צילום: דרור
בית האופנה האיטלקי עמנואל אונגרו השיק את L ‘ HOMME - בושם חדש לגבר העירוני הצעיר.
היצרנית: "התו העליון מתפרץ עם אפרסק קטיפתי ברגמוט ופלפל שחור, עובר ללב מלטף עם איריס מרווה ולוונדר ומתקבע בבסיס באקורד של עור עם פאצ`ולי וסידר".
מחיר: 199 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "הבונוס בלהזליף בושם של עמנואל אונגרו הוא בתחושה. אתה מרגיש גברי, אתה מרגיש אלגנטי, אתה מרגיש יוקרתי. אתה מרגיש כאילו אתה מחזיק ביד בושם של עמנואל פאקינג אונגרו. והריח? הריח טוב. מתקתק, לטעמי אולי אפילו מדי, אבל זה לא באמת משנה. כי כשאתה משתמש בבושם של אונגרו, אתה מרשים את עצמך, והסביבה הרבה פחות חשובה. "אני? אני משתמש בבושם של אונגרו. ואתה?".
צילום: דרור
המותג קרמה מן השיק את Crêma Men Carbon Power - סדרת מוצרים לגבר עם פחם פעיל ומנטול הכוללת שמפו וג`ל רחצה 2 in 1 ודאודורנט ג`ל בתוספת פחם הסופח את גורמי הריח בצורה יעילה לתחושת רעננות וניקיון ל-48 שעות.
מחיר: שמפו וג`ל רחצה - 15 ₪ ל-700 מ"ל ודאודורנט ג`ל - 15 ₪ ל-70 מ"ל, ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ.
צילום: מוטי פישביין
דבר הנסיין: "את הסדרה שהגיעה לביתי בצבע שחור המכיל פחם, קיבלתי ברגשות מעורבים. מה לפחם ולניקיון, שהרי כולנו זוכרים את החבר של מרי פופינס שיצא מן הארובה וכל עורו כתמי פחם רבים. אבל למרות שזה נשמע שחור ומפחיד, שני המוצרים שדגמתי, היו מצוינים, ובעלי ריח נעים. כידוע, רוב הגברים החופפים את הראש, אינם טורחים לסבן את הגוף בסבון לחוד אלא מחליקים עם שאריות השמפו לאורך הגוף. כך מציין אדיר מילר בסטנד אפ שלו, וכנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר.
היצרנית החליטה לטפל במנהג שיש להודות שהוא די הזוי, ויצרה שמפו שהוא גם ג`ל רחצה. התפנקתי במוצר, חפפתי את הראש, אבל בהחלט חפנתי בכפותי עוד מהג`ל הנעים ואף קרצפתי את הגוף כדבעי. את הדיאודורנט העברתי לבן משפחה, הוא הודיע לי אחרי כמה שעות שהריח מתאים, וכי הוא אפילו הצליח לעבור יום שלם בחוץ –הוא צלם - מבלי להזיע ומבלי שאיש בסביבתו הקרובה ערק מהמשימה בגלל ריח זיעה שלא פעם פולש לאפים הרגישים ביותר וגורם לשניות ארוכות של חוסר נשימה עד כדי סכנה של איבוד הכרה".
ציון: שמפו/ג`ל רחצה - 9.5. דאודורנט - 9
צבע שיער - JUST FOR MEN
צילום: בר
המותג ג`אסט פור מן השיק סדרה חדשה של צבעי שיער המקנה פתרון מהיר וקל לגבר הישראלי שעדיין מתלבט לגבי צביעת שערו באמצעות שמירה על מראה טבעי וצעיר, ללא פגיעה בשיער.
היצרנית: "צבעי השיער הינם פיתוח ייחודי בתחום צבעי השיער לגבר, הודות לכך שבאמצעותם ניתן לצבוע את השיער בטווח של 5 עד 10 דקות בלבד. זאת בהשוואה למוצרים אחרים אשר מצריכים תהליך צביעה ממושך בטווח של 30 עד 40 דקות. המוצר ארוז בקיט נוח לשימוש המכיל 2 מיכלים, צבע וחמצן וכפפות ובכך, מסייע לתהליך צביעה מהיר. התהליך מתבצע ב4 שלבים פשוטים: הכנת המוצרים (חמצן וצבע) שנמצאים בערכה הביתית, מריחת התערובת על כל השיער והקצפתו כמו שמפו, לאחר הצביעה המתנה לצבע השיער הרצוי (עד 10 דקות) ולאחר מכן, שטיפת השיער וייבושו. פלטת צבעי השיער נעה בין 4 גוונים: חום בהיר, חום בינוני, חום כהה-שחור ושחור טבעי".
מחיר: 59.90 ₪, בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.
צילום: אסף לוי
דבר הנסיין: "ימים ספורים לפני אירוע משפחתי, הגיעה הערכה לקרוב משפחה בעל אניצי שיער לבן, שדוגל בהעלמתם ב"חינה" שחורה אחת לכמה חודשים. עם שני עוללים (1.3 + 3 חודשים) ושגרת עבודה לוחצת, פרט לתיחזוק בסיסי של השיער (שמפו + מרכך) הסיכוי לפנות זמן לצביעה נוספת הולך ומתפוגג ככל שהשגרה לוחצת. הפתרון המבורך הגיע בצורת שפופרת עם שמפו, שבתוספת מפתח צבע, זוג כפפות ועלון הסבר, תהליך השבת המראה הצעיר והטבעי לשיער הפך לנגיש יותר. עם סיום התהליך התקבלה תוצאה לתפארת גיל 47: השיער חזר לקרון במראה טבעי, מה שהרגיש טבעי במסיבה המשפחתית גם לי, שקיבלתי מחמאות על המראה המטופח וגם לאישתי שאומנם אוהבת אותי בכל מצב, אך הודתה שמדובר בשינוי מבורך".
צילום: אתר רשמי
מותג הבישום של אנטוניו בנדרס השיק את AB Power of Seduction - ניחוח צעיר ורענן לגבר הנועז.
היצרנית: "הניחוח רענן, צעיר בעל ארומה גברית. התו העליון: הדרים, תפוחים, ברגמוט, תו האמצע: מרווה ולבנדר ואילו התו התחתון מכיל פצ`ולי, אמבר, פולי טונקה ואזוב".
מחיר: 99 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.
צילום: אתר רשמי
דבר הנסיין: "כן, זה הפתיע גם אותי. בחלומות הלילה לא הייתי מדמיין שהייתי מפרגן לבושם של אנטוניו בנדרס, אך אחרי שעברתי כמה בשמים בשנה החולפת, והיה לי רק אחד שממש אהבתי, נדמה שמצאתי אחד נוסף – הבושם החדש של בנדרס, המשלב במינון מדויק בין מתוק אבל לא מתוק מדי, גברי אבל לא מדי, וזה בדיוק מה שצריך בשביל בושם, אפילו אם מתנוסס עליו שמו הוא כוכב שאני ממש לא אוהב".
ציון: 9