השקת חנות פופ אפ PUPA בקניון רמת אביב. צילום: שוקה כהן
בקמפיין ארצי שנפתח השבוע בעלות כוללת של 2 מיליון שקל, הושקה חנות פופ אפ ראשונה של
המותג PUPA האיטלקי הבינלאומי המיוצג בארץ ע"י
"לילית קוסמטיקה", ונמכר בלעדית ברשת הסופר-פארם.
ההשקה התקיימה בקניון רמת-אביב שנבחר כנקודת פתיחה של הקמפיין, והביאה את בשורת חנויות הפופ -אפ של PUPA לישראל. החנויות ימוקמו לאורך כשנה ברחבי המדינה במרכזי קניות מובילים. בכל חודש תוקם חנות פופ-אפ בעיר אחרת למשך כשבועיים, ולדברי יעל בילט סמנכ"לית השיווק - "מוצרי המותג ימכרו במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש, והלקוחות מוזמנות לעמדת החנות לקבל טיפים באיפור".
מובילות הקמפיין: טיילור מלכוב ומור סילבר במקביל לקונספט החדש של חנות פופ-אפ נודדת, הושקה באירוע הנוצץ שקיימה "לילית" גם pupa I`m metallic – סדרת שפתונים במראה מבריק עם גימור מטאלי, ב-8 צבעים החל מניוד טבעי וזהבהב ועד לסגול פוקסיה, ברונזה וחומים – צבעים המסמנים את הטרנד הנוכחי הבא לידי ביטוי גם באיפור ומעניקים לשפתיים מראה מתכתי, עז ומתגרה. הצבעים יפים, קיציים ומתמזגים נפלא עם השיזוף הישראלי. נתון חשוב שאנו מודעות לו יותר מתמיד- השפתונים נבחנו דרמטולוגית ואינם מכילים פארבן (חומר שימור העלול לגרום לאלרגיות וגירויים).
קצת פרקטיקה: רונן שטיינר מנהל הדרכה הראשי של המותג, שהתרשמתי ביותר ממקצועיותו, הדגים את אחד השפתונים המטאליים על מור סילבר. זו בחרה כשגרירה של פופה פריט אישי - שפתון עמיד, השומר על עצמו לאורך שעות, ועמיד במים (Waterproof). עליו שטיינר מרח את השפתון המטאלי שתרם למראה זוהר ולברק. חרף העובדה שהטרנד כיום מתבטא בצבעי הברונזה והחומים, שטיינר גורס שכל אישה צריכה להחזיק בקולקציית השפתונים שלה גם ליפסטיק אדום, שהוא "אלגנטי, נשי וסקסי" לדבריו.
ובכן, אותי הוא שכנע וזה עלה לי... לא לפני שהתנסיתי וחשתי את המרקם הנעים והלח והצבע המדהים - העזתי ורכשתי שפתון אדום ולוהט (מהסדרה הקודמת), עיפרון אדום לתיחום טבעי ובלתי נראה, בתוספת ליפגלוס - כי כן, אני רוצה להראות חיונית וסקסית.
הצבעים בסדרה פשוט יפהפיים ! מכיוון ששטיינר משח את הליפסטיק במברשת דקה, סקרן אותי מאד לדעת האם יש לכך משמעות ו/או עדיפות. תשובתו סיפקה לי מספר טיפים, אז לתשומת לבכן:
• משיחת שפתון בעזרת מברשת היא מקצועית יותר.
• קל יותר ליצור תיחום לשפתיים.
• ניתן לערבב כמה גוונים.
• והכי הכי חשוב - מברשת מאפשרת ניצול מלא של שארית השפתון שבמחסנית- פרושו חיסכון שכן זו כמות לא מבוטלת!.
טיפ נוסף של שטיינר, שאינו קשור למברשת אלא לחיים טובים ונכונים בכלל: "תהיי פתוחה לגוונים חדשים ושונים, אל תצמדי לצבע אחד במשך שנים - כי הרבה דברים משתנים, למשל תסרוקת, לבוש וטעמים...".
ככלל המהלך של פופה והשקת הקונספט מבורכת, אנחנו הלקוחות בעד חנויות פופ-אפ, המאפשרות לנו לרכוש ולהיות מעודכנות במחירים שפויים. בעיקר כשמדובר במותג בינלאומי באיכות טובה. הסדרה החדשה מציעה שפתונים בצבעים מגוונים התואמים את הטרנד העכשווי, יפים, זוהרים ועם מירקם נעים.
מחיר: 69 ₪, (מחיר השקה 55 ₪), בסניפי רשת סופר-פארם ובחנות הפופ אפ בהתאם למיקום בכל חודש.
* הכותבת הייתה אורחת חברת פופה