ממש לא אכפת לי, ולכם?
מה בין מדיניות "אפס הסובלנות" וסערת הפרדת ילדי המהגרים בארה"ב לזארה? ובכן, לאחר הביקורות הרבות שנשמעו על מדיניות ההגירה של טראמפ בנושא הפרדה של מהגרים בלתי חוקיים מילדיהם, הנשיא הודיע בפני כתבים בבית הלבן: "רוצים לשמור על אחדות המשפחות ולנהוג בחמלה" והוסיף כי בקרוב יחתום על "משהו" שיטפל בנושא.
מאז עלה הנושא לכותרות, ממשל טראמפ חשוף היה לביקורת קשה של ארגוני זכויות אדם ופוליטיקאים, רפובליקנים ודמוקרטים, על הפרדת הילדים מהוריהם בגבול מקסיקו. גם הגברת הראשונה מלניה טראמפ בחרה להתבטא בנושא - התבטאות נדירה שלה בנושא פוליטי. הדוברת שלה מסרה שמלניה "שונאת לראות ילדים שמופרדים מהוריהם", ואמרה שלדעתה ארה"ב צריכה "למשול עם הלב", אלא שבסמוך להצהרתה היא יצאה לגבול ארה"ב מקסיקו לבקר במרכזי מעצר למהגרים בלתי חוקיים על מנת לבקר את ילדי המסתננים, כשהיא לבושה בז׳קט בצבע ירוק צבא של
זארה, שעליו המסר "ממש לא אכפת לי, ולכם?".
הז`קט של זארה התקשורת בעולם מיהרה לגנות את חוסר הרגישות. הנשיא טראמפ מיהר להציע פרשנות משלו, וכתב בטוויטר שכוונתה של אשתו היא שנמאס לה מהפייק ניוז, ולכן לא אכפת לה יותר מהתקשורת. "מלניה למדה עד כמה הם לא ישרים ובאמת לא אכפת לה מהם יותר", כתב טראמפ.
הציוץ של טראמפ "זה בסך הכל ז`קט. לא היה שום מסר נסתר", מסרה סטפני גרישמן, הדוברת של מלניה, לכתבים והוסיפה "אני מקווה שאחרי הביקור החשוב בטקסס, התקשורת לא תבחר להתמקד במלתחה שלה".
לאיש אינו ברור האם מדובר בגסות רוח או שמדובר בטעות שבבחירת בגד עם מסר כה בוטה, מה שכן בטוח הוא שתוך שעות ספורות הז׳קט של זארה, שעל גבו מודפסות בלבן האותיות הפוגעניות, הפך לפריט הלבוש החם והמדובר ביותר ברשת. אל החגיגה הצטרף גם
מותג האופנה ווילדפנג שבחר לייצר בן-לילה קולקציית קפסולה עם כיתוב: "ממש אכפת לי, לכם לא?", שכל ההכנסות ממכירותיו יועברו לרווחת הילדים המדוברים, (353 שקלים לז׳קט) תוך שליד הפריט הם כתבו: "היי, מלניה. לנו ממש אכפת! ולכן יצרנו את הז׳קט הזה. כדי לומר שאנו עומדים לצד המהגרים. כדי לומר שאכפת לנו".
"לא רצינו שמה שמלניה לבשה ייעלם וישכח", אמרה מנכ״לית החברה, אמה מקילרוי למגזין גלאמור. "החלטנו לקחת את הסיטואציה לידינו, והלקוחות שלנו מתלהבים נורא. התמיכה מדהימה, ואנחנו גאים מאוד לתמוך במשפחות הללו". ומסתבר שווילפנג לא לבד, המותג PSA, הנפיק טי-שירט מיוחדת עם המשפט "ממש אכפת לי", שההכנסות ממנה יועברו לעמותה שתומכת בבני נוער למהגרים ואפילו
לייבל העילית לינגואה-פרנקה, המתמחה בסריגים, יצר סוודרים מיוחדים עם רקמה ידנית שעליהם מתנוסס הכיתוב "אכפת לנו מאוד", ועל השני "לא תהרסו את אמריקה".
איחוד כוחות: רזילי ומשכית
בתי האופנה הישראלים
משכית ורזילי חברו יחדיו לשיתוף פעולה ראשוני וייחודי בקולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת.
קולקציית הקפסולה היא תרגום קסום של כתב היד המאפיין את שרון טל לכדי קולקציית ערב שפונה לקהל המשתוקק לאופנה גבוהה אך נגישה וככזה הוא מתכתב עם שיתופי פעולה דומים אשר נעשו בעולם, כאשר בית אופנה מתחום הקוטור משתף פעולה עם רשת בוטיקים נחשקת, ומאפשר לצרכן לטעום מיכולות הקוטור שמובאות בגרסתן הנגישה ובמהדורה מוגבלת וייחודית.
צילום: לירון ויסמן בקולקציה נעשה שימוש בסימני היכר של משכית, החל מן הגלבייה האייקונית של בית האופנה שקיבלה גרסת ערב קלילה, שימוש במוטיב הערבאסק שמזוהה עם בית האופנה בגרסה עדינה אך דומיננטית שמשדרגת את הלוק עם נגיעות קראפטיות ושימוש רחב ברקמות עם צבעים של טון על טון וצבעוניות משתלבת של לבן על שחור וכסוף על לבן.
