מותג האופנה הוגו בוס השיק את HUGO Urban Journey - ניחוח חדש שנוצר כדי להעניק השראה לפעולה ולאתגר את בני דור המילניום לחיות את חייהם במלואם.
היצרנית: "הניחוח נפתח במשב אנרגיה נועזת הודות לתווי התפוז העליונים ולרעננות העוקצנית של פרחי מורינה נדירים, שמגיעים מהרי ההימלאיה. במקביל, זרעי הל ירוקים ותוססים מציעים תיבול אוריינטאלי שמצליח ללבות את הערנות. הבושם מעניק תחושה אנרגטית פירותית, השילוב של פרי חמצמץ ותבלינים קוראים לגבר של הוגו בוס לצאת למסע. התה שחור, מעניק ניגוד של עוצמה ורעננות מימית, נמהל יחדיו בלב הניחוח. בתווי הבסיס, סנדלווד נוזלי ועץ גאיאק מעושן מתמוססים עם תתי גוונים של אזוב בבסיס ומעניקים חתימה עצית עם תחושה אורבנית".
מחיר: 219 ₪ ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "לזכות הגרמנים אומר כי ההוגו החדש עובד טוב גם בשעות הבוקר וגם בשעות הלילה ומצליח לייצר את הדבר החשוב ביותר בבושם – ריח טוב שנשאר לאורך זמן. או שבעצם הדבר החשוב ביותר בבושם זה מה האישה שלי אומרת - וגם את המבחן הזה עבר ה"אורבאן ג`ורני" בהצלחה רבה".
ציון: 10
מילק קאמל לאקשארי הוא מותג חלוצי בתחום הקוסמטיקה הטבעית המורכב מחלב נאקות.
היצרנית: "לחלב נאקות יתרונות מוכחים רבים. רכיבי החלב עשירים באומגה 3,6 ו-9. רמת השומן הנמוכה של החלב היא יתרון בטיפול בעור, במריחה ובמילוי לחות טבעית לחלל הבין תאי. בחלב ישנם חיידקים חיוביים שמעכבים הזדקנות העור ולכן הוא מתאים במיוחד לטיפול בעור בוגר. החלב מכיל לקטוז חיובי להבראת העור בריכוז גבוה, ריכוז גבוה של ויטמין C, מינרלים וסידן וכן פרוטאין אימונוגלובולין שביכולתו לחדש רקמות. במגוון מוצרי המותג מוצע קרם לחות לפנים המכיל 30% חלב נאקות טהור. הקרם עשיר בוויטמינים ואצת ספירולינה".
דבר הנסיין: "הטרנד הבא, כך מסתמן, של מוצרים מפנקים לעור, הוא מחלב נאקות. נאקה, כידוע, מלבד אנחה הנשמעת כאשר מישהו סוגר על האצבעות שלך את דלת המכונית ומרוב כאב אתה משמיע רק נאקה ולא זעקה, היא נקבת הגמל. שנים כבר חוקרים את הנושא והיום כבר יודעים שהחלב שלה הוא בעל יתרונות רבים, בהם אומגה 3,6 ו-9, זאת בצד רמת שומן נמוכה של החלב, חיידקים חיוביים שמעכבים הזדקנות העור, לקטוז חיובי המסייע להבראת העור וגם ריכוז גבוה של ויטמין C, מינרלים וסידן. יש עוד תכונות שמעשירות וגורמות לעור בוגר במיוחד, ליהנות מהמוצרים הללו. אני, שבסתר אוהב מאד למרוח את קרם הלחות של אישתי מודה שבתחילה לא התלהבתי בכלל לגעת במוצר ששמו מרמז על קשר בלתי אמצעי לספינת המדבר. כשהייתי בפושקאר הלא היא עיר הגמלים בהודו, יצאתי למסע על גמל והזזתי את אחת מחוליות הגב למקום לא מכובד עד היום. אבל יאמר לזכותי שאחרי לחץ לא מתון מאישתי (שאגב גמרתי לה את הקרם), מרחתי את הנאקה על פניי המיוסרות לאחר הגילוח, ואין לי אלא להודות שהמוצר הזה באמת מהמם".
ציון: 9
צילום: H&S
מותג השמפו הד אנד שולדרס השיק את סדרת מוצרי ULTRA MEN במיתוג חדש: על הבקבוקים החדשים תתנוסס תמונתו של שוער הכדורגל האגדי ג`יאנלואיג`י (ג`יג`י) בופון, אשר שיחק בקבוצת יובנטוס ונבחרת איטליה, ובחודש נובמבר האחרון הכריז על פרישתו מעולם הכדורגל, לאחר 176 הופעות בנבחרת איטליה, שיא ההופעות בהיסטורית הנבחרת.
היצרנית: "שמפו ULTRA MEN מיועד לשיער חזק ונקי מקשקשים. שולבה בו טכנולוגיית מיקרו - אבץ מואצת ( MICRO ZINC) , שפותחה על ידי מדעני החברה במהלך 12 השנים האחרונות. הנוסחא כוללת חלקיקי אבץ קטנים פי 8 מבעבר".
