בנות האיט גירלז באירוע איל מקיאג` יחד עם לירז אסייג וסוזי בלום. צילום: יח"צ
חברת IL MAKIAGE ובנות ה-"איט גירלז" השיקו לפני ימים אחדים ערכת איפור מיוחדת במינה, שהמוצרים שלה נבחרו על ידי ארבעת הבנות המתוקשרות הללו. כל זאת באירוע חגיגי ונוצץ בחנות המותג בקניון עזריאלי בת"א. האירוע סיקרן עשרות צעירות שעמדו ליד החנות וצילמו את ארבעת הכוכבות החדשות מבית היוצר של HOT בידור שהחליפו את האיט גירלז הוותיקות (דנה זרמון, אבישג נגר, קים ווייס ואדל בספלוב).
ה"איט גירלז" החדשות הן: ליבר בלילתי (22) שחיה אופנה, נושמת אופנה ומייצרת אופנה, או במילותיה שלה: "אני אופנה", וסומנה להיות ה"קארי ברדשו" בתוכנית. ספיר אביסרור בעלת המותג - ספ אביסרור, שהגדירה את עצמה כ"עמך", "קצת ערסית", ו-"בדחה", אך ללא ספק יושבת על משבצת "המרעננת הרשמית של הקאסט", ועל הדרך גם אוחזת בערמות של סטייל ותחכום. איב קורשיא (20) המעושרת הצעירה מכפר שמריהו, שמוכיחה שוב ושוב כמה כיף לרכוש פריטים ממש יקרים ומעוררי קנאה - ואז לצייר עליהם בצבעי גואש - האנדי וורהול של עולם האופנה אם תרצו.
צילום: רפי דלויה
אחרונה חביבה היא עדן פינס - `איט גירל` גם מחוץ לגבולות התוכנית, ואם אתם לא מבינים את המינוח - זה אומר שהיא מהממת בקטע מעורר קנאה אה, וגם יוצאת עם ההורס לא פחות ממנה, הלוא הוא פליט "האח הגדול" - עמרי בן נתן. הארבע הרבו להצטלם באירוע ההשקה ולחייך לכל עבר, והיו מאופרות ביד אמן. כמו כן, הודיעו קבל עם ועדה כי הן מתאפרות בכל יום, ומקפידות על איפור עדין במיוחד.
בהזדמנות זאת השיקה איל מקיאג` את מה שהיא מכנה "שלושה מוצרים מבוקשים במיוחד, שכל אחת חייבת בתיק האיפור!". המוצרים הם : שפתון, מסקרה ואיילינר.
השפתון העמיד בגוון MATT CARMA מסדרת INFINITY זהו שפתון נוזלי. המרקם המיוחד שלו נחשב לעמיד לאורך זמן והוא בעל נוסחה ייחודית המכילה פיגמנטים בריכוז גבוה במיוחד, ומעניק, בשל התכונות הללו, כיסוי מלא כבר במריחה הראשונה. כמו כן, הטקסטורה המיוחדת שלו אינה מתקלפת או נסדקת לאורך שעות.
צילום: רפי דלויה
המסקרה השחורה -"Icon" שמה, היא מסקרה מהסוג החדש הנחשב כיום כטרנדי במיוחד - למעשה מדובר במסקרה המנפחת, מעגלת ומאריכה את הריסים. אם לשפוט למראה הכוכבות, המסקרה אכן קיימה את ההבטחה, ולפחות שתיים מהכוכבות נראו עם ריסי עיניים משודרגים מאד. מה שעוד חשוב, כך הבנתי, הוא שהמסקרה מתייבשת ללא גושים, בהחלט בשורה מרגשת כי מסקרות רבות נצבעות כביכול בצורה מהממת ומבט זריז במראה המגדילה מגלה שכמה מהריסים החליטו לא להיפרד.
אחרון חביב הוא האיילינר טוש השחור - לו פיגמנט עשיר בצבע, ואליו אף מחוברת מברשת מחודדת שנועדה להקל על המריחה של הצבע מעל לעפעף. הפורמולה המרכיבה את הצבע היא על בסיס מים. גם כאן ההבטחה היא שהקו הנכסף מתייבש בקלות ואינו דוהה, והיצרנית מבטיחה שהאיילינר עמיד ל-14 שעות, גם במים. לתשומת לב מי שיוצאת מאופרת לים, לבריכה, או לפארק מים עם הילדים בסוף החופש הגדול.
ערכת האיפור של ה- ITGIRLS 50 שנה חלפו מאז נולד המותג איל מקיאג` בארה"ב והנפיק קטגוריה חדשה של איפור מקצועי (פרופשיונל). הייתה זו המאפרת אילנה הרכבי שיחד עם בעלה הכימאי הקימה ופיתחה ב-1972 את מותג המקצועי מהראשונים בעולם. בארץ החל לפעול המותג רק ב-1996 על ידי הדוגמניות שלי גפני וגלית ורטהיים, שתיהן מאפרות שרכשו זיכיון פעילות מהמותג שפעל בארה"ב. אחרי כמה שנים העסק שלהן נקלע למשבר, השותפות התפרקה וגפני, רכשה את הזיכיון של חברת האיפור האיטלקית מדינה מילאנו. הזוג ורטהיימר נקלעו לחובות ונאלצו למכור את השליטה בחברה, וב-2013 נרכש המותג איל מקיאג` (שהיה בחובות עצומים) על ידי רואה החשבון אורן הולצמן.
איל מקיאג` ניו יורק. צילום: יח"צ חו"ל
הולצמן, בנה תכנית הבראה למותג וזו כללה בין היתר מיתוג מחדש והשקעה ענקית במחקר פיתוח של המוצרים. 4 שנים אחרי הרכישה, קרן ההשקעות האמריקאית היוקרתית L Catterton רכשה 35.8% מחברת האיפור לפי שווי מותג של 100 מיליון דולר. הקרן מנהלת 14 מיליארד דולר והיא שותפה של תאגיד היוקרה LVMH, שבבעלותו המותגים לואי ויטון, ורשת האיפור ספורה למשל.
קמפיין המותג בניו -יורק. יח"צ רהב
הצבעת האמון הבינלאומית הזו הביאה את הולצמן להבנה שהמהלך הבא שלו הוא התבססות מחדש בארה"ב ואכן, ממש לאחרונה שוקד המותג על הקמת מטה בארה"ב ועל החדרתו בכל הכוח - ולשם כך, יצא המותג ממש לאחרונה בקמפיין ענק בניו יורק במסגרתו "צבע" את כל ה"תפוח הגדול" במודעות ענק על גבי שילוט חוצות, החל מהטיים סקוור ועד הסאב ווי. בנוסף, יצאה החברה בקמפיין ברשתות החברתיות באמצעות מובילות דעת קהל ידועות, כדוגמת: סופיה ריצ`י, שאנטל ג`פריס איזבל בדויה ועוד, תחת המסר השיווקי: "100% HIGE MAINTENANCE".
באירוע השקת ערכת ה-"איט גירלז" נכחו יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג`, שירן הולצמן, סמנכ"לית המותג, יונת מאירסון סמנכ"ל פיתוח עסקי של "הוט בידור ישראלי", אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א, לירז אסייג "בוגרת" האח הגדול, זואי תבורי (אושיית אינסטגרם ואחות של..), סוזי בום מלכת הדראג ומאפרת, גלית פרבר-שרצקי ועוד הרבה יפים ויפות...