seventy nine לרשת WESHOES. צילום: שי יחזקאל
נעליים קונים מהר: קולקציית סתיו חורף 2019 של WESHOES
דנה קאהן
שנת הלימודים בפתח, ובאוקטובר כבר ניצני החורף יצוצו. אישית אני מעדיפה נעלי חורף על פני נעלי קיץ, הדורשים טיפוח מתמיד ומשיחת לק של ציפורניי, רוטינה שלא תמיד אהובה עלי, ובעניין הזה שהרי נעלי החורף הסגורות פותרות את עצלנותי הידועה. נעלי חורף גם יושבות על כפות הרגליים טוב יותר ולמרות שהן פחות צבעוניות מנעלי הקיץ, הן יציבות יותר לטעמי. אני יודעת שיש מי שביניכן שיגלגלו עיניים לשמיים, ויקימו קול צעקה, שאין כמו הצבעוניות של נעלי הקיץ הקלילות, שבהן הרגליים מבצבצות החוצה והרגל קלה, אבל אני כמו דודה זקנה מעדיפה כאמור כל נעל סגורה ואפילו כזו שנראית אורטופדית של קשישה בבית אבות על פני כל נעל קייצית.
בלסנטון לרשת WESHOES. צילום: שי יחזקאל רשת ההנעלה WESHOES מבית חברת קולנוע חדש, הנמצאת בבעלות עמוס הורוביץ, המשמש גם מנכ"ל החברה ומי שפיתח את פעילות המותג קרוקס בארץ הן באמצעות פעילות סיטונאית והן באמצעות פעילות קמעונאית, השיקה בשואו רום המרשים שלה במרכז תל אביב את החידושים שלה לסתיו-חורף 2018-19.
גם השנה נוכל לראות מגפיים ומגפונים, סניקרס ונעלי ערב לנשים ולגברים במגוון טרנדים אופנתיים, בגוונים כהים ובשלל דוגמאות. השנה המותג שמזוהה במיוחד עם גברים – Blundstone יוצא בקולקציה מיוחדת לנשים וזו כוללת נעלי עקב טרנדיות ואופנתיות - כי לא רק לגברים מותר בלנסטון! עוד במותגים לחורף הממשמש ובא גם המותג הידוע והאהוב keds שמאז 1916 מתאים את עצמו למה שנשים אוהבות, ומעתה, ניתן להתרשם גם מקולקציית הילדים החמודה הכוללת מגפונים מטאליים משגעים עם פאייטים, שיהלמו כל ילדה שמתעקשת להיות טרנדית בלבנט.
seventy nine לרשת WESHOES. צילום: שי יחזקאל גם Crocs המותג האהוב והמוכר שחוגג 15 שנים ולרוב מזוהה עם הקיץ, ממשיך בחורף הקרוב בהיצע שמתואם לימים קרים וגם משתף פעולה עם מותג היוקרה בלנסיאגה מה שמשדרג את העניין כולו.
אותי אישית הרשימה במיוחד היא קולקציית החורף הצעירה של המותג Seventy nine הכוללת קו עשיר ואופנתי וכן, מותג נעלי הבד Natural World שהוא אקולוגי, ועשוי מחומרים ממוחזרים שמתחשבים בסביבה.
ברשת תמצאו גם את Magma + Candy - מותג לילדים שהנפיק דגמים שיקיים בדמות נעליים מוקפדות בסטייל עם נוחות מירבית, Doughnut שמשלים ברשת את מותגיי הנעליים השונים בליין תיקים מרהיב שהרי כי אי אפשר לצאת מהבית עם נעליים ותיק שאינם תואמים וכן את המותג ההונג קונגי המציג קולקציה אופנתית ומגוונת למדי שתתאים מחד למי שרוצה לטייל בשבילי ישראל, ומאידך מספקת מענה גם לסטודנטיות התרות אחר תיק שבו הן תוכלנה להניח את המחשב הנייד או לחובבות הפנאי כשהולכות בקביעות ליוגה, ולהן מוצע תיק מספיק גדול שניתן יהיה להניח בו חפצים רבים.
טווחי מחירים: 90-650 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
TOUS. צילום: יח"צ
הוט גראני: גווינת` פאלטרו (46) מצטלמת לקמפיין המותג TOUS
חודשים ספורים לאחר שחשפה כי הוטרדה מינית על ידי הארווי ויינשטיין כשהייתה בת 22, עולה גווינת` פאלטרו (46) שוב לכותרות, עת
חברת האקססוריז והתכשיטים היוקרתית מספרד TOUS הודיעה כי היא תמשיך את שיתוף הפעולה עימה כפרזנטורית המותג. למעשה, זוהי העונה החמישית ברציפות בה מציב המותג בראש הקמפיין שלו איי ליסט אלגנטית ובשלה, בשנות ה-40 לחייה – כזו שכולן יכולות להתחבר אליה.
