צילום: אסף לוי
גלי - סניף ישן/ חדש
קובי טיריפינטו
קבוצת בריל, המחזיקה במותג הנעליים גלי, השיקה לאחרונה פלטפורמת מסחר מקוונת למכירת נעליים תחת השם Step In בהשקעה של 2 מיליון שקל וכן סניף קונספט בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, בהשקעה של כמיליון שקלים.
בריל תעשיות נעליים נוסדה ב-1945 ופעלה כחברה משפחתית בבעלות משפחת בריל. ב-1998 רכשו משפחות בוסקילה וגנזי את חברת גלי מכונס נכסים, ומעט לאחר מכן רכשו את בריל והכניסו את גלי תחתיה. גלי, שנוסדה ב-1975, מפעילה כיום 65 חנויות בפריסה ארצית.
אתר Step In מאגד תחתיו 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ. הוא כולל למעלה מ-40 מותגי הנעלה, ביניהם מותגים המיובאים, משווקים ומיוצרים ע"י קבוצת בריל, כמו: ניין ווסט, אן קליין, גאס, מארק פישר, האש פפי, קאטרפילר, לי קופר, גלי, קנדל וקיילי, טימברלנד, איזי ספיריט ועוד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. בנוסף, תשיק הקבוצה מותג נעלים פרטי תחת השם STEP IN אשר יימכר באתר באופן בלעדי.
ביקרנו גם בסניף החדש של
רשת נעלי גלי, המשתרע על שטח של 220 מ"ר וממוקם קומה מעל הסניף הקודם שהיה לגלי בעבר בסנטר. זה החדש, גדול יותר מקודמו, הוא כולל מחלקות לנשים, לגברים ולילדים ומוצעים בו פריטים של מותגי ההנעלה הבינלאומיים אותם מחזיקה הרשת כמו: גאס, האש פפיז, קטרפילר, לי קופר, דוקרס ועוד. כל מי שחולף על פני חלון הראווה של הסניף החדש ישמח בוודאי לשמוע שהייחודיות שלו היא שלא תמצאו בו פריטים המתומחרים מעל 500 שקלים. שווה!
ט"ו באב: חג הלנז`רי העברי
צילום: אלכס ליפקין
ט"ו באב (27 ביולי), יום האהבה שלנו, מיד מזכיר לנו לבדוק מה קורה עם הלנז`רי שלנו בארון.
היום כמו שאנחנו רוכשות לעצמינו בגדים, נעליים ותיקים, אנחנו דואגות לטפח גם את מגירת הלנז`רי - שהפכה בשנים האחרונות למגירה לוהטת וחשובה. לקראת יום האהבה העברי, השיק
מותג האופנה וההלבשה התחתונה אקספוז קולקציה רומנטית ורכה שכולה נכונה ליום שכולו אהבה. זו, מאופיינת במגוון רחב של דגמי קומבניזון, חלוקים, חזיות מעוטרות ותחתונים סקסיים. רובם ככולם ניחנים בבדי תחרה וסטאן המאופיינים בסקסיות שלהם.
כך או אחרת, "רומנטי" היא ללא ספק מילה יפה ומכובסת שמתאימה אולי לבחורות במשקל נוצה המעלות תמונות לאינסטוש בלבוש "פיג`מתי" סקסי. רומנטי בעייני זו פיג`מה מבד נעים, פיג`מה מחבקת ומחממת שאפשר להתכרבל איתה ועם בן/בת הזוג. מה יקרה אח"כ? זה כבר שלכם....
מחיר: 59 - 199 ₪, בסניפי המותג וכן במשביר לצרכן, H&O, את , אפרודיטה, בוניטה ורשתות הלבשה תחתונה ברחבי הארץ.
