צילום: evolve media
עם פתיחת מרכז ה-SOHO הראשון בישראל, נרשמת היסטוריה בענף מרכזי עיצוב הבית. בבניין חדשני שהחזית שלו מציגה בגאון את כל היצע החנויות במתחם, קומת קולינריה, שפע מעליות, חניון תת-קרקעי, "סטוק-מרקט" ותמהיל איכותי של רהיטים (גם משלימים) לעיצוב הבית של החברות המובילות, נשאר רק לנהור לנתניה, לתת נשיקה ל"איקאה" השכנה ולמצוא פתרונות עיצוב מעודכנים ובמחירים הוגנים.
60,000 מטרים של בנייני מסחר ומשרדים (4 קומות מסחר, 4 קומות משרדים, סופרמרקט ו-3 קומות חניון תת קרקעי עם כ-600 מקומות חנייה) לא הולכים ברגל. יותר טוב במעלית ודרגנוע, וכאלו יש המון ב-SOHO החדש, למען הנגישות והנוחות.
המבנה עטור הזכוכית בעיצובו של האדריכל רמי וימר, שהוקם על ידי אלקטרה נדל"ן ובן אפרים בנייה וייזום בהשקעה של כ-300 מיליון שקל נותן הצצה ישירה להיצע המגוון של החנויות שמציעות את מרכולתן בתחום ריהוט ועיצוב הבית. SHVIRO (ריהוט גן, 450 מ"ר), שוורץ הום-קולקשיין, SIMPLYWOOD, פלאש תאורה, BRASS, חשמל נטו, pick a chair, אמבטנט, גלאמר דיזיין, עידן כורסאות, סינמה מזנונים, סימנס גאלרי (450 מ"ר) הגלריה ארטנובה (130 מ"ר), Republica Italiana, עצמל`ה (240 מ"ר) ושמרת-הזורע (520 מ"ר) הם רק חלק מהמותגים לעיצוב הבית, שהצרכן הישראלי יכול לדגום במתחם אחד.
צילום: קובי לחמיש
"המבקר של היום רוצה מבחר", אומר יניב אפריים, הבעלים, "וב-SOHO בנינו תמהיל שמשלב היצע של מוצרי בוטיק מיוחדים תוך שימת דגש על חוויה לכל המשפחה". ואכן, ייחודו של המתחם בהיצע הרב-תחומי: החל מחנייה נגישה ונוחה בחניון התת-קרקעי, "סטוק מרקט" (סניף בשטח 3,700 מ"ר במפלס התת-קרקעי - קומה -1), קומת בתי קפה ומסעדות (קומת קרקע), ו-16,000 מטרים של מוצרים לעיצוב הבית בשתי הקומות העליונות. "כדי לבחון את רשתות ה-SOHO" אומר אפריים "עשינו עבודת-שטח יסודית. כל יצרן הוא שחקן מוביל בתחומו, וכל חנות מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות, שטח תצוגה רחב ובתמחור מעולה".
שעות הפתיחה, אם שאלתם, יזמינו אתכם לקפה של בוקר החל מ-7:30 (בקומת הקולינריה), וגם כאן – תוכלו לבחור את הקפה שלכם מ"לנדוור" (300 מ"ר), או לפתוח עם כריך הבוקר מ"לחם ארז", מאפה מרשת הקונדיטוריות שני (200 מ"ר) או לקנח בגלידרייה אמיליה (75 מ"ר) . ההיצע כאמור מגוון, ואם חשקה נפשכם בקניות לחלק הקולינרי בבית – "סטוק מרקט" יענה לכם על המשימה.
מחקר מקדים שערכה חברת צ`מנסקי בן שחר עבור יזמי ה-SOHO מעריך כי מתחם פולג הוא בעל פוטנציאל משיכה של כ-170 אלף לקוחות בחודש, לצד כ- 17,000 איש המועסקים במרכזים ובמשרדים הסובבים. עוד העלה המחקר כי סך כוח הקניה החודשי בנתניה ויישובי הסביבה נאמד בכ-378 מיליון שקל עם פוטנציאל לגידול עד כ-475 בשנת 2016.
רויטל כהן, מנהלת המתחם מעידה על "הבשורה החדשה" כהגדרתה: "המתחם החדשני הוא חידוש, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הייחודיות והערך המוסף שהוא מביא לכל תושבי אזור השרון. מבחינה קולינרית, הסוהו מפגישה את הצרכן המקומי עם מגוון מסעדות שמגיעות לאזור לראשונה". שבעה ימים בשבוע יפעל המתחם, כולל יום שישי (בתי קפה פתוחים עד 15:00) ושבת, וייסגר כשעתיים לפני שעת סינדרלה: 22:00, לא לפני שהבית העתידי שלכם ילבש חג עם מוצרי הבית העתידיים שהזמנתם בעבורו.
על כביש החוף (בסמוך) כשרוח במתחם הפתוח שוטפת את הנוף, מוזמנים כל באי הבית, באשר הוא, לקנות, לחוות ולהתרשם מהקונספט המשולב של בילוי, פנאי וקנייה.