כידוע, משנת 2016 ניצבת במרכז הקמפיינים של המותג השחקנית זוכת האוסקר גווינת` פאלטרו בת ה-46 ועתה כאמור היא מככבת שוב בקמפיין סתיו חורף 2018-19.
TOUS. צילום: יח"צ
בקולקציה האמורה תמצאו שלל פריטים אקלקטים המעלים על נס את המתכות היקרות ואבני החן הטבעיות העומדות במבחן הזמן, ואלו מצטרפים אל האלמנטים המוכרים כמו הדובי האלמותי של המותג והפרפרים המוכרים והאהובים.
צילום: פייסבוק רשמי
תפור עליך: הפטנט לצווארון מסודר
פטנט חדש של
Million Dollar Collar מציע פתרון המיועד לייצוב אזור הכִּפְתְּרָה, על ידי ייצוב אזור הצווארון בחולצה מכופתרת הנוטה להתקמט כאשר מורידים את העניבה ופותחים את הכפתורים העליונים.
הפטנט לטענת היבואן הבלעדי מבטיח מראה מוקפד, נקי, מרשים, עסקי ומגוהץ לאורך כל שעות היום. למעשה, מדובר בשני פסים מחומר עמיד שנתפרים בחלקו הפנימי של הצווארון משני צידי החולצה ובכך הם מסייעים במראה האלגנטי ומכובד. הפטנט מציינת היצרנית "עמיד בכביסה, ייבוש, ניקוי יבש, גיהוץ רגיל וגיהוץ בקיטור".
צילום: פייסבוק
דבר הנסיין: "אם אתה מרבה בלילות לבנים במשרד זה כנראה הפטנט האולטימטיבי בשבילך. רצועות הפלסטיק המושחלות בתפרים שלצד הצווארון יעשו את העבודה וככל הנראה גם יחזיקו אותו מתוח אפילו אם ישנת בבגדים איתם הגעת לעבודה. אבל בקיץ הישראלי שבו גם המהודר שבאנשי העסקים, בחדר הכי ממוזג נאלץ לפשוט את הג`קט ולגלות את יתר החולצה שמתחתיו, לא בטוח שדי בצווארון מתוח כששאר החולצה מתקמטת לה כמו כל חולצה אחרת.
בקיצור - מדובר ברעיון נחמד, הרצועות אכן מחזיקות את הצווארון מתוח וכמעט שאינן מורגשות ועושות בהחלט את העבודה. אם אתה ממילא לובש חולצה נקייה ומגוהצת מדי יום ומשליך אותה לכביסה בערב, לא בטוח עד כמה המוצר הזה נחוץ לך. לעומת זאת, אם אתה מגיע לעבודה בטי-שירט פשוטה אבל רוצה להחזיק במשרד גם חולצה מכופתרת למקרה שתיקרא לישיבה עם לקוחות מעונבים מחו"ל, ללא ספק הפטנט הזה תפור בשבילך".
מחיר: 39-49 שקל, בעמוד הפייסבוק ודרך היבואן 055-2273229.
צילום: יח"צ TIMEX
באיחור אופנתי: מעתה, שעוני המותג TIMEX גם בסניפי רשת חנויות סטורי
בימינו שכל אחד מחובר בסימביוזה לטלפון הנייד שמציג את השעה, הפך שעון היד מפריט שימושי לאביזר אופנתי, וככזה נולד טרנד במסגרתו שעונים של מותגים רבים מוצעים למכירה בבתי אופנה שונים.
שעוני עדי מקבוצת יבנה, השיקו שיתוף פעולה של
מותג השעונים TIMEX ורשת חנויות STORY במסגרתו יוצעו מעתה שעוני גברים ולנשים של המותג, במגוון צבעים ועיצובים בסניפי רשת סטורי וכן באתר המקוון במחירים הזהים למחירי המותג בחו"ל.
מחיר: החל מ-320 ₪, ב-story דיזינגוף, שנקין, שרונה, רמת אביב וגינדי ובאתר הבית.
מימין: הדגם שעיצב סקוט עבור לונגשאמפ. משמאל: קולקציית סתיו -חורף 2018-19 של גרמי סקוט, צילום: AP1
תיק מבוקש: מוטיב הפרווה הצבעונית של ג`רמי סקוט
בדיוק לפני כ-6 חודשים פתח
מעצב האופנה הפרובוקטיבי ג`רמי סקוט, את שבוע האופנה בניו יורק עת הציג קולקציה צבעונית במיוחד, כשהוא מסתייע בחברתו הטובה, דוגמנית העל ג`יג`י חדיד שפתחה ונעלה את התצוגה האמורה. בקולקציה הזאת בלטו במיוחד אקססוריז בצבעי ניאון זוהרים והמון פרווה סינתטית וצבעונית שאותה שילב המעצב גם על
התיקים של המותג Longchamp.