"במשך 5 שנים אני מחכה להזדמנות שמשכית תוציא תחת ידיה קולקציה שתישא את הערכים של בית האופנה משכית אך בצורה נגישה ותאפשר לקהלים נוספים להיחשף ליצירתנו" אמרה המעצבת שרון טל והוסיפה "לא יכולתי לחשוב על שותפים טובים יותר מאשר רשת רזילי, שהעיצוב הישראלי חרוט על דגלם מזה שנים רבות והם בעלי הבנה עמוקה בעיצוב ייחודי ואיכותי. אני שמחה שהצלחנו להתחבר לפרויקט משותף של פריטי ערב במהדורה מוגבלת שמאפשר לקהלים רחבים יותר לטעום ממה שיש לבית האופנה משכית להציע״.
מחירים: חולצה- 449, חצאית- 499, שמלות ערב - 950 -1349, גלביית ערב רקומה – 990 ושמלות כלה – 1900, בסניפי
רשת רזילי ברחבי הארץ.
תכשיטים בצבע גלידה
בקיץ הקרוב, מבטיחה לנו
רשת התכשיטים מגנוליה, תהפוך שידת האקססוריז שלנו לרכה, חלומית ונעימה בזכות שלל גוני פסטל עדינים שיצבעו כל תכשיט בצבעי לילך, פיסטוק, ורדרד, תכלת ובננה.
צילום: אלון שפרנסקי
אם בעבר קושרו צבעי הגלידה עם מראה ילדותי ומתקתק, הפעם הם מעטרים פריטים מודרניים וקלאסיים, שיתאימו לכל גיל – מתכשיטים המשלבים חומרים שונים ומגוונים כמו חרוזי עץ, אבני איולייט צבעוניות, חרוזי סיליקון ועד לתכשיטים בציפוי זהב או כסף 925.
מחיר: 99-369 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
גבר, תגיד "ביי" לספידו
בזמן שהגירל פרנד שלך חייבת לבחור אם לרכוש ביקיני, טנקיני או שלם, נדמה שלך אין יותר מדי מה להתלבט. הרי מה שבאמת מעניין אותך בתחום בגדי הים הוא התחתון הברזילאי של זו שמשתזפת ממול. אז זהו, גבר, הגיע הזמן שתשקיע קצת יותר מחשבה בפריט היחיד שמכסה את גופך על החוף: הוא מהווה רושם ראשוני חשוב ואפילו יכול לסדר לך קצת את הפיגורה.
בגדי ים של Weekends. צילום: אתר רשמי
קולקציית קיץ 2018 - weekends at. צילום: אתר רשמי
בימים אלה עלתה למדפי רשת סטורי, הקולקציה השנייה של
weekends at - מותג בגדי הים של השחיין גיא ברנע והמעצבים רון נדל ודוב אדר, זו קיבלה הפעם את השם the first time ובהתאמה, לכל אחד מהדגמים בקולקציה הוצמדה אנקדוטה חביבה החושפת הישגים בעלי משמעות אותם הצליחו הגברים להשיג עוד מימי קדמת דנן, כך למשל הפעם הראשונה שבה הגבר הצמיח חיטה, ביית זאבים, יצר אמנות או הצית אש. העיצובים מוצעים בשלוש גזרות: קלאסית, ארוכה ומחויטת, ומחירן נע בין 315 ש"ח ל־345 ₪.
לי קופר
בגדי הים של המותג
לי קופר עשויים מ-100% פוליאסטר ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת. מדובר בבד מיוחד המתייבש בקלות במקרה של מגע עם מים או הזעה כך שהבגד ים שומר על איכותו לאורך זמן. בתוך הבגדי ים ישנה תחתית רשת למיצוב הבגד ים על גבי הגוף ומאפשרת נוחות מיטבית בעת פעילות ספורטיבית בתוך או מחוץ למים. בגדי הים מגיעים במבחר רחב של צבעים והדפסים בניהם: צבע כחול ג`ינס למקרה קלאסי, צבע צהוב זוהר למראה שיקי, בגדי ים מודפסים ועוד ומחירם מוצע החל מ-79.90 ₪.
פומה עם פפיון
בראשית דרכה, פומה ייצרה נעלי ריצה ונעלי כדורגל ובהמשך תמכה באלופים אולימפיים ובאגדות כדורגל דוגמת פלה ומראדונה - ממש כשם שנהגו יתר מתחרותיה. מאז נולדה ועד היום והודות הודות למהלכים נועזים שביצעה, מפגינה פומה נוכחות מאסיווית במגרשי הספורט - אבל לא פחות חשוב: את סמל הפומה ניתן לראות היום גם על בגדי ונעלי האנשים הנחשבים ביותר בעולם האופנה ובאירועים הנחשבים והנוצצים ביותר.
קמפיין קיץ 2018 - פומה
אחד מסימני ההיכר הבולטים של המותג, הוא דגם ה-SUEDE המוכר והאהוב. ריח הקיץ הביאו את פומה להנפיק מהדורה חדשה של נעל הסוויד המוכרת בשלושה גוונים חדשים: וורוד כתמתם, טורקיז רענן ושחור אולטימטיבי.
הפעם השיק המותג את הנעל האייקונית באינטרפרטציה חדשנית ששאבה השראתה מנשיות ואומץ בשילוב סטריט שיק מתקדם, ובתוך שכך משלב הדגם החדש פפיון משי גדול למראה מוגזם ואופנתי. אגב, למקרה שתהיתם, את קמפיין הקיץ של המותג מובילה קארה דלווין.
מחיר: 399 ₪, בסניף המותג בקניון עזריאלי - תל אביב.