SunWay - צריך לסנן פעמיים
המודעות לסכנה מפני השמש חדרה למוחינו לפני שנים, המודעות לסרטן העור ולתחלואות אחרות מאיימת ומותירה אותנו מפוחדים אל מול השמש הקופחת, אבל מה לעשות שבים נעים ובישראל חם, לא סתם חם, גיהנום חם. אז הולכים לים ושם החשיפה, לא עלינו, חזקה וכאמור, מסוכנת. אז נכון, יש תכשירי הגנה מפני השמש, אבל מעבר לעובדה שאנחנו לא משתמשים בהם בתדירות הנדרשת, הם לא מגנים עלינו במאת האחוזים, ושוב, אנחנו נותרים חשופים.
צילום: טל טרי קולקציית קיץ 2018 של מותג
SunWay מציעה כמה סוגים של מוצרים ובניהם בגדי OUTDOOR להגנה יומיומית מהשמש, ובכלל זה כובעים, בגדי ים חוסמי קרינה לילדים ותינוקות, ביגוד ימי לגלישה וחתירה, בגדי ים לנשים בהיריון, בגדי ים צנועים, BURKINI ואביזרים נלווים. בגדי ההגנה של המותג נעימים למגע, עמידים לכלור וחוסמים 98% מקרני השמש המזיקות.
אני התגנדרתי לי בטוניקת במבוק עשויה מבד במבוק נושם +UPF50, בטכנולוגיה מיוחדת בה שולבו סיבי הבמבוק עם סיבים חדשניים כך שקרני השמש חוזרות החוצה כבאפקט מראה במקום שיחדרו לתוך הבד. הטוניקה יפהפיה בגווני אפור, קלה ואוורירית, בעלת שרוולים בהשראה יפנית, שסעים בצידיה ו"קפוצ`ון" מגניב לדיוק ההופעה. זהו, פרישמן, אני כבר בדרך....
מחיר: 119 ₪,
באתר החברה וכן במרכז ההפצה בהוד השרון, נמל ת"א ( האנגר 8), אילת- טיילת הילטון.
בוער: קולקציית הסתיו של פאלם אנג`לס לראשונה בישראל
מותג האופנה
PALM ANGELS המאופיין בקולקציות "רחוב" לגברים, נכנס לראשונה לישראל ויימכר ברשת
פקטורי 54.
קולקציית הסתיו של המותג, הכוללת חולצות טי קצרות וארוכות, קפוצ`ונים, ג`קטים ספורטיביים בסגנון בומבר, סניקרס, כובעים שואבת השראותיה מהסצנה התוססת של העיר לוס אנג`לס. בראש המותג עומד של הצלם והמעצב הרותח פְרַנְצֶ`סְקוֹ רגאזי - איטלקי שמתגורר בלוס אנג`לס.
המותג עלה לכותרות בעיקר בזכות חליפות הטרנינג האייקוניות שלו ומזוהה עם הדפסי להבות, שמופיעים בעיקר על דגמי הסניקרס שרגאזי מעצב.
מחיר: החל מ-249 ₪, בסניפי רשת פקטורי 54 ברחבי הארץ.
נעול על עצמו: דגם הרַעַם של פומה
כידוע, קולקציית The Thunder של
PUMA היא קולקציית מחווה בועטת ואופנתית לשיתופי פעולה מוצלחים מהעבר ולגזרות שהקדימו את זמנם. הקולקציה שואבת השראה מגזרות הריצה של שנות ה-90 ומשיתוף הפעולה של PUMA עם MCQUEEN.
השילוב הסגנוני ממציא מחדש את נעלי הספורט המאסיביות עם אנרגיה מתפרצת ובלתי מתנצלת. האבזור המוגזם, הפרופורציות המוגדלות והצבעים הצועקים שומרים לת`אנדר של PUMA מקום על המסלולים הבינלאומיים. זו תנועת נגד, זה עידן חדש של אופנת ספורט: צבעוניות רועשת, שילוב חומרים והדגשות בוהקות הלוכדים ביחד עוצמה של סופת רעמים.
מחיר: 599.90 ₪, בסניקרס בוקס, פוט לוקר ו-not for sale בישראל