צילום: יח"צ
למעשה, זוהי אינה קולקציית הקפסולה הראשונה שסקוט מעצב עבור לונגשאמפ. בעבר הוא הציג את גרסתו לתיק הניילון האייקוני של המותג הצרפתי, כשעיצב אותו ככרטיס אשראי ענק, ועתה כאמור הוא משלב את מוטיב הפרווה הסינתטית מהקולקציה הפרטית שלו גם בתיקי המותג הצרפתי. מהקולקציה האמורה תוכלו לרכוש בארץ (בסניפי לונגשאמפ בקניונים רמת אביב ו-TLV FASHION) את תיק הניאון המהמם שעלותו 2390 שקל וזה זמין לרכישה לצד דגמים אחרים של המותג שהנפיקה מעצבת הבית סופי דלפונטיין, נכדתו של מי שייסד את Longchamp ב-ז`אן קסגריין.
Jacquemus: יח"צ
הכוכב העולה של פריז - סימון פורטה ג`אקומו
למי מבניכם שטרם נחשף למעצב הצעיר (27) מהמותג Jacquemus, אספר כי מדובר באוטודידקט שכף רגלו מעולם לא דרכה בבית ספר לעיצוב, ושה`דיילי טלגרף` תיאר אותו בשם "הכוכב העולה של פריז".
בשנת 2009, בעודו משמש כמוכר בבוטיק הצרפתי של המותג קום דה גרסון, החל ג`אקומו ליצור מיני קולקציות נשים, וב-2012 הוא הציג לראשונה מחוץ לשבוע האופנה. שנה לאחר מכן התפטר והקדיש את עצמו ליצירה מתוך סטודיו שלו בפלאס דה ווז` ומאז הוא מייצר במותג ג`אקומוס תוך שהוא מציג רוח שובבה וחושנית, לצד דגמים שעוצבו בהשראת סיפורים ממקומות אקזוטיים וגישה פורצת גבולות. עיצוביו מלאי שמחת חיים - מייצרים אנרגיה אופטימית מדבקת.
צילום: אינסטגרם דיאט פראדה
לאחרונה עלה שמו של ג`טקומו לכותרות לאחר שצמד המעצבים ושועלי האופנה טוני ליו (32) ולינדזי שוילר (30) בעלי
חשבון האינסטגרם דיאט פראדה פתחו נגדו חזית תוססת כשחשפו באינסטוש שלהם שהמעצב לקח קרדיט לא לו על כובע הקש הענק שכיסה את ראשה (וחלק מגופה העירום) של הדוגמנית בלה חדיד בצילום של המותג למגזין ווג מקסיקו.
קולקציית סתיו חורף 2018-19 של המעצב המכונה `Le Souk` שנחתה בישראל, מבוססת על טיוליו של המעצב במרוקו. מתוך השווקים, הנופים, הצבעים, היופי והשלווה - הוא שאב את השראתו לעיצובה וזו מציגה פריטים א-סימטריים בצלליות ייחודיות ובפלטת צבעים עשירים ומתובלנים המעניקים פרופורציות חדשות לפריטים מוכרים. בין הפריטים בסניף התל אביבי תוכלו למצוא: סריגים דקיקים, שמלות משי, מכנסיים מחויטים, חצאיות, חולצות טי, נעלי עקב ותיקים.
טווח מחירים: 590 ₪ - 4990 ₪, בסניף פקטורי 54 ברמת אביב, תל אביב.
שמלה של המותג שדה בר (יריד בראשית). צילום: אלה אוזן
בראשית - מתכוננים לתקופת החגים
יריד האופנה "בראשית" מבית Sheek.Me חוזר לקראת החגים וגם הפעם כהרגלו בקודש בקונספט של יריד נודד אשר יעבור בין שלוש ערים בישראל: מודיעין (30.8), ירושלים (3-4.9) ואוניברסיטת בר אילן, ר"ג (5-6.9).
בהיצע: פריטי אופנה ישראלית של לא פחות מ-80 מעצבים, נעליים, תיקים, תכשיטים, אביזרים, בגדי ילדים, כלי בית ומתנות. הפעם, ולאור ההסלמה בדרום החליטו קברניטי היריד לחבק את תושבי הדרום (עוטף עזה) ובהצגת תעודת תושב/ת.ז יִנָּתְנוּ להם הנחות של 5%-10% כולל כפל מבצעים והנחות.
עיצובים של ליאור עוזר - RÉZO. צילום: אלכס ליפקין
בין המעצבים הרבים ביריד, יציג השנה את קולקציית הביכורים שלו מעצב האופנה הצעיר ליאור עוזר - RÉZO.
עוזר, בעל תואר ראשון בעיצוב אופנה מ-F.I.T ותואר שני מ-Design Management Institue ניו יורק עומד בראש המותג RÉZO המאופיין בקו נקי וקלאסי, אך גדוש בטרנדים אופנתיים. "הקולקציה מיועדת לאישה העצמאית החזקה ומתאימה לנשים המחפשות לעצמן לבוש אלגנטי עד מחויט. הפריטים מתאפיינים במראה נשי, שכוללת בדים רכים ומשחקי שקיפויות שונים, אך לא חשופים", ציין המעצב.