות אלף רגל ורגל, דווקא הידיים נוטות להתלכלך. מספיק לדפדף בעיתון, להתגלגל על הדשא, לגעת בכל מה שאפשר (לילדים יש נטייה כזאת 365 ימים בשנה), מענה זמין להיגיינת הידיים הוא מצרך מבוקש. ויש לנו כזה, צמוד לתיק, אבל כשזה מוגש באופן חגיגי, דוגמת המארז המשולש של ד"ר פישר – זה משמח עוד יותר.
לכבוד השנה הבאה עלינו לטובה, בסימן פתיחת דף חדש, הניקיון קודם לכל: שלישיית מארזי הג`ל ההיגיני עם כיסויים מוזהבים לתלייה על התיק בהשראה נסיכותית. למרות שקהל היעד הוא בנות, גם בן ה-6+ שלי שהתחיל כיתה א` התחבר לגוון הנוצץ. לכל מארז כיתוב: LITTLE PRINCESS בעיטור כתר, ROCK STAR (עיטורי שחור-זהב עם כוכבים, לבנים שבחבורה), ו-HELLO בתוספת לב ורוד. ביחד הם יהוו מתנה מושלמת לשלישיית אחים, ילדות המין היפה וכל מי שמרגישה את עצמה נסיכה גם כשלכלוכית שבה מנקה את הידיים כדי להפוך לסינדרלה שתמיד הינה. אם להפריד – אז כל מארז יפה במפני עצמו. מתנה מדליקה ושימושית בפני עצמה".
ציון: 10