מחיר: 21.90 ₪, (לפי אתר mysupermarket), ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "השמפו של הד אנד שולדרס מלווה את חיי כל כך הרבה שנים, שקשה לזכור סיטואציה, בה אני לא מושיט אליו יד לחפיפה. זה המקום לגלות, אגב, כי שוקי זיקרי , שהיה הספר המוביל שלי עד שנמלט לניכר, יעץ לי לתחזק חמישה שמפואים שונים, ולהחליף בניהם מדי יום. למה לא שבעה? כמו כל ימי השבוע? בבקשה. אני מסביר: ב"הד אנד שולדרס" הכוכב המוביל, אני חופף בכל יום שני! זה למה חמישה. ונחזור למציאות הקשקשית שנעלמה לה הודות לשמפו המדהים הזה. השמפו שנשלח אלי לניסיון, מיועד כאמור לגברים. בגלל המונדיאל. את זוגתי זה מאד עיצבן. `למה רק לגברים?` היא שאלה `האם רק לגברים עם שיער חפוף מותר לצפות בנבחרות?` לא ולא. במוצר המוביל השתמשנו יחד, מבחינתנו הקרקפת אינה מבחינה בין המינים. ואכן חפיפת ניסיון הוכיחה, שמדובר במוצר משובח, נעים לחפיפה, ובעל ריח מצוין לגברים ולנשים כאחד".
ציון: 9.5
חברת ג`ילט השיקה את Fusion5 - סכין גילוח בעל 5 להבים נוגדי חיכוך לגילוח נעים ומדויק שכמעט אינו מורגש.
היצרנית: "באמצעות משפחת מכשירי הגילוח המשופרת Gillette Fusion5 עם 5 להבים נוגדי חדשים ומשופרים בזכות ציפוי להבים חדש ודק במיוחד מסוג Thin Uniform Telomer שנועד לספק גילוח נעים ומדויק שכמעט ואינו מורגש. בנוסף, ידית מכשיר הגילוח שודרגה משמעותית עם נקודות אחיזה חדשות המעניקות שליטה מושלמת במהלך הגילוח גם כאשר המכשיר רטוב לחלוטין".
מחיר: 54.90 ₪, (לפי אתר mysupermarket), ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "כמי שמכור לגילוח בסכין, אני עוקב בקדחתנות אחר החידושים בתחום, וקונה בכל פעם שמונפקת סכין גילוח חדשה - את החדשה ביותר. לשמחתי קיבלתי את הסכין החדשה לניסיון, ביחד עם ג`ל הגילוח של ג`ילט. הג`ל מריח נפלא, והשימוש בו היה כייפי, כי הוא גם היה במגע נעים וגם נשאר על העור מספיק זמן בכדי לקלוט את הסכין. על סכין עצמה יש לי רק מחמאות: הגילוח היה חלק, לא נשארה בסביבת הפנים והסנטר אפילו שערה אחת. הרגשתי בפירוש שיש חידוש, בגלל חמשת הלהבים, ובעיקר בגלל הידית. כנראה שמישהו שם בג`ילט השקיע בתכנון שלה כי האחיזה הייתה פנטסטית, הסכין לא פצעה אותי ובמקום ללכת לעבודה עם פנים מרופדים בחלקי טישו קטנים למניעת פצעי גילוח זעירים, יצאתי מהמקלחת מגולח למשעי".
ציון: 10
המותג אקס השיק את AXE GOLD, סדרה הכוללת: ג`ל רחצה בניחוח מרגיע המשלב וניל וחורש, ספריי גוף – עם ניחוח מרענן ועדין ודאודורנט אנטי פרספירנט – בניחוח חדש ורענן של וניל וחורש, להגנה מזיעה עד 48 שעות.
מחיר: ג`ל רחצה: 10.9 ₪, דאודורנט: 14.9 ₪, ספריי גוף: 16.9 ₪, ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "את ה-AXE לגבר מסרתי לשכן שהסכים להשקות את העציצים שלי במשך כמה ימי חופשה. השכן, בן שלושים פלוס, היה סקפטי מאד, והודיע לי שהוא "לא משתמש בדברים האלה" אלא בוטח בניחוח הטבעי עמו הוא נולד. ביררתי האם דיאודורנט נחשב בעיני כחריגה מהניחוח הטבעי הזה, שכידוע הרמת היד תתרום להתעלפות נשים סביבו. הוא הודה שבדיאודורנט הוא בהחלט משתמש. "אבל בספריי על כל הגוף", הפטיר ואמר, "לא מאמין שזה אפקטיבי". אבל, כידוע לנו אין קץ לפלאות. אחרי הסופשבוע שבו כנראה בילה בהידוס ממועדון למועדון, הוא דפק על הדלת. גם החזיר את המפתח, וגם אמר לי בחיוך רחב, שהמוצר שנתתי לו לניסיון "מקסים ועובד". לדבריו, כמעט בכל מפגש עם בנות המין השני, הוא נשאל לשם הניחוח שאופף אותו, זכה למחמאות רבות, ואלה אפילו הביאו אותו לקבוע דייט המשכי אחד שהוא תולה בו תקוות. מבחינתי, הוא אמר לי אחרי שכבר פנה לרדת במדרגות, "נתת לי מתנה מנצחת".
ציון: 9.5