אינסטגרם: קים קרדישאן
בסטטוס נלהב שהעלתה קים קרדישאן לאינסטוש שלה היא בישרה לעולם כולו (ובעיקר לעוקבייה הרבים) עד כמה היא שמחה להשיק במותג האיפור שלה
KKW המיוצר על ידי אוקסנד קליפורניה, מוצר חדש המתמקד בסטרובינג (Strobing).
למקרה שפספסתן, הסטרובינג מלשון Strobe, במובן של "הבזק" - הוא טרנד איפור השכיח לאחרונה ברשתות החברתיות ומתמקד בהארות בגזרת איפור הפנים.
החדשות הן, שהקרדישאן הנפיקה בתחילת החודש, הייליטר חדש שייחודו טמון בעובדה כי הוא מוצע למשתמשות בדמות קרם ולא כמקובל באבקה.
קים קרדישאן. יוטיוב כידוע, מוצרי הסטרובינג, הם בבחינת אחת הבשורות הגדולות של העת האחרונה בתעשיית האיפור. כאמור מדובר במשחקי אור והברקות קיצוניות של אזור מסוים בפנים באמצעות איפור שנועד להדגיש אזורים מסוימים, לחטב, להאיר ולהעצים את קווי המתאר של תווי הפנים.
הטכניקה עשויה להיות ההבדל הקטן שיהפוך כל סלפי שלכן למוצלח במיוחד- משהו שקים עצמה מכירה כבר הרבה זמן ולא בכדי היא זאת שנחשבת לאחת מחסידות ומחלוצות אמנות ההייליטינג והסטרובינג, וככזאת היא כמעט ואינה מצטלמת בלעדיהם, ואף ידועה באפקט ההארות באזור עצמות הלחיים שהיא יוצרת לעצמה.
קרדשיאן: ״אחרי עשור שבו מאפרים אותי מדי יום, אני יכולה להכניס את הידע לפעולה ולייצר מוצרים״, אמרה לאתר פורבס. ״השנה הזאת היתה מרגשת כי לראשונה בחיי עברתי להיות בעלת עסק עצמאי. אני חושבת שחשוב לא לדאוג יותר מדי ממה שקורה במדיה החברתית או מהתגובות שמקבלים שם, ולהבין בדיוק מה אוהבים לעשות״.
אז מה אוהבים לעשות? אם תשאלו את קים, להעצים את קווי המתאר של הפנים, זה בבחינת מאסט, בפרט שבתום התהליך הקצר, הפנים לשיטתה נראות יותר טוב והשימוש בתמרוקי הארה מעניק גלאם כובש לאיפור כולו אפילו אם הוא בצבעי נטורל.
צילום: אורית בר שרעבי
את האור המיוחל, ניתן ליצור באמצעות מוצרים רבים ומגוונים כמו גם בטקסטורות שונות, בין אם במוצרי אבקה או נוזל. למשל, קרם לחות בעל ברק, מייקאפ או קונסילר בהירים מאוד, סומק מבריק, עט הארה, שימר אבקה או צלליות קרם מבריקות ועד גלוס לפנים.
אם בעבר ההילייטרים הוצעו בעיקר במרקמי אבקות במראה סאטן בוהק, שהרי הדור החדש שלהן מאפשר למתאפרות לבצע הארה גם במראה מתכתי יוקרתי וזאת באמצעות קרם שיבטיח שכבה אחידה ובוהקת במיוחד (עד כה היה ניתן להשיג אפקט זה רק באופן חלקי באמצעות השימוש באבקות).
הייליטר בקרם של בועז שטיין
"הדור החדש של ההיילטרים מוצע בקרמים דחוסים ולחותיים הנוחים מאד למריחה וניתנים לשליטה וריסון", קובע גורו המייקאפ בועז שטיין. "את הדור הראשון ופורץ הדרך של האבקות הבוהקות ששימשו לנקודות הארה על הפנים כולנו כבר מכירים. האבקות הללו, לרוב נטולות צבע העניקו נגיעות של ברק בוהק וקריסטלי במקום בו הן הונחו. הדור החדש של מוצרי ההייליטר, מציע שדרוג של האבקות האהובות, ומעתה הן מוצעות בגוונים מטאליים (זהוב, מתכת, ורדרד, תכלת, ברונזה וכד`) סופר בוהקים שיהפכו את האיפור לגלאם הורס. הגלאם המטאלי עשוי לשמש אתכן על השפתיים, על עצמות הלחיים, על עצם האף או על המחשוף... רק תבחרו. עם זאת חשוב להדגיש כי הארות והצללות כבדות הן אינן רלוונטיות לא למסלול הדוגמנות וגם לא לחיים האמיתיים.
בעידן בו המראה הנכון הוא אינו מתאמץ והגישה הרווחת היא להדגיש את מה שיש ולא להשתמש באיפור כדי לשנות את הקיים במידה קיצונית, מומלץ לאמץ גישה מתונה, מעשית וברת השגה הן בהצללות והן בהארות, ועל כן הכלל גם במקרה הזה של המוצר (בדומה לשימוש במוצרי איפור אחרים) הוא בבחינת "פחות זה יותר" ולכן חשוב להימנע משימוש בקרם הייליטר באזורים שסימני הגיל ניכרים בהם".
הייליטרים נוספים במרקם קרם:
פופה - EXTREME GOLD SPARKLING ALL OVER
וישי - Teint Ideal
לנקום - Click & Glow
איב סן לורן - TOUCHE ÉCLAT GLOW SHOT
קליניק - Chubby Stick Sculpting Highlight